Sivuja: 1 ... 512 513 [514] 515 516 ... 544
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysymys ja vastaus  (Luettu 4370828 kertaa)
0 jäsentä ja 14 vierasta katselee tätä aihetta.
Ambrel
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #7695 : 18.04.2013 23:52:26 »

Viime vuoden lopulla, ja eksä sen teki. Tällä hetkellä istuu tuossa vieressä. (:

Käytkö muilla nettifoorumeilla?
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
mii-i
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #7696 : 19.04.2013 00:40:37 »

Lähinnä jos täytyy etsiä 'kansanäänistä tietoa' jostakin aiheesta.

Jos saisit nyt valita seuraavan elämäsi (olettaen, leikitään, että uskot re-inkarnaatioon), millaiseen kotiin ja olosuhteisiin syntyisit ja mitä haluaisit elämälläsi tehdä?
tallennettu

There is a voice that doesn't use words - Listen.
Nefarian
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #7697 : 19.04.2013 09:41:09 »

enhän voi tietää millaista elämää vielä tarvitsen oppiläksyjen kannalta, mutta jos nyt kuitenkin saisi päättää, niin
haluaisin syntyä perheeseen, jossa on läheiset välit ja vanhemmat olisivat vanhoja sieluja ja täten voisivat opettaa asioita..
henkiset asiat olisivat jo kotona todella lähellä.. siitä se elämä sitten muotoutuisi vielä intensiivisemmin henkimaailman kanssa työskentelyksi ja elämäntyöksi kuin tässä elämässä on ja tulee olemaan.. Smiley kunnon huuhaa meininki jo pienestä pitäen.. Wink

kiertoon..
tallennettu

..just go with the flow..
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #7698 : 19.04.2013 11:50:35 »

Joku helppo ja onnellinen ja kiva lepoelämä, jossa vois tehdä paljon hyvää. En varmaan tämän elämän jatkoksi jaksaisi mitään kauheaa myrskyä ja myllerrystä, vaikka se sitten tarpeen oppiläksyjen kannalta oliskin  buck2
Kiertoon.
tallennettu
Avicii
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #7699 : 19.04.2013 11:55:12 »

Jospa en niin paljon sähläisi seuraavassa elämässä  Grin Ei vaineskaan. Suurin haaveeni on kirjoittaa kirjan, jospa saisin sen aikaiseksi seuraavassa elämässä ja sellainen sopiva tahti kaikinpuolin.

Kiertoon.
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Elwyn
Vieras
« Vastaus #7700 : 19.04.2013 17:48:27 »

Mulla on ollut jo pitkän aikaa toiveena jälleensyntyä Predatoriksi. Toisena vaihtoehtona ehdotan paluuta johonkin toiseen ulottuvuuteen.

Missä asuisit jos maapallo ei olisi vaihtoehto?
tallennettu
Avicii
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #7701 : 23.04.2013 12:22:45 »

Jossain muualla missä olisi elämää, tosin mieleeni nousi Orion joten se voisi olla vaihtoehto jos en ole ihmisolento.

Onko jokin tunne jota et ole koskaan tuntenut?
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #7702 : 23.04.2013 12:29:19 »

Hmmm. Siinä mielessä olen rikas, että olen saanut niitä kyllä tuntea laidasta laitaan.
Täydellisen puhdasta rakkauttakin koen lasten taholta, mutta aikuisen ihmisen suunnalta en ole sitä kokenut koskaan, siis että olisin täydellisen rakastettu juuri sellaisena kuin olen...toki minulla on se kokemus itselläni henkisyyden kautta, mutta siis ei muilta ihmisiltä; aikuisilta.

Kiertoon.
tallennettu
t.touhula
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #7703 : 23.04.2013 12:44:41 »

Mietin usein, miksi aina putoan kuin kissa jaloilleni, vaikka kuinka usein olenkin kohdannut todella ikäviä asioita elämässäni. Viikonloppuna oli sellaista harmonian introa koko elämä, että eilen illalla vasta alkoi puuskuttaa, kun silmät ja keukot täynnä hiekkapölyä.
Onko täällä muitekin, jotka ottavat vastaan agape- rakkautta muilta ihmiseiltä. Ei siis henk koht 'määä tykkäääään susta' vaan 'oletpa kiva tyyppi, sovit tähän yhteisöön'.
Uusin yhteisö viihdytänyt ja tar vinnut minua jo kohta neljättä vuotta. Sitten kun alan kyllästyä = kun nämä sitoumukset tehneet tehtävänsä, kapistan pölyt viittani tupsuista ja annan elämän näyttää seuraavan 'tarviin/tarviivat' -yhteisön.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Indium
Vieras
« Vastaus #7704 : 26.04.2013 18:43:00 »

No joo, nykyisissä ympyröissäni oon ekaa kertaa ylipäänsä kunnolla tuntenut kuuluvani johonkin porukkaan. Hyväksynnän ja hyväntahtoisuuden aistii, oikein mukava ja rauhoittava tunne. Ei se tarvi henkilökohtaista palautetta siitä, kuinka just määäää oon ihq.

Kerroppas jotain mikä on sinusta absurdia?
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #7705 : 02.05.2013 15:18:55 »

Käytössä vaihtelevasti mm. Eclipse, Notepad++, SugarCRM, Visual Paradigm, Spotify, eräs musiikkisofta jota ei ole vielä julkaistu markkinoille (työjuttu), Visual Studio, perus-Notepad, Avast!, Kleopatra, Pidgin, Bouml, OpenOffice-paketti (ja tietysti MS:n Office-paketti), Gimp, CCleaner, Oraclen tietokanta, VirtualBox.. Onhan näitä vaikka mitä ja lisää tulee asenneltua tarpeen mukaan Cool Kaikki ovat aitoja, en harrasta piratismia. Osa on koulun lisenssillä ja suurin osa vapaan lähdekoodin ohjelmia. Ainoa mistä maksan on Spotify, ja muut tosiaan ilmaisia. Hyvistä ja huonoista puolista on huono sanoa mtn kovin yleistä (koska näistä suurin osa on tiettyyn käyttöön tarkoitettuja kuten Kleopatra kryptaukseen tai Visual Paradigma mallintamiseen), mutta esim. käytettävyys on kaikissa hyvällä tasolla ja dokumentaatio kattava, eli ts. on helppo opiskella käyttöä itsekseen. Huonoin puoli ehkä se, että melkein kaikki ovat englanninkielisiä, joten kielitaitoa täytyy olla jonkun verran.

Oletko ollut ulkomailla töissä, ja jos olit niin millaista oli?
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #7706 : 02.05.2013 16:09:27 »

en ole,mutta halauaisin kokeilla.

mitä tehdä,vai tehdäkkö mitään?
tallennettu
Nefarian
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #7707 : 03.05.2013 12:18:23 »

mä oon hyvä tossa ei mitään tekemisessä, mutta siivous on aina hyvä mitä tehdä tai käsityöt.. Smiley

mikä on suosikki liikuntamuotosi..?
tallennettu

..just go with the flow..
liveforever
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #7708 : 03.05.2013 17:35:57 »

jugurttia,yhden sidukan illan ottelua varten,famin ja roskaruokaa grilliltä.

Mitä haluaisit ostaa?
tallennettu
body electric
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #7709 : 03.05.2013 21:54:50 »

Uuden tietokoneen - ei tainnu olla vaikee arvata meikäläiseltä  Cheesy

Elämänkertakirja joka jäi mieleesi ?
tallennettu

.
Sivuja: 1 ... 512 513 [514] 515 516 ... 544
  Tulostusversio