Sivuja: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 25
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uranuksen transiitit/uranuksen vaikutus?  (Luettu 310298 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Bona Fide
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 179



Profiili
« Vastaus #225 : 08.09.2012 19:02:43 »

 uranus aspect_con juno äkkiavioliitto
 uranus aspect_con chiron läheinen tutustuminen energiahoitoihin

 Tr. uranus  aspect_con saturnus aspect_opp uranus/ pluto vaikeaa aikaa, onnettomuus perheessä, mikä koetteli kaikkia

Nyt on  uranus kvinkunssi  aurinko:n ja  mars:n sekstiilin, eli tr.  uranus on jodin kärkenä ysihuoneessa. Onkin tullut kiinnostusta, sekä kiinteätä että "distracting", new age ryhmiin. Yhteen uuteen enemmän kuin muihin, aika kai näyttää onko ollut vaivan arvoista. Vähän epäilyttää, koska on alkanut Uranus trnansiitin alaisena. Toisaalta Tr.  pluto tekee nyt samaisille  aurinko:lle ja  mars:lle trinin ja sekstiilin vitoshuoneesta, joten koitan luottaa tähän aikaan menestyksekkänä. Ei vaan ole tuntunut siltä, monet asiat ahdistaa.
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #226 : 08.09.2012 20:08:04 »

Jos  neptunus  aspect_squ  neptunus ikäkausitransiitti liittyi elämänpäämääriin ja ammatillisiin juttuihin, kuten yleensäkin, ja minulla vielä  neptunus on 10. Huoneessa väljässä yhtymässä Keskitaivaalle..  uranus aspect_opp uranus on todellakin rassannut halua enää puurtaa minkään asian eteen ikinä.. varsinkin kun mukana on tämä  tr. uranus  aspect_squ tr. pluto transiitti myös, joka tosin ei vielä osu Uranukseeni - onneksi..

Kuinka vanhaksi ihminen voi itsensä välillä tunteakaan..?
tallennettu

Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #227 : 30.09.2012 16:04:47 »

Mulla jatkuu  uranus aspect_tri venus vielä pitkälle ensi vuoteen, mutta tämä transiitti liittynee samanaikaiseen  jupiter aspect_opp venus:-transiittiini. Eli paljon uutta väkeä tavattu, nimenomaan ulkomaalaisia tai jollain tapaa ulkomaiden kanssa tekemisissä olevia, ja olen ollut mukana toinen toistaan omituisemmissa kulttuuritapahtumissa.

Myös paljon juhlimista, samppanja päässyt virtaamaan vuolaana, ja petikumppaneitakin on riittänyt enemmän kuin aikoihin. laugh
tallennettu
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #228 : 01.10.2012 11:07:53 »

 uranus aspect_sex keskitaivas, Oinaassa ja 11. huoneessa. Hmm?

En löytänyt tästä mitään koko ketjusta, mutta huomasin että Uranus+MC-kimpalla on tapahtunut muutakin kuin työelämään liittyviä asioita. Eikä aina niin mukavia asioita. Onko sekstiili tässä yhteydessä onnekas vai epäonnekas? Olisi mukava kuulla kommenttejanne.
« Viimeksi muokattu: 02.10.2012 19:02:18 kirjoittanut Rohana » tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #229 : 06.10.2012 19:23:29 »

Löysin vastauksen omaan kysymykseeni Cafeastrology.comista:

Uranus Transits Sextile Midheaven
 *Your job and career advance very nicely now. This is a positive time when you feel excited by the developments in your career. You are able to pour more of your creativity and your originality into what you do.
 
+Insights and breakthroughs regarding career. A time during which new ideas and approaches in management, and all practical vision are possible. Perhaps a new-found independence and originality manifests itself in your working environment.
 
Hyvältä kuulostaa.
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
trius
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308


Kauneimmat kukat kukkivat juuri nyt liian lähellä.


Profiili
« Vastaus #230 : 06.10.2012 19:54:55 »

Nyt menossa  uranus aspect_tri venusuranus aspect_squ neptunus päättymässä,  uranus aspect_sex jupiter

Tänä vuonna on tullut paljon uusia ihmisiä ja olen yrittänyt karistaa kannoilta tarpeettomia riippakiviä mutta myös tarpeettomat kivet ovat itsekseenkin pudonneet. Työssä on vanhaa ja uutta, uudistumista odotellen. Sellaista tyyntä myrskyn edellä -fiilistäkin. Tarkimmat ovat tuossa puolessa välissä lokakuuta, sitten näyttäis muiden transiittien osalta jo paremmalta. Että jospa nyt rytisee sillälailla, ettei jatkuvaa nitinää tarvitsisi kuunnella..  :Smiley
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #231 : 08.10.2012 12:25:57 »

Tein aika järkyttävän havainnon Uranukseen tr. liittyen.

Tr.  uranus siirtyi toukokuussa 2006 mun 11.huoneeseen ja on ollut siellä siitä asti. Oikeastaan juuri siitä asti ystävyyssuhteissani on ollut todella tuulista ja käytännössä yksikään ystävyyssuhde, joka oli tuota ennen ei ole pysynyt samanlaisena ja uudet ystävät, jotka ovat tulleet tuona aikana ovat kadonneet elämästäni yhtä nopeasti ja yllättävästi kuin ovat siihen tulleetkin. Tr.  uranus pysyy tuossa huoneessa aina toukokuuhun 2021 asti, että eipähän tarvi enää ihmetellä mihin ne sydänystävät katoaa ja miksi aikuisena on niin vaikea luoda uusia pysyviä ystävyyssuhteita.  Tongue
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #232 : 08.10.2012 13:03:30 »

^ oho. Mulla on ihan takuulla jotain samanlaista...! Niin tuuliviiri ihmissuhteita ne mun ystävyyden on olleet tässä jo monta vuotta, jostain syystä pettymyksiä ihmisiin ihan sikana.
tallennettu
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #233 : 12.10.2012 18:23:29 »

Huh. Minulla menossa Uranus neliö merkurius ja olin tässä muutamassa työhaastatelussa.... Nyt kun katselen tämän transiitin tulkintaa, toivon että olen ollut se totuuden torvi, joka on kaikille niiiin tuttu... tässä transiitin tulkinta:

Tämä on aikaa jolloin aivosi toimivat melkoisella korkeapaineella tuodakseen esiin sellaiset toteuttamatta jääneet ideat ja ajatukset, jotka parhaiten palvelisivat persoonallisia valmiuksiasi. Jos olet päästänyt suustasi ulos paljon sellaista mitä sisimmässäsi et ole kokenut omaksesi, törmäät nyt melkoisiin kommunikointi ongelmiin kaikilla elämän alueilla. Kapasiteettisi ei millään riitä sovittamaan uusia ideoitasi aiempiin totuudenvastaisiin puheisiisi ja seurauksena on aina jonkunasteinen mielenhäiriö.

Onneksi tämä aika menee ohi vajaassa vuodessa ja antaa sinulle hyvää aikaa opetella sanomaan sen mitä ajattelet eikä aina sitä minkä joku toinen haluaa kuulla. Eikä pidä epäröidä hakeutumista ammattiauttajien pakeille, jos tuntuu etteivät aivot enää mahdu korvien väliin.

Toivottavasti nuo ruusut ovat niitä ammattiauttajia!

Toinen uranuksen transiitti on uranus kolio venus..... no, ehkä tämä toisi positiivista tuulahdusta..... Katsellaan!
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
mehmet
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 67



Profiili
« Vastaus #234 : 14.10.2012 11:29:18 »

uranus aspect_con kuu -transiitin aikaan kolme muuttoa ja yhden lapsen syntymä. Ja kaikki muutot ei tulleet omasta tahdosta, vaan yllättäen, mukana vuokranantajan puolelta irtisanomisia yms.
uranus aspect_opp aurinko ja  uranus aspect_sex juno oli mun äkkiavioliiton hetkellä päällä. Hyvin on liitto silti kestänyt.smitten

Hiljan taivaalla killunut  uranus aspect_squ pluto on osunut haastavasti Radixini kulmiin, uskomatonta ryskyä on pidellyt pari vuotta! Ihan tänä syksynä on vasta alkanut helpottaa. Kaikista planeettaohituksista henkkoht. olen sitä mieltä, että Uranus on hankalin. Se on jotenkin niin  mahdottoman vaikeasti ennakoitavissa ja tällaisena varovaisena Neitsyenä haluaisin aina olla selvillä siitä, missä mennään ja mikä on marssijärjestys. Epävarmuus ja yllätykset ei ole mun juttu! buck2



tallennettu

Aur, Merk, Mars Neitsyt
AC + Venus + Jup Skorpioni
Kuu Vesimies
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #235 : 14.10.2012 15:01:41 »

Hiio hoi ja tähtitavaan höykyytys.

Katselin transiittilistaani ja vaikka en sen kummemmin tulkintoihin syventynyt niin viesti on muutosta muutosta muutosta......
siis, Vielä lisäksi uranuksen tekemiin transiitteihin multa löytyy:

 chiron  aspect_sex  merkurius  huone 2 kauris:
Chironin planeettaohitus liittyy joko fyysiseen tai psyykkiseen jaksamiseen ja terveyteen, jotka ohjaavat sinua oikealle reitille elämässäsi tai uusien henkisten valmiuksien kehittymiseen sillä elämänalueella, johon transiitti kohdistuu. voimavarojen huone.... harrasta liikuntaa tai et jaksa?

 jupiter  aspect_opp  aurinko huone 2 jousimies :
Jupiterin planeettaohitus merkitsee aina jotakin uutta mahdollisuutta onneen ja menestykseen sillä elämänalueella, mihin tämä transiitti kohdistuu. voimavarojen huone.... ei ehkä positiiivinen asia tämä oppositio

 neptunus  aspect_opp  saturnus huone 9 neitsyt :
Neptunuksen planeettaohitus kuvaa aina alitajuista ja herkkää ohjausta, joka toteutuu sillä elämänalueella, johon transiitti kohdistuu. totuuden huone.. mitä neptunus minulle opettaa?

 saturnus  aspect_sex  saturnus huone 9 neitsyt :
Saturnuksen planeettaohitus kuvaa aina tarvetta tai mahdollisuutta konkreettiseen ja näkyvään muutokseen sillä elämänalueella, johon transiitti kohdistuu. totuuden huone.... puhu, mitä ajattelet!

 jupiter  aspect_opp   neptunus huone 2 jousimies :
Jupiterin planeettaohitus merkitsee aina jotakin uutta mahdollisuutta onneen ja menestykseen sillä elämänalueella, mihin tämä transiitti kohdistuu. voimavarojen huone.... työ?

 saturnus  aspect_tri  jupiter huone 8 rapu :
Saturnuksen planeettaohitus kuvaa aina tarvetta tai mahdollisuutta konkreettiseen ja näkyvään muutokseen sillä elämänalueella, johon transiitti kohdistuu. transformaation huoneessa....sisäisen muutoksen ristiriita?

 jupiter  aspect_tri  pluto huone 11  vaaka :
Jupiterin planeettaohitus merkitsee aina jotakin uutta mahdollisuutta onneen ja menestykseen sillä elämänalueella, mihin tämä transiitti kohdistuu..... uudistumisen huoneessa tämä taitaa olla hyvä transiitti..... Wink

kylläpä sitä nyt pyöritysta on kerrakseen. No, olen tehnyt itse sen mitä voin ja nyt ei auta kuin odottaa rakot kourissa, mitä tapahtuu....

 coolsmiley
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
Lizzy
Vieras
« Vastaus #236 : 22.10.2012 16:55:13 »

^ oho. Mulla on ihan takuulla jotain samanlaista...! Niin tuuliviiri ihmissuhteita ne mun ystävyyden on olleet tässä jo monta vuotta, jostain syystä pettymyksiä ihmisiin ihan sikana.

Joo pettymyksiä ollut mullakin todella paljon ja mietin johtuukohan tästä kuviosta, että jossain vaiheessa melkein vihasin kaikkia ihmisiä kun olin aivan varma, että ensinnäkin he eivät pidä minusta tai sitten kuitenkin petyn heihin kohta. Aika ikävää tajuta tuollaista. Toisaalta tämä transiitti oivallus helpotti siinä mielessä, että en tosiaan ihmettele miksi on viime aikoina ollut niin tuulista.

Onneksi poikkeuksiakin on ja onneksi pikkuhiljaa sitä alkaa muistamaan miltä tuntuu, kun oikeasti tykkää tavata uusia ihmisiä. Smiley
tallennettu
Hella
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21



Profiili
« Vastaus #237 : 15.01.2013 15:37:13 »

Nyt odottelen Uranus oppositio Uranus-transiittia. Ensimmäinen ohitus on tarkka huhtikuussa.
Tätä olisi nyt tilauksessa.

Miten pensaaseen pitäisi päänsä piilottaa, että selviäisi tuosta  uglystupid2
Samaan aikaan  uranus  aspect_opp  uranus ilmiön kanssa on  uranus  aspect_con  jupiter

Välillä tuntuu, että elämäni on ihan mahdoton yhtälö.

Muoks:
Unohdin tuon syntymäkartan  pluto  aspect_con  uranus että tietenkin oppositiossa syntymäkartan Uranukseen tuo transitoiva Uranus on opppositiossa synt.kartallani myös Pluton kanssa  buck2
« Viimeksi muokattu: 15.01.2013 15:40:59 kirjoittanut Hella » tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #238 : 15.01.2013 15:54:17 »

Nyt odottelen Uranus oppositio Uranus-transiittia. Ensimmäinen ohitus on tarkka huhtikuussa.
Tätä olisi nyt tilauksessa.

Miten pensaaseen pitäisi päänsä piilottaa, että selviäisi tuosta  uglystupid2
Samaan aikaan  uranus  aspect_opp  uranus ilmiön kanssa on  uranus  aspect_con  jupiter

Välillä tuntuu, että elämäni on ihan mahdoton yhtälö.

Muoks:
Unohdin tuon syntymäkartan  pluto  aspect_con  uranus että tietenkin oppositiossa syntymäkartan Uranukseen tuo transitoiva Uranus on opppositiossa synt.kartallani myös Pluton kanssa  buck2

En kuollut noihin transiitteihin, kun täällä vielä kirjoittelen.  Cheesy Ensin Uranus-transiitti vei minua taas yhden etapin eteenpäin astrologian harrastelussa, perustin paikallisyhdistyksen asuinpaikalleni. Viimeinen ohitus  muutti kuitenkin melko perusteellisesti elämän: uusi suhde, jossa edettiin saman katon alle puolen vuoden styylaamisen jälkeen ja eipä aikaakaan, kun raskaustesti näytti positiivista. Luulin aidosti, että menen aikanaa hautaan lapsettomana, mutta erehdyin pahan kerran. Tuossahan tuo testitulos nyt katselee Muumeja.  Kiss
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #239 : 15.01.2013 18:30:12 »

 uranus  aspect_squ kuu viimeinen ohitus tulossa ensi viikon maanantaina.. sitä ennen pitäisi pitää yksi astrologian workshoppi ja tehdä vaikka mitä, vaikka välillä tuntuu että päänuppi on ihan sekaisin..Samaan aikaa myös  uranus aspect_opp  uranus , sekä  neptunus aspect_opp aurinko menossa... ja hengissä olen minäkin..

Yleisesti Uranuksen ja Kuun välisen neliön sanotaan vaikuttavan muutoksina perhesuhteissa ja kotioloissa - ja kyllähän  niitäkin on tässä ollut, mutta kun tr. Uranus on myös puolitoistaneliössä Saturnukseeni samaan aikaan tuntuu että tulee välillä todella hämmentäviä tilanteita, joilla on sähköshokinomaisia vaikutuksia sekä minuun, että ihmisiin joiden kanssa olen tekemisissä. Kuuni on 7. Huoneessa, joten usein toiset ihmiset joiden kanssa olen ollut tekemisissä tai joita en edes tunne ovat vaikuttaneet elämääni yllättäen (varsinkin kun tr. Uranus on Auringon Paluullani 12. Huoneessa) ja täysin puskista. Yleisesti on pinnalla tunne, että asioita tapahtuu ja ne tulevat vaikuttamaan elämääni, sitten joskus kun niistä lopulta kuulen... uglystupid2 Luottamus ihmisiin ja heidän harkintakykyynsä ja että he osaisivat käyttäytyä "normaalisti" on karissut tässä kyllä. "Odota odottamatonta".

Toisaalta asioiden edistymistä eteenpäin on haitannut myös Uranuksen puolitoistaneliö Keskitaivaalle, jonka viimeinen ohitus sekin on helmikuun puolessavälissä..

 uranus aspect_opp uranus on omalla kohdallani myös loppusuoralla.. viimeinen ohitus tulee 1.3. ja kuten Lilli tuossa aiemmin sanoi allekirjoittaneellakin on kutina että helmikuun jälkeen asiat vihdoin alkaisivat edetä johonkin suuntaan.. tätä edelsi  neptunus aspect_squ neptunus joka sai haluamaan muutosta omaan työhön, tavallaan Uranus opp Uranus on sen jatkoa.. ja lisännyt sekä omaa kiinnostustani astrologiaan, että laajentanut toimintaani tulkinnoista näihin workshoppeihin ja luennointiin... jonkinlaista pienryhmää minultakin on toivottu, mutten ole siihen vieläkään innostunut.. Wink

Uranuksen transiiteilla näyttää olevan taipumusta aaltoilla, eli näiden nihkeiden Uranus -transiittien jälkeen on tulossa helpompia ja sitten 2014-2015 taas nihkeämpää tiedossa...

tallennettu

Sivuja: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 25
  Tulostusversio  
 
Siirry: