Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 25
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uranuksen transiitit/uranuksen vaikutus?  (Luettu 310278 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #135 : 14.03.2010 11:19:42 »

Enpä aiemmin huomannutkaan, mutta mulla on sangen pitkäaikaisena transiittina ollut tässä meneillään  uranus aspect_tri keskitaivas, ja parikin kertaa on työpaikka vaihtunut, samoin maisemat.

Pitäisi kaivaa tuosta tarkempi analyysi, koska mulla on progekartalla sama aspekti.
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #136 : 29.03.2010 21:17:36 »

Vasta nyt osaan ottaa vastaan tuon syntymälahjana saadun  aspect_squ ja olen vihdoin saanut ympäristönikin uskomaan sen.
 neitsyt  vaaka painoitteisena olen yrittänyt (= lyönyt päätäni seinään) kertoa nätisti, että ymmärrän muiden erilaisuuden ja pelotkin minun erilaisuuden edessä. Kuuroille korville on mennyt  Grin ja minua on "pakotettu", painostettu, manipuloitu.... milloin kenenkin kantaan. Nyt vasta tuntuu, että se menee jakeluun, että Minä teen niinkuin Minä näen Minulle parhaaksi, vaikken "pakota" muita elämään mallini mukaan. Jokaisella on oma tie.

Kappas, Neela - sullakin Mars-Uranus-neliö. Smiley Minulla myös ja tunnistan hyvin nuo sanasi. Ehkä koska minä taas olen joustavanoloinen aurinko kalat, voi tuo oman pääni pitäminen ja oman polkuni kulkeminen myös tulla joskus yllätyksenä joillekin. Esimerkiksi työpaikalla olen ollut havaitsevinani, että  kuu kalat -kollegani on joskus hämmennyksissään, kun hän selvästi tunnistaa minussa jotain samaa "laatua" kuin itsessään, mutta sitten se Vesimies-puoleni ( kuu merkurius mars) ja juuri Mars-Uranus tökkää pahasti hänen Härkä-aurinkonsa kanssa ristiin. Esimerkiksi opiskelemaan lähtöni on selvästi hänelle vaikea pala, kun en enää uhraudukaan firman hyväksi niin kuin kunnon työntekijän kai kuuluisi. Grin Enemmän ymmärrystä olen saanut kahdelta kuu leijona -kollegaltani. Tämä meneillään ollut tr mars aspect_squ uranus on varmaan näin tarkemmin ajatellen korostanut näitä teemoja, mutta ei se minullakaan ole negatiivisena näkynyt.

Uranuksen transiiteista oikeastaan piti kysyä sitä, että kenellä on ollut tr uranus syntymäkartan  jupiter:lla ja mitä se toi tullessaan? Merkki & huone? Robert Hand kirjoittaa tästä: "It is very hard to predict the exact effects of this influence. It is best described as a sudden change in fortune, but which way the change will go is not easy to say. More often than not it is a positive change in fortune, beginning with a sudden unexpected event that opens new possibilities for free action." Oma Jupiterini kun on lähes aspektiton, ainoastaan väljä yhtymä aurinkoon ja bikvintiili (R. Nikulan sanoin "mielen lahjoja ulkoistava") Uranukseen, niin odotan jännityksellä miten mm. opintojeni alkamisen käy.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
sad79
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Profiili
« Vastaus #137 : 08.04.2010 11:43:14 »

Täällä on uranus vissiin..sitä on helppo syyttää.. vaikuttanut jo 1,5 vuotta erillaisin keinoin. Tuloksena 1 avioero, 1 avoliitto, 1 avoero, 3 kertaa muutto, työpaikanvaihdos, oman asunnon osto, uuden kumppanin löytyminen, avoliittoon muutto, asunnon laitto vuokralle, tulossa on kihlat ja häät tämän vuoden puolella..kaikkeen tähän on tosiaan mennyt 1,5-2 vuotta..en tiedä johtuuko aspekteista vai mistä, mutta melkoista rytäkkää ollut eikä selvillä vesillä olla oikeastaan vielläkään..:/ En tiedä mitä tästä syyttää..aspekteja vai ei..toisaalta nyt on melko hyvä olla vaikka asiat edelleen vaatii työstämistä. Toisaalta samantyyppiset aspektit oli viimeksi, kun 10-vuotta sitten edellisen kerran rytisi joten en tiedä..ehkä saatan uskoakkin näihin pikku hiljaa..
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #138 : 08.04.2010 14:27:03 »

Tjaa, minulla ollut muutoksia edellistäkin kirjoittajaa enemmän, mutta tarkasteluväli on pidempi.
Eron aikaan Uranus vaikutti ykkösessä, sitten ysissä - enpä muista mikä oli vaikutus. Kaupungin
vaihtamisen aikoihin oli Uranus ysissä taas. Kun oli työvaikeutta, Uranus oli kympissä kolmioineen
eli? Työn huone oli aktiivina.
Uranus seiskassa, vaikuttiko työliittoon? Suhde ei ainakaan kestänyt.
Muuttoon Uranus lie Auringon kanssa vaikuttanut, siis Uranus 8:ssa. Entäs kun 12:sta, mikä
muuttuu??


tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #139 : 14.08.2010 19:08:51 »

Uranukseni on tällä hetkellä 7. huoneessa, ja tekee  aspect_sex  kuu  merkurius  kuunsolmu
ja sen lisäksi (olenpas off. Piti mennä hakemaan aspektitaulukko, mutta föönäsinkin tukkani.) ja semisekstiilit  jupiter  neptunus  chiron ja onnenpisteelle. En ole kuitenkaan parisuhteessani hötkynyt, vaan lähinnä tuntuu siltä, että vanhoja ystävyys- ja tuttavuussuhteita olen laittanut sivuun niiden negatiivisuuden vuoksi.

Elämäni 18-24 -vuotiaana on ollut muutoksien täyteistä aikaa noin muutoinkin. 3 eri asuinmaata, ainakin 6 eri kaupunkia, 10 eri työtä, ja rakkaussuhteita samaa rataa. Lähinnä uranista puuhaa, ja viimeinen vuosi tuntuu olleen kaikkein vakain, vaikka uranus on möllöttänyt parisuhteen huoneessa, what´s that all about?
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #140 : 21.08.2010 19:16:36 »

Mulla olis en vuonna kolme ohitusta  uranus  aspect_opp  keskitaivas
Mitähän sitten voisi olla tulossa?
Lisää muutoksiako? Millaisena olette kokeneet tämän transiitin?

Tuohan tarkoittaa sitä, että  uranus on IC:llä eli kodin huoneessa. Yksinkertaisin selitys on siis muutto.

Minulla ei ole tuota ollut, mutta kun  uranus tuli MC:lleni (eli teki opposition IC:lle), niin tulin raskaaksi jonka seurauksena muutin lapsen isän kanssa yhteen jonka seurauksena taas silloinen työpaikka piti vaihtaa. Eli vaikutukset ulottuivat sekä koti- että urajuttuihin.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #141 : 21.08.2010 21:20:02 »

Itselläni oli tässä hetki sitten jupiter tarkassa yhtymässä venukseeni
ja kuukausituloni nousivat, pian uranus saapuu venukselleni myös
ja odottelen, mitähän silloin mahtaa tapahtua :Smiley
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #142 : 22.08.2010 22:49:04 »

17.8.2010 Uranus avautuva sekstiili Kuu
****** Alkaa: 16.6.2010 Päättyy: 17.9.2010
Sisäinen turvallisuus on henkisen kehityksesi ja jatkuvan kosmisen uudistumisprosessin kannalta äärimmäisen tärkeä asia. Sinulla ei ole mahdollisuuksia päästä suorittamaan elämäntehtävääsi ja sitä kautta tuntea elämääsi mielekkääksi ellet tunne oloasi kaikin puolin turvalliseksi ja hyväksytyksi. Jotta näin olisi tulee sinun säilyttää itsenäisyytesi ja riippumattomuutesi myös kaikissa kotiin, asumiseen ja perhe-elämään liittyvissä tilanteissa. Siinä vaaditaan todella vahvaa ja henkisesti kypsää luonnetta, ettet sortuisi sokeasti seuraamaan läheistesi sinulle asettamia odotuksia joskus niin vaikuttavista tunnereaktioista huolimatta. Kyllä siinä itketään, voivotellaan, syytellään ja sairastellaan monet kerrat silloin kun yrität elää omia tunteitasi kuunnellen. Jos kuitenkin tähän pystyt kaikesta syyllistämisestä huolimatta niin nyt saat moninkertaisen korvauksen niille yksinäisyyden raastaville hetkille, joita jokainen henkistä polkuaan kulkeva ihminen joutuu omaa tehtävää suorittaessaan kokemaan. Lopultakin koittaa se aika kun sekä sinä että läheisesi pääsette nauttimaan elämän ihanimmista antimista, raikkaimmasta rakkaudesta ja puhtaimmasta turvallisuudesta. Monet kotiin ja asumiseen liittyvät asiat järjestyvät aivan käsittämättömillä tavoilla ja ylittävät kaikki odotuksesi. Ellet ole vielä rohjennut lunastaa riippumattomuuttasi niin nyt siihen on todella hyvä tilaisuus, mutta se vaatii sinulta tietoista päätöstä asioittesi uudelleen järjestelemisestä.

Näin täällä  Wink ja minullehan ei sanella mitä teen milloinkin, kuin niissä tilanteissa jotka hyväksyn  Grin. Osaan kuitenkin ilmaista asian ihan sievästi  Wink .
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #143 : 08.09.2010 17:00:33 »

Minulla meneillään uranus aspect_squ askendentti (avautuva) tarkka: 19.11 ja toinen samanmoinen tarkkana 22.12. Uranus on mulla jousimiehessä 12.huoneessa ja asc myös jousimies . Syntymälahjana olen saanut uranus aspect_con askendentti (ja 6 muutakin urkin aspektia). Mitähän vois tietää?

Miehellä meneillään uranus aspect_squ mars (avautuva) tarkka 24.8. Hänellä Uranus on Skorpionissa 10.huoneessa ja Mars 1.huoneessa Jouskarissa. Syntymäkartalla urkki ei aspektoi marsiin, muita yhtymiä ja sekstiilejä kyllä on urkilla.. ja opp. kuu Miltä tämä näyttää?

Kiitos jos joku vastaisi. smitten


Ja se vielä askarruttaa, että mikä lie suurin merkitys transiitteja tutkiessa syntymäkartan aspekteilla? Varmaan moniakin, mut jos joku haluaisi selventää vähän.. Smiley
Olen ainakin käsittänyt että jos ennestään on paljon uranus-aspekteja ei uranuksen transiitit välttämättä niin hurjana tunnu..?
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #144 : 08.09.2010 17:19:20 »

Ja se vielä askarruttaa, että mikä lie suurin merkitys transiitteja tutkiessa syntymäkartan aspekteilla? Varmaan moniakin, mut jos joku haluaisi selventää vähän.. Smiley
Olen ainakin käsittänyt että jos ennestään on paljon uranus-aspekteja ei uranuksen transiitit välttämättä niin hurjana tunnu..?

Transiitit toimivat syntymäkartan kautta siten että jos radixilla on   aspect_sex ja transiittina  aspect_squ , syntymäkartta siis pehmentää haasteellista vaikutusta. Radixin  aspect_squ ja transiitti  aspect_sex taas aiheuttaa jännitteitä, mutta johtaa positiiviseen lopputulokseen.

Kun minulla oli  uranus  aspect_squ  askendentti keväällä kaaduin luistinradalla ja mursin ranteeni.. Meni konkreetisesti jalat alta,  uranus , ja oli pakko muuttaa suhtautumista asioihin ja tekemiseen  askendentti kun 5 viikkoa oli kipsi kädessä.

tallennettu

Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #145 : 18.11.2010 17:24:23 »

Mulla on taas aktiivisena  uranus aspect_squ kuu ja kyllä ottaa päähän, kun ei ole taaskaan oikein minkään valtakunnan stabiliteettia. :Smiley

Jouduin taas muuttamaan, varmaan kymmenes kerta viimeisen kolmen vuoden sisällä.
tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #146 : 18.11.2010 20:07:26 »

Menossa

 uranus aspect_squ neptunus
 uranus aspect_squ merkurius
 uranus aspect_squ venus
 uranus aspect_sex mars

Jossain vaiheessa oli sellainen fiilis, että lähden täältä jonnekin kauas pois ja aloitan kaikki puhtaalta pöydältä. Nyt kun tuo Urkki on sahaillut edestakaisin, vaikutus on pehmentynyt eikä enää niin radikaaleja haaveita ole Wink 
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #147 : 20.11.2010 14:11:06 »

Hyvällä ystävällä on nyt päällä Uranuksen yhtymä Kuulle, johon myös Jupiter tekee yhtymää.

Hän muutti ulkomaille, möi omaisuutensa ja irtisanoi Suomen kämppänsä, mutta nyt joutuu tulemaan takaisin, koska hukkasi pankkikorttinsa, eikä uutta lähetetä Suomesta toiseen maahan. Nyt aikoo muuttaa Suomessa toiselle paikkakunnalle ja etsiä sieltä työpaikan. Asumista ulkomailla kesti 3 viikkoa.  :Smiley

Hieman hermostuttaa hänen puolestaan. Tuloillaan on vielä ensi vuoden puolella Neptunuksen yhtymä Auringolle, joka voi tehdä elämäntyylistä huonoimmillaan melko ajelehtivan. Eteenpäin mennään ilman kunnon suunnitelmaa Carpe Diem-periaatteella, mikä kyllä hänen mottonsa onkin. Sopii tupla-Kalalle.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #148 : 18.02.2011 14:21:44 »

Minulla tällähetkellä meneillään  uranus aspect_con merkurius . Miten luulette tämän ilmenevän kun itse en ole huomannut oikein mitään... Vai näkyykö tämän vaikutukset vasta myöhemmin keväällä, kun tuossa taulukossa, tai mikä onkaan lukee se tarkka ajankohta joka on huhtikuussa?
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #149 : 18.02.2011 18:17:43 »

Minulla tällähetkellä meneillään  uranus aspect_con merkurius . Miten luulette tämän ilmenevän kun itse en ole huomannut oikein mitään... Vai näkyykö tämän vaikutukset vasta myöhemmin keväällä, kun tuossa taulukossa, tai mikä onkaan lukee se tarkka ajankohta joka on huhtikuussa?
Ihanko totta...?
Minulla on ollut uranus aspect_opp merkurius ja kyllä tuli välillä sanottua väärissä paikoissa vääriä asioita ja toisaalta myös tuntui että minut ymmärrettiin väärin vielä useammin... Ja ihan ihmeellisiä kiukunpurkauksiakin aina välillä..nyt tuo transiitti on tämän päivän jälkeen jo historiaa ja fiilis on kaiken kaikkiaan paljon, paljon parempi.. 
tallennettu

Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 25
  Tulostusversio  
 
Siirry: