Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voiko silmien väri muuttua?  (Luettu 24223 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« : 11.02.2008 15:32:54 »

Hellurei ja hellät tunteet kaikille pitkästä aikaa!  Cheesy  smitten En oikein ollut varma mihin osioon tämän kysymykseni laittaisin, mutta tänään huomasin erään asian. Minulla on aina tähän asti ollut siniharmaat silmät, mutta nyt oli peilistä ja kuvista katsoessani yllätys kun silmäni näyttävätkin nykyisin lähestulkoon enemmänkin vihreiltä.  Shocked Onko tuo siis ihan normaalia ja ylipäänsä mahdollista että silmien väri muuttuu noin itsestään? Ja minulla ei siis ole mitään piilolinssejä joka selittäisi asian.  2funny Ilmeisesti lasten silmien väri voi jonkin verran ainakin iän mukaan muuttua, mutta voiko se näin 33-vuotiaanakin? Minulle ainakin näemmä, oska näin vain on tapahtunut...  :Smiley
« Viimeksi muokattu: 11.02.2008 15:34:46 kirjoittanut Rakkauden valo » tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1 : 11.02.2008 15:40:11 »

Unohdin mainita, että tänään tuli mieleeni kun tässä jokin aika sitten kävin ensimäisillä treffeillä erään miekkosen kanssa, niin hän sitten jossain vaiheessa katsoi silmiäni ja sanoi että sinulla on näköjään vihreät silmät.  Shocked Hieman hölmistyneenä sanoin, että kyllä ne on oikeastaan siniharmaat. Ajattelin vain silloin että mies katsoi väärin ja tai valaistus tms. sain silmäni vihertämään.  :Smiley
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #2 : 11.02.2008 15:56:27 »

Heips! Cheesy smitten

Ensin sanon,että ihana ylläri,kun kirjoitit ja sitten onnittelen miesystävästä. angel smitten

Sitten menen asiaan.Eli nyt ei ole kyllä kokemusta ihan tuosta asiasta,mutta mitä tuolta peilistä välillä näytetään ja valokuvista,niin en pidä sitä lainkaan mahdottomana.
Varsinkaan sinun kohdallasi.
Vihreähän on AE Rafaelin ja parantajien väri,niin ehkä sinulle halutaan antaa ulkoinenkin muutos sielusi peileihin.
Pitää "kuullostella"asiaa,mutta kyllä ne vihreät ovat. Grin
tallennettu

katsomerta
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38



Profiili
« Vastaus #3 : 11.02.2008 16:05:45 »

Sulle on vaan tullut "likakalvo" silmien päälle, se on vähän kellertävä ja muuttaa sinisen sävyiset silmät vihreiksi. Tosi yleistä, johtuu maksan likaantumisesta, joka tapahtuu vanhetessa.

Jos alat syömään enemmän puhdasta raakaravintoa, tai otat jonkun maksanpuhdistuskuurin, niin ne palautuu entiselleen.

Joillakin raakaravinnon syöjillä muuttuu ruskeat silmät takaisin sinisiksi, kun elimistö puhdistuu.
tallennettu

Nouseva Skorpioni yhtymässä Plutoon, Aurinko Kauris, Kuu Vesimies.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #4 : 11.02.2008 16:53:04 »

Heips! Cheesy smitten

Ensin sanon,että ihana ylläri,kun kirjoitit ja sitten onnittelen miesystävästä. angel smitten

Sitten menen asiaan.Eli nyt ei ole kyllä kokemusta ihan tuosta asiasta,mutta mitä tuolta peilistä välillä näytetään ja valokuvista,niin en pidä sitä lainkaan mahdottomana.
Varsinkaan sinun kohdallasi.
Vihreähän on AE Rafaelin ja parantajien väri,niin ehkä sinulle halutaan antaa ulkoinenkin muutos sielusi peileihin.
Pitää "kuullostella"asiaa,mutta kyllä ne vihreät ovat. Grin

Kiitos!  smitten Tosin tuo mies ei enää ole kuvioissa  Grin jäi vain muutamaan treffiin. Ja mitä noihin silmiin tulee niin ei liene tuokaan mahdotonta...

Sulle on vaan tullut "likakalvo" silmien päälle, se on vähän kellertävä ja muuttaa sinisen sävyiset silmät vihreiksi. Tosi yleistä, johtuu maksan likaantumisesta, joka tapahtuu vanhetessa.

Jos alat syömään enemmän puhdasta raakaravintoa, tai otat jonkun maksanpuhdistuskuurin, niin ne palautuu entiselleen.

Joillakin raakaravinnon syöjillä muuttuu ruskeat silmät takaisin sinisiksi, kun elimistö puhdistuu.

Hmm... Itseasiassa, minä olin tässä kasvis syöjänä (lakto-ovo-vegetaristi) lähes kolme vuotta, mutta vähän aikaa sitten vereni hemoglobiini (tähän on ollut taipumusta) humpsahti alas anemian puolelle (86) ja raudan imeytymisongelmista etenkin kasviksista johtuen palasin jälleen syömään kalaa ja kanaa. Punaista lihaa en kyllä vieläkään syö... Voisikohan tälläkin aikas yllättävälläkin muutoksella sitten olla vaikutusta noihin silmiin?  :Smiley
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5 : 11.02.2008 17:15:58 »

Heipsan rakkauden valo.  smitten

Minulla on eräs ystävä, jolla on eriväriset silmät, toinen siniharmaa ja toinen ihan selvästi vihreä. Aina keväällä se hänen vihreämpi silmä alkaa muuttua entistä vihreämmäksi, kun taas syksyllä se palautuu lähemmäksi siniharmaan väriä. En aluksi uskonut tätä kun ystävä kertoi, mutta kyllä se vaan totta on, voin myöntää, nyt kun olen intensiivisesti tuijotellut hänen silmiään parin vuoden ajan.
  Grin
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #6 : 11.02.2008 17:29:19 »

Heipsan rakkauden valo.  smitten

Minulla on eräs ystävä, jolla on eriväriset silmät, toinen siniharmaa ja toinen ihan selvästi vihreä. Aina keväällä se hänen vihreämpi silmä alkaa muuttua entistä vihreämmäksi, kun taas syksyllä se palautuu lähemmäksi siniharmaan väriä. En aluksi uskonut tätä kun ystävä kertoi, mutta kyllä se vaan totta on, voin myöntää, nyt kun olen intensiivisesti tuijotellut hänen silmiään parin vuoden ajan.
  Grin

Heipsan!  smitten

No johan jännä tapaus. Cheesy Jospa minäkin sitten alan tässä kevään kynnyksellä oikein kukoistamaan. Olenhan keväällä syntynytkin... Naama ainakin välillä "kukkii" kuin teinitytöllä konsanaan.  2funny
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #7 : 08.04.2008 17:17:50 »

Nyt vasta huomasin tämän topicin. Smiley

Sedälläni muuttuivat ruskeat silmät myrkyn vihreiksi vanhetessaan. Smiley

Useimmilla vauvoilla on ensin siniset silmät
ja sitten ne muuttuvat ruskeiksi. Näin esim.
veljelläni ja Härkä-mieheni vauva-ajan kuvia katsoessa ja näkyypä
hänen syntymätodistuksessaankin vauvan silmät laitettu sinisiksi
ja niin siinä kuvassakin pötköttää
suloinen sinisilmäinen Härkä-vauva, joka on nykyisin
syvän ruskean silmäinen, mutta vähän isompi "vauva". :Smiley

Itselläni on muuttunut sävy silmien värissä,
mutta en tiedä johtuuko se enemmän ruskettuneemmasta
ihosta, hiusten värin muutoksesta vai ravinnon erilaisuudesta
vai niistä kaikista yhteensä
-tai heh..!  Cheesy Punertavista valkuaisista, joka tulee bailaamisesta
ja kevään pölyistä. Grin 2funny
tallennettu
Starwind
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 96



Profiili
« Vastaus #8 : 08.04.2008 19:49:49 »

Minulla on vihreät silmät ja niiden sävy muuttuu paljon oman mielialani ja käyttämieni paitojen värin mukaan. Jos pidän sinistä paitaa, niin silmäni ovat sinisävyisemmät ja vihreiden paitojen kanssa selvästi vihreät. Muutaman kerran olen melkein säikähtänyt silmiäni, kun olen kunnon itkun jälkeen katsonut itseäni peilistä - silmäni muuttuvat silloin kirkkaan smaragdin vihreiksi, punaiset reunat vielä korostavat niitä...

Hieman off topic, mutta kerran olen Afrikassa väitellyt silmieni väristä... vihreitä silmiä, kun ei kuulemma voi olla  Cheesy Ei auttanut, vaikka kuinka sanoin, että minulla on ja katso vaikka  2funny
tallennettu

Au jousimies, kuu vesimies, nousu skorppiooni, mc leijona
Keltainen yliääni ihminen
Milona
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili WWW
« Vastaus #9 : 08.04.2008 23:07:45 »

Nyt olisi mielenkiintoista kuulla irilogin (vai mikä se on joka silmistä tulkitsee terveydentilaa) kommentti!

mutta minulla on käsitys että kyllä silmän väri voi muuttua aikuisellakin. Riippuen todellakin terveydentilasta ja tunnetilasta.
Ja tietysti ulkoiset tekijät saavat värit näyttämään erilaisilta, kuten tuossa esimerkkejä mainittiinkin. Ihan kuin minkä tahansa värin saa näyttämään erilaiselta kun viereen törkkää vastavärin tai vaikka samansävyisen värin. Meikeillä siis on helppo muuttaa silmänsä väriä ilman piilareitakin Wink
Ja tottahan auringonvalo vaikuttaa, onhan se selvä!
tallennettu

usko enemmän, tavoittele tarkemmin
Asterix
Vieras
« Vastaus #10 : 09.04.2008 00:16:59 »

Iriologille olisi jännä mennä! Cheesy
Kyllähän nuo minun silmäni ovat paljon kirkkaamman
väriset nyt. Tongue
Suomessa ne oli huomattavan paljon harmaammat,
johtuenko sitten nautitusta ravinnosta ja/tai pelkästä elämän ilosta. Smiley
tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8221


Profiili
« Vastaus #11 : 09.04.2008 10:55:47 »

Iriologille olisi jännä mennä! Cheesy
Kyllähän nuo minun silmäni ovat paljon kirkkaamman
väriset nyt. Tongue
Suomessa ne oli huomattavan paljon harmaammat,
johtuenko sitten nautitusta ravinnosta ja/tai pelkästä elämän ilosta. Smiley


Luultavasti mielialan muutoksesta. Tunnen yhden henkilön, jolla silmien
väri muuttuu häkellyttävästi vihreästä melko siniseksi, kun hän
innostuu jostakin.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #12 : 09.04.2008 13:40:59 »

Luultavasti mielialan muutoksesta. Tunnen yhden henkilön, jolla silmien
väri muuttuu häkellyttävästi vihreästä melko siniseksi, kun hän
innostuu jostakin.

Tongue
Mitä luultavammin, olen niin hurjan onnellinen täällä Wienissä. Smiley

Oletteko muuten huomanneet, että joidenkin ihmisten
silmien väri muuttuu myös... ...kiihottuessa? :Smiley

Vai onko se vain illuusio, kun pupillit laajenevat? idiot2

Vaa'alla on ihanan siniset silmät ja molempien iriksen ympärillä
on syvemmän tumman sininen rengas ja nuo renkaat
menevät tummemmiksi ja korostavat tosi syvää sinistä katsetta
laajentuneilla pupilleilla. Tongue
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #13 : 10.04.2008 20:31:26 »

Nyt vasta huomasin tämän topicin. Smiley

Sedälläni muuttuivat ruskeat silmät myrkyn vihreiksi vanhetessaan. Smiley

Useimmilla vauvoilla on ensin siniset silmät
ja sitten ne muuttuvat ruskeiksi. Näin esim.
veljelläni ja Härkä-mieheni vauva-ajan kuvia katsoessa ja näkyypä
hänen syntymätodistuksessaankin vauvan silmät laitettu sinisiksi
ja niin siinä kuvassakin pötköttää
suloinen sinisilmäinen Härkä-vauva, joka on nykyisin
syvän ruskean silmäinen, mutta vähän isompi "vauva". :Smiley

Itselläni on muuttunut sävy silmien värissä,
mutta en tiedä johtuuko se enemmän ruskettuneemmasta
ihosta, hiusten värin muutoksesta vai ravinnon erilaisuudesta
vai niistä kaikista yhteensä
-tai heh..!  Cheesy Punertavista valkuaisista, joka tulee bailaamisesta
ja kevään pölyistä. Grin 2funny


Kiva että huomasit.  smitten Aika yllättävän yleistäkin siis tuntuu tuo värin muutos olevan. Tuosta vauvana silmien värin muuttumisesta olen kyllä itsekin kuullut, mutten tiennyt sitä että aikuisenakin voi muuttua. Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa.  angel  Cheesy Itselläkin tuota punertavaa valkuaista  Grin ilmaantuu silloin kun ei ole nukkunut kunnolla tai tarpeeksi.  buck2
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #14 : 10.04.2008 20:45:02 »

Nyt olisi mielenkiintoista kuulla irilogin (vai mikä se on joka silmistä tulkitsee terveydentilaa) kommentti!

Aivan.  Smiley


Luultavasti mielialan muutoksesta. Tunnen yhden henkilön, jolla silmien
väri muuttuu häkellyttävästi vihreästä melko siniseksi, kun hän
innostuu jostakin.

Wau.  Cheesy

Oletteko muuten huomanneet, että joidenkin ihmisten
silmien väri muuttuu myös... ...kiihottuessa? :Smiley

Vai onko se vain illuusio, kun pupillit laajenevat? idiot2

Vaa'alla on ihanan siniset silmät ja molempien iriksen ympärillä
on syvemmän tumman sininen rengas ja nuo renkaat
menevät tummemmiksi ja korostavat tosi syvää sinistä katsetta
laajentuneilla pupilleilla. Tongue

Itse en ole huomannut värin muutosta, mutta kyllähän siinä selkeästi pupillit laajenevat.  Wink Tongue

Minullakin on muuten tuollaiset "renkaat" iriksen ympärillä...


tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: