Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kokemuksia Pluto neliö ASC kuviosta synastriassa?  (Luettu 12377 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« : 07.01.2017 23:02:11 »

Onko teillä kokemuksia ja jos, niin millaisia?

Tässä suhteessa minun  pluto  aspect_squ herran  askendentti
ja jo nyt on koettuna ja nähtävissä valtavan isoa asioiden päivänvaloon tulemista ja transformaatiota...kumminkin päin, mutta eritoten niin että  askendentti henkilö joutuu kohtaamaan omat mörkönsä.

Mutta mitä muuta? Onko tässä mukana kenties riippuvuutta ( askendentti persoonan taholta?) tai sairaanloista kontrollointia ( pluto persoonan taholta?)

Ainakin olen usein kuullut, että minulla on hurja auktoriteetti....se sopiipi tähän oikein hienosti.
tallennettu
downtempo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 194


Profiili
« Vastaus #1 : 08.01.2017 12:43:26 »

Ainakin niin, että olen pluto-tyypin seurassa ollut tosi jäykkä. Jotenkin vetää vakavaks olemus. syntyjä syvällisiä.
ei kauheen vapautunu olo oo ollu, ja joskus väkisin keskustelut tai jutun aiheet meni aina sellaseks syvälliseks ja transformoivaks. Joskus se oli puhdistavaa mut ajan mittaan puuduttavaa, eli tarvittiin vähän "letkeemppää" ja rennompaa meininkiä. tai sellasta tilan antamista toiselle.

on kokemusta myös  pluto aspect_con askendentti :sta ja siinä melko sama teema.  Tosin siinä olin alkuvaiheessa ku jääpuikko toisen seurassa vaikka normaalisti olisin ollu rennosti. jotenki vaan tuntee ajoittain sen toisen pluton siellä niin tulee sellanen alaston olo. muttta siinä riippuu siitä pluto-tyypistä, sillä on ns. langat käsissä, et kuinka suurella völyymillä sitä transformaatiota käydään, vai käydäänkö ollenkaan. ehkä jotain passiivisaggressiivisuuttakin vois sopia kuvioihin. ehkä on parempi puhua ku hautoo. liika vatvominenkaan ei oo hyvästä. sopivin suhdantein.
« Viimeksi muokattu: 08.01.2017 12:46:57 kirjoittanut downtempo » tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #2 : 08.01.2017 13:51:59 »

Kiitos, downtempo.

Yes...I can SEE, SHOW.

Sun kokemus siis on, että  pluto tyyppi voi ohjata homman intensiivisyyttä, keventääkin, jos huomaa sen menevän liian raskaisiin vesiin liian usein?


Ensimmäiset kerrat tavatessamme herra sanoikin, että jäätyi täysin...se oli niin hämmentävää, ettei ole sellaista ikinä kokenut.
Kaverilla on myös syntymäkartallaan tämä sama kuvio...jotenkin kelaisin niin, että minä vaan autan häntä sen kanssa tässä nyt.

Mut juu, omaa tilaa, rauhaa ja etäällä hengittelyä, sitä ainakin tarvitaan paljon.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #3 : 08.01.2017 16:04:50 »

 Grin

Anna männä vain...kaikki kokemukset sallittu.

Mulla on sellanen fiilis, että minä kyllä hyväksyn hänet sellaisena kuin hän on...mutta haluan että hän näkee itsekin, millainen on, ja että hyväksyy sen itsekin...uuuuuhh,  leijona parka.

 pluto vaaka se minäkin...joskin oon kokenu niin, että minulle itselleni tulee transformaatiota ihmissuhteiden kautta. Nytkö olen sitten myös toisten transformoija?...Ja  pluto istuu mun  keskitaivas:llä..että se lie se mun pääääräkii täällä..homma joka pitää hoitaa Smiley
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #4 : 08.01.2017 19:33:20 »

Pääräkii <3 Cheesy

Noh.

Niin, totta..ehkä sen  pluto n kanssa on joutunut tulemaan tutuksi jo omakohtaisesti, nii onko sitten helpompi kohdata sama Plutous toisenkin kautta?
tallennettu
downtempo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 194


Profiili
« Vastaus #5 : 16.01.2017 20:48:51 »

Kyllä mun mielestä hyvinkin on helpompi kohdata sama plutous toisenkin kautta, jos oma plutous on jo tullut tutuksi.

Mä oon sitä mieltä et jos oma plutous ei oo hanskassa niin voi olla vaikeuksia plutoonisissa ihmissuhteissa. Tongue
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #6 : 16.01.2017 21:30:42 »

Mä oon taas sitä mieltä (  skorpioni stellium)
ettei vähempi ees riitä
ku  pluto :ninen energia,
tyyliin synastriassa  pluto proge mars  leijona
ja  mars aurinko skorpioni "tankkaus".
 pluto leijona aspect_squ aurinko skorpioni
Miksei sitä vois vaan rakastua johkii pianonsoittajaan.. crazy2

Tuo oli erittäin havainnollistava tuo kontrolloiva sana,
koskapa tyttärellä  mars askendentti pluto aurinko merkurius  skorpioni
ja neuvoinpa mitä hyvänsä omalla stelliumillani,
niin ei, ei, ei.

Sitten taas  pluto akselilla,  askendentti tai MC,
niin ovat huippuja ongelmanratkaisutilanteissa.
Ja ymmärtävät asiallisesti, mutta pitävät pään kylmänä eli eivät mene asiakkaan tunnetilaan mukaan.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #7 : 17.01.2017 10:33:28 »

Allekirjoitan kyllä tuon, että huippu ongelmanratkaisutilanteissa,  pluto aspect_con keskitaivas
Tai siis...ei minusta edes irtoa mitään, ellei ole ongelmaa ja haastetta, mutta sen jälkeen ei olekaan mitään mistä en selviäisi, ja minä otan tilanteen hallintaani, ja auktoriteettia ON.

Ja tässä suhteessa..jotenkin niin, että langat ovat minun hyppysissäni...mutta vain, koska ne ovat hyvät hyppyset Cheesy Ansaitusti minun hyppysissäni, arvostuksesta tms. johtuin.
En siis kävele yli tai vie minne haluan...vain sinne, minne toinen haluaa mennä/tulla. En pääse kävelemään yli...teen sen luontaisesti helposti, mutta tässä sitä ei tarvitse pelätä.
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #8 : 18.01.2017 01:30:36 »

Tää nyt rönsyilee, mut hilda sitten räpyttelee vaan keijun siipiään..jookos Smiley

Noille  pluto  askendentti ja  pluto MC ongelmanratkaisijoille on yhteistä  neitsyt energia myös.
Eli  pluto askendentti neitsyt ja toinen MC  pluto rx neitsyt  aspect_sex askendentti skorpioni
ja molemmilla  kuu kaksoset.
MC  pluto neitsyt ratkaisee mennen tullen uusien tietokoneohjelmien käyttöönoton jälkeiset itkupotkuraivarit..
Tytöllä on  pluto askendentti skorpioni ja MC  neitsyt (ite  pluto neitsyt sukupolvea, about  aspect_con tytön MC)
Ovat palveluammatissa ja ainakin tuossa tytön  marspluto  skorpioni  keskipisteessä  askendentti skorpioni
 (eli molemmat  skorpioni :n hallitsijat nousun molemmin puolin )
on paineensietokykyä, tarkoittaen käytännössä, ettei 30 jonossa vielä hetkauta..tai ei ainakaan näy eikä kuulu  coolsmiley
 kuu oinas pysyy kvinkunssilla piilossa..tai purkautuu jossain muualla..

Sitten se  pluto rx IC
sekin on  neitsyt ( askendentti leijonaaurinko harka )
Äitinsä on ollut sotalapsena aikoinaan. Tästä oli seurauksena, että hän jäi omien lasten syntymän jälkeen pois töistä ja melkeinpä "ylisuojeli" lapsiaan.
Ja tämä toimintatapa sitten jatkui jossain määrin pluto neitsyt sukupolven ihmiselle. Kontrolli kotona jotta olisi turvassa.
Hällä on äitiin tai ylisuojeluun liittyen  ceres rx Alasolmu  kauris aspect_opp kuunsolmu venus rapu

Toinen nuoremman sukupolven edustaja.
 pluto IC  skorpioniaskendentti neitsytaurinko rapu)
MC  harka ja myös sitä äidin taholta tulevaa kontrollia ( äiti  aurinko harka )
mutta myös, näin olettaisin, turvattomuutta, koskapa olosuhteet (ihmiset ja koti ) vaihtuivat aika tiuhaan.
Toisaalta tässäkin äidillä yhen sortin trauma oman äidin kanssa.Eli aika plutonista energiaa taustalla.
Ei mitään peace of cake, vaan oikeesti mennään pikkasen pintaa syvemmälle.
Tällä nuorella on myös yod kartallaan,
 pluto aspect_sex uranus rx  kauris aspect_kvi  kuu kaksoset
Ehkä hän joskus löytää siitä komedian aiheita..hirtehishuumoria vähintään.
Etevä sijoittaja vois tulla.

Sitten otan vielä yhden, vaikkei olekaan  pluto IC
vaan  chiron IC  neitsyt (tarkka yhtymä, kuten muutkin kork. asteen erolla)
 aurinko oinas  askendentti leijona ( nämä  askendentti leijona :t   aspect_con oma  kuunsolmu kuu opettajia)
 pluto rx  jousimies noviili  kuu kauris
Äiti  aurinko kauris
Otin tämän siksi, kun jäin miettimään, millainen ero siinä äidin huolehtimisessa on
kun verrataan  pluto :a ja  chiron :a IC:llä,
missä pitäisi voida olla oma itsensä turvallisesti ja turvassa
Tämä  aurinko kauris äiti puhuu parikymppisestä vielä "meijän pikkusena",
ettei vaan sattus mitään, miksei sieltä kuulu mitään..

Näistä löytyi siis lisäksi myös  kaurisrapu linjalta planeettoja,
johtavaa karua ja kolkkoa ja takaperin kuoreen takas -energiaa

Joo,
 skorpioni :lla näkys olevan aika  pluto :nisia tuttuja..


tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: