Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kysymyksiisi vastauksia  (Luettu 24054 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #30 : 14.02.2008 09:45:54 »

Jipii! Taas yks tällanen aihe ja pääsee kyselemään!  Cheesy

Kyselen vaikkapa nyt... Hmm...  Keijuilta:

Millainen on vuosi 2009 minun kannaltani?

tässäpä keijujen vastaus sinulle vuoteen 2009.tapahtuma tulee sijoittumaan heti johonkin alkuvuoteen.vuoden 2009 alussa elämääsi astuu tuli elementtinä hyvin vahvasti ja ...

Kiitosta!  smitten
« Viimeksi muokattu: 14.02.2008 13:39:44 kirjoittanut Artemisu » tallennettu
sirulainen
Vieras
« Vastaus #31 : 14.02.2008 11:30:27 »

kiitos Coventina!
tallennettu
silhei
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 68



Profiili
« Vastaus #32 : 14.02.2008 16:13:32 »

Hei!
Minä kaipaisin paljon valaistusta tähän elämäntilanteeseen. Uusi työ tuli, missä virroissa nyt mennään? Mitä näkyy suhteestani nykyiseen vaaka-mieheeni, jokin häiritsee, liekö tulossa muutosta siihen? Kiittäen sinua kauniisti... smitten silhei
tallennettu
annu74
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 34


Profiili
« Vastaus #33 : 14.02.2008 18:04:26 »

Kiitos Coventina! Osui ja upposi täysin!
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #34 : 14.02.2008 18:52:28 »

Heippa.Kysyisin rakkausasioistani.Tapasin nuoremman ristiverimiehen ja nyt seurusteltu vähän aikaa.Tumma exäni yrittää rikkoa välejämme,vaikka itse minut jätti.Mitähän näkyisi?Saat itse valita kenen vastaus olisi paras.Kiittäen smitten

sisäisen jumalatteren viesti kysymykseesi pyysin.

sisäiseksi jumalatareksi nousi SEDNA, eskimoiden meren jumalatar

unohda kaikki katkeruus ja viha jota sydämessäsi tunnet.näin pääset hänen käytöksensä yläpuolelle ja pidät samalla huolen siitä ettet sorru millään tavalla hänen tasolleen. vaadi itsellesi ansaitsemasi kunnioitus jättämällä kaikki hänen tekonsa omaan arvoonsa.

tämä jumalatar muistuttaa sinua myös siitä että kukaan ei voi välejänne rikkoa muuta kun sinun ja hänen valintansa.kukaan ulkopuolinen ei voi tuoda valtikkaa suhteeseesi jollet itse sitä salli.
tallennettu

Eila
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 107


Profiili
« Vastaus #35 : 15.02.2008 12:30:10 »

Heippa.Kysyisin rakkausasioistani.Tapasin nuoremman ristiverimiehen ja nyt seurusteltu vähän aikaa.Tumma exäni yrittää rikkoa välejämme,vaikka itse minut jätti.Mitähän näkyisi?Saat itse valita kenen vastaus olisi paras.Kiittäen smitten

sisäisen jumalatteren viesti kysymykseesi pyysin.

sisäiseksi jumalatareksi nousi SEDNA, eskimoiden meren jumalatar

unohda kaikki katkeruus ja viha jota sydämessäsi tunnet.näin pääset hänen käytöksensä yläpuolelle ja pidät samalla huolen siitä ettet sorru millään tavalla hänen tasolleen. vaadi itsellesi ansaitsemasi kunnioitus jättämällä kaikki hänen tekonsa omaan arvoonsa.

tämä jumalatar muistuttaa sinua myös siitä että kukaan ei voi välejänne rikkoa muuta kun sinun ja hänen valintansa.kukaan ulkopuolinen ei voi tuoda valtikkaa suhteeseesi jollet itse sitä salli.




Kiitos paljon sinulle  smitten
tallennettu
Abyatur
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 68


Profiili
« Vastaus #36 : 15.02.2008 19:50:41 »

Hei Conventina,

sellaisen kysymyksen haluan esittää, että mitä opetettavaa eräällä henkilöllä on minulle, kun hän jättää vastaamatta viesteihini. Ja kun tapaan tämän henkilön, näyttää siltä, että kaikki on kuitenkin enemmän kuin hyvin. Kumpi puoli on hänen oikea puolensa, se joka ei vastaa ja vaikuttaa täydelliseltä torjujalta vai se, joka ihmettelee, mistä olen saanut päähäni, että hän muka torjuu. Enää en tiedä kumpaa puolta uskoisin.

Kiitos jo etukäteen,

Abyatur  smitten
tallennettu
Dala
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 104



Profiili
« Vastaus #37 : 15.02.2008 20:10:05 »

Voisitkohan katsoa minulle jotain, ihan on sama mitä keinoa käytät. Ihmissuhde asioihin kaipaisin neuvoa, eritoten yhteen kaveriini liittyen. Kiitos! smitten
tallennettu

Ovat veljiäni sade sekä tuuli,
ja ystäväni luodut metsien.
On kaikki täällä yhteydessä kaikkeen,
jotka tietä elämän käy kulkien.

aurinko oinas kuu kaksoset askendentti neitsyt
tiipoo
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32



Profiili
« Vastaus #38 : 15.02.2008 21:30:48 »

Hei Conventina,

Minäkin kyselisin tämän vuoden näkymiä kaiken kaikkiaan.
Työ ja rakkaus päälimmäisenä.

Kiitos jo nyt Smiley
 
tallennettu
limoviikuna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 137


Profiili
« Vastaus #39 : 16.02.2008 13:12:40 »

Hei Coventina  smitten

Kuulisin mielelläni mitä enkeleillä olisi minulle sanottavana rakkaus- / työasioistani  Cheesy

 Kiitän  smitten smitten
tallennettu
annu74
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 34


Profiili
« Vastaus #40 : 21.02.2008 17:33:58 »

Pyydän sinultakin nyt ohjeistusta tähän hetkeen. Intuitiolla voit vastata. On vaikeita aikoja ja rakkaushuolia minulla... Cry  mitä viestiä tulisi minulle? Kiitän lämpimästi!

sinulle pyysin viestiä kultaisesta atlantiksesta.tyytyväisyys vaikeina aikoina ja suhteessa löytyy siitä että osaat ottaa vastaan sinulle kuuluvaa kunnioitusta ja myös tarvittaessa sitä vaatia itsellesi.hyväksy itsesi sellaisena kuin olet - sinun ei tarvitse olla muuta.anna itsesi nähdä kaikki ne piirteet joita sinussa on.rakkaussuhteessasi vaada se kunnioitus joka sinulle kuuluu ihan omana itsenäsi...kunnioita toisia niin kuin haluaisit itseäsi kunnioitettavan.kaikki se mitä annat palaa sinulle monin kerroin takaisin.uskalla kunnioituksella ottaa vastaan kaikki sopusointu jota sinulle tarjotaan.

Kiitos Coventina! Smiley Huomasin vasta tänään että olit vastannut, siksi siis tämä palaute vähän myöhässä. Kortti antoi ajattelemisen aihetta kyllä! Kunnioituksen puutetta on tainnut olla ilmassa puolin jos toisin.
tallennettu
Dala
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 104



Profiili
« Vastaus #41 : 23.02.2008 10:48:29 »

Hei! Olisi mukavaa jos voisit katsoa intuitiivisesti minun ja poikaystäväni suhdetta. smitten   Niin ja aina olen utelias kuulemaan myös menneistä elämistäni, jos jotain mieleesi tulee, niin tässä kuva. Syntymäaika on 2.4.1987

Kiitos!  smitten smitten smitten
tallennettu

Ovat veljiäni sade sekä tuuli,
ja ystäväni luodut metsien.
On kaikki täällä yhteydessä kaikkeen,
jotka tietä elämän käy kulkien.

aurinko oinas kuu kaksoset askendentti neitsyt
net.ta
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #42 : 28.02.2008 15:14:35 »

Pyytäisin apua vastausta  vastaamistavan ja kanavan voit intuiolla "valita"
Minulla on taloudellisia huolia, jotka heijastuu moneen osa-alueeseen ja tekee elämisestä kehää, mitä tähän näkyy?

Toinen  probleema on rakkauden sen oikean  puuttuminen elämästä, mitä tähän näkyy?
kiitos
tallennettu
Sini79
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #43 : 03.03.2008 12:25:02 »

Hei,

Pystyisitköhän auttamaan minua työ- ja ihmissuhdekuvioideni selkeyttämisessä? Kaikki asiat tuntuvat olevan jokseenkin "hajallaan" enkä tiedä mihin suuntaan mennä.. Mikään ei tunnu kiinnostavan ja tarvitsisin opastusta jatkoa varten.

Lämmin kiitos jo etukäteen!
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
 
Siirry: