Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Hohhojaa.. Pluton siirtyminen kauriiseen  (Luettu 6956 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
cessiwi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Profiili
« : 16.01.2008 14:10:29 »

Mun elämässä on näköjään käynistymässä mega luokan muutos, siis todella -arvot uusiksi, kaikki vanha ulos ja heti- onks kenellä kokemusta vastaavasta Pluton siirtyessä omaan aurinkomerkiin? Ja miltä elämä näytti jälkeenpäin?

pluto vaaka 5. huoneessa (+ kuu jupiter saturnus samassa huoneessa),  aurinko kauris 6. huoneessa (+ venus neptunus uranus samassa huoneessa)

 
tallennettu
panacod
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45


Avaruusseikkailija


Profiili
« Vastaus #1 : 16.01.2008 14:20:37 »

En tiedä mega-muutoksista, mutta vastoinkäymiset jatkuu niin että hongat kolisee Angry    knuppel2

Suunta on oikea, tiedän...yritän luottaa intuitioon ja pitää järjen kasassa idiot2

Tähän sekametelisoppaan olen tottunut näiden lähes 10 vuoden aikana...oisihan se hienoa jos aurinko joskus paistaisi risukasaankin coolsmiley

Panacod smiley6600
tallennettu

Aurinko, Mars, Venus ja Merkurius KAURIS
Ac SKORPIONI
Kuu KALAT
Kiinalainen Kissa/Jänis
Omenapuu
Keltainen Itsevallitseva Siemen
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #2 : 23.01.2008 12:59:43 »

pluto :n kanssa ei voi tehdä kauppaa... Se on se planeetta joka vie meitä kehittyviä ihmisiä läpi sen moskan josta pitää päästää irti, onnellista siksi että tulee parempaa tilalle. Ehkä kaikkein isoin asia on muuttaa uskomusjärjestelmäämme johon olemme luottaneet kun ne on menneet polvet omien tietojensa perusteella takoneet kovaan kalloomme, ja yhtä kova työ näyttää olevan sen pois saamiseksi... Mutta, mutta, ihminen on kehittyvä yksilö, valoa näkyy kun antaudutaan....

 Wink  Mateve
tallennettu

mateve
Atomi
Vieras
« Vastaus #3 : 23.01.2008 18:03:02 »

Ja juuri se antautuminen ei nimittäin kauriille ole helppo tehtävä! Koko ikäni olen ollut "minä kyllä pärjään ihan itse" -tyyppi ja nyt pitäisi sitten antaa ohjat mystiselle intuitiolle ja korkeimman käsiin. Varmaan ovat minua viisaampia, mutta eipä ole helppoa luopua ohjaimista. Onneksi vissiin Pluton aikakaudella tulee lopullisesti sekin taito sitten opittua.    crazy2       Undecided         Wink        :Smiley
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #4 : 24.01.2008 21:34:56 »

Tässä voikin alkaa muistella menneitä, kun Pluto kurvaa Kauriiseen parin päivän päästä. Itse olen Kaksonen, eli kyseinen planeetta on vaellellut vastamerkissäni viimeiset 13 vuotta. Vaikutukset olivat massiiviset. Raskaintaa aikaa olivat vuodet 1999-2003, jolloin Pluto teki kvinkunssia Kuulle, oppositiota Auringolle ja neliötä itselleen. Myös 2005-2006 olivat kuin kauhuelokuvasta, mutta tässä oli Uranus-transiitit kyseessä.

Vuonna 1995 valmistuin ja sain työpaikan, jossa viihdyin seuraavat kymmenen vuotta. Tein syöpätutkimusta (eikö olekin plutomaista?) ja vaikka tutkimus sinänsä olikin pitkään antoisaa, niin ryhmämme oli paljonkin julkisuuden valokeilassa johtoryhmän nimitysten ja rahoitusasioiden takia. Viimeksi mainitut asiat menivät vanhojen kaunojen takia todella likaiseksi peliksi tuossa vuosituhannen vaiheessa. Ryhmän johtajan pääasiallinen tehtävä tuntui olevan käräjöinti, ei ryhmän johtaminen. Kaikenlaista uudelleenorgansiointia oli jatkuvasti. Rahoituspolitiikka osui sitten minunkin nilkkaani, kun suhteellisen mukava palkka vaihtui äkillisesti apurahalla kituutteluksi. Minulla oli myös joskus 2003 massiivinen yhteenotto pomomme kanssa, jolloin olin todella lähellä ottaa loparit, mutta kaikki päättyikin onnellisesti. Muutin Ranskaan 2005 saatuani sitä ennen FT-paperit kouraan. Reissu kesti hieman yli vuoden, eikä sen jälkeen ole töitä tarvinnutkaan tehdä. Olen vakavasti harkinnut ammattiastrologin uraa, mutta vielä ei ole rohkeus riittänyt yrityksen perustamiseen. Voisi tieteellinen uskottavuus kärsiä.

Ihmissuhdepuoli on ollut minulla aina värikästä ja nyt se oli kaksinverroin sitä. Ero pitkäaikaisesta suhteesta tuli 1999, suuri rakkaus samana vuonna, jossa tulin täydellisesti höynäytetyksi ja nöyryytetyksi, toinen rakkaus kuitenkin jo v. 2000. Kyseisestä miehestä tuli avomieheni 6 vuoden ajaksi. Alku oli kiihkeää ja intensiivistä, mutta kohta mies teki konkurssin ja osoittautui hyvin riidanhaluiseksi. Hänellä oli taipumuksia taloudelliseen hyväksikäyttöön. Valtataistelua kävimme pari vuotta jo melko alkuvaiheessa ja lisää loppuvaiheessa, jossa sainkin olla jo henkeni puolesta huolissani. Tässä suhteessa sain myös taistella miehen lapseen liittyvistä asioista miehen exän kanssa kuin myös miehen äidin kanssa ihan muuten vain. Anoppikokelaalla oli tapana uhkailla ja kiristää milloin ketäkin perinnöttä jättämisellä. Ihan kuin tuo olisi minua liikuttanut, mutta plutomaista edelleen. Kun tämä avoliitto loppui, minulla on ollut 3 romanssia miesten kanssa, joilla on takanaan melko karmaisevia kokemuksia lapsuudestaan ja nuoruudestaan. Yksi näistä romansseista oli revanssi minua höynäyttäneen suuren rakkauden kanssa.

Henkiseltä puolelta löytyy henkinen herääminen, johon päästiin dramaattisten vaiheiden jälkeen. Sen jälkeen elämäni on täyttänyt psykologia, filosofia, rajatieto (erityisesti astrologia ja reinkarnaatiotutkimus), mytologia, historia jne. jne.

Pluton teemaan kuuluu myös luopuminen. Minä olen käytännössä joutunut luopumaan kaikista ns. normaaleista haaveista. Pluto-transiittien aikana olen oppinut "kuolemisen" taidon ja tätä taitoa olen joutunut käyttämään kahdesti viimeisen 8 vuoden aikana. Molemmilla kerroilla olen kuitenkin "syntynyt uudestaan". Pitäisin mielelläni Fenix-lintua symbolinani.

Oma terveyteni on ollut tänä aikana hyvä, mutta tuttavapiirissä on ollut runsaasti kuolemantapauksia, joista suurin osa on ollut itsemurhia. Viime aikoina olen suorastaan ollut itsemurhakandidaattien ympäröimä. Isä pääsi myös säikäyttämään pari vuotta sitten sairastumalla äkillisesti ja hengenvaarallisesti, mutta on kyllä sittemmin toipunut.

Tässä esimakua vaikkapa Kauriille ja Ravuille mitä Pluto voi tuoda tullessaan.



tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #5 : 25.01.2008 11:21:38 »

Kauriille ja Ravuille on tosiaan luvassa mielenkiintoisia aikoja. Plutohan liikkuu toooosi hitaasti, joten nyt lähivuosina "jyrän alle" joutuvat vasta merkin alussa syntyneet tai ne, joilla on askendentti Kauriin tai Ravun alkuasteissa. Olen itse sen verran onnekas (?), että askendenttini aste on Kauriin loppupuolella, joten Pluton ohitusta saan odotella vielä kymmenisen vuotta. Huoneeseen 12. se kuitenkin siirtyy jo muutaman vuoden kuluttua.

Mielenkiinnolla seuraan Kauriiden ja Rapujen kokemuksia, sillä Pluton liikkuessa Jouskarissa sain useita tulkintapyyntöjä aurinko- ja nousu-Jousimiehiltä, jotka olivat todellisessa Pluto-koulussa. Samoin ystäväpiirissä Jouskarit ovat olleet niitä, jotka ovat kokeneet suurimmat myllerrykset, ainakin henkisesti.

Transiitteja ei tietenkään pitäisi etukäteen pelätä eikä tulevilla kannata itseään tai muita pelotella, mutta täytyy myöntää, että Pluton kohdalla suhtautumiseni on ainakin vähintään...sanotaanko kunnioittavaa. :Smiley
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
pluto
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 558


...miau...


Profiili
« Vastaus #6 : 25.01.2008 13:40:45 »

Itsellä  pluto aspect_squ aurinko -transiitti meneillään. Tarkka se on ensi kuun lopussa ja taas toukokuussa. Mullistusta joo... Viime keväänä pistettiin ukon kanssa suhde jäähylle ja 10 kk katsottiin, että kumpi tässä oiken onkaan se joka sanoo viimeisen sanan. knuppel2 Tällä hetkellä näyttäisi siltä, että ainakin erävoitto tuli kotiin, vaikka tulevasta ei tietty kukaan tiedä.

Nyt on taas yhteinen talo etsinnän alla. Työkuviotkin ovat menossa uusiksi, mutta en tosiaankaan tiedä mihin suuntaan. (Toisaalta mulla on myös sekä transitoiva uranus DC:llä että auringonpaluukartan  uranus DC:llä. Ja  tr. uranus aspect_squ keskitaivas ja  uranus aspect_tri saturnus...)

Suhteemme alkoi tuon em. miehen kanssa alunperin Pluton neliöidessä askenkenttiani ja Venustani. En siis osaa pitää  pluto aspect_squ aurinko -transiittia mitenkään pelottavana. Ennemmin näen, että nyt ollaan poistamassa sitä, mikä ei suhteessamme toimi, ja jatko mennään ilman turhaa menneisyyden painolastia. - Tai sitten ei, mutta saahan sitä toiveikas olla.  Wink

Sen sijaan vuosille 2012 (mikä kosminen vitsi!) ja 2013 osuva Pluton yhtymä nataalikuulle ja samanaikainen neliö itselleen vähän hirvittää... Nokkelimmat voivatkin tuosta edellisestä lauseesta päätellä, että syntymäkartalla toimii jokseenkin tarkka  pluto aspect_squ kuu -aspekti ja näen sen jollain lailla tuolloin aktivoituvan.

Joka tapauksessa luotan täysin maailmankaikkeuden viisauteen näissä asioissa. Laajalla perspektiivillä Pluton tuhovoima aina edesauttaa jonkun uuden ja paremman alkamista.
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #7 : 29.01.2008 15:18:12 »

Huh, tämä ei ole kyllä mikään hohhoijaa aihe...

Jousimiehet (kuten itse) ovat viimeisen 13 vuoden aikana oppineet varmasti kunnioittamaan Plutoa.

Vaikka on tavallaan suuri helpotus kun se siirtyy Kauriiseen niin kuitenkin se on myös pieni shokki. Siitä kun noin voimakas paine kuin Pluto siirtyy pois. Ihmisen psyyke ei toimi niin, että kun vaikea tai painostava tilanne on ohi ja palautuu normaaliksi niin olo palautuu myös samantien. Mielellä ja tunteilla ja keholla kestää aikaa totutella. Varmasti tämä vuosi on sekä Jousimiehille että Kauriille opettelemista ja sopeutumista "uuteen ilmanpaineeseen"...

Kun pluto tuossa mainitsi vuoden 2013 niin minulla tulee silloin Pluto tarkasti DC:n kohdalle.

Eli ei se Pluto sieltä kartalta mihinkään häviä. Mutta se paine mikä viime vuosikymmenen aikana on ollut minäkehityksessä siirtyykiin sitten vähitellen ihmissuhteiden puolelle.

Jaiks.  Shocked
tallennettu
Atomi
Vieras
« Vastaus #8 : 30.01.2008 11:48:39 »

oukki doukki! Uskotaan! Kerkisin jo tuulettaa, kun Jupiterin piti tuoda kauriille onnea pitkästä aikaa, mutta kai se on sitten uskottava, ettei kauris voi ikinä päästä helpolla. Viime vuosien myllytyksen jälkeen tuo Plutokin menee kyllä ihan tottumuksen voimalla hampaat irvessä. Jos Jupiterista saisi vaikka pienen onnenkantamoisen tämän plutoilun keskelle, niin sillähän sitä pärjää taas.  Wink
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #9 : 30.01.2008 16:41:42 »

Kauriille ja Ravuille on tosiaan luvassa mielenkiintoisia aikoja. Plutohan liikkuu toooosi hitaasti, joten nyt lähivuosina "jyrän alle" joutuvat vasta merkin alussa syntyneet tai ne, joilla on askendentti Kauriin tai Ravun alkuasteissa.


Siis ravuillekin. Onkin siis tosi mielenkiintoista seurata tässä astrologian opiskelunkin ohessa näitä juttuja. Kun tässä on parikuntanakin kauris ja rapu.

Olen odottanut nimittäin aika hartaasti, milloin ukkoni ristinkanto helpottuu eli milloin hän muuttaa asenteitaan, ettei kaikesta eikä kaikista tarvitse huolehtia. Mutta elämä järjestää. Ukollani oli aika rankka sairaalassakäynti (keuhkokuume). Nämä ovat pieniä asioita, mutta suuren alku.

Nimittäin ukkoni luopui puun kannosta ja lumitöistä pihalla, työllisti siihen naapurin pojan. Ja luopui autolla ajosta ainakin nyt talveksi, käyttää vanhusten kyytiä. Eikä enää sure niin paljon poikiensa kohtaloita.

Minä luovuin tai oikeastaan 'revin' itseni irti aviosängystä.  Grin hankkimalla viereiseen huoneeseen oman sängyn. JOtta voisin nukkua kunnolla. Vanha sänky nätisi ja rämisi joka kerta kun vähän tuhtimpi ukkoni siinä liikahti.

Ja luovuin siivouksesta. Palkkasin siihen firman.  Cool

Mutta uskon, että nämä asiat alkavat liikkua jossain paljon syvemmällä ihmisessä ja siinä yhteisössä jossa asuu.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Lizzy
Vieras
« Vastaus #10 : 04.02.2008 15:29:57 »

Atomi, en minä halua manata. Pluton kohdalla energiat vaan on aika voimakkaat ja en halua niitä suotta vähätelläkään. Mutta... Aika näyttää.

Jupiter on tämän vuoden Kauriissa ja sitä ei kuitenkaan muuta mikään. Joten ottakaa siitä ilo irti. Plutoa ehtii sitten miettiä vielä myöhemminkin.  Wink Cheesy
tallennettu
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 372


Säh!


Profiili
« Vastaus #11 : 05.02.2008 18:37:13 »

Hmm... mielenkiintoista... mitenkähän Pluto minuun nyt vaikuttaa, kun  askendentti on minulla Kauriin alkuasteilla ja aurinko Ravun alkuasteilla?
tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: