Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten pariskunnan kuumerkit vaikuttavat yhteensopivuuteen?  (Luettu 43217 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
enkelitär
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #15 : 17.03.2006 20:05:26 »

Nyt kun sanoit ja tarkistin poikaystäväni kuumerkin, se on sama kuin minun  Shocked!!
Nuoresta iästäni huolimatta olen seurustellut kyseisen pojan kanssa pian neljävuotta (3.4  smitten). Ihastuin häneen ensi silmäyksellä viimoisina ala-astevuosina  :Smiley.
Todellinen sielunveli hän minulle onkin. Emme ainoastaan seurustele, hän on myös parhain ystäväni. Näin meillä..
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #16 : 14.08.2010 00:55:07 »

Tämä kuu merkki juttu on kyllä mielenkiintoinen, kun itsestäni on aina tuntunut, että minun ja mieheni kartta ovat kuin yö ja päivä. Hänellä nätti stellium ja vahva rapupainotus ja itselläni planeetat aivan hujan hajan pitkin karttaa. Kuitenkin oli ihan kiva huomata, että synastriakartaltamme löytyy  kuu aspect_sex kuu jonka ainakin voisin kuvitella tarkoittavan ihan hyvää tunteellista yhteensopivuutta ja ymmärrystä. Olen aina jotenkin ajatellut, että kuu-härkä ja kuu-rapu, eivät ole oikein hyvä matchi, kun kuu-ravut ovat niin herkkiä ja härkä on vähän turhan jääräpää välillä, eikä aina silloin huomio pikku kuu-rapua. =)

Löytyy myöskin  kuu aspect_tri venus ja  kuu aspect_sex mars.

Sitten tietysti löytyy aika kauheita aspekteja, mutta toisaalta, löytyyhän noita hyviäkin.

En tiedä voiko sanoa suoraan, että tulevatko mitkä kuumerkit keskenään toimeen. Luulisi, että kyse olis enemmän aspekteista? Tai no kyllähän merkeilläkin on väliä, mutta ei kuitenkaan aivan kaikki kaikessa?
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #17 : 14.08.2010 01:37:57 »


En tiedä voiko sanoa suoraan, että tulevatko mitkä kuumerkit keskenään toimeen. Luulisi, että kyse olis enemmän aspekteista? Tai no kyllähän merkeilläkin on väliä, mutta ei kuitenkaan aivan kaikki kaikessa?

Astro-tv:ssä sanottiin tässä taannoin, että jos kuumerkit on pariskunnalla samassa elementissä, he ymmärtää toisiaan hyvin.  Meille sanottiin kurssilla, että jos kuut on samassa merkissä, näiden kahden ihmisen välillä on sielujen sympatiaa.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #18 : 14.08.2010 01:49:06 »

Aivan varmasti on kyllä noin, en siis sitä epäile. Sitä vaan hain takaa, että vaikka kuumerkit eivät suoranaisesti olisi yhteensopivia, niin kaiketi hyvät aspektit voivat pelastaa?  Cheesy

Kyllä varmasti ehdottomasti parhain on samaa kuumerkkiä tai elementtiä.
Mitenkäs ovat sitten vastaparien laita. Kuu kala ja kuu neitsyt? Kun ainahan sanotaan, että vastakohdat täydentävät toisiaan, niin pitääkö paikkaansa myös astrologiasa?
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #19 : 14.08.2010 12:18:47 »

Olen 8.huoneen  kuu  kalat , ja avomieheni on 5.huoneen  kuu  oinas Jostain syystä todella moni ystäväni on  kuu  oinas ja sitten taas  kuu  kalat ihmisten kanssa minun on vaikea tulla toimeen, kun loukkaantuvat kaikesta  idiot2 Ehkä suurin oppitunti ylipäätään meidän suhteessa emotionaalisesti on se, että mä saan "turvaa" syväsukeltamisesta ja virvoitun niin. Koska rakkaani on 12.huoneen  aurinko  skorpioni, hän tajuaa tämän ja osaa keskustella kanssani asioista, jotka ovat minulle tärkeitä, vaikkei onkin omalta maailmankatsomukseltaan paljon tieteellisempi kuin minä. Minä taas olen oppinut ymmärtämään  kuu  oinas -lle tyypilliset masennus- ja riehumisvaiheet ja tulisen seinille hyppimisen. Rakkaani kuu sijaitseekin 5. huoneessa, jossa on minun aurinkoni, joten tuntuu, että minun perusenergiani tuntuu poikaystävälleni tutulta, eikä hän ilmaise yhtä voimakkaasti vihaansa, eikä rakkauttaan tai leikkimielistä hulluuttaan (hyvässä) kenenkään muun kanssa. Meistä on aina tuntunut siltä, että tasapainotamme toisemme harmoniaan.  
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #20 : 14.08.2010 14:09:51 »

Tutkin äsken porukoiden karttoja ja huomasin että molemmilla on  kuu leijona . Lisäksi isän deskendentti ja  venus on äidin aurinkomerkissä  ( kalat ) ja että heidän  mars ovat oppositiossa 1 orbin tarkkuudella + myös isän  vertex samassa merkissä kuin äidin aurinkomerkki. Äidin tarkkaa syntymäaikaa en tiedä joten  askendentti yms ei ole mtn tietoa ._.

Ja tämä seuraava ei nyt liity tähän aiheeseen mutta siis huomasin myös että isän  kuu on yhtymässä (orbi 1 aste )  ja äidin  kuu oppositiossa mun  venus (orbi 2 astetta)  Huh
« Viimeksi muokattu: 14.08.2010 14:19:36 kirjoittanut maurimourulainen » tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #21 : 14.08.2010 18:16:42 »

Mulla kuu vaaka
Miehellä kuu harka

Mun IC ja mars on harka 4.huoneessa!
Miehen IC harka ja venus skorpioni mun 1.huoneessa (+ samaa elementtiä kuin minun hallitseva elemnttini eli vesi).


Olemme molemmat askendentti jousimies

e: Molemmilla 7. huonetta hallitsee merkurius
Seppo kirjoittaa parisuhdeanalyysiin näin;

"7. huoneen hallitsijana on Merkurius
Sinua kiehtoo sellaiset puolisoehdokkaat, jotka hallitsevat kommunikaation taidon vaikeissakin tilanteissa ja jotka siksi pystyvät sopeutumaan ympärillään tapahtuviin äkillisiin muutoksiin näennäisen vaivattomasti. Tiedät pystyväsi samaan, mutta tarvitset siihen sellaisen kumppanin, jolta ei mene sormi suuhun sinun kysymystesi edessä. Puhe ja kirjoitustaito eivät ole haitaksi sinun arvostustasi hankittaessa."

Kommunikaatio onkin meillä ollut niitä parhaita juttuja, mielettömän tärkeä yhdistävä tekijä.

Lisäksi mun aurinko on aspect_sex hänen kuu ainakin nyt vilkaisulta..
« Viimeksi muokattu: 14.08.2010 19:31:24 kirjoittanut Metsänkeiju » tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #22 : 14.08.2010 18:46:44 »

Hmm... Mä olen kuu vesimies ja mies on  kuu jousimies ja ovat sekstiilissä keskenään. Olen kuvitellut ainakin, että jousimies ja vesimies ovat yleensäkin hyvä yhdistelmä, molemmat kaipaavat omaa tilaa ja vapautta, itsenäisyyttä. Molemmat vähän sitoutumispelkoisia, mutta kun ollaan molemmat, niin kumpikaan ei ahista toista. Jotenkin oon pitänyt kuu merkkien ja varsinkin merkuriusten yhteensopivuutta erityisen tärkeinä parisuhteen kannalta. Tunnepuolten kohtaaminen on todella tärkeää ja kommunikaation sujuminen elintärkeää parisuhteen kestämisen kannalta, koska parhaassakin suhteessa tulee ongelmia, jotka täytyisi pystyä selvittämään.
Miehen kuu aspect_con mun aurinko
Miehen aurinko bikvintiili mun kuu
Miehen kuu tekee tarkkaa kolmiota mun onnenpisteelle
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #23 : 16.09.2010 15:03:06 »

Mielenkiintoista. Kuujouskarina mulla natsaa yleensä hyvin kuuleijonien ja -oinaiden kanssa, erityisesti edellisten, mutta toisesta kuujouskarista en sitten millään pysty olemaan kiinnostunut, sama juttu kuukaksosten kanssa.
Siinä on ilmeisesti liikaa sellaista "magneetin kaksi samaa puolta"-efektiä.

tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #24 : 16.09.2010 16:55:26 »

Hmm, olen näköjään katsonut väärin, joten edittiä nyt sitten, että mieheni onkin kuu-kaksonen, ei kuu-rapu ja minulla siis kuu-härkä. Tämä omakin kuumerkki tuntuu niin vieraalta ja kaukaiselta, että outoa miettiä sen kumppaninkaan kuuta. Meillähän siis yleensä tilanne siten, että minua ärsyttää mieheni jämähtäneisyys ja hitaus ja häntä minun rauhattomuus ja tarve jatkuvaan toimintaan, joko fyysisesti tai mentaalisesti. Hän on se joka on hiljaa ja rauhallinen, minä taas sinkoilen paikasta toiseen ja puhun jatkuvasti. Joten miten minä voin olla kuu-härkä ja mieheni kuu-kaksonen, kun välillä tuntuu, että minä olen se kuu-kaksonen ja hän härkä.

Kai tässä nähdään se, että kartta on kokonaisuus? Kuu-härän kyllä voisin viskata mäkeen. Ehkä härkää sitten itsessäni on sellainen suoraviivainen eteenpäin meneminen ja illmaisen asiat suoraan. Sanon suoraan jos rakastan, kun taas mieheni on enemmän flirtti.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Kamelikontti
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17



Profiili
« Vastaus #25 : 26.09.2010 20:34:04 »

Hmmm. Vuosi sitten tapasin ihanan Vaaka-mieheni. Hänellä kuu on ravussa ja askendentti jouskarissa. Minä olen aurinko vesimies, kuu neitsyt ja askendentti rapu. Mitä mieltä olette tästä meidän yhdistelmästä??

Tavatessani Vaakani tuntui juuri siltä kuin olisimme tunteneet aina, mieleni oli päässyt kotiin ja ei tarvinnut pelätä toimiiko tämä. Nyt kuitenkin olemme viettäneet vuoden päivät hyvin tiiviisti yhdessä, tutustuen toisiimme, suurin eroavaisuutemme on se, että hän on hyvin hyvin itsenäinen introvertti ja minä melkein läheisriippuvainen halipula! Mielestäni karttamme ei kuitenkaan puhu tällaisten asioiden puolesta. Hänen venus oli muuten skorppari ja mars kauris. Minun venus sekä mars on kaurista.
tallennettu

Aurinko, Merkurius, MC & Kuunsolmu Vesimies
Kuu Neitsyt
Asc, Jupiter & Chiron Rapu

DC, Mars, Venus, Neptunus, Saturnus, Uranus Kauris
Pallas Oinas
Ceres Kaksonen
Vesta Kalat
Pluto & Juno Skorpioni
SatAqu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 122


Profiili
« Vastaus #26 : 30.09.2010 21:35:37 »

Meillähän siis yleensä tilanne siten, että minua ärsyttää mieheni jämähtäneisyys ja hitaus ja häntä minun rauhattomuus ja tarve jatkuvaan toimintaan, joko fyysisesti tai mentaalisesti. Hän on se joka on hiljaa ja rauhallinen, minä taas sinkoilen paikasta toiseen ja puhun jatkuvasti. Joten miten minä voin olla kuu-härkä ja mieheni kuu-kaksonen, kun välillä tuntuu, että minä olen se kuu-kaksonen ja hän härkä.

Ratkaisu; Palaa sideeriseen astrologiaan ja se on siinä. Miehesi todella on Kuu-Härkä ja sinä Kuu-Oinas.

terv. saturnus vesimies
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #27 : 30.09.2010 21:46:46 »

Meillähän siis yleensä tilanne siten, että minua ärsyttää mieheni jämähtäneisyys ja hitaus ja häntä minun rauhattomuus ja tarve jatkuvaan toimintaan, joko fyysisesti tai mentaalisesti. Hän on se joka on hiljaa ja rauhallinen, minä taas sinkoilen paikasta toiseen ja puhun jatkuvasti. Joten miten minä voin olla kuu-härkä ja mieheni kuu-kaksonen, kun välillä tuntuu, että minä olen se kuu-kaksonen ja hän härkä.

Ratkaisu; Palaa sideeriseen astrologiaan ja se on siinä. Miehesi todella on Kuu-Härkä ja sinä Kuu-Oinas.

terv. saturnus vesimies


Kiitos muistutuksesta. =) Aina välillä kyllä hyvä katsella asioita sieltä sideeriseltäkin puolelta. Hyvin kyllä täsmää tässä minun ja mieheni tapauksessa.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
MA1KK1
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #28 : 16.10.2010 19:59:05 »

 No mitäpä sanoisitte kun oon ihastunu mieheen  smitten...
 ja merkit menis niin et itellä on
 aurinko oinas
mars oinas
 merkurius oinas
  venus oinas
 kuu kaksoset
ja loput planeetat on vaaka ssa
nousumerkki  neitsyt

 ja herralla on tietojeni mukaan 
aurinko oinas
 mars oinas
 merkurius oinas
 venus harka
 saturnus vaaka
 kuu vaaka
nousumerkki  leijona

eli älyttömästi aspect_opp ja aspect_con

5. huone on itellä tyhjä ja  aspect_con hänellä siel tais olla  neptunus

enempiä kun en muista....

 mutta jos tuo kuun elementti yhteys pitää paikkansa niin eikös kaksonen ja vaaka ole molemmat ilman elementtejä ? vaikken kuista muuta yhteyttä löydäkkään...

niin että voiskos joku heitellä vähän vinkkejä että mitenkä ?  :Smiley
tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #29 : 13.01.2017 16:29:29 »

Kah, enkö ole vastannut tähän... Korjataas tilanne.

Meillä minä olen  kuu leijona ja mies  kuu vesimies . Kakun kuorruttaa vielä se, että meillä asteentarkka  kuu aspect_opp kuu . Ja hyvin pyyhkii! Välillä tietty tunteet ovat ihan päinvastaiset, esim. jos itse olen mökötysfiiliksillä, mies taas on täynnä energiaa ja suunnittelee ties mitä. Ja päinvastoin, yleensä silloin, kun itse olen täynnä energiaa, ei miestä silloin huvita nostaa evääkään Grin  Pientä sovittelua, siis Smiley

Olen itse  aurinko jousimies , mies  aurinko vaaka . Mun  kuu leijona on 7. huoneessa - Vaa'an huoneessa, joten rähjäkästä Jousimiehestä löytyy tarvittaessa hyvinkin diplomaattinen sovittelija. Ymmärtää  aurinko vaaka :aa. Miehen  kuu vesimies on 5. huoneessa - Leijonan huoneessa, joten viileästä maailmanparantajamiehestä löytyy tarvittaessa huomion- ja rakkaudenkaipuinen diiva Grin  Ymmärtää siis hyvin mun  kuu leijona :aa.

Meillä lisäksi klassinen  aurinko aspect_sex kuu asteentarkkana, klassinen parisuhdeaspekti. Miehen  kuu ja mun  aurinko . Molemmilla lisäksi  askendentti :t maaelementissä - ovatpa ihan  aspect_tri :ssa keskenään.
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: