Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Valkoinen Kosminen Koira  (Luettu 13078 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« : 19.01.2008 15:06:21 »

Hei,olisi kiva tietää onko täällä muista valkoisia kosmisia koiria? coolsmiley
Itse siis olen ja todella pitää ks."tulkinta" paikkaansa...Ihan ihmettelin suuresti kun sen ekan kerran luin,miten voikaan olla niin totta..  angel
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Lilah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 104


Saat sen mistä luovut...


Profiili
« Vastaus #1 : 26.01.2008 08:29:28 »

Minä myös Valkoinen kosminen koira  Smiley Ja todellakin aika osuva kuvaus minullekin. En ole Maya-astrologiaan kyllä perehtynyt, mutta kiinnostavaa.
tallennettu

Aurinko: Kalat
Nousu: Leijona
Kuu: Oinas
Merkurius: Vesimies
Venus: Oinas
Mars: Vesimies
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #2 : 30.01.2008 10:38:05 »

hei lilah. smitten Itsekään en ole maya astrologiaan kovin paljon perehtynyt mutta vaikuttaa tosi mielenkiintoiselta kun pitää niin paikkaansa...
Vaikuttaako sinuun tuo kosminen numero 13 sellaisia "irrallisuuden/erillisyyden" tunteita? Itselleni joskus tulee sellainen olo etten kuulu ollenkaan tähän maailmaan. 2funny Olen myös tosi levoton ja haluaisin aina aloittaa jotain uutta juttua elämässäni.Se voi tosin myös liittyä siihenkin että mulla on mars kaksosissa. Wink

tavoitteenasi on kasvaa itse hyväksi johtajaksi, erityisesti löytää johtajuus suhteessa omaan itseesi. Valkoisena koirana sinulla riittää myös tekemistä tunne-elämäsi kypsyttämiseen liittyvissä asioissa.

tuo kohta erityisesti pitää itseni kohdalla paikkaansa joka ikinen sana... Tunne-elämääni mun pitäis oppia hallitsemaan edes jotenkin.. tai ei ehkä hallitsemaan,mutta siis silleen. idiot2
Myös se olemassaolon sietäminen on iso haaste. knuppel2 Cheesy
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Lilah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 104


Saat sen mistä luovut...


Profiili
« Vastaus #3 : 30.01.2008 14:20:10 »

Kyllä tuo kuvaus on kovin osuva myös mun kohdalle  Smiley

Kosminen 13 saa aikaan todellakin välillä sellaisen tunteen kuin joskus katselisi tätä maailman menoa ja joidenkin ihmisten elämään aivan ulkopuolelta. Se olo on ollut minulla jo lapsesta saakka  :Smiley
Minun elämässä täytyy myös tapahtua ja innostun herkästi uusista asioista. Olen myös levoton pysymään pitkään samassa työtehtävässä ja muutanutkin olen jo 9kertaa. Ja mikä tärkeintä koirat ovat olleet aina lähellä sydäntä  Grin  smitten
tallennettu

Aurinko: Kalat
Nousu: Leijona
Kuu: Oinas
Merkurius: Vesimies
Venus: Oinas
Mars: Vesimies
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #4 : 30.01.2008 20:32:05 »

Koirat myös minulla todella lähellä sydäntä  smitten ihania otuksia!
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Anitra5
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #5 : 24.11.2008 11:14:05 »

kuu  kalat  keskitaivas vaaka venus kaksoset mars rapuaurinko harka

Tämä on jo vanha viesti,mutta haluan kokeilla josko muutkin kosmiset koirat löytävät tänne.

Yhteisiä astromerkkejä on kaikilla meillä kalat ja kaksoset, Itselläni myös hyvin plutooninen kartta.

Kosmisen koiran yksi tärkeimmistä tehtävistä on sietää olemassaolo
ja astua uuteen alkuun, eli transformaatio kait.
Sopii niin mukavasti koko astrologiseen karttaaninikn.

Ja mitään ei tule tapahtumaan ennen tunne-elämän kypsymistä, siihen pisteeseen, että ymmärrämme, mitä on tunteesta irti päästäminen, ja siitä seurauksena oleva vapaus... Tuntea ja elää, ilman tunnetuskaa, emootioita, eli itse negatiivisena pidettyjä tunteita.
Joten hurtat ja hauvat : Tunteista tunnistamaan ja  hyväksymään, kosmisen kaikkia syleilevän energian voimin.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: