Sivuja: 1 ... 389 390 [391] 392 393 ... 544
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysymys ja vastaus  (Luettu 3032461 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5939



Profiili
« Vastaus #5850 : 08.01.2012 17:58:11 »

Siltä väliltä.
Nätti tyttökoira pehmolelu. Minusta se oli kuin missi, joten annoin koiralle nimen Misse...jotta se olisi kuitenkin niin kuin nimi.
Mutta oli minulla Minna niminen nukke ja Pehmo-Nalle...
Mikä oli lempparisi pikkukakkosessa?
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #5851 : 08.01.2012 18:05:07 »

Hapsiainen! Sitä oli niin helppo leikkiä itsekin ihan samalla lailla kuin se tv:ssä näkyi Grin

Pelkäätkö hyönteisiä?
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5939



Profiili
« Vastaus #5852 : 08.01.2012 21:40:26 »

En usein.
En kai sitten jaksa keskittyä niihin, elli niissä ole todella mukaansatempaava kehys.
Millanen "kirjasto" sulla on kotona?
tallennettu
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #5853 : 08.01.2012 23:03:31 »

en.





onko sinulla nyt nälkä?



Ei.

Onko mielestäsi tyhmää jos näihin kysymyksiin vastaa sellainen jolla ei ole muuta sanottavaa kuin "ei" vai pistäiskö jättää sillon vastaamatta ja antaa sellasen vastata jolla on jotain kerrottavaa asian tiimoilta ?
tallennettu

.
Indium
Vieras
« Vastaus #5854 : 09.01.2012 01:01:48 »

Btw, toi kyseinen Liveforeverin "en." ei ollu alun perin vastaus mun lävistyskysymykseen, siitä on yks kadonnut välistä.

Vastatkoon joku "ei" minun puolestani jos tykkää. Itse tykkään vähän muutakin tuumailla jos vastaamaan ryhdyn.

Pistetään tuo kirjastokysymys kiertoon.
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5855 : 09.01.2012 11:21:57 »

Olen kanssa sitä mieltä, etta vastauksiin ois kiva antaa joku perustelu.  Smiley

Kirjastokysymykseen; mulla on noin. 15 hoitotiedettä, ihmisen anatomiaa yms (eli opiskelua varten ostettua) kirjaa, lisäks muutama enkeli ja kanavointikirja ja joitain mauri kunnaksen lastenkirjoja ja syö veriryhmäsi mukaan kirja. En ole koskaan ollut mikään kirjojen hamstraaja, enkä oikeen ymmärrä miks niitä pistäs ostaa kun niitä voi lainata, tai etsii tarvitsemansa tieto vaikka netistä. Paperin tuotantoon kaadetaan liikaa metsää, ei ole tarvetta yrittää näyttää fiksulta ja sivistyneeltä pitämällä kirjoja hyllyssä.  Grin

Mitä teet jos tulee jonkun puolitutun kanssa hiljainen pitkä hetki? Yritätkö alkaa puhumaan jostain ihan mistä vaan, ettei olisi niin hiljaista, vai odotatko rauhassa että se toinen alkaisi puhumaan tai vaikka teidän yhteinen tuttu tulis sieltä keittiöstä jo takas olohuoneeseen pelastamaan tilanteen?  Wink
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #5856 : 09.01.2012 12:15:26 »

Mua ei hiljaiset hetket yleensä ahdista, niissä saa hyvän hengähdystauonkin välillä. Kuitenkin pitää olla koko ajan skarppina kun puhuu jonkun kanssa, eikä aina ehdi siinä omia ajatuksiaankaan kuuntelemaan. Kuitenkin jos alkaa tuntua kovin vaivaantuneelta, eikä toinenkaan sano mitään, niin kyllä sitten keksin jotain sanottavaa ties mistä tyhjänpäiväisyyksistä, ei sen silloin niin väliä ole mikä se on se puheenaihe.

Mitä sosiaaliset taidot mielestäsi tarkoittavat? Mitä niihin kuuluu?
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5857 : 09.01.2012 13:04:58 »

Mun mielestä sosiaalisten taitojen ydin on että kohtaa ihmiset avoimen hyväksyvästi ja kuuntelee mitä heillä on sanottavana, eikä vaan puske päälle omilla mielipiteillään kuin jyrä. Hienotunteisuus ja toisen tunnetilojen lukeminen ja niiden mukaan toimiminen ( jos jollain on selvästi paha päivä niin silloin ei ehdoin tahdoin tarvii alkaa ärsyttämään )...

Monilla varsinkin nuorilla ja itseään sosiaalisina pitävillä naisilla on tapana pölöttää ja puhua toisten päälle ja olla kuuntelematta mitä toinen sanoo. Myöskin tyypillistä on että toisten ihmisten älykkyyttä ja tunteita aliarvioidaan. Pitäisi muistaa että jokaisella meillä on oma päänsisäinen maailma, johon toinen ihminen ei voi nähdä.

Pidätkö juhlien järjestämisestä?
tallennettu
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #5858 : 09.01.2012 13:29:46 »

Periaatteessa kyllä tykkään, ainut vaan että mun tää ja edellinen asunto on viime kesään saakka ollu niin monenlaisten spontaanien juhlien pitopaikka että tällä yksinäisyys on taivaan mannaa.
Ja perinteisten juhlien järkkäys johin tulee alkoholia ja ruokaa ei nyt oikeen innosta, se on aina sitä, kaikkeen kyllästyy. Jos teema on jotenki ihan muuta ni sitte.

Syötko margariinia ?
tallennettu

.
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #5859 : 09.01.2012 15:59:45 »



Syötko margariinia ?

Jos Oivariini on margariinia, niin sitten syön, muita en.


Leivotko Voilla vai millä?
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5939



Profiili
« Vastaus #5860 : 09.01.2012 17:16:30 »

Voilla, jos ei sitä ole kaikkea viety Venäjälle Wink

Koska viimeksi olit oksennustaudissa? ( tuntuu että nyt sitä ei ole missään päin maata meossa.....) kop*Kop*
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #5861 : 09.01.2012 17:19:56 »

siitä on kyllä jo muutama vuosi aikaa kun on tullu oksennettua oikein kunnolla buck2,olin tarhassa töissä ja sieltä se tuli.

ripulia on kyllä ollut,mutta varsinaista oksennustautia ei onneksi pitkään aikaan kopkop.

täällä turussa oli yhdellä alueella joulun jälkeen ollu joku epidemia,vettä olivat epäilivät,en sit tiiä oliko se syy.


mitä telkkaristasi tulee just nyt?
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5939



Profiili
« Vastaus #5862 : 09.01.2012 17:59:28 »

Samaa kun muittenkin, kai.
Kuinka monta henkeä teillä asuu ja missä neliöissä?
tallennettu
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #5863 : 09.01.2012 21:49:49 »

Se oli varmaan kun kerran lapsena kävelin maaseudulla sateen jälkeen ja taivas kaartu sellasena kirkkaana harmaansinisenä, oli sellanen tunne et tän viisaammaks mä en enää tule   Kiss


Mikä oli lapsena paras limumerkki mielestäsi ?
tallennettu

.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5939



Profiili
« Vastaus #5864 : 09.01.2012 22:01:34 »

Eka ajatus oli että kiinanmuuri...sillä kai sitten olis mulle jotain asiaa.
Millä merillä olet purjehtinut? Wink
tallennettu
Sivuja: 1 ... 389 390 [391] 392 393 ... 544
  Tulostusversio  
 
Siirry: