Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Alkoholismi  (Luettu 57766 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Ozzette
Vieras
« Vastaus #30 : 14.01.2006 14:49:46 »

Olen kyllä Sossussa asiakkaana ! Mitään muuta ei enää puutu,kuin se,että maksavat nuo vuokrani... Heidän on pakko,ei ole muuta vaihtoehtoa !  knuppel2
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #31 : 14.01.2006 17:35:23 »

Heipä hei taas. Wink

Minä sulle jo aikaisemmin kirjoitinkin muutaman vinkin.Älä jää odottamaan yksin sossun päätöstä,hae myös muualta apua.Olet sossussa vain yksi monista.Se diakoniatoimisto on ihan varteenotettava paikka.Ovat maksaneet täällä paikkakunnalla esim.puolet rästeistä ja sossu puolet.Sen jälkeen pidetään huoli,että rästejä ei enää synny.Ojhataan esim.jostain tulevasta tuestasi osuutesi vuokrasta suoraan vuokranantajalle.Älä pelästy tuota SRK sanaa,heillä ei todellakaan ole aikaa puhua uskon asioista mitään.
Saat jonkun muun mukaasi hoitamaan asiaa,jolloin huomataan,että todella teet työtä asioittesi hoitamiseksi.
Voimia vaan sinulle! smitten
tallennettu

Alzbeta
Vieras
« Vastaus #32 : 14.01.2006 19:33:18 »

Hei,

Kyllä tästä maailmasta tosiaan syitä löytyy aivan loputtomasti, jos vain haluaa juoda. Aivan kuten löytyy syitä masentua, jos vain sen asenteen ottaa.

Olisi ihanaa olla erittäin sympaattinen ja sanoa voi kauhea, ymmärrän... Mutta kun se ei auta yhtään mitään. Ihan niin kun ei auta valittaminen.

Jos haluaa lopettaa juomisen niin se pitää sitten todella lopettaa. Kuten täällä jo moneen otteeseen on tullut esille, alkoholismi on sairaus ja alkoholistista ei ikinä tule kohtuukäyttäjää.

Sinulla on paljon terveitä ja älykkäitä aivosoluja vielä jäljellä, toimivat jalat, toimivat kädet, asunto, työpaikka.. Monta hienoa vuotta edessä. Jos vain niin haluat. Se on Sinusta kiinni. Täällä on tullut jo monia hyviä vinkkejä mistä tukea kannattaa hakea, mutta muista että se Päätös on yksin Sinun.

Kun haluaa oikeasti muuttaa täysin elämäntyylinsä niin silloin ei ole myöskään pieniä muutoksia ja se tekee epäilemättä kipeää, mutta on varmasti sen arvoista.

Voimia matkalle!  smitten
tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #33 : 14.01.2006 21:57:16 »

Juupelis juu,tell me something new... Eli ei "jauheta" enää samaa,mitä ketjun alussa. Yhteydessä olen ollut vaikka mihin tahoihin ja olen vastaisuudessakin,mikäli tarve vaatii. Lisäksi TIEDÄN vallan hyvin,ettei alkoholistista KOSKAAN tule kohtuukäyttäjää ! Toivossa on hyvä elää,sanoi lapamato...  Wink Senkin TIEDÄN,ettei minusta myöskään KOSKAAN tule täysin absolutistia ! Yli 3kk raittiuden jälkeen sitten sattui ensimmäinen retkahdukseni. Eli join viime su,ma ja ti. Sen jälkeen ei muita. Sen voitte uskoa,että tsemppaan ja APUA TULEN saamaan vaikka väkisin !! PERIKSI EN ANNA !!! Cheesy smitten knuppel2 Niin ja tulipa vielä mieleen tuosta retkahduksestani... Usean päivän ajan ennen sitä näin unta,että retkahdin. Se oli siis enneuni.
« Viimeksi muokattu: 14.01.2006 22:43:50 kirjoittanut Ozzette » tallennettu
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #34 : 14.01.2006 22:53:07 »

Kertaus on opintojen äiti.  Wink Smiley

By the way, nyt oot tainnu tulkita unias väärin, ne unet siitä että retkahtaa tarkottaa sitä, että nimenomaan pitää viimeseen asti välttää sitä todellisessa elämässä.  knuppel2
tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #35 : 14.01.2006 22:58:31 »

OK ! Enpäs hoksannut... Suonet anteeksi "vihreyteni"...  2funny
tallennettu
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #36 : 14.01.2006 23:08:20 »

Vihreä on kaiken kasvavan väri, ennen kuin se puhkeaa kukkaan.  Smiley
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #37 : 15.01.2006 11:38:52 »

No niin Ozzette,

Karttasi ei ollut yllätys minulle. Arvelin vettä ja maata, ja maahan siellä tuli hallitsevaksi elementiksi, samoin johtava laatu. Eli johtava-maa tuo karttaasi Kauris-vaikutusta vaikkei Kaurista muuten kartalla olekaan muuta kuin MC (ja sekin voi muuttua koska et kertonut syntymäpaikkaasi; laitoin Helsingin).

Samoin tiettyä Kauris/Saturnus vaikutusta tuo Auringon ja Saturnuksen yhtymä. Ja lisäksi herkkä Rapukuu neliössä Saturnukseen. Eli näistä voisi päätellä että elämä ei ole kohdellut sinua silkkihansikkain ainakaan lapsuudessa. Olet kenties joutunut väärinymmärretyksi tai kokenut ettet ole saanut pyyteetöntä rakkautta. Tuosta Kuu / Saturnus kuviostahan oli paljon puhetta aikaisemmin ja yksi merkitys on, että joko äitisuhde on huono ja jättää pysyvät arvet tai sitten niin, ettei koe olevansa rakkauden arvoinen vaan luulee, että se pitää ansaita. Ja Rapukuu on niin herkkä, että se kokee kaikki asiat ylitunteellisesti, joten kiusaus paeta näitä tunne-elämän karikoita alkoholiin, on siis suuri.

Ja tuo Saturnus tuo sinut nokikkain auktoriteettien kanssa. Lisäksi aika osuvasti Saturnus on huoneessa 12, ja tässä asemassahan ihminen usein viettää aikaansa laitoksissa, oli laitos sitten sairaala, vankila tai joku muu.
(jos oletkin syntynyt pohjoisessa niin sitten Saturnus voi osua huoneeseen 11)

Neptunus 6:ssa tuo herkkyyttä nautintoaineille. Itselläni sama...

Peruskartallasi on muuten paljon samoja teemoja kuin mulla. Eli vahva Saturnus ja herkkä Kuu. Ja johtava laatu. Jossakin mielessä uskon siis ymmärtäväni sinua. Kyllä itsekin tiedän että jos elämä kunnolla potkii päähän, niin voin sortua ryyppäämään, mutta minulla kävi hyvä säkä kun löysin hyvän miehen. Auktoriteeteja vastaan olen kyllä joutunut taistelemaan, olivatpa ne sitten virastoja tai vaan ilkeitä pomoja.

Mutta niin kuin arvelinkin niin v. 2005 sulla oli Saturnus transitoimassa Kuu/Saturnus kuviota eli ei mikään helppo aika. Sen jälkeen Saturnus teki vielä neliön Aurinkoon. Eli joko niin että terveyden kanssa ongelmia tai noiden juuri mainitsemieni auktoriteettien... Itselläni on Saturnuksen transiittien aikaan aina jonkinmoinen perusvi**tus päällä.

Mutta tämä vuosi on parempi. Ja niinkuin sulle jo yv:ssä sanoin niin karttasi ei ole paha, sinua ei siis ole tuomittu alkoholistiksi. Saturnus vaan asettaa meille joillekin enemmän opeteltavaa kuin toisille.

En osaa sanoa muuta takuuvarmaa keinoa juomisen lopettamiseksi kuin sen, että myönnät avoimesti olevasi alkoholisti ja teet päätöksen, jossa lupaat lopettaa ja pyydät muilta apua. Voi kun löytäisit elämästä niitä asioita, jotka tekisivät juomisen tarpeettomaksi (kuten itselläni perhe, kiva työ, harrastukset...).  Sinussa on herkkyyttä ja mielikuvistusta ja kaikki mahdollisuudet hyvään elämään. Nyt vain tahdonvoimaa!
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Ozzette
Vieras
« Vastaus #38 : 15.01.2006 12:40:22 »

Totta on moni noista asioista. Eli elämä EI TODELLAKAAN ole kohdellut minua silkkihanskoin. Lisäksi minusta on AINA tuntunut siltä,että minua ei TODELLA rakasteta,eikä ymmärretä. Olen aina kokenut olevani jollain tapaa hylätty,huono ja ns. musta lammas,luuseri ja ongelmapesäke. Siis monin tavoin huono ja etenkin huonompi kuin muut. Lapsuudestani tiedän varmaksi sen,että olisin halunnut ja tarvinnut PALJON ENEMMÄN rakkautta ja hellyyttä,välittämisen tunnetta. Sekä fyysistä,että psyykkistä. Haleja,pusuja,sylissäoloa yms. Myös tukea,kannustusta ja ymmärrystä PALJON ENEMMÄN. Etenkin murrosiässä, joka oli minulle ÄÄRIMMÄISEN vaikeaa aikaa !! Suurin osa asioista pantiin vain pahan murrosikäni ja sen piikkiin,että olin muka mahdoton ja ilkeä. Olen takuuvarma,että sairastuin psyykkisesti JO silloin ! Sitä ei vain aikoinaan osattu/haluttu huomata ja myöntää...
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #39 : 15.01.2006 14:17:50 »

Tuo viimeinen purkaus oli juuri Kuu/Saturnus juttua. Se ei ole mikään helppo aspekti. Kyllä minäkin luulin lapsena olevani huonompi kuin muut. Tunsin olevani ei-toivottu ja aina muiden tiellä. Ja äitini oli syypää moniin tuntemuksiini.

Samoin murrosikä oli kamalaa, sillä vaikka näin jälkeenpäin tajusin käyttäytyneeni aivan normaalin teinin lailla, äitini tuomitsi silloin kaikki mitä tein. Vasta jälkeenpäin, osittain astrologian avulla, olen huomannut, että minä en ollut syypää, vaan äitini ei osannut hoitaa tilannetta oikein.

Eli nyt sinunkin pitäisi ymmärtää, että tuo aspekti saa sinut tuntemaan niin, mutta se ei ole totuus. Totuus on se, että sinä olet aivan yhtä hyvä kuin muutkin. Joku taitava terapeutti voisi kenties saada sinut tajuamaan sen.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Ozzette
Vieras
« Vastaus #40 : 17.01.2006 14:12:48 »

No niin,YES !! Tänään päättyi n. kolme ja puoli kuukautta kestänyt taloudellinen piinani !! Olen tällä hetkellä ÄÄRETTÖMÄN onnellinen ja huojentunut !! Ja kaikille läheisilleni nostan hattua ja "korvaan" heidän suurenmoisen apunsa ja tukensa. NIMENOMAAN SUURELLA RAKKAUDELLA !! Elämä hymyilee sittenkin ja risukasaankin paistaa aurinko. Vaikka kaikki kärsimykseni tuntuivatkin hyvin julmalta ja väärältä,ne myös kasvattivat minua paljon. Oppia ikä kaikki... IHANAA PÄIVÄNJATKOA KAIKILLE !!!  smitten Cheesy Grin
tallennettu
Ivan
Vieras
« Vastaus #41 : 17.01.2006 14:54:15 »

No niin,YES !! Tänään päättyi n. kolme ja puoli kuukautta kestänyt taloudellinen piinani !! Olen tällä hetkellä ÄÄRETTÖMÄN onnellinen ja huojentunut !! Ja kaikille läheisilleni nostan hattua ja "korvaan" heidän suurenmoisen apunsa ja tukensa. NIMENOMAAN SUURELLA RAKKAUDELLA !! Elämä hymyilee sittenkin ja risukasaankin paistaa aurinko. Vaikka kaikki kärsimykseni tuntuivatkin hyvin julmalta ja väärältä,ne myös kasvattivat minua paljon. Oppia ikä kaikki... IHANAA PÄIVÄNJATKOA KAIKILLE !!!  smitten Cheesy Grin

Nyt juhlimaan?
tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #42 : 17.01.2006 15:30:40 »

Pöh,en minä nyt sen kummemmin juhlimaan rupea,kunhan saan mahani täyteen RUOKAA... Jos tuota alkoholia nimittäin meinasit... NO WAY !!!  smitten
tallennettu
Almah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 159


-The wealth of the soul is the only true wealth.-


Profiili
« Vastaus #43 : 17.01.2006 16:03:48 »

Hieno juttu Ozzette, että sait talousasiasi kuntoon  smitten

Ja niinkuin varmaan olet huomannutkin, niin aina kun ajattelet olevasi ilman viinaa, niin kummasti se alkaa houkuttamaan niin paljon ettei enää voi olla ottamatta, mutta jos saat niiksi hetkiksi muuta puuhaa ja ajateltavaa, niin huomaamattasi on taas kulunut päivä ilman alkoholia ja edes ajatusta siitä... Tsemppiä sinulle!  Wink

-Almah- Smiley
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #44 : 17.01.2006 16:20:17 »

Sinulle Ozzette!



  smitten  smitten  smitten  smitten  smitten  smitten
tallennettu

Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: