Sivuja: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 23
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uranuksen transiitit/uranuksen vaikutus?  (Luettu 561299 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija

Säh!

Profiili
« Vastaus #255 : 23.03.2014 17:00:18 »

Mulla on myös Uranus tuonut isoja muutoksia. Kohta on alkamassa  uranus aspect_sex venus, ehkä se toisi rakkauselämään jotain säpinää, kun olen vähän kyllästynyt tähän sinkkuiluun... ja onhan tuossa yksi potentiaalinen ehdokaskin pitkästä aikaa näköpiirissä, mutta arvaan ettei mikään käy niin etukäteen ajattelisi.  :Smiley

Huhtikuu on kyllä harvinaisen täynnä kaikkia muitakin transiitteja, että saas nähdä mitä tapahtuu!
tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #256 : 01.04.2014 16:30:05 »

Mulla on myös Uranus tuonut isoja muutoksia. Kohta on alkamassa  uranus aspect_sex venus, ehkä se toisi rakkauselämään jotain säpinää, kun olen vähän kyllästynyt tähän sinkkuiluun...

Ihan mahdollista, itsellenikin Uranuksen trini Venukselle toi muassaan suhteen, joka on kaiken järjen vastaisesti kestänyt (olen kroonisesti sitoutumiskammoinen, ja tämä kumppani on  kaksoset jolla vielä  aurinko aspect_opp uranus. Mutta käsittämättömän kärsivällinen ja ymmärtäväinen tapaus.)

Ko. transiitti kuitenkin alkaa olla omalta osaltani ohi, ja seuraavaksi iskee todella pitkäaikainen ja voimakas Uranuksen neliö Marsille. Samalla Uranus tekee oppositiota mun ASCille. Enää pitäisi miettiä miten tuollaisen sekopäisen energian saisi hyötykäyttöön.
tallennettu
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija

Säh!

Profiili
« Vastaus #257 : 01.04.2014 19:47:09 »

Mulla on myös Uranus tuonut isoja muutoksia. Kohta on alkamassa  uranus aspect_sex venus, ehkä se toisi rakkauselämään jotain säpinää, kun olen vähän kyllästynyt tähän sinkkuiluun...

Ihan mahdollista, itsellenikin Uranuksen trini Venukselle toi muassaan suhteen, joka on kaiken järjen vastaisesti kestänyt (olen kroonisesti sitoutumiskammoinen, ja tämä kumppani on  kaksoset jolla vielä  aurinko aspect_opp uranus. Mutta käsittämättömän kärsivällinen ja ymmärtäväinen tapaus.)

Ko. transiitti kuitenkin alkaa olla omalta osaltani ohi, ja seuraavaksi iskee todella pitkäaikainen ja voimakas Uranuksen neliö Marsille. Samalla Uranus tekee oppositiota mun ASCille. Enää pitäisi miettiä miten tuollaisen sekopäisen energian saisi hyötykäyttöön.

Hahaa, mulla merkittävä elämää tuulettanut ja positiivisesti muuttanut transiitti oli  uranus aspect_squ aurinko, että luulenpa että tuo Uranus neliö Mars voi olla hyväkin asia, kunhan siihen osaa suhtautua oikein ja ottaa rohkeasti vastaan muutokset, tai niin kuin minulle kävi, rohkeasti tehdä ne muutokset mitkä haluaa. Itsensä siinä tietysti täytyy laittaa likoon, mutta niinhän kaikissa elämää mullistavissa jutuissa. Silloin ei kannata paljon taakseen katsella, vaan ainoastaan eteenpäin ja positiiviin mielin. Liittyisikö sinulla Kato Vega ihmissuhteisiin(kin) nuo muutokset kun se Uranus on DC:llä?
tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
Corvus Leonis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #258 : 02.04.2014 08:33:13 »

Itsensä siinä tietysti täytyy laittaa likoon, mutta niinhän kaikissa elämää mullistavissa jutuissa. Silloin ei kannata paljon taakseen katsella, vaan ainoastaan eteenpäin ja positiiviin mielin. Liittyisikö sinulla Kato Vega ihmissuhteisiin(kin) nuo muutokset kun se Uranus on DC:llä?

Varmaankin. Tosin tuo transiitti alkaa  uranus:n ollessa vielä 6.huoneen puolella, että ainakin alkajaisiksi kyse lienee enemmän jostain työelämän muutoksista tms.
tallennettu
Bona Fide
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #259 : 02.04.2014 15:51:54 »

Mulla on  uranus nyt MC:llä ja on kovasti paineita mennä opiskelemaan.
tallennettu
Toteo
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #260 : 02.04.2014 19:51:06 »

Selvittelin juuri millaisia transiitteja on kartallani ollut muuttojen aikoihin. Tämä liittyy keskusteluun Muuton transiitit, http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=7085.0 mutta laitan nämä Uranuksen vaikutukset myös tänne.
Itselläni osui melkoinen muuttosuma vuosille 1995-2001, jolloin muutin kaikkiaan kahdeksan kertaa.  uranus aspect_squ kuu transiitti alkoi 3.3.1996 ja päättyi tammikuussa 2002 (jos käytän 10 asteen orbia). Erikoista sekin, että transiitin alussa olin pari kuukautta ilman vakituista asuntoa, jonka jälkeen sain asunnon pari päivää Uranus-transiitin alun jälkeen, 6.3.
« Viimeksi muokattu: 02.04.2014 20:03:10 kirjoittanut Temah » tallennettu

Aurinko-oinas | Kuu/Asc-skorpioni | Merkurius/Venus/Jupiter-Kalat
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #261 : 03.04.2014 21:41:58 »

Kiitos tuosta pläjäyksestä, Esmis. Itelleni tulossa myös, mutta kattelin, että  uranus lähtee retroilemaan 16 asteesta heinäkuulla,
joten ihan tarkka  aspect_con kosketus IC:lle siirtyy hamaan tulevaisuuteen..
Miten mulle on jostain jäänyt mieleen, että  uranus 4 huoneessa vois tuoda kotiin "epätavallisia" omalaatuisia ihmisiä,
ovet ovat avoinna ja silleen.
Sullehan tulee ap-kartalle  uranus aspect_opp mars ja  uranus aspect_kvi saturnus
että oisko siinä halua ja jännitettä rikkoa rajoja, muuttaa rutiineja,
vapautua? jostakin.
Ja jos vaikka tulee tarve tarttua siveltimeen, proge  kuu leijona .n myötä elokuun okranvärisessä yössä  Smiley
tallennettu
Amber
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #262 : 04.04.2014 20:27:44 »

Olen tänään tuntenut oloni hirveän innostuneeksi. Olen innostunut harrastuksistani, ja minulla on paljon ideoita joita voisi viedä pidemmälle. Haluan vain yksinkertaisesti pitää hauskaa, käydä paikoissa, löytää uusia asioita, pitkästä aikaa. Olen ollut kotona 'piilossa' pitkään, ja nyt mietin että miksi? Noh, satuin sitten myös pitkästä aikaa katsomaan tuolta noita transiitteja, ja ilmeisesti minulla alkoi eilen  uranus aspect_tri askendentti ,ja transiittioppaan mukaan se tarkoittaa että... "tämä on hyvin innostava ja virkistävä ajanjakso"..."tapaat mielenkiintoisia ihmisiä"... "käyt innostavissa paikoissa ja koet päivittäisen elämäsi jännittävämmäksi"... ja "nyt on erinomainen aika tutustua uusiin klubeihin, ryhmiin ja ihmisiin". Aah, siis myös vastinetta sisäiselle innostukselle. Löysin transiittioppaan muuten kirjaston poistomyynnistä syksyllä. Osuin paikalle sattumalta, ja sain edullisesti hyödyllistä tavaraa. Suosittelen.
tallennettu
Bona Fide
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #263 : 11.04.2014 17:37:55 »

Tuli jo mainittua tuo  uranus aspect_con MC 12 asteessa. Opintosuunnitelmat on nyt pitkän pähkäilun jälkeen päätetty ja on ainakin purkautumismahdollisuus jännitteelle. Onneksi on tämä puoli kunnossa, koska seuraavaksi alkaa jännittävä  uranus aspect_opp venus, vaa'assa 16 astetta. Siitä on jo hieman esimakua ja pelottaa osaanko hallita itseni. Toivottavasti tuo tyttären muutto pois kotoa ensi syksynä antaa sykäyksen ja “asiallisen” väylän muutoksiin. Maalauskamppeet on ehkä syytä jättää paremmin esille ja suunitelmallisesti määrätä aikaa tunnepuolen ilmaisuun kun muuten tuskin tältä opiskeluvimmalta ehtii.
tallennettu
piippaliina
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #264 : 12.04.2014 20:12:57 »

Minulla oman karttani Uranus on Vaaka merkissä ja tekee yhtymää nyt siis Marsin kanssa, tarkka on 18 astetta Vaakaa, huone 8. Miten näette tällaisen transiitin vaikuttavan? Jotenkin nyt tuntuu siltä, että koko ajan tapahtuu ns, outoja asioita, vähän puun takaa niinku, silmät piäisi olla selässäkin että pysyis mukana täs elämässä... Shocked

Eli  uranus   aspect_conmars merkissä  vaaka, aste 18, huone 8
« Viimeksi muokattu: 12.04.2014 20:14:55 kirjoittanut piippaliina » tallennettu
t.touhula
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #265 : 14.04.2014 11:39:59 »

Eilen päättynyt Uranuksen seisahdus ja siirtymä kulkemaan eteenpäin aiheutti ainakin allekirjoittaneella jonkin verran häikkää netin ja tietokoneen kanssa.. mutta muuten odotan jo kovasti sen ensimmäistä askelta eteenpäin, huomenna 20.12.13 Uranus vihdoin ottaa ensimmäisen konkreettisen askeleen (1 kaarisekunti) eteenpäin...

Minulla taisi olla kans Uranus asialla. Parin tutun kanssa ei kommunikointi toiminut lainkaan. Tiedonvälitystä mikä tiedonvälitystä. Ymmärsivät sanomiseni aivan toisin kuin sanoin. Hällä väliä. Elleivät pese korviaan, omapahan on vikansa. Kiitin heitä kumpaakin henkilökohtaisesti face to face, mutta kokivat sanomiseni piruiluksi. Siitä sitä taas riittää naamanvääntöä heillä joksikin aikaa, kunnes lukevat 'avaus'textarini S-sellaisena kuin ne lähetin-. ja piste. En viitsi tuhlata aikaa henkilöihin, joille kaikki pitää puhua heidän sanoillaan.

Täällä on se etu, että tekstin voi lukea uudelleen, jotta ymmärtää mitä ymmärtää tai mitä toinen on oikeasti kirjoittanut.

Grin smitten 2funny
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #266 : 14.04.2014 13:30:28 »

Taitaa olla aika klassista, että uranus yhtyy 11.huoneen venukseen ja marsiin juuri nyt ja vanhat ystävät tuntuvat täysin vierailta?
Haluan uusia ystäviä. Tuoreita kasvoja, kiinnostavia ihmisiä.
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #267 : 14.04.2014 13:40:26 »

Taitaa olla aika klassista, että uranus yhtyy 11.huoneen venukseen ja marsiin juuri nyt ja vanhat ystävät tuntuvat täysin vierailta?
Haluan uusia ystäviä. Tuoreita kasvoja, kiinnostavia ihmisiä.

Mulla on "vain" Uranus  aspect_tri Uranus päällä, mutta täsmälleen sama fiilis. Alkajaisiksi ajattelin hankkia uuden suhteen tuon nykyisen päälle. En jaksa ihmisiä jotka jäävät roikkumaan muuten toimimattomissa suhteissa pelkän seksin takia. Angry
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #268 : 17.04.2014 06:27:41 »

Mielenkiintoista Kato Vega!
Minulla on fiilis, että olen kasvanut ystävistäni eroon. Ja jopa ihan joistain perheenjäsenistänikin.
Haluan ympärilleni uusia ihmisiä. Jostain syystä (uranuksen takia?) koen, että nuo vanhat tutut pidättelevät minua ja ovat jotenkin jääneet jumiin ja minä en halua jäädä jumiin. Se on sellainen outo tunne.

En kyllä ihmettele, sillä uranus matkaa karttani 11.huoneessa ja yhtyy venukseen, marsiin ja ihan just aurinkoon myös.
Koen myös, että en halua ylläpitää enää suhteita, jotka ovat olemasssa vain tavan vuoksi. Olen valmis päästämään irti.
tallennettu
t.touhula
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #269 : 17.04.2014 15:44:17 »

Mielenkiintoista Kato Vega!
Minulla on fiilis, että olen kasvanut ystävistäni eroon. Ja jopa ihan joistain perheenjäsenistänikin.
Haluan ympärilleni uusia ihmisiä. Jostain syystä (uranuksen takia?) koen, että nuo vanhat tutut pidättelevät minua ja ovat jotenkin jääneet jumiin ja minä en halua jäädä jumiin. Se on sellainen outo tunne.

En kyllä ihmettele, sillä uranus matkaa karttani 11.huoneessa ja yhtyy venukseen, marsiin ja ihan just aurinkoon myös.
Koen myös, että en halua ylläpitää enää suhteita, jotka ovat olemasssa vain tavan vuoksi. Olen valmis päästämään irti.

Eikös tämä kuulu ihan peruskauraan elämässä.  Jo Saarnaaja kirjoitti Raamatussa:
"Kaikella on aikansa maan päällä. -  Eikä mistään ole hyötyä."
« Viimeksi muokattu: 17.04.2014 16:00:08 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Sivuja: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 23
  Tulostusversio  

Siirry: