Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuunpaluu-kartta  (Luettu 29379 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
trius
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308


Kauneimmat kukat kukkivat juuri nyt liian lähellä.


Profiili
« Vastaus #15 : 25.09.2012 13:03:09 »

Ei ei, et sä oo loukannut! Smiley Yritin sanoa, että biisissä on sellaiset sanat että sattuu. Sun oivallus oli kyllä niin osuva, etten osannut sen suhteen sanoa mitään Smiley Siinä on suuri pointti!
tallennettu
trius
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308


Kauneimmat kukat kukkivat juuri nyt liian lähellä.


Profiili
« Vastaus #16 : 16.10.2012 09:59:44 »

Tuon kuunpaluun aikana tosiaan olen allekirjoittanut sopimuksia ja on salassapitovelvollisuutta ja sopimuksia voimassa. Ja piilouduin kotiin, omiin oloihini. Allekirjoitukset rassaa mieltä ja vanhat asiat roikkuvat minussa kiinni kuin takiaiset. Ei auta vaikka kuinka ravistelisi takkia, ei ne irtoo  Grin

Eräs allekirjoitukseni tuli yllättäen esille, mutta olen (onneksi!) saanut positiivista palautetta ja kannustusta! Pelkäsin pahinta. Mutta nyt tuo oppo tuntuu enempi, tuu  kuu oinas "Niin yksin kuin vain yksin olla voi"
tallennettu
trius
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308


Kauneimmat kukat kukkivat juuri nyt liian lähellä.


Profiili
« Vastaus #17 : 02.02.2013 14:31:53 »

Tässäpä uusin oppokartta, onneksi on "vaihtunut" jo kuunpaluuseen.

Mutta ajattelin taas esimerkkinä tätä karttaa.
Tässä on sama  askendentti rapu kuin tämän vuoden auringonpaluussani. Se kartta löytyy auringonpaluiden viestiketjusta. Samoin  keskitaivas on  vesimies kuten AP-karttassani. nikki kertoili muutosta AP-kartasta, ja niinhän minä muutin vihdoinkin tämän oppokartan voimassaolon aikana.

Tässä oppokartassa toistuu kovasti 10 asteet. Saako tästä kartasta jotain muutakin irti?
Ainakin mä oon mielenkiinnolla seuraillut näitä kuunpaluu- ja kuunoppositiokarttoja Smiley
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #18 : 02.02.2013 15:52:20 »

http://www.youtube.com/watch?v=0azEiJ2S3z0

Miks sä palaat tähän?
Lilith - Chaos ei oo vielä hellittänyt?
Jätti  vertex  skorpioni jäljen?

Onhan siellä parikin yodia 10 asteista,
Vestaa- kotiliettä kärkenä ja tekijänä.
tallennettu
trius
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308


Kauneimmat kukat kukkivat juuri nyt liian lähellä.


Profiili
« Vastaus #19 : 02.02.2013 16:10:35 »

Jotenki mä palaan aina katsomaan taakseni, vaikka eihän siellä ole enää paljon muisteltavaa, mitä ei ois jo muisteltu.

Junokin siellä kympissä. Ennen tätä kirjoitin sopimuksiin nimeä alle.

Ja saiko tuo  vertex skorpioni aikaan sen, että vain osittain uudistin elämääni? Saiko tuo  mars keskitaivas:n tuntumassa ulkoisesti uudistamaan työ- ja asumiskuvioita? Vanhoja, tuttuja asioita jäi vierelle yllin kyllin.
Mut oon miettinyt tuota mun oppo kuu oinas kun aina se kuu-kauden toinen puolikas tuntuu kovin yksinäiseltä.

 vesta 12.huoneessa, muutto on pysynyt salassa. En ole juuri mainostanut, jos ei ole mun kanssa tekemisissä ollutkaan, miksi ilmoittaisin muutostanikaan.  coolsmiley
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #20 : 02.02.2013 16:21:45 »

mää ajoin takaa "sitä muutakin",
josko siellä sellasta, kun nuo 10 asteet on noin ilmeisiä,
ja siks tuo Lilith (tunnekeho) Chaos rx 14  kaksoset  aspect_kvi vertex 14  skorpioni
osu silmään,
että onko jotain mitä et ehkä edes -kvinkunssi- tiedosta,
ap-kartalla sama kuvio Jupiterin kanssa.

Sun pitäs muuten lykätä Orfeus kartalles, jos kerran taaksesi pruukaat kattoa.
Se tosin koitui sen vaimon Eurydiken kuolemaksi, epäluottamus tai mikä lie saikaan taaksensa kuikuilemaan Haadeksesta ulos kavutessa.
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #21 : 02.02.2013 16:28:09 »

Mut oon miettinyt tuota mun oppo kuu oinas kun aina se kuu-kauden toinen puolikas tuntuu kovin yksinäiseltä

Kait se tuntuu ns. yksinäiseltä, koska sehän on tavallaan oman ( lunar oppo) täydenkuun jälkeinen vähenevä kuu
jolloin käännytään sisäänpäin. Kuunpaluu on se oma ns. uusikuu.

Mikset sä sitä ottanut esille, jos se kerran on jo voimassa?
Siis sitä-kin ajoin takaa,
että mikä oli se pointti, Vesta-fokus märehtiä vielä tuota entistä.........
tallennettu
trius
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308


Kauneimmat kukat kukkivat juuri nyt liian lähellä.


Profiili
« Vastaus #22 : 02.02.2013 16:52:12 »

Siitäkin, kyllä vaan, ja ajattelin kuunpaluukartan laittaa myös, mutta edellisen. Mikähän tosiaan saa mut katsomaan taakseni, ei lainkaan eteen... Pelko? Mitä mä pelkään? Tulevaa? Vaikka sitä luulisi odottavan?
Ainahan pohjalta suunta on vaan ylöspäin, ei pitäisi olla mitään hätää...

Tuota kvinkunssia vertexiltä en edes huomannut! Oikea puusilmä täällä taas hei  Grin

P.s. Orpheus (3361) löytyy kuunpaluusta 13 ast 04' Kaurista ja 2.huoneesta, oppokartassa se on 2 ast 39' kaurista 6.huoneessa.

Muoks. vielä tuosta jupiterista... Kun se on 7.huoneessa ja liike on hyvin hidasta ja eteenpäin menevää, voisko se poikia tässä kuunpaluussa jotain mielekästäkin?
tallennettu
trius
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308


Kauneimmat kukat kukkivat juuri nyt liian lähellä.


Profiili
« Vastaus #23 : 03.02.2013 21:49:06 »

Tästä kuunpaluusta katselin ihmetellen tuota antivertexin ja  pluto yhtymää... 2.huoneessa.
Ja sitä, et saako tuota  saturnus aspect_sex pluto mitenkään väänneettyä yodin kärjeksi mitään intohimoa  coolsmiley
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #24 : 04.02.2013 00:53:17 »

Mene Siwaan, siihen kolmoshuoneen lähikauppaan, jossa se Amor-jätkä on kassalla,
lykkää sisäinen Lilith lookki päälle, Kiss
sano sille, että jo nyt on Hellema, mulla on solmupulma,
kun on täytekeksit loppu,
etkö sää Eros  vois auttaa,
show me the way

intohimoa plutokauriilla  crazy2
antivertex kohtalona, hmm, kivi irtoo sun sormuksesta tai kolikot vierii sinne keksihyllyn alle..siinähän pyllistelette eroksen kera  Lips Sealed
...harmonisesti noviilissa
« Viimeksi muokattu: 04.02.2013 00:55:16 kirjoittanut nikki » tallennettu
trius
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308


Kauneimmat kukat kukkivat juuri nyt liian lähellä.


Profiili
« Vastaus #25 : 04.02.2013 16:44:12 »

Mä nauroin vedet silmissä kun kuvittelin itseni tosiaan pyllistelemään keksihyllyn alle pudonnneita kolikoita  Grin Täytyypä kokeilla!

Ettei vaan nyt ois se Thorin vasara,  saturnus aspect_squ aurinko ja osoittaen tuota vertexin kohtaa. Vaikka voishan sitä kuvitella, että se Siwan kassapoika Eros ois sitten osa jotain suurempaakin suunnitelmaa, kun on suurkolmio  saturnus, Amor ja vertex vesimerkeissä. Syviä tunteita, ah ihanaa  angel
Mutta ehkä se vaatii minulta nyt merkurius vesimies yllättävämpää keskustelunavausta, eikä olla vaan tuppisuuna. Vai oonko vaan salaperäisen  skorpioni näköinen et tulis kysyy löytyykö sopivia täytekeksejä.....  :Smiley
tallennettu
JPpaukku
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59


Profiili
« Vastaus #26 : 05.02.2013 14:37:17 »

Mulla kuu kaloissa, progekuu neitsyessä ja tosiaan ihmettelen mitä maaliskuun kuunpaluu tuo tullessaan maalis -huhtikuulle :Smiley On nimittäin aika rykelmä planeettoja kaloissa, uusikuuta kaloissa ... Mut en hirveesti ole käyttänyt LR-karttoja. Kerran oli kyllä AP ja kuunpaluu vuorokauden sisällä ja silloin menivät pasmat totaalisesti sekasin.
tallennettu
trius
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308


Kauneimmat kukat kukkivat juuri nyt liian lähellä.


Profiili
« Vastaus #27 : 28.02.2013 23:41:08 »

nikki,
kävin kahvilla miehen kanssa, mutten sentään ABC:llä ihan keksihyllyä kaatanut  coolsmiley

Tämä seuraava kartta onkin taas jälleen mielenkiintoinen. Pohdin, mitä tuo  juno aspect_con keskitaivas vois tarkoittaa? Sehän on T-ristin kärkenä vertex-akselille? Ja Pholus DC:llä? Ne asiat pomppas nyt vaan mieleen. Toki merkkari peruuttelee 11.huoneessa. Takapakkia vai eteenpäin? Ja vielä vaaleenpunaset lasit silmillä kun on  venus aspect_con neptunus kalat  Lips Sealed

Ideoita, kokemuksia?
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #28 : 01.03.2013 00:48:49 »

Joskus, kun katsoessaan ympärilleen,
näkee Hyvin Villin Möhköfantin tuijottavan kohti,
saattaa unohtaa, mitä piti sanoa.



 ”Mistä sinä pidät eniten maan päällä Puh?”
- ”No jaa”, Puh sanoi, ”Mistä minä pidän eniten...”
Ja sitten hänen täytyi miettiä hetken.
Sillä vaikka oli kauhean ihanaa syödä hunajaa,
oli kuitenkin se hetki,
juuri ennen syömisen aloittamiseta,
parempi kuin itse syöminen.

 aurinko chiron kalat aspect_kvi kuu vaaka

emmätiijä,
mulle tuli vaan mieleen Nalle Puhin lause,
minä niin tykkään hunajasta
tuosta jostain
kaksosten makeasta,
kuun tasapainoilusta,
verenpaineesta

ehkä mä tuijotin möhköfanttia..
tallennettu
trius
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308


Kauneimmat kukat kukkivat juuri nyt liian lähellä.


Profiili
« Vastaus #29 : 01.03.2013 16:01:01 »

Hyvin kuvaa hetken fiiliksiä tuo Nalle Puhin lausahdun Smiley Ei tiedä mitä sanois, miten päin olis, mut herkut maittaa. Nimimerkillä, söin juuri karkkipussin loppuun ja mietin, että pitäisi käydä ostamassa varalle lisää.

Tätä samaa tuumailan tuolla kompositiokeskustelussa.
 juno on sopimuksia, niin työvuoroja on saanut rukkailla, ne on ihan... noh, epäreiluja. Kaoottinen pääsiäinen tiedossa...
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: