|
liveforever
|
 |
« Vastaus #6465 : 16.05.2012 15:03:35 » |
|
pienemmät reidet ois kivat.
mitä juttuja ,ominaisuuksia,tavaroita ym.jäät kaipaamaan/haluisit ottaa mukaan seuraavaan elämään?mitä haluaisit osata/omata seuraavassa elämässä?
itse haluaisin säilyttää kiinnostuksen lukemista,kirjoittamista kohtaan.rakkauden lapsiin ja eläimiin.joitakin elokuvia,valokuvia,piirrustuksia haluiaisin mukaan.
haluaisin lisää rohkeutta puuttua asioihin enkä vaan ns.parannella maailmaa puhumalla ja valittamalla asioista van tehdä jotakinmuttaolemalla oikeudenmukainen.en missään nimessä haluaisi olla mikään diktaattori joka läiskii muita vain huvikseen..olen aina halunut osata laulaa pidän siitä kovasti mutta laulun ääntä ei ole suotu. ja jos osaisi vielä soittaa jotakin niin hieno homma.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
body electric
|
 |
« Vastaus #6466 : 16.05.2012 20:54:31 » |
|
Ottaisin mukaani kaiken sen mitä olen tässä elämässä oppinu ja varmaan kai otanki , ja lisäks saman uteliaisuuden ja kauneudenkaipuun.
Haluatko syntyä seuraavassa elämässä hyvin, hyvin, hyvin, hyvin, hyvin rikkaaksi vai tooooodella köyhäksi ?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
.
|
|
|
|
valonsilta
|
 |
« Vastaus #6467 : 16.05.2012 21:28:50 » |
|
En kumpanakaan, luultavasti olen jo ollut köyhä ja rikas ja nyt on vaan osattava soveltaa näitä opittuja keinoja ja läksyjä  Kuin myös seuraavassa elämässä mutta vieläkin paremmin. Minne lähtisit matkoille tältä istumalta jos saisit vapaasti valita ?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
aurinko - kauris kuu - kaksonen puukäärmes valkoinen yliääni maailmojen sillanrakentaja
|
|
|
|
liveforever
|
 |
« Vastaus #6468 : 17.05.2012 07:51:28 » |
|
herkkyys,joka samalla myös heikkous.
mitä evääksi merenrannalle?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Kuuhilda
|
 |
« Vastaus #6469 : 17.05.2012 08:34:55 » |
|
Eka tuli mieleen, että simpukoita  Niitä siis :  Edellinen henkilö jonka näit?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
AnniA
|
 |
« Vastaus #6470 : 17.05.2012 10:12:10 » |
|
omat pojat....
Jos sinun pitäisi nimetä itsesi kokonaan UUDELLA nimellä eka,toka ja sukunimi... Mikän nimen valitsisit?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"sopivasti sekaisin"
|
|
|
|
Ambrel
|
 |
« Vastaus #6471 : 17.05.2012 15:07:10 » |
|
Noooou. noh, jos olisi ihan pakko niin Joanina Ambrel Junnelius... sukunimi on heitetty sukututkimuksesta.  Kiertoon!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
|
|
|
|
valonsilta
|
 |
« Vastaus #6472 : 17.05.2012 15:58:23 » |
|
Tuli tälläinen: Kirsten Kirstensdottir Christiansen,,, hmm! tulisikohan muutto Tanskaan:)
Kiertoon!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
aurinko - kauris kuu - kaksonen puukäärmes valkoinen yliääni maailmojen sillanrakentaja
|
|
|
|
AnniA
|
 |
« Vastaus #6473 : 18.05.2012 13:44:34 » |
|
Angela Abygail Archer Mikä on vahvuutesi? mitä tiedät osaavasi HYVIN 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"sopivasti sekaisin"
|
|
|
|
body electric
|
 |
« Vastaus #6474 : 18.05.2012 20:45:32 » |
|
Tiettyjen kielten taito, laaja yleissivistys ja tietämys monista kulttuureista. Myös vuoskymmeniä jatkunu sitkee uteliaisuus ottaa selvää asioista valtavirtamedian ohi ja takaa, eli se on IMO antanu mulle kuvan maailmasta sellasena ku se kaikessa karmeudessaan tosiaan voi olla , eli en kauheesti pyörittele päätäni tyyliin: "Kyllä meitä nyt koetellaan."
Mutta se mikä on inhimillistä, niin kaikesta ed. huolimatta mussa on niin voimakkaana spontaani ja vilpitön nuori nainen joka aina pettyy rakkaudessa ja luottaa ihmisiin - ja se on mun heikkous, tai sitten ei.
Mitä teet kun ihminen johon olet ihastunu tai rakastunu ei tervehdi sua kadulla ?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
.
|
|
|
|
Kuuhilda
|
 |
« Vastaus #6475 : 18.05.2012 20:59:07 » |
|
Nauran varmaan ääneen itselleni  Mutta jos siis jo tunnen hänet, kuittaisin kyllä jotain, että mitäs siinä niin polleeta mennään?! Mihin sattuu?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
kosmonautti
|
 |
« Vastaus #6476 : 19.05.2012 08:06:21 » |
|
No onhan toki puussa ja postilaatikossakin!  Laitatko kasvimaan?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Fawn
|
 |
« Vastaus #6477 : 19.05.2012 09:45:36 » |
|
Käyn, isovanhempien mökillä  Tykkäätkö mökkeilystä?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Rakasta elämää, rakasta lähimmäistäsi, rakasta eläimiä, rakasta puutarhaa ja kukkia! Rakasta, rakasta! Siinä on ratkaisu elämän arvoitukseen." -Carl Larsson
Aurinko vaaka, nouseva skorppari Sininen Sähköinen Yö
|
|
|
|
AnniA
|
 |
« Vastaus #6478 : 21.05.2012 08:06:57 » |
|
Hämeenlinna
Mikä paikka/ tai rakennus on tehnyt sinuun vaikutuksen?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"sopivasti sekaisin"
|
|
|
|
Kuuhilda
|
 |
« Vastaus #6479 : 21.05.2012 09:44:19 » |
|
1750 luvun vanha aitta...siellä oli aika myksitäviä kokemuksia  Kiertoon.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|