Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 14
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kevät tulee ja on meillä  (Luettu 97033 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #90 : 04.04.2008 20:10:12 »

Niinpä  Cry Mutta matkaa on leski jatkanut muun parven kanssa... niitä tuli paikalle kaikkiaan 6paria  Huh Mahtaisko joutsen tuntea myötätuntoa? Vaan jos surua, niin kytllä myötätuntoakin  :Smiley

No, mutta kevättä... näsiä kukkii ja sinivuokko nostelee nuppuja maasta. Villi tulppaani myös tekee tuloaan ja idänsinililjat. Kuovin äänen bongasin tuossa aamusella ja siivosimpa äsken parvekkeen... kahvet ajattelin sinne pistää myös, Esmiralda  Wink Sen jälkeen tulee viriteltyä pöytä kesäkukkasten kasvatukselle... paljoa en pistä, mutta vähän ON PAKKO. Sormet syyhyää mullan hypistelyyn, nenä kaipaa sitä tuoksu ja silmä sitä iloa, kun taimet nousee ja kasvaa  smitten
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #91 : 05.04.2008 11:37:23 »

Voi Jaspis,etä tuo kertomasi tapahtuma sai minut surulliseksi. Cry
Jo toinen täälläkin palstalla ja sai minut miettimään,miten paljon tuota tapahtuu. Cry Cry Cry

Onneksi en laillasi joutunut kuuntelemaan lohdutonta puolisoa.
Näin vain kuvan lehdessä.

Nyt on sateinen ilma eilisen auringontulvan jälkeen.
Alkuviikosta tepastelleet leppäkertut taitavat vetäytyä takaisin nukkumaan lehtien alle ja vuokot vetävät kukkansa suppuun.
Mutta seuraavalla aurinkoisella jaksolla kyllä räjähtää luonto loistoonsa! Cheesy smitten
Sitten avautuvat nuo silmut,jotka täpösen täynnään energiaa puhkaisemaan kalvonsa ja avaamaan taas vehreytensä meille. smitten
tallennettu

*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #92 : 05.04.2008 20:07:36 »

Niin, tuo vesisade sai maailman tuoksumaan lupaavalle kevään puhkeamiselle ja aivan kerta kaikkisen hurmaavalle... mätänevä ruoho, maa... 2funny angel
Täällä hieman pilkisti aurinko pilvien lomasta ja arvatkaa, nokkosperhoset aloittivat tanssin etelä seinällä  smitten
tallennettu
asboo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #93 : 11.04.2008 12:32:43 »

Juu-uu. Kevät on tullut ja sen myötä muurahaiset sisälle. Olen yrittänyt kaikkia muita karkotuskeinoja paitsi myrkkyä, ja sitä en aio edes kokeilla. Kanelia olen ripotellut tuloaukkoihin ja se auttoi hetkeksi, mutta pian ne keksivät tulla jostain muualta sisälle. Yrittivät penteleet tehdä pesää kaktuksen purkkiin.  tickedoff  Usein tietsalla istuessani istuessani murkku kiipeää kädelleni asti. Toivon mukaan ne ilmojen lämmetessä häipyvät ulos.

Muita uuden asunnon kevät-iloja on olleet takapihalle nousseet krookukset. smitten
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #94 : 11.04.2008 14:53:21 »

Minullakin pihalla kukkivat jo krookukset ja lumikellot. Tulppaanit ja narsissit kasvattavat nuppujaan.  smitten

Muurahaiset eivät vielä ole kulkeutuneet sisälle. Meillä ainakin joka keväinen ja syksyinen ilmiö. Poistuvat itsekseen keväällä, kun kelit vähän lämpenevät ja syksyisin, kun tarpeeksi nukuttaa talvea varten.  Smiley
Myrkkypurkkiin ei ole ollut tarvetta turvautua.
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #95 : 11.04.2008 15:26:32 »

Likaiset ikkunat...  Angry Pitäisi pestä...  knuppel2 Keväisin iskee aina mieletön tarve suursiivoukseen. Oikeastaan henkisestikin.  :Smiley Odotan kuitenkin vielä sitä oikeata hetkeä ja sitä kun se siivous inspiraatio vihdoin iskee. Tänä keväänä taitaa olla hieman myöhässä.  Grin No kyllä minä tänään vähän järjestelin kaappeja ja vein vaatteita vaatekeräykseen.  Smiley
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #96 : 12.04.2008 15:21:02 »

Niin, menneen talven lumien alta paljastuu menneen kesän tomut ja roskat. Auringon noustessa taivaan kannella aina ylemmes, paljastuu peilaantumisen kautta tomut ja ikkunan likaraidat. Olen monasti nauranut, että keväällä auringon säteet osuu päässäkin sinne tomusimpaan nurkkaan ja saa aikaan vipinää  2funny
Mie tiskasin ikkunat ulkoa  ja sisäpuolta jo muutama vk. sitten ja vaihdoin valoverhot. Nyt ne ei näytä NIIN kaameilta kuin mitä yleensä tähän aikaan, vaikka välit on kuuraamatta.

Ekat allergia köhinät ovat alkaneet joillakin  Undecided  onnea vaan, perässä tullaan kohta puoleen  Sad
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #97 : 13.04.2008 11:14:46 »


Hei Ystäväin

Kaksi viikkoa olin poissa kotoa
ja lumet lähes tulkoon sulaneet piha-alueelta
- kävin eilen lapiolla levittämässä
aura-auton kasaamia lumia,
joten pian nekin sulavat

Tänään on pakkasta - 0,5 o

Kevät auringon paistetta odottelen

Iloa, Valoa ja Rakkautta lähetän



smitten Elämänilo

tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #98 : 14.04.2008 15:34:11 »

Olen monasti nauranut, että keväällä auringon säteet osuu päässäkin sinne tomusimpaan nurkkaan ja saa aikaan vipinää  2funny

 2funny
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #99 : 14.04.2008 17:57:25 »

näin tänään kaks joutsenta lentämässä taivaalla Smiley

oon ihmetelly sitä etten oo ihastunu tänä keväänä kehenkään!! varmaan ensimmäinen tällanen kevät VUOSIIN/ikinä.. onko mun parisuhde vihdoin sitä tasoa, ettei vaan tarvi haikailla minnekään ulkopuolelle..?
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Starwind
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 96



Profiili
« Vastaus #100 : 15.04.2008 00:08:16 »

Kevään ensimmäinen västäräkki lensi ohitseni lauantaina  Smiley smitten
tallennettu

Au jousimies, kuu vesimies, nousu skorppiooni, mc leijona
Keltainen yliääni ihminen
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #101 : 15.04.2008 11:24:53 »



Hei Ystäväin

Kahden päivän ajan on satanut lunta
- luonto on kauniin valkoinen
- tienpinnat liukkaita

Kevään kauniita aurinkoisia päiviä odottelen

Ilman lämpötila plussan puolella 2,6 o

Iloa, Valoa ja Rakkautta lähetän



smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #102 : 15.04.2008 11:31:32 »

Täällä on lumetonta ollut jo pitkään.
Mitä nyt välillä jotain hienoista tullut ja mennyt.

Ooohh Miikkulainen! smitten
Varhain olet västäräkin nähnyt! Cheesy
Tänään pitääkin mennä luontoon,jos suinkin pääsen.Ja pääsenhän minä,kun en ota ketään vastaa.
tallennettu

Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #103 : 15.04.2008 19:11:18 »


Hei Ystäväin

Nyt täällä paistaa kaunis ilta-aurinko.

Vesijumppaan mennessä näin paljon
keltaisia krookuksia sekä skilloja

Ilman lämpötila plussan puolella 4,3 o
- lumet sulavat vauhdilla
ja lakaisukoneet ovat täydessä vauhdissa


smitten Elämänilo
« Viimeksi muokattu: 15.04.2008 19:18:31 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
selkälokki
Vieras
« Vastaus #104 : 15.04.2008 21:24:50 »

Minä olen korvat höröllä kulkenut ulkona, että josko jo peipon liverrys kuuluisi, mutte ei ole vielä osunut korviin. Viime vuonna olin vapun alla Lapissa Kittilässä, ja oli jännä, kun olin pitkällä hiihtoretkellä ja oli tosi paljon vielä lunta, niin siellä sitten peipponen lasketteli iloista ralliaan.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 14
  Tulostusversio  
 
Siirry: