Sivuja: 1 ... 398 399 [400] 401 402 ... 544
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysymys ja vastaus  (Luettu 3004875 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
faerie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528


Profiili
« Vastaus #5985 : 07.02.2012 22:09:58 »

jooga + yks smoothie mitä teen jos on siis esim. kuukautiskipuja. Smiley

Kärsitkö migreenistä?
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5931



Profiili
« Vastaus #5986 : 08.02.2012 07:42:05 »

Päivä on vielä nuori...mutta varmaan se että kummasti sitä on taas karaistunut; -16 ei tunnu missään Smiley

Hiustyylisi?
tallennettu
Pakolainen
Vieras
« Vastaus #5987 : 08.02.2012 09:10:59 »

Tasapitkät hiukset yläselkään ja kasvatan. Vähän kummalta edelleen näyttää kun kauan sitten pidin irokeesia. Värjäyksenkin lopetin kun keesistä aloin pois kasvaa. Pitäisin kyllä sitä tyyliä edelleen jos olisi tarvittavat välineet stailin ylläpitämiseen.

Perusaamiaisesi?
tallennettu
Fawn
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 321



Profiili
« Vastaus #5988 : 08.02.2012 10:24:53 »

Luomuruispuuroa luomumustikkakeitolla Smiley Ja sitte lisäks joku hedelmä tai leipä.

Lempparisi "terveellisistä herkuista"?
tallennettu

"Rakasta elämää, rakasta lähimmäistäsi, rakasta eläimiä, rakasta puutarhaa ja kukkia! Rakasta, rakasta! Siinä on ratkaisu elämän arvoitukseen."
-Carl Larsson

Aurinko vaaka, nouseva skorppari
Sininen Sähköinen Yö
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #5989 : 08.02.2012 10:32:29 »

Niitä on paljon, tykkään itse asiassa enemmän kaikesta terveellisestä, tosin asioistahan ollaan eri mieltä - mulle terveellinen on lähes kaikki missä vältetään keinotekosia lisä-, säilöntä- ja väriaineita, ruoka joka tehdään tuoreista raaka-aineista itse.

Kyllä mun lempi terveellinen herkku taitaa olla valkosipuli, syön sitä lähes joka päivä. Toisaalta myös erilaiset vihannesmehut.


No mikäs ois lempi epäterveellinen herkkusi ?
tallennettu

.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5990 : 08.02.2012 12:43:44 »

Mä taidan olla niin kova rakastamaan ruokaa, et en dissaa mitään herkkuina pidettyjä herkkuja, kaikki menee makeet ja suolaset.. Semmosetki mitä "joko vihaa tai rakastaa" (aurajuusto, oliivit, maksaruuat, valkosipuli jne) niin namnam...
Jos jostain ruuasta en tykkää niin sanotaan klimppikeitto (  Grin ) tai sit joku epämääräinen liha, tällä tarkoitan siis lihaa jossa on jotain rustoja tai muuta kummallista suuntuntumaa, vaikka maku oiskin ok.

Oon huomannu et mun mies ei pysty syömään mitään missä on vähäkin karvas/kirpeä maku (puolukka ja herukat ilman sokeria, greippi, tyrnimehu jne..).. Musta on ihan synti kun ihmiset sotkee marjoihin törkeen paljon sokeria niinku niitä ei vois syödä pelkästään. Se sokerihan lähes kumoaa kaikki terveysvaikutukset.  tickedoff

Sama kysymys kiertoon!
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6581


Profiili WWW
« Vastaus #5991 : 08.02.2012 23:42:44 »

Salpietari suoraan lannoitesäkistä kakarana.Suolasta oli  Tongue

Oletko maistanut mykyrokkaa? Tappaiskeittoa?
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6581


Profiili WWW
« Vastaus #5992 : 09.02.2012 00:11:59 »

On. Lipovaa. (viinimarjamehukeitto).
Lanttu- ja porkkanalaatikko, hirvipaisti äitin perinteisillä ohjeilla leivinuunissa hauduttaen.
Ryynirieska ja munavoi. Joo paljonkin perinteisiä maalaisruokia. Simppeleitä.
Omia uusia en oo kehitellyt. Pasha ja kulitsa pääsiäisenä.

kysymys kiertoon

tallennettu
Pakolainen
Vieras
« Vastaus #5993 : 09.02.2012 00:29:23 »

On: Se, Mitä Jaksan Vääntää Kaapista Eli Keitetyt Kananmunat Tai Puuro. Noh, nykyään välttelen muun muassa kaikkea, joten syön mainituista keitettyjä kananmunia. Leivät vedän loppuun, muuten aika irrallista. Suurella mittakaavalla kielteinen vastaus?

Oletko maistanut borssikeittoa?
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5931



Profiili
« Vastaus #5994 : 09.02.2012 10:57:38 »

Tykkään, koulussa joskus tehtiin. ( Oliko se niin että *Marie* olit venäläistä perua? Vai muistanko omiani? Tiitäkö miten niitä keitettyjä pieniä taikinapussukoita joissa on jotain täytettä sisällä  pitää tehä? Wink)

Verikoe vai rokotus?
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5931



Profiili
« Vastaus #5995 : 09.02.2012 11:04:37 »

Mä oon hei tosi hyvä tässä ollu varsinkin viime aikoina Cheesy Cheesy  Asiat sekoo aika hienosti keskenään, ehkä unetkin todellisuuden kanssa. Dääm. En saanu taikinapallero ohjetta  Undecided
En luovuta, hb liian matala.

Missä asioissa sinulla on huono itsetunto ja millä alueella hyvä?
tallennettu
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #5996 : 09.02.2012 13:54:06 »

Mä oon luonteeltani perusarka joten se pitää sisällään aika paljon enkä myöskään tykkää jos ulkonäköäni arvostellaan - Toisaalta tiedän että olen jollain tapaa erilainen myös positiivisessa mielessä, mulla on tavallista laajempi yleissivistys ja melko hyvä monipuolinen kielitaito, tajuan myös asioita paremmin ku monet muut - eli hyvä minä ! Olen myös taiteellisesti lahjakas enkä ota vastaan mitään mitä ylhäältä annetaan.   smiley6600

Mitä teet silloin kun makaat sängyssä flunssassa ? (Nukkumista ei oteta lukuun)
« Viimeksi muokattu: 09.02.2012 14:00:00 kirjoittanut body electric » tallennettu

.
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #5997 : 09.02.2012 13:57:26 »

Tykkään, koulussa joskus tehtiin. ( Oliko se niin että *Marie* olit venäläistä perua? Vai muistanko omiani? Tiitäkö miten niitä keitettyjä pieniä taikinapussukoita joissa on jotain täytettä sisällä  pitää tehä? Wink)




Mä laitan tän tähän väliin:  Ne on pelmeneitä. Eka tehdään taikina - kato jostain reseptistä mitä siihen tulee - sitte taikina ruudutetaan, ruutujen sisälle laitetaan haluttua täytettä vähäsen, sen jälkeen niiten ruutujen kulmat käännetään kiinni joko kolmion tai tyynyn malliin, nesteellä tiivistäen, ei munaa, ja sitten ne laitetaan kaikki samaan aikaan kypsymään kiehuvaan esim liha- tai muuhun liemeen muutamaks minuutiks. Syödään usein lihaliemen kera.
tallennettu

.
Pakolainen
Vieras
« Vastaus #5998 : 09.02.2012 14:27:07 »

Olen. Ala-asteiässä. Se oli hienoa. Sai vain maata ja oli koko ajan jano. Keskellä yötä heräsin hirveässä janossa ja vessahädässä. Nousin sitten ylös juotuani vettä hiukan, ja meinasi tasapaino pettää. Seiniä pitkin sitten pääsin liikenteeseen. Olen ylpeä.

Viimeinen vaatekappale josta luopuisit?
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5931



Profiili
« Vastaus #5999 : 09.02.2012 15:15:53 »

Body electric: Pelmeneitä, niitähän ne olikin! Kiitos smitten

Ööö...siis yleensä vai niinkun erityisesti joku rakas vaate? No jos aattelen että omista vaatteistani, niin ei oo mitään kiintymystä niihin mihinkään...joten vastaan että käytetyt alushousut ( joista muuten oon muuten maksua vastaan luopunu nuorena joskus niistäkin, kun sain rahhoo...joo)

Kumpi on söpömpi, kissanpentu vai kuutti?
tallennettu
Sivuja: 1 ... 398 399 [400] 401 402 ... 544
  Tulostusversio  
 
Siirry: