Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Toistuvat asiat unissa..  (Luettu 14428 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
aQuarius~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 353


Au vesimies ja asc neitsyt


Profiili
« : 14.02.2008 07:43:39 »

Olen tässä lyhyessä väliajassa nähnyt unta missä ajan autolla ja auto on aina isäni auto, ei koskaan mikään toinen. Kolme vuotta isän auto on "kummitellut" unissani ja eilen rupesi mietityttämään... Smiley Onko sillä jotain sen kummempaa merkitystä?
Ja sitäkin mietin, että aina kun olen  menossa jonnekin olen paniikissa, auto jumittuu usein johonkin mutkaan mutta saan matkan jatkumaan mutta sitten olen eksynyt mutta joka kerta unnissani löydän perille !  Grin ?
tallennettu

Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1 : 14.02.2008 08:39:09 »

Mutta tuohan on ihan mahtava uni! Sinua rohkaistaan ottamaan ohjat ja elämä omiin käsiisi, ilmeisesti vielä noudattamaan nyt jotain isäsi antamaa esimerkkiä tai neuvoa. Ajathan itse isäsi autoa. Olet siis itse menossa kohti päämäärää.

Uni lohduttaa myös, että hermoilemiseen ja paniikkiin ei ole mitään syytä. Et jumiudu etkä eksy matkalle ja vaikka sinusta tuntuisikin elämässäsi välillä siltä, että nyt tämä tehtävä on ihan hukassa,päämääräni karannut taivaan tuuliin, niin ei todellisuudessa ole. Uskon, että isäsi auttaa sinua paljon tähän päämäärään pääsemisessä, lainaahan hän sinulle autoaankin, joka on niin luotettava, ettei se jumi minnekään ja löydät sen avulla tien perille!

Eli nyt vain kohti sitä päämäärää, joka on ollut mielessäsi viimeaikoina ja ehkä pelottanutkin sinua. On aika lähteä matkaan, sillä sinä onnistut pienistä matkatakkuiluista huolimatta!
tallennettu
Ikuinen Trikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 147


aur vaaka, kuu kauris, asc leijona


Profiili
« Vastaus #2 : 14.02.2008 10:06:32 »

Houmenta!

Ajattelin unestasi että olisikohan auktoriteetit, jota isä unessa voi kuvata, toistuvasti ohjailemassa elämääsi? Auto; unessa kulkupeli elämän eli sinä itse, voisiko olla että olet luonut itsesi auktoriteettien antaman kuvan mukaan?

Näinhän meille kaikille käy elämässä, ennen kuin havahdumme ja otamme ohjauspyörän omin käsiimme ja luomme isän autosta oman version, paremmin sisäistä kuvaamme vastaavaksi.

Toistuva unihan voi merkata myös jumiutumista elämässä, rutiinien toistamista niinkuin usein elämämme päivätajunnasa. Perille pääseminen kuitenkin viittanee siihen, että hankaluuksista ja tahmaisuudesta huolimatta etenet elämässäsi sielusi suunnitelman mukaan, kohti uusia seikkailuja.

Toisaalta, emme me etene täällä maailmassa mitenkään muuten kuin sielumme toiveen mukaan, keräten kokemuksia elämästä, Luoja tullen näin meidän kautta tietoiseksi itsestään.

Aurinkoista päivää toivotellen,

vislaaja


tallennettu

"Totuus on poluton maa." -J.Krishnamurti
Kopo7
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #3 : 16.02.2008 19:49:36 »

Toistuvista unista vielä
Olen koko ikäni nähnyt toistuvia unia. Aivan pikkutytöstä lähtien. Muistat unet vieläkin selkeästi. Olen vilkas ja aikaansaava aikuinen ihminen.
Olen nähnyt viimeiset 7 vuotta unta eksymisestä tai hukkaamisesta.
Milloin kuolleet ovat unessa milloin eivät, mutta aina ystävällisinä hahmoina. Unet eivät ole painajaisia, eivätkä pelottavia. En myöskään ole levoton herätessäni.
Olen kuullut, että unet toistuvat kunnes ihminen ne oivaltaa.
Hukkaan auton, en löydä paikkaa johonka olen sen jättänyt.
En löydä paikkaa johonka olisi päästävä. Useinkaan en löydä takaisin.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #4 : 16.02.2008 19:54:55 »

Simppelistihän tuo unen teema on, että olet hukannut päämääräsi elämässäsi. Se koskee kenties koko elämää tai sitten jotain osa-aluetta, joka on ollut tuuliajolla jo kauan ja ajelehtii edelleen. Autolla ajaminen ja ylipäätäänkin matkustaminen sekä matkustusvälineet kuvaavat eteenpäin menemistä, päämääriin pääsemistä. Eksyminen on kirjaimellinen symboli elämässä eksysissä olemiselle.
tallennettu
.:Chris:.
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


.: Vanhat merkit eivät pidä paikkansa :.


Profiili
« Vastaus #5 : 04.04.2008 18:32:56 »

 Mulla tapahtuu usein sillain että nään eri unta mutta samoissa paikoissa joissa unissa olen jo ollut. Merkitteekö se mitään?

- harka
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #6 : 04.04.2008 19:53:28 »

Paikkoihin kannattaa kiinnittää huomiota ja miettiä, mitä ne haluavat sanoa. Esimerkiksi talo (ja ylipäätään talomaiset rakennukset) kuvaavat aina Itseä eli sielua tai itseä eli egoa.
tallennettu
.:Chris:.
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


.: Vanhat merkit eivät pidä paikkansa :.


Profiili
« Vastaus #7 : 07.04.2008 15:18:39 »

 Entäs kun vähän aika sitten näin unta et oon laivassa, jossa oon ollu muissakin unissa?

- harka
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #8 : 08.04.2008 21:57:54 »

Entäs kun vähän aika sitten näin unta et oon laivassa, jossa oon ollu muissakin unissa?

- harka

laiva sanotaan edustavan jonkinlaista tutkimusmatkaa omiin tunteisiisi ja alitajuntaasi.

laivan kunto kertoo useasti omasta tunteidesi ja alintajuntasi tilasta.

jos uneksit seillavasi suurien aaltojen harjalla saattaa se tarkoittaa sitä että pystyt voittamaan tunteissasi olevia lukkoja vaikkei se aluksi ihan helpolta tuntuisikaan.

jos laiva unessasi uppoaa tai ajaa karille saattaa se olla sinulle merkki siitä ettet ole ihan varma tunteistasi jotain asiaa kohtaan tai tunteesi jotain asiaa ihmistä kohtaan on muuttumassa radikaalisti.
tallennettu

flowermoon
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18


Profiili
« Vastaus #9 : 10.04.2008 18:19:38 »

aQuarius, sanoit, että auto on kummitellut unissasi. Se on siis jotenkin vaivannut sinua? Auto, sen kunto yms. kuvastaa sinua itseäsi. Jos auto on isäsi, kuka sinä koet olevasi? Isäsi kaltainen? Oletko siitä hyvilläsi juuri nyt? Ainakin ohjaat itse elämääsi, vaikka mutkissa jumittaa vähän.
tallennettu

Aurinko Kaksonen
Kuu Skorpioni
Asc Jousimies
mire
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27



Profiili
« Vastaus #10 : 12.04.2008 13:18:20 »

Mitäs sanotte tästä...
Minä olen nähnyt unia jossa toistuu sama, tosin eripaikassa tai yhteydessä. Ensinnäkin yksi jatkuvasti toistunut uni jossa minun hampaat menivät aivan pirstaleiksi, se tunne oli kammottava ku kuuli miten ne hajosi suussa... saman tyyppinen toistuva tapahtuma on että pelkää leukojen menevän pois paikoiltaan ja ne menevätkin niin ettei saa enää suuta kiinni... yöks.
Sitten toinen asia joka on askarruttanut suuresti. Hyvin monesti unissani on vessoja. Jokin painajainen jossa yritän paeta/piiloutua vessaan lukittujen ovien taakse, mutta aina jokin on vialla, joko en saa ovea kiinni tai en saa sitä lukittua tai sitten se ovi rempsottaa niin ettei siitä ole mitään apua. Joskus pöntöt ovat tukossa... Joskus vessassa on niin monta ovea etten kerkeä sulkea kaikkia.
Kertooko nämä jostakin??
tallennettu

-Hyvät ajatukset ovat pieniä enkeleitä, lähetä niitä.-
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #11 : 13.04.2008 12:46:26 »

Molemmat unet kertovat kamppailusta stressin, ahdistuksen ja huolien kanssa. Hampaiden irtoaminen ja hajoaminen tietää kuolemaa ja murhetta, eli ilmeisesti jokin asia elämässäsi "tappaa" sinua hiljalleen tai vastaavasti jokin asia/suunnitelma ei vaan onnistu millää, vaan se ehtii aina "kuolla" ennenkuin syntyikään kunnolla.

Vessoihin piiloutuminen voisi kertoa, että jokin ulkomaailman asia ahdistaa sinut noihin murheisiin etkä tunne saavasi niiltä hengähdytaukoa, vaan asiat painavat päälle koko ajan.

Unisymboleiden pieni ABC-ketjussa on sekä hampaiden että vessan unitulkinnat. Käy kurkkaamassa niitä vielä tarkemmin. Unisanat eivät ole ketjussa aakkosjärjestyksessä, joten joutunet kahlaamaan ketjua lävitse.
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #12 : 13.04.2008 21:01:17 »

Heih, jos täällä kerta näin hyvin ihmiset osaa unia tulkita niin voisitteko kertoa merkkaako tällaset mitään. Kaikki painajaisia:

1) Oon nähny sellasta unta oikeestaa ihan pienestä asti, että ollaan perheen kanssa jonkin tapaisella saarella, jossa on jumalattoman kokoinen kallionkieleke. (Saari on pyöreä, valkoista hiekkaa, ei kasveja tai mitään, kallionkieleke osoittaa saaren keskelle jossa jonkinlainen lätäkkö vettä). Saan siinä unessa aina kuningasidean mennä hyppäämään kalliolta veteen, mutta aina ennen sitä vettä kaikki häviää ja putoon tyhjään. Aamulla kun herään ni koko kropasta on menny voimat ja tärisen ainakin puoli tuntia, vaikkei se uni mua niinkään pelota.

2) (Harrastan siis moottoriurheilua kakspyörästen muodossa.) Nään usein unia, joissa mua sattuu kun hyppy menee pieleen, mutta tää yks toistuu säännöllisesti. Tapahtumapaikkana on mun vakio treenirata. Kävelen sinne aamulla koiran kanssa, aurinko paistaa ja kaikki on hyvin. Pääsen radan reunaan ni löydän kypäräni rikkinäisenä ja veressä, pyöräni ihan lunarikunnossa ja radan kuin jonkin isommankin kisan jäljiltä. Näitä mun varusteita käytän vain minä. Miten mä siis voin löytää ne tollai vaikka ite seison vieressä ihan kunnossa?
Tätä unta oon nähnyt nyt vuoden verran ja se on saanut mut pelkäämään ajamista (etenkin tuolla radalla) yksin.

3) Tämä uni ei toistu aina samanlaisena, mutta kummiski. Ajan yksin jotain moottoritien tapaista, on ilta, pimeetä ja kosteeta. Se tie mitä ajan ei vaan lopu, lisään kaasua, matka etenee mutta kohta huomaan olevani taas samassa kohdassa. Ajan suoraan enkä kierrä ympyrää. Unessa mulla iskee paniikki ja sit lopuksi ne katuvalot sammuu ja mä lähden kävelemään sitä tietä. Sitten herään.

Nämä kolme siis jääny mieleen. Kiitän jo etukäteen jos osaatte tulkita jotenkin.  Smiley
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #13 : 13.04.2008 21:40:52 »

Uneen 1 sanoisin, että se muistuttaa kovasti menneen elämän muistoa, eteenkin kun se on kulkenut mukanasi lapsesta saakka. Pimeys ennen veteeniskeytymistä voisi olla hyvinkin muisto kuolemisesta. Ei siis mikään itsemurha vaan lapsen väärä arvio siitä kannattaako tästä nyt hypätä tuonne veteen vai ei.

Uneen 3 sanoisin, että kun näet tuota unta tunnet olevasi jumiutuneena johonkin tilanteeseen tai asiaan elämässäsi, joka ei muutu eikä katoa millään, vaikka kuinka yrität edetä. Ehkä sinulla on myös suunta hukassa ja vaikka miten yrität tuntuu, että joudut aloittamaa aina uudestaan alusta.
tallennettu
Ennari
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23



Profiili
« Vastaus #14 : 15.04.2008 09:13:35 »

Olen nähny ite paljon pako unia. Ne kai tarkottaa et pakenen todellisuutta tai jtn semmosta? Mut niin, joo oon paljon pakenemisiin liityvii unia ja ulkomailla matkustamista. Uneni oli ennen selkeitä ja hyvin helppoja ymmärtää, mut nykyään kaikki on vaan niin sekasta et itekkää ei saa oikee unesta kiinni. Voisko tää johtuu siitä,että olen sekavassa elämän tilassa ja menen nopeasti eteenpäin, josta pitäis nyt vähän jarruttaa?? Mun tulkinnat ois nää, mut entä teijän muiden?Smiley 
Kiiti jos tajusitte smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: