|
Asterix
Vieras
|
 |
« Vastaus #1305 : 04.06.2008 16:04:29 » |
|
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
|
kengururotta
|
 |
« Vastaus #1307 : 05.06.2008 10:56:27 » |
|
koiranpentua.  Mitä harrastat?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Nouseva Leijona Aurinko Neitsyt Kuu Kalat Merkurius Neitsyt Venus Leijona Mars Kaksoset
|
|
|
|
nikki
|
 |
« Vastaus #1308 : 05.06.2008 12:28:05 » |
|
vaikka astrologiaa ja puutarhanhoitoo,joista jälkimmäinen taitaa jonkin viisauden mukaan olla elämässä tärkeintä...?
miten vietit/vietät tämän paahtavan hellepäivän?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
 |
« Vastaus #1310 : 05.06.2008 13:31:59 » |
|
Joku muu voi sanoa tarkemmin. Aktiviteettia kauniissa luonnossa jossain päin maailmaa mukavassa seurassa.
Pitääkö allaoleva mielestäsi paikkansa/ voiko ihminen ajatella asiat ihan miten haluaa? Mitä eroa sillä on, jos asia ei olisi näin/ miten elämäsi olisi toisin? Olen monta kertaa törmännyt tähän väitteeseen, että olet kirjoittanut kaiken elämääsi, myös ne epämiellyttäviltä vaikuttavat tilanteet. Tämä kuulostaa siltä, että kun joku/jokin vaikuttaa toimivan ei-halutusti, niin kuitenkin loit tilanteen itse >eli jokin sinussa haluaa asian näin?
Olet vetänyt puoleesi kaikki ne ihmiset, jotka ovat osa elämääsi. olet itse luonnut itsellesi elämäsi jokaisen tilanteen ja luot myös todellisuutesi.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 05.06.2008 13:40:06 kirjoittanut ***Wild Star*** »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
|
Arkiviisu
Vieras
|
 |
« Vastaus #1311 : 05.06.2008 14:13:32 » |
|
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 05.06.2008 14:15:20 kirjoittanut Aaviisuinen »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Arkiviisu
Vieras
|
 |
« Vastaus #1312 : 05.06.2008 15:13:27 » |
|
Olet vetänyt puoleesi kaikki ne ihmiset, jotka ovat osa elämääsi. olet itse luonnut itsellesi elämäsi jokaisen tilanteen ja luot myös todellisuutesi. ??Totta, mitä tähän muuta lisäämään . Totta tiedosti asian tai ei , helpompaa on kun tiedostaa JA hyväksyy. Ja summasummaarum - kun näin , ONNEKSEMME on, niin voi myös itse tehdä muutokset ja uudet valinnat. Eli liikuttaa itse omaa elämäänsä, olla oman elämänsä sankari, haltija ja ennen kaikkea vastuu on itsellään  kokonaisvaltainen vastuu.  "Tein hälle kotiviin mansikoista vain, omenoista kirsikoista rakkaus rinnassain" .... miten jatkaisit ??
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Ippuska
|
 |
« Vastaus #1313 : 06.06.2008 23:34:40 » |
|
Jatkan, että "Milloinkas oikein laulamme sen duettona" ? :  Oletko JO hurahtanut karaokeen?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
*yildirim*
|
 |
« Vastaus #1314 : 07.06.2008 07:36:03 » |
|
kyllä olen ja varmaan aika pahasti kun jaksan tehdä sitä myös työkseni...
no jatketaan samassa aiheessa eli mitä Paula koivuniemen biisiä jotkut väittävät suomen suosituimmaksi karaokelauluksi?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Tiigris
|
 |
« Vastaus #1315 : 07.06.2008 09:01:13 » |
|
Aikuinen nainen mä oon.... Ja näin viime juhannuksena kun exän kaverit, kaksospojat yllään vaaleenharmaat tuubitopit ja mustavalko-ruudulliset legginssit (lainasivat tyttökavereilta ja oli vähän vielä liian pienen kokoiset) ja hirveessä tuiskeessa lauloivat duettona kyseisen biisin... Jeah  Mikä on kivoin biisi minkä olet karaokessa laulanut? 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
|
Tiigris
|
 |
« Vastaus #1317 : 07.06.2008 22:02:27 » |
|
Jaa juu täällähän tämä kysymys oli, muistin lukeneeni jo aiemmin.. Joo no ehkä mun "punotusrajat" muuttuu vähitellen edes vähän ruskeaksi - tai sitten käy niin että vaalenee palaneesta takasin kalkkilaivan kapteeniksi.. Joissain ihmisissä kun ei väri pysy. Mutta eiköhän se kalmankalpeus tai punanahkaisuus tule joskus muotiin.. :  Onko se rusketus tärkeä juttu? Rusketutko sinä?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Ippuska
|
 |
« Vastaus #1318 : 07.06.2008 22:20:35 » |
|
Onhan se "nättiä" mutta saahan sitä nykyään jo purkistakin - itseruskettavaa :  Rusketun jos "grillaan" TAI suihkuttelen...  Murkkuni kysyi tänä aamuna - JA en osanut vastata: osaatko sinä: Missä vaiheessa sikiöllä kehittyy napanuora 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
*yildirim*
|
 |
« Vastaus #1319 : 08.06.2008 22:09:56 » |
|
en osaa tarkkaa vastausta antaa...mutta luulisin että hyvinkin alussa kehitystä...onhan se sikiölle/lapselle elinehto syntymään saakka.
millaisen tarinan kertoisit sisällyttäen siihen sanat Enkeli, verho, usva, lasi ja kannu?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|