Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tervehdys!  (Luettu 7248 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
anikos
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14


oinas


Profiili
« : 22.10.2005 23:04:45 »

Itsepäinen oinas-nainen esittäytyy. 27 vuotias naisen alku, käsikynkässä kulkee leijona-mies ja jälkikasvuna kaksi kaksosta(siis horoskoopiltaan... Wink ). Parisuhde tulta ja tappuraa, jälkikasvu "ihanan eläväistä". Katsotaan mitä tuleman pitää. Smiley
tallennettu

Emme välttämättä synny rohkeina, mutta meissä on mahdollisuus siihen. - Maya Angelou, Oinas
Miu@Mau
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 50



Profiili
« Vastaus #1 : 23.10.2005 11:38:42 »

Täällä toinen oinas-nainen esittäytyy!

leijona-miehen kanssa elelen minäkin ja silloin tällöin räiskähtelee kovastikin.. Mulla nousumerkki Neitsyt ja kuu leijonassa, miehellä nousu skorpioni ja kuu Härässä, miten lie ne sitten ilmeneekään..?
Olen uusi näissä astro-ympyröissä enkä paljon mistään mitään ymmärrä, mutta toivottavasti opin jotain astrologiasta (ja itsestäni) muiden keskuteluja seuraamalla..(Jos en siis toista kertaa uskaltaudu suutani avaamaan)
En ole tyypillinen rämäpäinen oinas (enää), ja kiinnostaisikin tietää mitkä tekijät kartallani tekevät minusta ajoittain tällaisen "anteeks ku oon olemassa"- hissukan..
tallennettu

Aurinko   20°   49'   Oinas   9. huone
Kuu   7°   46'   Leijona   11. huone
Merkurius   6°   36'   Härkä   9. huone
Venus   3°   17'   Oinas   8. huone
Mars   28°   12'   Skorpioni   4. huone
Askendentti   7°   49'   Neitsyt
pikkuveli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 77


Silmät ovat sielun peili. Mulle ne on vain silmät!


Profiili
« Vastaus #2 : 24.10.2005 05:41:47 »

Tervehdys Miu@Mau!

 Smiley

En pidä itseäni minään astro-asiantuntijana vaikka jotain tiedänkin. Ja elämänkokemuksellakin on jotain merkitystä. Siis sillä millainen nyt olet, ja sillä mitä itse voin aika varmuudella sanoa myös itsestäni. Olen nimittäin myös nousevalta merkiltäni neitsyt ja luulen että osittain nouseva neitsyt tekee sinusta aran. Muistan myös jostain lukeneeni että juuri nousevan merkin piirteet voimistuvat ihmisessä hänen vanhetessa.

No, täytyy muistaa että syitä voi samaan aikaan olla useitakin.


Perinteisesti:

Oinas tekee itsekkääksi, voimakastahtoiseksi, energiseksi jne.

Leijona ylpeäksi, mutta rakastettavaksi ja edelleen elinvoimaiseksi jne.

Neitsyt kriittiseksi, pikkutarkaksi, araksi jne.

MC on puolestaan kymmenennen huoneen kärki ja 10. huone edustaa työtä/uraa, mainetta jne. Niinpä härkä vaikuttaa ja värittää tuon huoneen ominaisuuksia elämässäsi.

MUTTA!!!

Kuten kaikki tiedämme, ei astrologia ole mitään naistenlehtien takakansitarinaa, ja siksipä luonteeseesi ja ylipäätään siihen millainen olet ihmisenä vaikuttaa kaikkien planeettojen asemat ja aspektit toisiinsa. PLUS paljon muutakin...

Mutta toivottavasti tästä oli ees vähän apua.
Jos sua todella kiinnostaa saada hyvää tulkintaa itsestäsi ja vaikkapa kumppanistasikin niin käy tsekkaan:

www.astro.com

sieltä saa paljon ilmaista tietoa englanniksi, mutta on ehdottomasti PARAS astropaikka netissä!

 Smiley
tallennettu

-ignorents are the blessed ones...

SO WATTA FUCK ARE WE THEN!?

 aurinko + merkurius kaksosetaskendentti neitsytkuu oinasvenus + mars harka
anikos
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14


oinas


Profiili
« Vastaus #3 : 24.10.2005 15:31:32 »

Mä olen myöskin lasten myötä rauhoittunut kovasti. Mutta edelleenkin olen johtajatyyppiä(kerhonvetäjänä, keräysten järkkäystä, jotenkin aina vain "ajaudun" siien vetäjän rooliin), tahdon tehdä asiat heti enkä 15. päivä.
Minä en myöskään osaa esim tulkita karttoja tms mutta jotenkuten pystyn esimerkiksi ensivaikutelman mukaan kertomaan toisen horoskoopin, varsinkin heistä jotka ovat _niin_ ilmettyjä merkkinsä edustajia(kuten musta ei voi erehtyä).
Horoskooppi kiinnostaa jo siksikin että omat lapseni on teodella vilkkaita, jopa ADHD:ta välillä epäilin. Kunnes luin kaksoslapsen horoskoopin ja kaikki oli selitetty... Wink
tallennettu

Emme välttämättä synny rohkeina, mutta meissä on mahdollisuus siihen. - Maya Angelou, Oinas
pikkuveli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 77


Silmät ovat sielun peili. Mulle ne on vain silmät!


Profiili
« Vastaus #4 : 24.10.2005 16:41:22 »

Joo, tottakai iän myötä ja omien lasten tullessa kuvioihin ihminen muuttuu jo luonnostaankin rauhallisemmaksi. Eikai sitä kukaan jaksa aina sata lasissa jos miettii kaikkea sitä miten lapset vanhempiaan työllistää. Omaa kokemusta ei ole, mutta vierestä kyllä seuranneena jotain tiedän.

Ja Anikos, musta sä kyllä kuulostat niin oinaalta!  Smiley

Meillä on koulussa myös yks Oinasmies ja se ei yksinkertaisesti pysty tekeen asioita pitkäjännitteisesti tai suurella tarkkuudella. Ja on aina pää kolmantenapyöränä mukana tekamässä mitä missäkin. Mutta eihän kaikkien tosiaankaan onneks tartte olla samanlaisia. Eihän täälä maailmassa asioista mitään tulis jos kaikki olis sellasia pillerinpyörittäjiä.  laugh

Musta maailma tarttee johtajatyyppejä. Hyviä semmosia. Itse olen nousevana neitsyenä ja tupla muuttuvanamerkkinä oikeastaan aina menneisyydessäni ajautunut sihen komennettavien joukkoon. Vasta nyt vanhemmalla iällä jostain kummasta on joulupukin lahjojen lailla mua siunattu päättäväisyydellä ja uskolla omiin kykyihini. Ehkä se on se kuu oinaassa joka näin vanhalla iällä tekee tepposiaan.  Huh ainakin se tekee musta tempperamenttisen. Suonissa pulppuaa veri, eikä mikään kylmäjohde!

Noista lapsista nyt ei kannata olla liian huolissaan. Jos meinaan miettii että vanhemmat ovat Oinas ja Leijona, niin tuskin jälkikasvukaan kovin kauaksi jää.  Wink Ja lapset ovat lapsia. On sitä itsekin ollut aika sakkopää lapsena. Kuria vaan kunnolla ja sopivassa suhteessa rakkautta niin kyllä siitä hyvä tulee. Ruokavaliolla muuten voi olla suuri vaikutus sihen ilmeneekö meissä ADHDta vai ei. Kunnon kotiruualla ei vaaraa pitäis olla.

Ja eikun Lycka till!

 Smiley
tallennettu

-ignorents are the blessed ones...

SO WATTA FUCK ARE WE THEN!?

 aurinko + merkurius kaksosetaskendentti neitsytkuu oinasvenus + mars harka
Miu@Mau
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 50



Profiili
« Vastaus #5 : 24.10.2005 19:27:11 »

Kiitos pikkuveli vastauksesta!

Uskon ja allekirjoitan tuon väitteen ett nousevan merkin vaikutus voimistuu iän myötä; nuorempana olin aina ensimmäisenä yllytyshulluna menossa jokapaikkaan ja vedin vielä muitakin mukaan hölmöihin tempauksiini, viinaa kulu litratolkulla viikonloppuisin ja kämppä oli kuin pommin jäljiltä... Mutta nyt vähän vanhempana oon rauhottunu ja alkanu jopa "nipottaa" joistain asioista, kahden saunakaljan jälkeen on pakko päästä nukkuu ja joka tavaralle on oma paikkansa kotona (samaa yritän töissä, mutta kun ne muut sotkee Angry
Töistä tuli mieleen se, että oisko se tuon MC härän vaikutusta, ett ne töissä tuskastelee mun hitauden kanssa, kun teen asiat aina niin juurta jaksain ja varman päälle..? Pitäis varmaan käyä siellä astro.comissa jos siitä englannista jotain ymmärtäis, mut vähän luulen ett puolet tekstistä jää pimentoon.. idiot2

KIITOS VIELÄ AVUSTA!!

Nähdään taas  smitten
tallennettu

Aurinko   20°   49'   Oinas   9. huone
Kuu   7°   46'   Leijona   11. huone
Merkurius   6°   36'   Härkä   9. huone
Venus   3°   17'   Oinas   8. huone
Mars   28°   12'   Skorpioni   4. huone
Askendentti   7°   49'   Neitsyt
pikkuveli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 77


Silmät ovat sielun peili. Mulle ne on vain silmät!


Profiili
« Vastaus #6 : 24.10.2005 23:14:39 »

Miu@Mau,

EI, kyllä se itseasiassa on enemmänkin tuon nousevan neitsyen syytä. Oikeastaan tuo härkä vaikuttaa uraan enemmänkin toisella tavalla. Se voi tarkoittaa ettet ole sellaista hötkyilevää sorttia ja asiat työelämässä/ura sujuvat muutenkin tasaista varmaa tahtia, mutta nousevan merkin olemus on yhtä kuin mitä sinä olet persoonana. Minkä näköinen olet, kuinka näet ja koet maailman, kuinka toimit. Ensimmäinen huone edustaa Minää, sitä mikä näkyy ulospäin. Se miksi ulkonäkö ei aina välttämättä ole nousevan merkin näköinen, voi johtua vaikka nousevan merkin hallitsijan sijainnista syntymäkartalla. Neitsyen hallitsija on merkurius, ja se on astrologisella kartalla aina lähellä Aurinkoa. Minulla se on kaksosissa, jonka hallitsija merkurius myös on. Sinulla se luultavimmin on oinaassa, tai auringon asteista riippuen kaloissa tai härässä. Oli niin tai näin, tuon hallitsijan vaikutus on lähinnä värittää sitä neitsytmäistä käytöstä ja olemusta jota meissä on.

Itsessäni nouseva neitsyt näkyy kriittisyytenä, pikkutarkkuutena ja verkkaisuutena, mutta myös epävarmuutena ja arkuutena (mutta vain toisissa asioissa, olenhan sentään kaksonen).  Smiley

Toinen mikä myös vaikuttaa meidän jokaisen ulkonäköömme on syntymäkartalla miehillä Marssin sijainti, ja vastaavasti naisilla Venuksen sijainti.

Jos ja kun astrologiaan oikeen pääsee sisälle, avautuu se kuin labyrintti miljoonine ovineen.

JOos enkku ei käänny niin suosittelen alan kirjallisuutta. Kirjallisuuden kautta pääsee sukeltamaan juuri niin syvälle kuin itse tahtoo, siinä tahdissa kuin itse tahtoo. Mutta jos kuitenkin haluat saada täysin paikkaansa pitävää tulkintaa itsestäsi, niin nopeiten ja helpoiten löydät sitä netistä. Osa on maksullista, osa ilmaista. Täältä astro.fiistäkin voi itselleen tilata sisäistäsoturia jne. Ainakin se on suomen kielellä.

Mutta jos kirjallisuus kiinnostaa niin kirjastot ovat loistavia lähteitä. Itse pidän Paul von Gerich:in Astrologia:a merkkiteoksena, mutta voi osittain olla turhan haastava aloittelijalle. Plus kirjallisuus voi olla muutenkin vaikea lähestyttävä tulkitsemisen kannalta, koska ne tehdään yleisteoksiksi. Netissä pystyy syöttämään tarkan syntymäaikansa ja paikkansa, johon koko astrologian toimivuus juuri perustuukin, ja Voila! sulla on silmiesi edessä pelottavankin paikkaansa pitävää tulkintaa itsestäsi. Siksi suosittelin astro.comia koska sieltä saa yllättävän paljon irti täysin ilmaiseksi. Ja jos sieltä tallentaa vaikka koneelleen tekstinä tai tulostaa paperille, voi sitä tarkastella myöhemminkin tai antaa jollekin vaikka käännettäväksi. Itse käyn sanakirjan kaa läpi jos en jotain ymmärrä. Mutta on se sen arvoista!!!

 smitten
tallennettu

-ignorents are the blessed ones...

SO WATTA FUCK ARE WE THEN!?

 aurinko + merkurius kaksosetaskendentti neitsytkuu oinasvenus + mars harka
Miu@Mau
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 50



Profiili
« Vastaus #7 : 26.10.2005 18:02:24 »

Kiitos taas pikkuveli!
Juu, mulla on Merkurius härässä ja se varmaan värittää tätä neitsytmäisyyttä.. Ja venus taas on Oinaassa ja voi olla että aurinkomerkin ja venuksen sijainnin takia näytän oinasmaiselta...? Tiedä häntä, kun en oo siitä vielä lukenu, mut aion kyllä lainata tuon "Astrologi"- kirjan ja muitakin! Perusteoksista löytyy varmasti nuo tiedot mikä huone edustaa mitäkin yms. joista taidan alottaa. Ja jos opin käyttää sitä asto.comia sen verran, ett saan henk.koht. tulkintoja näytölle ja tallennettuun, niin kääntäminen sanakirjan kanssa varmaan onnistuu, kuhan aikaa vaan vielä löytys  Undecided

Ihanaa kun on noin avuliaita ihmisiä olemassa, jotka jaksaa selittää aloittelijoille näitä asioita!! KIRPEÄN KAUNIITA ALKUTALVEN PÄIVIÄ KAIKILLE, NÄHDÄÄN TAAS  smitten

T:Miumau
tallennettu

Aurinko   20°   49'   Oinas   9. huone
Kuu   7°   46'   Leijona   11. huone
Merkurius   6°   36'   Härkä   9. huone
Venus   3°   17'   Oinas   8. huone
Mars   28°   12'   Skorpioni   4. huone
Askendentti   7°   49'   Neitsyt
Miu@Mau
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 50



Profiili
« Vastaus #8 : 26.10.2005 18:12:27 »

Moi pikkuveli!
Tarkoitin tietysti AstrologiA-kirjaa, jonka mainitsit, pikku virhe  Embarrassed
tallennettu

Aurinko   20°   49'   Oinas   9. huone
Kuu   7°   46'   Leijona   11. huone
Merkurius   6°   36'   Härkä   9. huone
Venus   3°   17'   Oinas   8. huone
Mars   28°   12'   Skorpioni   4. huone
Askendentti   7°   49'   Neitsyt
pikkuveli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 77


Silmät ovat sielun peili. Mulle ne on vain silmät!


Profiili
« Vastaus #9 : 26.10.2005 18:30:37 »

Smiley

Ihanaa olla avuksi. Minusta se on minun etuoikeuteni, mutta myös velvollisuuteni kerran itsekin apua saaneena. Ja sille vastataan, joka kysyy...

...eiks se niin mee.  Smiley

Antoisia lukuhetkiä. Ja ole kärsivällinen, jos ei heti aukea. Ei se kaikki ole auennut vielä minullekaan.  angel
tallennettu

-ignorents are the blessed ones...

SO WATTA FUCK ARE WE THEN!?

 aurinko + merkurius kaksosetaskendentti neitsytkuu oinasvenus + mars harka
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: