Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kun samat unet toistuvat vuosittain...  (Luettu 10347 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
marzukka
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 125


Jos en hyväksyisi itseäni tälläisenä-en olisi mtn!


Profiili
« : 09.01.2006 19:16:04 »

Mikä on tarkoitus kun aina tietyissä tilanteissa tulee sama uni nähtyä...väliä saattaa olla vuosiakin kun näkee saman unen ja uni voi hieman ihmisten suhteen muuttua(eli ennen tuntematon mies on nyt tuttu tai tuntematon nainen on uusi ystävä), mutta noin yleistasolta uni pysyy samana.

Kuten esimerkiksi se että olen menossa minne lie hissillä...haluan ensin ylös ja pääsen perille.Käyn hoitamassa asiani siinä kerroksessa (unesta riippuen se voi olla kaverin luona käynti tai työhaastattelu jne). Kun lähden hissillä pois eli alaspäin hissi menee vain hetken alas ja rupeaakin sitten menemään montakymmentä kerrosta ylöspäin ikinä pysähtymättä...ja kun siinä talossa missä hissillä matkustan ei ikinä ole 5ttä kerrosta enempää mutta luvut vaan vilisee aina reippaasti yli 50 kerroksen ennen kuin herään.  Shocked

Yhden ainoan kerran olen mennyt alspäin jonnekkin kellarikerroksenkin alapuolelle, mutta lähes aina menen jonnekki taivaisiin asti... angel

Kun vaan tajuais  Huh
tallennettu

Nouseva Rapu                   chiron-härkä-h.12
Aurinko Skorpioni
Kuu Kauriissa
Merkurius Skorpionissa
Venus Jousimiehessä
Mars Kauriissa
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #1 : 10.01.2006 10:21:56 »

Minullakin oli yhteenaikaan tapana nahda sama uni jatkuen sillointalloin reippaan vuoden, nain unta kadesta.Valilla kasi osoitti minua, valilla naytti suuntaa ja joskus oli yhteydessa asiaan joka oli mielessani, mutta ainoastaan kasi.Sitten yht'akkia uni jai pois.Olen saanut kaikenkarvaisia selostuksia aiheesta, mutta mikaan ei mielestani sopinut uneeni.
Vielakin ihmettelen Diamond
tallennettu
marzukka
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 125


Jos en hyväksyisi itseäni tälläisenä-en olisi mtn!


Profiili
« Vastaus #2 : 11.01.2006 10:45:19 »

Voi kun tietäisi mikä sitä korjausta tarviisi...
Aina olen kuvitellut että joku tarkotus mulla täällä on mutta selvempää en ole saanut kuin sen että se liittyy muiden auttamiseen...
Se on ainut mistä saan iloa...Kaippa sitä joutuu sitten noita unia näkemään ennen kuin saa lisäselvitystä mitä pitää tehdä...
Aina ollut kauhea halu oppia eri parannus tapoja...Käsillä parantamisesta kivillä parantamiseen, mutta ehkä on vielä henkisestikkin kasvamisen varaa siihen että rupeisi edes yrittämään.
tallennettu

Nouseva Rapu                   chiron-härkä-h.12
Aurinko Skorpioni
Kuu Kauriissa
Merkurius Skorpionissa
Venus Jousimiehessä
Mars Kauriissa
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #3 : 11.01.2006 10:56:17 »

Hei
Uskon , etta olet menossa parempaanpain, aika nayttaa mika on tehtavasi.Hetkelliset yhteensattumat ovat yleensa merkki pienesta oivaltamisesta, jos tarvitset apua kivien tuntemuksesta, olen aika expertti alalla.
Osta vaikka ametisti aluksi, vaikka sanotaan, etta kivet pitaa valita itse.
Oivallusta Diamond
tallennettu
hopeatähti
Vieras
« Vastaus #4 : 11.01.2006 15:53:26 »

Voi kun tietäisi mikä sitä korjausta tarviisi...
Aina olen kuvitellut että joku tarkotus mulla täällä on mutta selvempää en ole saanut kuin sen että se liittyy muiden auttamiseen...
Se on ainut mistä saan iloa...Kaippa sitä joutuu sitten noita unia näkemään ennen kuin saa lisäselvitystä mitä pitää tehdä...
Aina ollut kauhea halu oppia eri parannus tapoja...Käsillä parantamisesta kivillä parantamiseen, mutta ehkä on vielä henkisestikkin kasvamisen varaa siihen että rupeisi edes yrittämään.

smitten Olet itse vastannut omaan uneesi  Wink

Ja seuraava lause kyllä kaipaa "korkeampaa ymmärrystä"  Wink -> sydämmesi haluaa oppia eri parannus tapoja, kivet kiinnostaa / ja tässä tulee nyt suuri ESTE -> mutta ehkä on vielä henkisestikin kasvamisen varaa siihen että rupeisin edes yrittämään ...

Ystävät hyvät!

Miksi me kuvittelemme että meidän on jotenkin oltava "valmiita" toteuttamaan haaveemme ja lähteä oppimaan uusia asioita, miksi me koemme että emme ole koskaan tarpeeksi "valmiita" auttamaan muita?!!!!

HUI sanon minä ja nyt Marzukka sitten sinne kivikauppaan ja nopeasti!

On todellinen HARHA kuvitella ettei osaa auttaa jos ei ole samalainen kuin joku kehen sitä ns henkistä kasvua vertaa!!!

Olemme juuri niin täydellisiä kun voimme olla jokaisena hetkenä ja auttaa voi niin monella tavalla juuri niillä eväillä ja työkaluilla jota meillä on käytettävissä jokaisena hetkenä!
« Viimeksi muokattu: 11.01.2006 15:55:00 kirjoittanut hopeatähti » tallennettu
marzukka
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 125


Jos en hyväksyisi itseäni tälläisenä-en olisi mtn!


Profiili
« Vastaus #5 : 11.01.2006 17:39:10 »

Kiitoksia vastauksista... smitten

Ja Diamond- haluan todellakin tietää kivistä lisää!!!

Sain äidiltä perintöinä kaikkea tavaraa ja sieltä löysin tälläisen kirjan kuin "Jalokivioraakkeli" jonka mukana tuli 12kpl kiviä...
Itseasiassa olen joitakin näitä käyttänyt itseeni...
Esimerkiksi olen kättänyt ruusukvartsia sydämeni päällä kun tarvitsen "rauhoittavaa" sinne alueelle, Tiikerinsilmää olen käyttänyt ihan vaan rauhoittumiseen ja mulla on hopeinen rannekoru jossa on tiikerinsilmä(aina kun sitä käytän otan asiat vähän rauhallisemmin) ja vuorikristallia olen käyttänyt itseni parantamiseen...eli jos johonkin koskee pidän kiveä siinä... Ja lempikivet on mulla Tiikerinsilmä ja vuorikristalli...(ja rubiini jos sen saa laskea mukaan  Tongue)
Tietenkin muistan siunata kivet ennen toimenpiteitä...vaikken uskovainen ole uskon johonkin parempaan ja hyvään... Smiley
tallennettu

Nouseva Rapu                   chiron-härkä-h.12
Aurinko Skorpioni
Kuu Kauriissa
Merkurius Skorpionissa
Venus Jousimiehessä
Mars Kauriissa
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #6 : 12.01.2006 09:30:47 »

Huomenta Marzukka
No niin, kristallit sopivat hyvin parantamiseen, tai valittamaan hyvia energioita.
Miksi ehdotin ametistia, koska se on erittain hyva meditaatioissa ja yleensa auttaa syvempaan keskittymiseen, Hopeatahti muuten taisi vastata aika suoraan sinulle, etta mene sinne kivikauppaan. Han taitaa olla oikeassa, siella saat itse paattaa mitka kivet sopivat sinulle valittamaan naita energioita.Kivet ovat luonnonkappaleita, joita meidan tulee oikealla tavalla kayttaa hyvaksemme.
Rubiini on korkealaatuinen kivi, ja erittain kallis, rakkauden ja suurten energioiden kivi, mielestani voit aloittaa halvemmista kivista, mitenkas nama ns. vihreat kivet?
Valoa Diamond
tallennettu
marzukka
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 125


Jos en hyväksyisi itseäni tälläisenä-en olisi mtn!


Profiili
« Vastaus #7 : 12.01.2006 10:28:21 »

Mie en ole kauheesti tykästyny vihreisiin kiviin(nimeä en nyt muista, mutta se punasen ja vihreän sekotus on aivan kauhea), mutta jos lähtisi etsimään sitä kauppaa ja sitten siellä tutustuisi vaihtoehtoihin...niitä varmaan on hyvinki paljon. Toivottavasti jostain löytyy tietoa lähialueiden kaupoista...netti on niin täynnä kaikkea ettei aina välttämättä löydä haluamaansa... Undecided

Aihekin vaihtu matkalla...mutta se ei nyt varmaan ketään haittaa  Smiley

Kiitoksia paljon vastauksista ja kaikesta avusta...
Kuhan tämä alkuvuoden kiire vähän hellittää rupean tekemään itselleni mieluisia asioita  smitten
tallennettu

Nouseva Rapu                   chiron-härkä-h.12
Aurinko Skorpioni
Kuu Kauriissa
Merkurius Skorpionissa
Venus Jousimiehessä
Mars Kauriissa
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #8 : 12.01.2006 12:38:22 »

Viela kivista
Vihreita kiviakin on kymmenia, jade, emerald=smaragad, paljon erivivahteisia agaatteja, malagaatteja, opaalit turkoosit eri savyina, ala ota mista et tykkaa ja jos vain haluat..Muista , etta kivet valittavat energiaa meidan avullamme ja meidan tehtavamme on auttaa jos Pystymme!!!
Voimaa ja aurinkoa
Diamond
tallennettu
maarita
Astroholisti
*****
Viestejä: 1080



Profiili
« Vastaus #9 : 12.01.2006 18:26:06 »

:Smiley    :Smiley    :Smiley   Silloin tällöin näen unta edesmenneestä äidistäni. viime öinen uni oli aika merkillinen, äitini synnytti vauvan smitten.kun hän sitten alkoi imettä vauvaa,vauva alkoi muuttua kalpeaksi ja veltoksi.Otin vauvan syliini ja kiedoin hänet pehmeän aamutakkini sisään heijaten ja lämmittäen häntä. Kuinka ollakaan vauva alkoi elpyä ja venytteli niinkuin terveet vauvat tekevät. Lähdin etsimään äitiäni kertoakseni, että vauva selviää mutten enää löytänyt häntä.
Minulla oli kuitenkin hyvä tunne herätessäni. angel  angel
Kuka kertoisi minulle mitä äitini halusi käydä minulle kertomassa?

 Tervehtien kaikkia :maarita

Nouseva Vaaka
Aurinko Neitsyt
Kuu Härässä
Merk. Leijonassa
Venus Neitsyessä
Mars Kauriissa

Sininen Magneettinen Kotka         smitten       smitten         smitten
tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
maarita
Astroholisti
*****
Viestejä: 1080



Profiili
« Vastaus #10 : 13.01.2006 00:57:56 »

smitten     smitten

Lämmin kiitos Keholle, puit sanoiksi sen mitä itsekin unestani aavistelin.En ole enää pitkään aikaan tietoisesti surrut äitini poismenoa, olihan äitini silloin jo iäkäs. Jotenkin ajattelin että sisäinen lapseni se minulle puhuu.         Smiley  Smiley
Sellainenkin ajatus tuli, että onkohan minulla patoutunutta lämpöä sisälläni?

Yritän sisäistää Kehon ajatuksia ajan kanssa. Olen lueskellut niitä jo vähän aikaa ja ihailen miten pitkälle olet päässyt.  angel   angel
                   Enkeleitä vierellenne !
tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
marzukka
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 125


Jos en hyväksyisi itseäni tälläisenä-en olisi mtn!


Profiili
« Vastaus #11 : 13.01.2006 12:04:56 »

Ohhoh...mulla ei ole ikinä käynty tuollaisia...Ja lähinnä olen vaan mieltäni ja sydäntäni parannellu henkisistä väsymyksistä ja haavoista...ja mahdollisesti lisää ymmärrystä kerännyt...Mulla vaan tulee sellainen lämpöinen ja rauhallinen olo...ikinä ei ole mtn pahaa tapahtunut..kuten sinä kerroit...

Enkä mä käytäkään kun niitä "mun" kiviä...ku nyt tiedän niiden vaikutuksen ja osaan joteski niitä itseeni käyttää...

Muutaman kerran olen kokeillut kirjan mukana tulevia ...ööö...no niitä.,..hmmm.tiedäthän sä diamond mitä tarkoitan...nyt mulla kato tökkii  idiot2

Oikeastaan olen vain yhden niistä saanut toimimaan ja joskus sitä käytinki vkottain sitten...mutta kun en muista sen nimee...Hitsi...
tallennettu

Nouseva Rapu                   chiron-härkä-h.12
Aurinko Skorpioni
Kuu Kauriissa
Merkurius Skorpionissa
Venus Jousimiehessä
Mars Kauriissa
marzukka
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 125


Jos en hyväksyisi itseäni tälläisenä-en olisi mtn!


Profiili
« Vastaus #12 : 13.01.2006 12:07:22 »

Niin...tai sithän ne vaan ei ole toiminu...josko sit vaan kuvittelin..  crazy2

Tiedä häntä...
tallennettu

Nouseva Rapu                   chiron-härkä-h.12
Aurinko Skorpioni
Kuu Kauriissa
Merkurius Skorpionissa
Venus Jousimiehessä
Mars Kauriissa
tksuomel
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #13 : 15.01.2006 01:36:38 »

hei kaikki unista kiinnostuneet! Itse uskon että määrätyillä unilla on selvä tarkoitus elämäämme. Usein jään aamulla ihmettelemään, että mikä tämänkin unen tarkoitus oli,koska se aivan selvästi yritti kertoa jotain.Minuakin vaivaa nämä usein toistuvat unet. Minulla on kaksi erillaista unta joita nään hyvin usein. Toinen on se ,että muutan vanhaan asuuntooni takaisin, vaikka en todellisuudessa sinne halua.Asunto sijaitsee samassa paikassa jossa asuin lapsena ja välillä mietin liittyykö uni jotenkin lapsuuteeni eli onko sieltä saakka asioita jotka on jäänyt kesken??? Toinen uni on, että olen jossain etelän lämmössä ja loma loppuu jotenkin aina kesken kaiken,etten ole ehtinyt tarpeeksi nauttia auringosta. Ja joka kertalentokone liittyy uneen. Olen joko menossa kiireesti koneeseen tai olen kentällä tai sitten koneessa. Todella kummallisia toistuvia unia.
tallennettu
marzukka
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 125


Jos en hyväksyisi itseäni tälläisenä-en olisi mtn!


Profiili
« Vastaus #14 : 17.01.2006 20:48:46 »

Onhan noita toistuvia kyllä paljonki...kyllä kai niissä jokin takaa ajatus on miksi ne vaan aina tuppaa tulemaan...joskus kun oikein miettii niin jokin uni vaan toistuu johtuen päivän tapahtumista...eli kun ööö...öh...nyt tökkäs...enpä osaa selittää mitä tarkoitan...mutta hmm...toiv tajuatte...mutta siis...suurin osa unista mulla ainakin on pyöriny "uusintana" jo 10-15 vuottakin...ja otetaan nyt huomioon mun ikä eli...hyvinki pitkän aikaa koko elämästäni...sitä vaan miettii että miksi...
Näen myös kauheasti kuolleista ja aaveista (siis ei sama asia tässä) unia...läheisistä en...sillä kuolleet läheiset ei pääse mun uniin...mamma kyllä yritti mutta sanoin sille että et voi olla mun mamma ku oot kuollu ja sit se vaan muuttu joksikin toiseksi...uskon edelleenkin että tuo liittyi vain siihen että hyväksyin äitini pois menon...se kun oli kuiteski niin vaikeaa...
Ja miten se järki toimii niin hyvin unessa...heh

Juu nyt tuli mieleen eräs todella (hullu) uni mikä on toistunut tosi usein ja monen vuoden ajan...
Eli siinä olen aina ensimmäisen hoitotätini asunnossa (rivitalo) ja sitten jostain ilmestyy nassesetä(pelkäsin kuollakseni pienenä sitä enkä kestä vieläkään) niin siis kuiteski...nassesetä rupee ajaa mua takaa ja mä juoksen karkuun siellä mun hoitotädin asunnossa joka on muuttunu juustox... idiot2
No niin...kuulostaa joo tosi järkevälle...
Mut aina lopussa mä vaan katon ylös itteeni ja huudan et hei haloo herää tää on unta...

Onko tällä joku merkitys vaan vain höpöhöpö juttu???

Nassesetähän on juoppo ja mä pienenä jouduin viettää paljon aikaa aikuisten seurassa jotka joi...
tallennettu

Nouseva Rapu                   chiron-härkä-h.12
Aurinko Skorpioni
Kuu Kauriissa
Merkurius Skorpionissa
Venus Jousimiehessä
Mars Kauriissa
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: