Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Alkoholismi  (Luettu 57467 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
GODLIKE
Vieras
« Vastaus #15 : 10.01.2006 21:20:36 »

Seksi auttaa.
tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #16 : 10.01.2006 21:23:41 »

Heh,osittain joo seksikin auttaa... Eikun runkkaamaan ja runkkaamaan...  Cheesy Mutta addiktiot,mitkä addiktiot !!  Cheesy
tallennettu
GODLIKE
Vieras
« Vastaus #17 : 10.01.2006 21:28:48 »

Toivottavasti olet nainen... Cry

Minä tiedä omakohtaisesti; isot tädit ovat vain sellaista kertoneet... Embarrassed
tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #18 : 10.01.2006 21:30:46 »

Oh yes ! Sex & drugs & rock'n' roll !!  Wink Ai niin... Ja nainen olen !
« Viimeksi muokattu: 10.01.2006 21:43:19 kirjoittanut Ozzette » tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2755



Profiili
« Vastaus #19 : 11.01.2006 00:56:52 »

Neuvoisin tekemään nyt asialle jotain,siis taloudelliselle puolelle.
Jos et saa sossusta apua,tilaa aika vaikka srk:n diakonilta.Vastaavissa tilanteissa tiedän avun saaneita,huolimatta siitä kuuluvatko kirkkoon vai ei.Ja saat ainakin jonkun viemään asioitasi eteenpäin.Aina ei itse jaksa enää hoitaa asioita,ja harvemmin kukaan tulee kotiin apua tarjoamaan.Yrittänyttä ei laiteta!Jos ei sieltä apua,käänny vaikka pelastusarmeijan puoleen.Mitä sen on väliä mistä apu tulee,kunhan se tulee ajoissa,ennenkuin kierre kasvaa.Näin alkuvuodesta,kun määrärahat eivät vielä kovin tiukoilla,myöntävät helpommin.Tsemppiä ja onnea matkaan! Wink
tallennettu

Mirjam
Vieras
« Vastaus #20 : 11.01.2006 10:14:18 »

Minulle tuli tässä ketjua lukiessani mieleen ajatus, että oletko ajatellut ottaa 'tukihenkilöä' ? Niitä on varmaan monessa eri 'instanssissa'? (myös vapaaehtoistyöntekijöinä)
Mietin tuossa, jos itse olisin tilanteessasi, niin olisin varmasti aivan 'loppu, väsynyt, puhki' ja silloin ei ole voimia hoitaa asioita parhaalla mahdollisella tavalla ja jokainen pienikin (saatika isompi) takaisku, viive tai muu vastaava, saa vielä voimattomamman olon omien asioiden ja elämän edessä.
Jos sinulla olisi joku luotettava henkilö, joka rivakasti lähtisi mukaasi hoitamaan kaikkia asioita, olisi varmasti myös vastapuolen asenne eri.
Tämä nyt vain oli tällainen hetken ajatus...
Vapaaehtoistyöntekijöiden puolella ainakin on todella ihania ihmisiä, jotka tekevät tällaista työtä sydämellään ja yleensä heillä on paljon omaa elämänkokemusta ja monesta muodostuu jopa hyviä ystävyyssuhteita.

Voimia Sinulle Ozzette ! 
smitten
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #21 : 12.01.2006 10:55:37 »

Hei Ozzette,

Millainen kartta sinulla on? Noista kirjoituksistasi päätellen mulle tuli mieleen "vettä ja maata". Osuinko oikeaan?

Olen huomannut että aina kun minulla on mennyt huonosti elämässäni, niin tr. Saturnus on ollut mukana silloin. Siksi olisi kiva tietää syntymäaikasi, niin voisin katsoa onko tr. Saturnus mukana tai joku muu. Jos et halua laittaa syntymäaikaasi näkyviin, niin laita vaikka yv:nä.

Joka tapauksessa toivon sulle voimia ja uskoa tulevaisuuteen! Tuo tukihenkilö olisi varmaan sulle aika hyvä.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
mammamma
Vieras
« Vastaus #22 : 12.01.2006 11:41:13 »

Ozzette - "been there, done that". En tosin rahavaikeuksien takia kämppää menettänyt, mutta kämppä meni joka tapauksessa ja etsin alkoholista ratkaisua / lohtua. Tuntuihan se hyvältä kun sai päänsä nollattua. Krapulassa / kännissä sain jotensakin opinnot päätökseen. Se oli mulle "se joku" josta pitää kiinni, päivä kerrallaan. Ei tarvi / kannata odotella kuuta taivaalta. Tuossa tilanteessa jokainen hetki on tärkeää. Tärkeintä mielestäni on kuitenkin lopettaa yhteiskunnan syyttely - se on ihan oikeesti mätä tilanteissa, joissa eniten apua kaipaa. Mutta sen asian märehtiminen ei auta yhtään mitään. Etsi itsellesi se joku, jolla jaksat taas seuraavat 10 minuuttia, tunnin, päivän... Hoida asiat siinä järjestyksessä kun ne vastaan tulee, älä murehdi valmiiksi asioita, jotka eivät ole ajankohtaisia. Jossakin vaiheessa helpottaa.
Sit joskus kun jaksat ja siltä tuntuu, puhdista elimistösi jollakin konstilla. Hölökohtaisesti mulle ei oo sen jälkeen alkoholi enää maistunut hyvälle, ei yhtään mikään, vaikka yhdessä välissä ei voinu etes saunassa käydä ilman siideripulloa.
tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #23 : 12.01.2006 12:12:01 »

Suurkiitokset vaan kaikille tuesta ja hyvistä vinkeistä !  smitten Kyllä monella ollut kestämistä takiani... Mutta nyt VIHDOIN näkyy vihreää valoa,eli Sossu oli saanut paperini ja nyt en voi enää muuta kuin vielä hetken odottaa. Olenhan jo yli 3 kuukautta odottanutkin ! Eli tämä odotus tuntuu enää pieneltä ! JEE !! Näin se homma etenee...  laugh
tallennettu
mammamma
Vieras
« Vastaus #24 : 12.01.2006 12:48:02 »

Smiley Sieltä se pieni valo taas löytyi kirkastamaan päivää. Huominen voi olla vaikeampi, mutta älä lannistu Smiley Mikä muuten sun työssä mättää (muukin kuin P:n valuminen niskaan)? Mitä haluaisit tehdä? Tai voiko P:n kääntää valu maan sinne, mistä se tuleekin? Itse "harrastan" joka lapun kuittaamista yms. siihen malliin, että tarvittaessa on oma selusta "puhdas". Sen jälkeen eivät ole hyppineet silmille.
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2755



Profiili
« Vastaus #25 : 12.01.2006 23:20:36 »

Olipa mukava kuulla,että olet iloisempi  Cheesy

Onnea jatkoonkin vaan! smitten
tallennettu

Ozzette
Vieras
« Vastaus #26 : 13.01.2006 20:23:53 »

No iloinen jaksan taas olla anyway,vaikka tänään tulikin kauheaa postia. Eli SAAN todellakin häädön 23.1,elleivät vuokrarästini ole siihen mennessä maksettuna. Mutta USKON ja TIEDÄN,että näin EI kuitenkaan käy... EI VOI KÄYDÄ !! Työstäni sen verran,että olen Valtion hommissa,mutten tarkemmin viitsi kertoa missä ja mitä työtä teen... Sen vain sanon,että olen tuohon paikkaan lopen kyllästynyt monessa suhteessa. Haluaisin olla jonkinlaisessa auttamistyössä mukana... Hih,vaikka olenkin itse tällainen "autettava ongelmapesäke"...  smitten Cheesy
tallennettu
Ivan
Vieras
« Vastaus #27 : 13.01.2006 21:09:42 »

No mihin ne rahat on mennyt kun töissäkin olet?
tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #28 : 13.01.2006 21:36:02 »

Sehän se juuri onkin,kun EN OLE töissä ollut 2.8-2005 alkaen. Olen pitkällä sairaslomalla AINAKIN 31.3-2006 saakka ja ollut kyseisessä firmassa vasta niin vähän aikaa,ettei täysiä etuuksia yms. Sairauspäivärahaoikeus täynnä, kuntoutustukea ei myöskään myönnetty yms. Ja tiedät byrokratian... Se on ÄÄRIMMÄISEN hidas ! Päätöksiä SAA TODELLA odottaa !! En syyskuun 2005 lopusta alkaen ole saanut tuloja MISTÄÄN ! Rahat menneet sekä normaaliin elämiseen, että ongelmaani... Vaikka mitäpä minä kenellekään tilittämään...  coolsmiley
tallennettu
hurma
Vieras
« Vastaus #29 : 14.01.2006 14:30:46 »

Mene hyvä ihminen nyt sosiaalipäivystykseen, ettet menetä sitä asuntoa.
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: