Onko teillä Plutot ongelmallisia valtasuhteita elämässänne? Minulla on eikä ne tunnu loppuvan.

Pluto

kuu?
No olihan mun kuitenkin pakko osallistua tähän keskusteluun, vaikka ajattelin, että enköhän ole jo setvinyt suhdettani Plutoon ihan riittämiin.
Mulla siis:

Pluto-Aurinko-Mars-stellium 1.huoneessa
Tuntuu, että missä ikinä olenkin, joudun aina mukaan mitä ihmeellisimpiin vääntöihin. Olen myös oppinut, että jollen puutu vallan väärinkäyttöön, teen itseäni vastaan. Ehkä tuo Pluton ja Marsin asteentarkka yhtymä tekee sen, etten vaan VOI jättää asioihin puuttumatta,vaikka rehellisyyden nimissä olisi kyllä kivempi, jos joku muu hoitaisi homman.

Yleensä homma etenee niin, että yritän väistellä "vastuutani" mahdollisimman pitkään ja kun tilanne käy sitten sietämättömäksi, eikä kukaan muu näytä puuttuvan asiaan, pistän tuulemaan.

Koulussa olin joko koulukiusattu tai sitten kiusaaja. Yhdellä työpaikalla aiheutin niin pahan kohun nousemalla esimiestäni vastaan, että jälkimainingit eivät ole laantuneet täysin vieläkään. Parhaillaan arvuuttelen, joudunko nousemaan oikeusteitse isännöitsijää ja vuokranantajaa vastaan, vai ratkeaako juttu rauhanomaisemmin. Plutonikko (?) -miesystävän kanssa olimme erossa viime vuonna n.10 kk, kun piti vähän ottaa selvää, että että kuka sen viimeisen sanan oikein sanookaan. Ts. valtataistelu...
Pahimman plutotransiitin aikana 13 vuotta sitten minut joukkoraiskattiin. Niitä ei pitäisi tulla (siis tuota transiittia!) enää koskaan.

Tuo joukkoraiskaus on valitettavasti tyylipuhdas esimerkki Pluto-vallankäytöstä pahimmillaan.