Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: feng shui sisustus  (Luettu 35466 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
LionQueen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19



Profiili
« Vastaus #30 : 23.01.2006 12:42:23 »

HEI
Mites sitten kämppä pannaan feng shui-oppien mukaisesti, jos se on yksinkertaisesti niin pieni ettei mitään.. Mullahan on makkari ja olkkari yks ja sama eli niin tv, atk kuin peilikin ovat samassa tilassa missä nukun. Tosin se kokovartalopeili on peitetty ohuella kankaalla silloin kun sitä ei tarvitse.  ( Se on yhdessä nurkassa vinottain lattialla, kun pelkään että ripustaessa menee säpäleiksi ) Että vaikea saada feng shuita aikaiseksi sitä myöten..??

Hei!

Itse en käytä ilmansuunta-feng shuita lainkaan, koska asuntoni on myös erittäin pieni, eikä siis ole mahdollisuuksia siirrellä huonekaluja. Kannatan myös Karen Kingstonin kirjaa Paikat kuntoon. Lisäksi kirja "Feng shui päivästä päivään" on loistava..! Intuitiivinen feng shui yhdistettynä baguaa apuna käyttäen on toiminut minulla. Ja voin kertoa, että olen saanut tuloksia aikaan.

Helpoin tapa aloittaa, on tosiaan ensin siivota ja tehdä energiapuhdistus. Itse olen nyt aikeissa taas kerran pistää kaapit ojennukseen, kun on pari vapaapäivää tiedossa.

 smitten
tallennettu

Aurinko Leijona
Kuu Kauris
Nouseva Rapu
Tulilohikäärme
Valkoinen galaktinen koira
härkä-69
Vieras
« Vastaus #31 : 13.08.2006 12:09:00 »

Mihin sijoittaisi kenkiä isossa kengänkuluttajaperheessä? En halua kenkäkaappia jostain syystä. Minne te tungette kaikki kenkänne? Meillä ne lojuvat ympäri eteistä, yhyy  Angry Undecided
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
 
Siirry: