Sivuja: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 25
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uranuksen transiitit/uranuksen vaikutus?  (Luettu 310270 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #210 : 13.04.2012 18:02:15 »

Jänskä juttu... minulla on aktivoitunut  uranus aspect_squ kuu ja kuinka ollakaan suhteeni äitiini ( Kuu Ravussa 7. Huoneessa) on todella kireä ja puolestaan ihmissuhteeni (emme asu yhdessä) on vain tiivistymässä... tuntuu että toinen ajaa minua toisen luokse tai pakenen toisen ahdistavaa vaikutusta toisen luokse.. hmm..?

En haluaisi pelotella mutta tuo neliö on kyllä ihan helvetinmoinen transiitti, olkoonkin ettei se kaikilla ilmene samoin, muistelen vaan tuossa kauhulla miten jouduin sen voimassaolon ajan muuttamaan varmaan kymmenen kertaa milloin mistäkin syystä, milloin omistaja oli päättänyt kaupata talon jossa olin vuokralla (tapahtui kahdesti), kerran tuli häätö, kolmannessa tapauksessa joku haastoi vuokranantajani oikeuteen vuokrarahoista, ja muuta vastaavaa. :Smiley
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #211 : 13.04.2012 18:23:54 »

En haluaisi pelotella mutta tuo neliö on kyllä ihan helvetinmoinen transiitti, olkoonkin ettei se kaikilla ilmene samoin, muistelen vaan tuossa kauhulla miten jouduin sen voimassaolon ajan muuttamaan varmaan kymmenen kertaa milloin mistäkin syystä, milloin omistaja oli päättänyt kaupata talon jossa olin vuokralla (tapahtui kahdesti), kerran tuli häätö, kolmannessa tapauksessa joku haastoi vuokranantajani oikeuteen vuokrarahoista, ja muuta vastaavaa. :Smiley

Heh.. asumiseen liittyviä muutoksia todennäköisesti tulee tapahtumaan, eikä muutto jossain vaiheessa ole ihan mahdoton mutta tosi hankala ajatus, mutta onneksi minua ei voi häätää ja koska asun talossa, joka on perikunnan omistuksessa ei koti voi mennä alta ilman omaa allekirjoitustani.. kiistat rahasta ovat mahdollisia kyllä..  Tongue

Tällä viikolla nousi esiin myös maine ja yllätyin kun huomasin että sain elää näin vanhaksi ennenkuin kohtasin pienenpaikkakunnan "kirouksen" ja minulle täysin tuntematon ihminen päätti puuttua elämääni...  crazy2 Tapahtumat sopivat myös proge-Kuun liikkumiseen proge-Keskitaivaalla, mutta myös tähän Uranuksen ja Kuun neliöön, vaikka jokapaikassa korostetaankin tämän transiitin liittyvän kotiin, yhdistetään Kuu myös suosioon ja maineeseen...

Mielenkiintoiset teemat todennäköisesti nousevat vielä esiin, kun  uranus  aspect_opp  uranus tarkentuu tässä kohta puoliin ja kartalleni muodostuu siis Uranuksista ja Kuusta T-risti...
tallennettu

Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #212 : 15.04.2012 11:55:54 »

Jänskä juttu... minulla on aktivoitunut  uranus aspect_squ kuu ja kuinka ollakaan suhteeni äitiini ( Kuu Ravussa 7. Huoneessa) on todella kireä ja puolestaan ihmissuhteeni (emme asu yhdessä) on vain tiivistymässä... tuntuu että toinen ajaa minua toisen luokse tai pakenen toisen ahdistavaa vaikutusta toisen luokse.. hmm..?

En haluaisi pelotella mutta tuo neliö on kyllä ihan helvetinmoinen transiitti, olkoonkin ettei se kaikilla ilmene samoin, muistelen vaan tuossa kauhulla miten jouduin sen voimassaolon ajan muuttamaan varmaan kymmenen kertaa milloin mistäkin syystä, milloin omistaja oli päättänyt kaupata talon jossa olin vuokralla (tapahtui kahdesti), kerran tuli häätö, kolmannessa tapauksessa joku haastoi vuokranantajani oikeuteen vuokrarahoista, ja muuta vastaavaa. :Smiley

Hei Kato, pitkästä aikaa! Puhut totta Uranuksesta! Juuri noin se voi järisyttää, rikkoa raamja, laittaa ne uusiksi, kohdistuu enemmän fyysiseen. Vaikka minulla Uranuksen neliöt ovat tuolla stelliumillani, niin juuri kodin kautta olen saanut taistella koko viime talven. Eli kyseessä ovat omat henkiset voimavarat (Aurinko) ja arvokysymykset (Venus), mutta myös se millä tavalla puran näitä paineita (Merkurius joka kartallani on yhtymässä Uranukseen) ja luulen, että alan selvitä. Olen ainakin oppinut monta asiaa, myös siitä, mitä olen ja mitä kestän, löytänyt tiimellyksessä ehkä voimavarani ja sen mitä syvimmiltäni tahdon vielä kokea tässä maailmassa. Uranus tekee tätä neliötä vaikuttaen 8.huoneeseeni.

Ehkä kodin pelastus (homeelta ja jääpadoilta) on ollut Neptunuksen yhtymä Kuuhun, joka on lisännyt arvostusta tähän metsämökkiin, jossa saan niin vapaasti ilmentää itseäni.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #213 : 15.04.2012 17:58:34 »

Hei Kato, pitkästä aikaa! Puhut totta Uranuksesta! Juuri noin se voi järisyttää, rikkoa raamja, laittaa ne uusiksi, kohdistuu enemmän fyysiseen. Vaikka minulla Uranuksen neliöt ovat tuolla stelliumillani, niin juuri kodin kautta olen saanut taistella koko viime talven. Eli kyseessä ovat omat henkiset voimavarat (Aurinko) ja arvokysymykset (Venus), mutta myös se millä tavalla puran näitä paineita (Merkurius joka kartallani on yhtymässä Uranukseen) ja luulen, että alan selvitä. Olen ainakin oppinut monta asiaa, myös siitä, mitä olen ja mitä kestän, löytänyt tiimellyksessä ehkä voimavarani ja sen mitä syvimmiltäni tahdon vielä kokea tässä maailmassa. Uranus tekee tätä neliötä vaikuttaen 8.huoneeseeni.

Vaikeasta Uranuksesta puheenollen, tuohan on tehnyt noin vuoden ajan kvinkunssia mun Auringolle - ja uudistusvimma on todella kova, eikä vähiten sen vuoksi että ympäristössä on tekeillä kaikenlaista jonka vuoksi omakohtainenkin uudistuminen vaikuttaa järkevältä.

Niin ja mulle on myös kuluvana vuonna tulossa  uranus aspect_tri uranus, sen kai pitäisi kuvastaa juuri sellaista että on korkea aika tietää kuka on ja minne menossa, tai jotain vastaavaa. Emäätiä.
tallennettu
trius
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308


Kauneimmat kukat kukkivat juuri nyt liian lähellä.


Profiili
« Vastaus #214 : 15.04.2012 20:10:10 »

Mulla nyt päällä tuo  uranus aspect_tri venus rakkaus- tai ihmissuhteisiinko pitäisi alkaa vaikuttaa, uudistua? Venus 12.huoneessa. Vai onko sairaalareissu edessä? Eikö 12.huoneeseen kuulu myös sairaalat? Ihmissuhteissa halua uuteen juuri nyt, mutta osa vanhoista taas alkaa tuntua taas tärkeiltä, olleet hetken unohduksissa - puolin ja toisin. Toiset taas alkaa ahdistamaan entistä enemmän, ilmeisesti jo "läpikäytyjä" ihmisiä elämässäni?
tallennettu
Venku
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 94



Profiili
« Vastaus #215 : 16.04.2012 23:56:20 »

Mulla on ollut päällänsä Uranus avautuva sekstiili kuu, Uranus yhtymä Aurinko ja Uranus yhtymä Merkurius. Outoa aikaa kaikenkaikkiaan. On vapauttanut minut useista omista rajoituksistani, kuluneista käyttäytymistavoista, pistänyt miettimään mitä oikeasti elämältä haluan, millainen minä oikeasti olen, mikä on tärkeää minulle ja vahvana se että minä tiedän itse parhaiten enkä tarvitse kenenkään mielipidettä päätöksiä tehdessä yms.

Viimisin minkä älysin eilen, oli se että miksi ihmeessä en edelleenkään sano rakkaalle ihmiselle sitä mitä ajattelen/tunnen vaan jotain ihan muuta, ihankuin tottuneesti, ettei kaikkea voi kertoa, että pitää sanoa se mitä toinen odottaa tai ei ainakaan sitä mitä ei osaa odottaa.

Eli tiivistettynä on pakottanut riuhtaisemaan ittensä irti aikansa eläneistä minä-käsityksistä, omista rajoituksista, totutuista käyttäytymismalleista ja alkaa elämään aidommin ja täydemmin omana itsenään.

Juu ja mulla on syntymäkartassa Uranus 1.huoneessa Skorppionissa Wink MINÄ, MINÄ, MINÄ
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #216 : 17.04.2012 10:32:33 »

Mulla nyt päällä tuo  uranus aspect_tri venus rakkaus- tai ihmissuhteisiinko pitäisi alkaa vaikuttaa, uudistua?

Venuksen kyseessä ollen kannattaa myös muistaa että siihen liitetään myös esteettisyys, kauneus (sisäinen ja ulkoinen), arvot (hinta ja henkinen), tasapaino, diplomaattisuus, materia ja materialistisuus, nautinnollisuus... Kannattaa aina miettiä näitä niiden hallitsemien Merkkien kautta eli tässä tapauksessa mitä asioita liitetään Vaakaan ja Härkään... 
tallennettu

trius
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308


Kauneimmat kukat kukkivat juuri nyt liian lähellä.


Profiili
« Vastaus #217 : 17.04.2012 10:41:03 »

Mulla nyt päällä tuo  uranus aspect_tri venus rakkaus- tai ihmissuhteisiinko pitäisi alkaa vaikuttaa, uudistua?

Venuksen kyseessä ollen kannattaa myös muistaa että siihen liitetään myös esteettisyys, kauneus (sisäinen ja ulkoinen), arvot (hinta ja henkinen), tasapaino, diplomaattisuus, materia ja materialistisuus, nautinnollisuus... Kannattaa aina miettiä näitä niiden hallitsemien Merkkien kautta eli tässä tapauksessa mitä asioita liitetään Vaakaan ja Härkään... 

Kiitos Emelia!
Onko sillä väliä, missä huoneessa venukseni on? Se lymyilee vielä 12.huoneessa. Ihan kuin ihmissuhteissa ei olisi hankaluutta muutenkin Wink
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #218 : 17.04.2012 11:29:13 »

Minusta 12. Huoneeseen kannattaa suhtautua kuin salaiseen voimavaraan onhan siellä intuitio ja alitajuntakin... se on oivallusten ja a-haa elämysten aluetta.. Wink
tallennettu

trius
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308


Kauneimmat kukat kukkivat juuri nyt liian lähellä.


Profiili
« Vastaus #219 : 17.04.2012 14:57:35 »

Minusta 12. Huoneeseen kannattaa suhtautua kuin salaiseen voimavaraan onhan siellä intuitio ja alitajuntakin... se on oivallusten ja a-haa elämysten aluetta.. Wink

Eli jospa nyt tänä aikana oivaltaisin vähän lisää tästä elämästä Smiley Ainakin pieniä ahaa-elämyksiä on ehtinyt tulla. Jotain sellaisia joita on pitänyt miettiä jo vuosia  Shocked
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #220 : 20.04.2012 22:22:00 »

Mulla nyt päällä tuo  uranus aspect_tri venus rakkaus- tai ihmissuhteisiinko pitäisi alkaa vaikuttaa, uudistua?

Venuksen kyseessä ollen kannattaa myös muistaa että siihen liitetään myös esteettisyys, kauneus (sisäinen ja ulkoinen), arvot (hinta ja henkinen), tasapaino, diplomaattisuus, materia ja materialistisuus, nautinnollisuus... Kannattaa aina miettiä näitä niiden hallitsemien Merkkien kautta eli tässä tapauksessa mitä asioita liitetään Vaakaan ja Härkään... 

Mullakin on menossa ko. Uranuksen transiitti, Venus hallitsee ASCia ja kas kumma vaihdoin äskettäin tyyliä siinä määrin että tutuilta loksahti leuat. Venus itse sijaitsee 2.huoneessa, ja muutinkin myös ruokailutottumuksia, saa nähdä mikä tässä on lopputulos.   
tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #221 : 17.05.2012 21:37:25 »

Mulla menossa Uranuksen pommitus:  uranus aspect_tri keskitaivasuranus aspect_tri uranus sekä hiljalleen voimistuva  uranus aspect_tri aurinko . Uraanista aikaa, siis Cheesy

Tuon  uranus aspect_tri keskitaivas ollessa tarkimmillaan sain pitkän väännön, byrokratiakiemuroiden ja epävarmuuden jälkeen määräaikaisen työsuhteen vaihdettua vakituiseksi.

 uranus aspect_tri aurinko sitten... Olen jälleen "nuori kapinallinen", joka tuo itsestään rohkeasti esille myös sen puolen, joka yleensä herättää pahennusta. I don't give a s**t what you think -asenne. Raivaan tilaa itselleni ja itseilmaisulle vaikka pahalla, jos hyvällä ei onnistu Grin

Tr- uranus matkaa mun 2. huoneessa, hui Shocked  Toivottavasti ei rahavarat räjähdä taivaan tuuliin...
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #222 : 18.05.2012 19:46:26 »

 uranus aspect_tri aurinko

Haluttaa uudistaa vaatekaappia, mutta ahdistaa tuo massa tuolla.. Kaikilla samanlaiset vaatteet. Menet ja ostat paidan kaupasta niin samantien kävelee vastaan joku, jolla on ihan samanlainen.  Angry Ärsyttävää. haluan jotain uniikkia ja originellia ja hienoa. Vastikään innosteuin "korkokengistä", joissa ei ole korkoa laisinkaan. Campbellin suunnittelemat. Huikeen näköset kyllä. Sellaiset hienot, joissa on niittiä, kun jostakin löytäisi.. Tunen myös, että minulla on nyt rohkeutta pukeutua erilaisemmin..
tallennettu
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #223 : 01.09.2012 16:12:16 »

No moi.
siitä on niin kauan kun viimeksi tänne kirjoittelin mutta viimeksikin taisi uranuksen vaikutus syntymäkartan merkuriukseen murehduttaa. No, nyt on menossa  uranus avautuva  aspect_squ  merkurius ja kohta alkaa myös  uranus avautuva  aspect_tri  venus .... Kysynkin että pitäisikö nyt itseasiassa myös miettiä ohituksen vaikutusta huoneiden kautta?

Mitä mieltä olette? Tähän mennessä kun en tuon Uranuksen jylläystä ole sen erityisemmin huomannut, ehkä..... Venus löytyy huoneesta 1 ja Merkurius huoneesta 2.
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #224 : 02.09.2012 19:46:44 »

Jänskä juttu... minulla on aktivoitunut  uranus aspect_squ kuu ja kuinka ollakaan suhteeni äitiini ( Kuu Ravussa 7. Huoneessa) on todella kireä ja puolestaan ihmissuhteeni (emme asu yhdessä) on vain tiivistymässä... tuntuu että toinen ajaa minua toisen luokse tai pakenen toisen ahdistavaa vaikutusta toisen luokse.. hmm..?

En haluaisi pelotella mutta tuo neliö on kyllä ihan helvetinmoinen transiitti, olkoonkin ettei se kaikilla ilmene samoin, muistelen vaan tuossa kauhulla miten jouduin sen voimassaolon ajan muuttamaan varmaan kymmenen kertaa milloin mistäkin syystä, milloin omistaja oli päättänyt kaupata talon jossa olin vuokralla (tapahtui kahdesti), kerran tuli häätö, kolmannessa tapauksessa joku haastoi vuokranantajani oikeuteen vuokrarahoista, ja muuta vastaavaa. :Smiley

No niin, tässäpä tämä vastaus kun vähän syventyy aikaisempiin teksteihin. Kaikilla tuntuu vaikutuksen olleen voimakastakin, no mä en ole huomannut mitään vaikka vahvoja transiitteja on viimevuosina ollut vilisemällä....
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
Sivuja: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 25
  Tulostusversio  
 
Siirry: