Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kysymyksiisi vastauksia  (Luettu 24056 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
kultainen sulka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 570



Profiili
« Vastaus #15 : 13.02.2008 17:22:45 »


Heip Coventina  Smiley

Olen joskus pyytänyt viestiä sisiseltä jumalattarelta, muuta sitä ei kait koskaan tullut...
Jospa siis sieltä suunalta pyytäisin viestiä  :Smiley

tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
             ***
* Sininen lunaarinen yö  *
Eila
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 107


Profiili
« Vastaus #16 : 13.02.2008 18:33:05 »

Heippa.Kysyisin rakkausasioistani.Tapasin nuoremman ristiverimiehen ja nyt seurusteltu vähän aikaa.Tumma exäni yrittää rikkoa välejämme,vaikka itse minut jätti.Mitähän näkyisi?Saat itse valita kenen vastaus olisi paras.Kiittäen smitten
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #17 : 13.02.2008 19:01:04 »

Hei!
Voisitko katsoa minulle tämän vuoden näkymiä? Mitä vuosi tuo tullessaan opiskelu-,työ-ja rakkausrintamalla? Onko muutoksia luvassa.
Jos pystyt jotain kertomaan, luotan sinun intuitioosi.
eijar smitten

tässäpä vastausta sinulle.

opiskeluun ja työhön pyysin avukseni taas keijut.työelämässäsi alkaa puhaltaa aivan uudet tuulet.mikäli olet työelämässä niin sanoisin että alan vaihto uuteen odotettavissa tai sitten näkisin etä koulun penkki kutsuu mutta hyvinkin työpainotteisesti.tulet tämän myötä saamaan uusia tuttavuuksia ja olet hyvin luotettu henkilö tässä uudessa yhteisössä.ala johon tulet tutustumaan liittyy jollain tavalla ihmisten henkiseen tilaan.

sitten rakkauteen vastausta delfiineiltä.rakkaudessa sinun kannattaa nyt tavallista enenmän keskittyä siihen kuinka ottaa rakkautta vastaan ilman turhaa syyllisyyttä.olet itse elämässäsi auttanut monia tavalla jos toisella. älä nyt siis tunne syyllisyyttä siitä että joku nuorempi henkilö tahtoo kiittää saamastaan rakkaudesta antamalla sinulle hoivaavan loman.
tallennettu

*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #18 : 13.02.2008 19:14:46 »

Kaipaisin selvyyttä:
-Myykö välittäjä piakkoin taloni vai ihan itsekö onnistun löytämään ostajan? "Se oikea" asukas olisi kovasti toiveissa, henkimaailmassa tiedetään kyllä miksi
-Onko meren lähelllä oleva talo tuleva kotini vai kenties joku muu?
-Raha-asiat huolettavat? Löytyykö lisää työtä?
-Onnistuuko the Big Dream uudessa kodissamme?
-Mieheni terveys?

Kiitos coolsmiley


sinulle rubiinitar pyysin apua enkeleiltä.

tärkeää ei ole se mitä välittäjä pystyy tekemään myynnin eteen.kaikki tarjoukset on sinun omissa käsissäsi.enkelit pyytävät sinua huomaamaan että tarjouksia on monenlaisia ja vain sinä voit sydämessäsi tietää mikä on se oikea - aina ei kannata tuijottaa vain hintaa vaan katsoa pintaa syvemmälle.

talonne on sininen - tässä talossa on juuri oikeanlaiset parantavat energiat koko perheenne kannalta.talo sijaitsee kaukana hiljaisuudessa.sinua kuitenkin varoitetaan sortumasta taloon jossa käydessäsi sinut valtaa liiallinen kylmyys...tämä talo ei tuo hyvää luonasi käyville/oleville pienille lapsille.

mikä on elämäsänne kultaakin kallinpaa - raha ei ratkaise kaikkia ongelmia.työtä sinun ei kannata tehdä työn itsesä tai varallisuudesta.muista kaikessa mielekkyys itseäsi kohtaan.

joskus rakkaus ja elämä johon on tähän asti tottunut loppua hyvinkin äkisti...keskity siis siihen mikä on elämässäsi varakkuutta tärkeämpää sillä niistä syntyvät sinulle ja perheelle loppuelämän muistot jotka kantavat paljonkin kauemmas kun suuri määrä rahaa.
tallennettu

*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #19 : 13.02.2008 19:28:06 »

Hei,

mitäpä neuvoja nousisi "omituisiin" väleihin exäni kanssa? Voiko häneen luottaa? Olen aika rikki...
Myös työn suhteen en tiedä enää yhtään, mitä haluan. Teen aina vain, mitä vastaan tulee, vaikka minussa olisi ehkä enempäänkin. Löytyykö neuvoja ajatusten selkeyttämiseksi?
Apuvälineen suhteen luotan intuitioosi.
Kiitos smitten

onko välinne välttämättä niin omituiset vai estelettekö vain jotain vääjämätöntä muutosta joka on kuitenkin tapahtumassa. pyysin sinulta tähän apua sisäiseltä jumalatareltasi.

HERA,kreikkalainen avioliiton jumalatar

hänen viestinsä on sinulle rakasta. rakasta häntä selleisena kuin hän on ja miten haluaisit itseäsikin rakastettavan.tuntuisivatpa tilanteet tai muut ongelmat kuinka kummilta tahansa niin rakasta. uskalla antaa rakkauden tehdä tehtävänsä anna sen myötä ilon tulla elämääsi.

työhösi ammensi viisautta taas kultaisesta atlantiksesta.nyt on aika unohtaa hommat joita tekisit vain siksi että voisit sanoa olevasi töissä.keskity löytämään juuri se oikea paikka itseäsi varten vaikka siinä saattaisi pieni hetki kulua aikaa.johtajuus on jonkinlainen avaisana kohdallasi uskalla johtaa omaa elämääsi syvältä sisimmästäsi - kuuntele omaa sisäistä ääntäsi ja suuntaa omia voimiasi sen neuvomalla tavalla.sinun on myös aika lopettaa oman itsesi aliarviointi sillä jokain ajatuksesi, sanasi ja tekosi säteilee energiaa ympäristöönsä. tähtää vain sisimpäsi parhaaseen niin saavutat elämäsi työpaikan jossa voit toimia pyyteettömänä voimantuojana muille ihmisille.
tallennettu

Nina
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #20 : 13.02.2008 19:31:45 »

Hei,

katsoisitko minulle mitä rakkaus- ja työasioissa tuleman pitää.

Kiitos jo etukäteen  Smiley
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #21 : 13.02.2008 19:35:55 »

Mukava että olet geimeissä taas  Wink smitten

Minä olen aika onnellinen tällä hetkellä, mutta yksi mihin en keksi oikein järjellistä syytä on työn vaihtaminen. Olen yli vuoden hakenut ja hakenut, mutta nyt en pääse edes haastatteluihin!  Huh  Otan kiitollisena vastaan neuvoja... selityksiä... ihan mitä tahansa!

 smitten

myös sinulle ardith tuon viestin kultaisesta atlantiksesta.muistatko kun aiemmin laitoin sinulle viestiä niistä delfiineistä? nyt olisi hyvä aika tutustua niihin lisää ja saada tietoa siitä lahjastasi jonka heidän kauttaan voit saada.kaikki mitä tapahtuu, tapahtuu syystä.nyt ei ole sinun aikasi tehdä näin "maallista" työtä sen aika on myöhemmin.nyt on aikasi keskittyä siihen jumalalliseen lahjaasi joka sinua odottaa ja miettiä miten valjastat sen tavallasi ihmiskunnan parhaaksi.muista myös että kaikki se mitä teet palaa sinulle monikertaisesti takaisin.uskalla siis keskittyä siihen valoon joka löytyy sisältäsi...auta sen valon avulla muita pois pimeydestä jotta valo voisi auttaa myös sinut pois siitä pimeydestä jota et kulloinkin tarvitse.
tallennettu

rubiinitar
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 444


Profiili
« Vastaus #22 : 13.02.2008 19:39:33 »

Kiitos  smitten  smitten smitten

Olen  nyt viisi vuotta epätoivoisesti yrittänyt löytää toisaalta toimeentuloa, toisaalta kotia joka mahdollistaisi ainakin osaltaan tämän toimeentulemisen. Miinuksella on menty koko ajan ja raskaasti, asianosaiset alkavat kaikki olla jo pysyvästi hermoraunioita, "hengissä" vain hengityksen osalta  uglystupid2  

Ja enkeleiden ilmoitukset taloni väristäkin kattavat jo kaikki sateenkaaren värit  Grin

Onpa TODELLA mielenkiintoista nähdä, minkä värinen se talo lopulta tulee olemaan  uglystupid2 Tällä hetkellä rankingissa johtaa keltainen, mutta kaikkia muitakin värejä on siis ehdotettu  Cheesy Cheesy

Mutta ensi yönä meillä on taas suuri juhlahetki, lapseni koki mystisen ja kauniin ja  henkimaailmaan siirtymisen vuosia sitten ja tämä tuo aina kaikille meille toivoa: Totaalisestyi karrelle palanut lintukin voi kerätä tuhkanhippusensa ja palata elämään, miksi siis emme myös me vihkimyksemme alle murskatut  angel
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #23 : 13.02.2008 19:44:52 »

Heippa!

Saisinko minäkin viestiä avioliittoni tulevaisuudelle?

kiitos!  smitten


sinulle ja avioliitollesi pyysin neuvoa omalta sisäiseltä jumalatareltasi.

tässä asiassa sisäiseksi jumalatareksesi nousi NEITSYT MARIA - pyhä äiti

hänen viestinsä ydin on usko,toivo ja pyyteetön rakkaus.ellet itse usko avioliittoosi,voiko siihen uskoa kukaan muukaan?annatko itsellesi jonkinlaisen liian helpon pakotien?rakkaus ei pysy kasassa ilman suurta pyyteetöntä työtä.rakasta siis itse pyyteettömästi ja tiedät että olet tehnyt kaiken niin hyvin kuin vain olet pystynyt...enenpään sinun ei tarvitse pystyä.löydä itsestäsi se lapsenomainen usko ihmeisiin. ihmeitä on ja niitä tapahtuu jatkuvasti...usein ihmeet saattavat olla vain niinkin pieniä ettemme niitä huomaa ellemme todella pysähdy niitä katsomaan lapsev viattomalla ja uutta etsivällä katseella.
tallennettu

*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #24 : 13.02.2008 19:52:07 »

Hei Coventina.  Smiley
saisinko sinulta intuitiivisen vastauksen rakkauskysymykseen.
Olen yksin, mutta ajatukseni ovat lämpimät erästä kohtaan...
tuleeko meistä pari joskus?

sinulle pyysin vastausta delfiineiltä,suurilta rakkauden lähettiläiltämme.näkisin että tulevaisuutesi on miehen kanssa joka omistaa koiran.olette todennäköisesti kuitenkin ensin pitkäänkin ystäviä ennen kuin mitään vakavampaa alkaa tapahtua. näkisin myös että tähän suhteeseen tulee liittymään 3 lasta.
tallennettu

*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #25 : 13.02.2008 20:49:13 »

hei, saisinko intuitiivista vastausta parisuhdeasioilleni? olen rakastunut varattuun mieheen, valitettavasti. ajattelen vain häntä koko ajan. tiedän hänellä olevan ongelmia avioliitossaan. tuleeko meistä paria?

pyysinpä sinunkin vastaukseesi avukseni rakkauden lähettiläämme eli delfiinit.

sanoisin vastaukseksi sinulle näin että älä enää tyydy olemaan kolmantena pyöränä millään tasolla. laita nyt omat päämääräsi korkealle ja pidä myös ne siellä. mikäli haluat suhteestanne pysyvää on miehen tehtävä päätöksiä ensin sen suhteen ollakko yksin ja etsiä uutta vai jäädäkkö siihen vanhaan.tee itsellesi ja hänelle selväksi jotta kaikki tai ei mitään...kopromisseihin mikä tuo itsellesi vain turhia suruja ja unettomia öitä ei kannata ryhtyä.
tallennettu

*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #26 : 13.02.2008 20:55:57 »

Jipii! Taas yks tällanen aihe ja pääsee kyselemään!  Cheesy

Kyselen vaikkapa nyt... Hmm...  Keijuilta:

Millainen on vuosi 2009 minun kannaltani?

tässäpä keijujen vastaus sinulle vuoteen 2009.tapahtuma tulee sijoittumaan heti johonkin alkuvuoteen.vuoden 2009 alussa elämääsi astuu tuli elementtinä hyvin vahvasti ja se näkyy varsinkin omissa tunteissasi.saatat tämän vuoksi ajautua jollain tavalla hiljaisiin mietteisiisi sillä yhdessä hetkessä hän saattaa saada vakaat tunteesi raivoamaan kuin koski kun taas seuraavassa hetkessä tunteesi ovat kun hiljalleen virtaava joki...kaikki sujuu kuin omalla painollaan.löydät vierellesi myös ihmisen johon tiedät voivasi luottaa täysin...tiedät hänen olevan sellainen vakaa runko johon nojata silloin kun myrsky velloo liiaksi.
tallennettu

*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #27 : 13.02.2008 21:02:48 »

Pyydän sinultakin nyt ohjeistusta tähän hetkeen. Intuitiolla voit vastata. On vaikeita aikoja ja rakkaushuolia minulla... Cry  mitä viestiä tulisi minulle? Kiitän lämpimästi!

sinulle pyysin viestiä kultaisesta atlantiksesta.tyytyväisyys vaikeina aikoina ja suhteessa löytyy siitä että osaat ottaa vastaan sinulle kuuluvaa kunnioitusta ja myös tarvittaessa sitä vaatia itsellesi.hyväksy itsesi sellaisena kuin olet - sinun ei tarvitse olla muuta.anna itsesi nähdä kaikki ne piirteet joita sinussa on.rakkaussuhteessasi vaada se kunnioitus joka sinulle kuuluu ihan omana itsenäsi...kunnioita toisia niin kuin haluaisit itseäsi kunnioitettavan.kaikki se mitä annat palaa sinulle monin kerroin takaisin.uskalla kunnioituksella ottaa vastaan kaikki sopusointu jota sinulle tarjotaan.
tallennettu

*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #28 : 13.02.2008 21:29:51 »


Heip Coventina  Smiley

Olen joskus pyytänyt viestiä sisiseltä jumalattarelta, muuta sitä ei kait koskaan tullut...
Jospa siis sieltä suunalta pyytäisin viestiä  :Smiley



sinun sisäiseksi jumalatareksesi  tällä hetkellä vahvimmin nousi IX-CHEL,mayojen kuun jumalatar

hänen viestinsä sinulle on hiljenny ja kuuntele omaa sisintäsi ja anna tämän mayojen jumalattaren poistaa omasta sisimmästä kaikki turha negatiivisuus .hän rohkaisee sinua päästämään irti negatiivisuudesta ja korvaamaan sen positiiviisemmalla elämänasenteella. ei koskaan ole niin huonoa asiaa elämässä etteikö siinä piilisi kuitenkin jokin positiivisuuden siemen.

hän muistuttaa että meillä jokaisella ihmisellä on omat rajamme ja niitä tulee kunnioittaa.hän pyytää sinua myös tarkistamaan onko sinun omia rajojasi kunnioitettu niin kuin itse haluat...mikäli niissä korjattavaa niin nyt aika aloittaa niiden rajojen uudelleen asettelu ja korjaus.
tallennettu

kultainen sulka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 570



Profiili
« Vastaus #29 : 13.02.2008 22:25:12 »


Kiitos Coventina ja mayojen kuun jumalatar  smitten

tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
             ***
* Sininen lunaarinen yö  *
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: