asboo
|
 |
« Vastaus #1680 : 25.07.2008 15:20:47 » |
|
Viimeksi sain lahjaksi miesystävältäni huivin Manowarin keikalla. Hän ajatteli että minulla pitää olla jotain asiaan kuuluvaa rekvisiittaa, jotem kävi sitten sellaisen minulle ostamassa.  Mikä kuva tai esine sinulla on olohuoneen seinällä?
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
|
|
|
Hiisitär
|
 |
« Vastaus #1681 : 25.07.2008 15:27:17 » |
|
Minulla ei varsinaisesti ole olehuonetta, kun asun yksiössä, mutta seinällä on Kukunorista ostettu aasialainen, piirretty pariskuntapanoraamajuliste ja sen yläpuolella kiinalaisen taiteilijan Heisen taidekirjan kuvia. Suoraan edessä möllöttää iso Devil May Cry 4-juliste. Poikkeuksellisen vähän tavaraa seinällä, siis! Keittiö onkin sitten asia ihan erikseen  Pitä löytyy kiinnitettynä jääkaapin ovestasi?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tiigris
|
 |
« Vastaus #1682 : 25.07.2008 17:53:39 » |
|
Minun jääkaapin ovessani ei ole mitään, ei yyyhtään mitään. En ala harrastamaan jääkaappimagneetteja sun muita ennen kuin on pakko.. No ei ne mua haittaa, mut mieluummin ilman.  Mun kodista ei muutenkaan löydy hirveesti mitään pientä koristeellista, tykkään avaruudesta, selkeydestä ja huonekasveista.. Mitä mieltä olet wc:ssä lukemisesta?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
Hiisitär
|
 |
« Vastaus #1685 : 25.07.2008 19:02:32 » |
|
En muutoin kuin satuttaessani itseni pahasti ja pelatessa, jos on oikein tiukka kohta menossa ja silloinkin se on lähinnä kuitattu huumorilla jälkeen päin  Ystäväni, jonka koukutin pelaamiseen ja joka ei itsekään kiroile, nauroin ihan samaa, että pelin tuoksinnassa sitä lentelee ties mitä kauheuksia suusta! Omaperäisin "kirosana", jonka olet kuullut?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
nikki
|
 |
« Vastaus #1686 : 25.07.2008 23:28:32 » |
|
herrasväki!
kysynpä täältä kun ei kukaan kuunkierrossa vastannut:
mikä on korallinpunainen (jalo)kivi?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ikitosi
|
 |
« Vastaus #1687 : 25.07.2008 23:34:14 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
nikki
|
 |
« Vastaus #1689 : 26.07.2008 00:26:45 » |
|
plutojellona enkä voi vastustaa kiusausta, akka sur-raa..
oletko koskaan tehnyt voltin ladon orrelta heinäkasaan?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
*yildirim*
|
 |
« Vastaus #1690 : 26.07.2008 09:15:47 » |
|
en ole tehnyt...muuten kyllä tippunut tallin katosta läpi hakiessani havosille tallin vintiltä heiniä..mutta eipä siinä paljon voltteja kerinny aattelee  millaisen auton ostaisit jos hinta ei olisi este?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Arkiviisu
Vieras
|
 |
« Vastaus #1691 : 26.07.2008 09:59:57 » |
|
millaisen auton ostaisit jos hinta ei olisi este?En ostaisi autoa - enkä osta - aikansa minulla(kin) oli kyseinen kulkuväline , muttamutta, alkujaan luovuin autosta öpaut 5 vuotta sitten ihan senvuoksi ETTÄ tuli liian kalliiksi omistaa vanha käytetty auto- joka kokemuksestani  saastutti enemmän ilmakehää kuin uudet autot ja ecuja paloi ihan kirjaimellisesti kun sitä huolsi, korjautti vikoja, katsastutti, ja osti tulillientä  .. se oli minun ekoteko sekä itselleni että ympäristölle .... ymmärrän kyllä että perheissä jossa on pieniä lapsia ja rattaat ja vaunut ja kasseja ja pussukoita ja matkaa lähimmälle pysäkille - niin että auto on iso helpotus heille - mutta minä pääsen liikkumaan vallan mainiosti ilman autoa, lyhyet matkat 1-10km useinmiten pyörällä talvella matkaraja on 1-5km  ja pidemmät matkat mieluiten taajamajunalla jos vain kulkee sinne minne olen menossa - on nopea ja paljon halvempi kuin bussit ... joita dösiä sitten käytän jos ei junat kulje sinne minne minä  SIIS en millään rahalla ostaisi autoa - jos omistaisin paljon rahaa niin lahjoittaisin kotikaupungilleni muutamat linjabiilit joilla kuljettaa ihmisiä ihan ilmatteeks  Mitä tulee mieleesi MERIPÄIVISTÄ 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
 |
« Vastaus #1692 : 26.07.2008 11:50:00 » |
|
Se että merihenkinen mies.. heh.. edes surffaus, mieluummin kuin joku tylsempi laji. Niin ja tuo tuleva reissu lounaisrannikolle aurinkoon..
. Olen jälleen monta kertaa vakuuttuneempi siitä, että ihminen todella luo omaa tulevaisuuttaan jokaisena elämänsä hetkenä. Mitä tietoisempi on tästä sisäisestä luomisprosessista, sitä jännittävämpää, kiihkeämpää ja hauskempaa elämä on. Räjäyttäjä kurssilla sukellamme jatkossa entistä syvemmälle oman aktiivisen luovuuden tilaan, joka mahdollistaa kaikkien todellisten unelmiemme toteutumisen.
*Oletko samaa mieltä tuosta Sepon kanssa? Itse olen, vaikka joidenkin asioiden työstäminen vielä välillä väsyttää.
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Asterix
Vieras
|
 |
« Vastaus #1693 : 26.07.2008 19:49:13 » |
|
Kurssilla en ole käynyt, mutta kyllä hyvin noin olen kokenut omassa elämässäni elävästi.  Se pitääkin hyvin kiinni tässä hetkessä elämisessä. 
Grrrhhh....!  Tässä perjantaina katupoliisi lätkäisi Cayannen lasiin parkkisakon, koska olin parkeerennut auton niin, että sen toisen puolen pyörät oli hivenen, noin 10-15 cm katukiveyksen päällä, koska tien puolella meni ratikka-kiskot ja Porsche Cayanne oli liian leveä ko. parkkiruutuun ja muutoin se olisi pysäyttänyt koko helevatin liikenteen, kun ratikat ei pääse ohi ja... siis tulkinnallisesti oikein parkkeerattu! 
Ja... ...olin 3-4 min ainoastaan pois ja se prkeleen natsi-  ei voinut joustaa, vaikka kuinka yritin selvittää järkevästi, että olisiko pitänyt pysäköidä lainmukaisesti ja pysäyttää koko helewetin liikenne, vaan ei kun se ilmoitti yksikantaan, että jos on varaa ajella moisella autolla ja käydä ostoksilla ko. liikkeessä, niin on varmasti varaa maksaa parkkisakkokin. 
Jos olisin ollut matkassa Minillä, niin aivan varmasti olisi kuitannut koko parkkisakon, että menköön tämän kerran. 
Sitä autoa ja yhtiön Smartia voin parkeerata vaikka kuinka laittomasti ilman vttuiluja, kuin myös ajaa ylinopeutta ja törttöillä liikenteessä! 
Onko mielestäsi lain tulkinta kaikille aina sama?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
*yildirim*
|
 |
« Vastaus #1694 : 26.07.2008 20:02:05 » |
|
ei ole..miulla on ainakin menny usko jo kauan sitten virkavaltaan tavalla jos toisella.
onko virkavalta ollut sinulle koskaan millään tavalla hyödyksi?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|