Sivuja: 1 ... 392 393 [394] 395 396 ... 544
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysymys ja vastaus  (Luettu 3027157 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Indium
Vieras
« Vastaus #5895 : 14.01.2012 13:02:34 »

Vähintään avaimet, kännykän, huulirasvan ja lompakon. Yleensä kulkevat jossain käsilaukussa, jossa on sitten myös nenäliinoja ja kampa. En pidä esim varameikkejä mukana lähes ikinä, kun en muutenkaan meikkaa lähes ikinä  Smiley

Erikoisin kostyymi, jossa olet kulkenut ihmisten ilmoilla?
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5896 : 14.01.2012 16:49:58 »

Korkeat korot (näin talvisin siis pitkävartiset saappaat), kireet housut (farkku tai nahkalegginsit) tai sukkikset+mekko tai hame tai paita tai toppi.. (heh, eli mitä vaan) ja yleensä mustaa, hopeeta, violettia, kultaa tai turkoosia/smaragdinvihreetä... Ja isot korvikset ta sit pienet korvikset mut paljon rannerenkaita ja sormuksia. Aika bling blingiä siis. Mut en siis ole koskaan päästä varpaisiin kireissä vaatteissa tai pidä paljastavaa paitaa jos on lyhyt hame... Eli ei mitään lihatiskiä.. Grin

Joskus saatan pukeutuu tosi romanttissen tyttömäisen hömpästi mut sillon saan palautetta kaveriltani  Grin tarkoitan paljon hörhelöitä ja kukkakuvioo ja helmiä...

Mitä odotat?

tallennettu
faerie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528


Profiili
« Vastaus #5897 : 14.01.2012 19:13:17 »

Yhtä aaaaaivan ihanaa päivää jonka kruunaavat isot bileet mahtavalla porukalla! Grin En malttaisi millään odottaa! Odotan myös, että paranisin jo tästä taudista.

Mistä olet kiitollinen juuri nyt?
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #5898 : 14.01.2012 19:22:35 »

Monesta asiasta... Ihmisistä joihin olen saanut tutustua viimeisen puolen vuoden aikana. Siitä että mulla on nätti asunto. Musiikista joka ei vanhene mun korvissa millään! Siitä että oon niin utelias etten malta olla menemättä eteenpäin.  :Smiley Siitä etten ole niin nirso että olisin koko ajan tyytymätön siihen mitä on tarjolla, vaan tulen monesta asiasta tosi iloiseksi.

Puretko usein kieleen tai poskeen vahingossa?
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #5899 : 14.01.2012 23:19:23 »

Ne joissa hoksaa että se on unta ja alkaa tehdä hulluja asioita, esim lentelemään, tai sanomaan unien hahmoille ihan mitä vaan. Ja sit ne joista herätessä tietää heti että nyt kuvastui jokin ihana tunne unisymboliksi  smitten

Mikä on tällä hetkellä mielestäsi oudoin sisustustrendi?
tallennettu
Amber
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 227



Profiili
« Vastaus #5900 : 15.01.2012 19:30:11 »

No ainoa mitä tulee mieleen että ne kesäisen, miltein läpinäkyvät puuvillapaidat jonka alle täytyy kuitenkin laittaa topin, ne voisi muuttua paksummaksi puuvillaksi, sillä ne on usein aika nätit ja mukavat pitää kesällä.

Tykkäätkö hameista?




Minkälaista paitaa tarkoitat?


Ihanin vaate jonka omistan on Topshopista Lontoosta ostamani ohut neuletakki, tai paita, joka on valkoinen ja siinä on mustia silleen haalistuneesti painettuja kukkia. Toiseksi ihanin vaate on myös Topshopin neule, jossa on kellertävä vintage-tyylinen kukkapainatus.


Mitä teet vanhoille vaatteillesi?
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #5901 : 15.01.2012 20:28:34 »

Jos ne eivät sovi ollenkaan päälle enää eikä istuvuus ole korjattavissa minun taidoilla, hyväkuntoiset nakkaan vaikka UFFin laariin (kenelläkään kaverillani ei ole sama vaatekoko kuin minulla), vähäpätöisemmät voi leikata auton rasvarievuiksi tai vaikka matonkuteiksi. Jos ne sopivat päälle mutta ovat haalistuneet rumiksi tai kuluneet puolipuhki, ne varastoituvat vaatekaapin tai varaston nurkkaan odottamaan jotain likaisen työn päivää jolloin niitä voi hyvillä mielin pitää ennemmin kuin parempia vaatteita. No, niitähän sitten kertyy. Pitäisi ottaa päivä että leikkaa urakalla niitä matonkuteita joistakin niistä huonoista mutta päälle sopivista vaatteista, saisi kivan matonkin sitten.

Onko biisiä josta olet joskus tykännyt, mutta enää et voi sietää?
« Viimeksi muokattu: 15.01.2012 20:30:22 kirjoittanut Indium » tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5936



Profiili
« Vastaus #5902 : 16.01.2012 07:12:20 »

Suurin osa soittolistojen huippubiiseistä..ekana tulee mieleen Brianna ja Umberella. Rasmus, HIM ja Nightwish ainakin ovat  kokeneet monen biisin osalta saman kyllääntymisen. Puhkisoiton.

Olitko lapsena jossain, vaikka koulun, musiikkiesityksessä esiintyjänä?
tallennettu
Pakolainen
Vieras
« Vastaus #5903 : 16.01.2012 11:29:45 »

Fyysinen merkkikö, niin kuin syöpää enteilevät kasvavat luomet epätasaisella rajauksella tai jotain? No on minulla kaikkea tuomiopäiväistä, kuten että olen perso makealle ja juon paljon vettä janoon (diabetes), lisääntyneet luomet (se syöpä), muistiongelmia ja muuta aivojen hidastumista (KUOLEMAA!), joka oikeasti johtuu virikkeiden puutteesta. En ole tuntenut oikeasti mitään sairautta itsessäni. Tiesin selviytyväni tämänkertaisesta vuotavasta nenästä ja limayskästä.

Mietitkö hampaita harjatessasi miten teet sen? Jos et, miten harjaat hampaasi? Kumpi on sinulle luontaisempaa, katsoa peiliin ja nähdä mitä hammasharjalla tekee vai pestä hampaat ihan tuntumapohjalta?
« Viimeksi muokattu: 16.01.2012 11:33:36 kirjoittanut Pakolainen » tallennettu
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #5904 : 16.01.2012 13:14:40 »



Onko sinulla jokin erityinen merkki siitä että pian tulee joku tauti?

Mun on pakko vastata tähän - lähes aina kun olen nähnyt unen ( esim kesällä tai muuna lumettomana aikana) jossa maa on täysin lumen peitossa, sairastun parin päivän kuluttua; aina on ollu kyseessä joku flunssa tai kurkku kipee, ei mitään vakavampaa. Mutta unen nähtyessäni olen aina ollu täysin terve ilman oireita.

Ennen ku äitini taitto jalkansa lumisella säällä vuosia sitten, niin viikko aikasemmin siskoni näki unta jossa äiti kulki paksu valkonen möhkäle jalassaan (=> kipsi).
tallennettu

.
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #5905 : 16.01.2012 13:18:45 »




Oletko ns. vakiintunut?

En ole vakiintunut tällä hetkellä mutta vielä jossain määrin roikun henkilössä jonka kanssa oli tarkotus vakiintua.


Mikä on sellanen mauste, jonka puuttuminen kotoa saa aikaseks sen ettet viitsi lainkaan ryhtyä tekemään ruokaa ?
tallennettu

.
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #5906 : 16.01.2012 17:54:28 »

hm nyt laiskottaa sen verta etten jaksa nousta kattomaan mut koetanpa heittää muistista. merisuolaa,viisi pippuri sekotusta,basilikaa,oreganoa,valkopippuria,sitruunapippuria,laakerinlehtiä,paprika,grillaus ja yleismaustetta,chiliä ja joitain muita mausteseoksia.

lätyt vai pannari?
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5936



Profiili
« Vastaus #5907 : 16.01.2012 18:44:06 »

Käytän ihan vakiona.

Sipuli vai valkosipuli?
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #5908 : 16.01.2012 23:14:57 »

Oijoi! Jos minä saisin päättää niin mentäisiin harrastamaan jotain keilailua tms, kunhan kumpikaan ei olisi siinä mestari eikä alkaisi pätemään toiselle liikaa, ja sitten kahvit tai yhdet sen päälle. Tai sitten käveltäisiin ihan randomisti kunnes löydettäisiin joku mahdollisimman pieni kahvila jossa kumpikaan ei ole ennen käynyt, ja sieltä isoimmat pullat naamaan mitä löytyy Grin

Tykkäätkö omien silmiesi väristä?
tallennettu
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #5909 : 16.01.2012 23:47:24 »

Vois ne olla vieläkin vihreemmät.


Milloin ihminen on vanha ?
tallennettu

.
Sivuja: 1 ... 392 393 [394] 395 396 ... 544
  Tulostusversio  
 
Siirry: