Sivuja: 1 ... 5 6 [7]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Venus ja tyyli: millainen olet?  (Luettu 53520 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #90 : 22.03.2009 15:12:13 »

Minusta tuntuu että naisilla on nykypäivänä jokin hirveä tarve kerätä kenkiä nostaakseen sosiaalista statusta kanssasisarien silmissä. Ihan oikeasti.  idiot2 Monella katoaa järki päästä ton kenkä- laukku yms keräilyn kanssa. Itseä huolestuttaa ekologinen näkökulma tässä asiassa, vaikka minäkin nautin kauniista ja naisellisista kengistä.. Käytännöllisyys, hyvä yhdisteltävyys ja pitkäikäisyys ennen kaikkea!

Okei. Mua inhottaa olla aina se joka alottaa tällaset kamalat moraalisaarnat, kun en mä oikeasti ole mikään nipo.. Mutta eikö teillä tule ikinä huono omatunto shoppailusta?? Varsinkin jos shoppailee sellaisia asioita, joita ilman pärjäisi? En mä haluaisi että mun arvoissa tärkein olisi minä ja mun ulkonäkö... Vaan yhteinen hyvinvointi, luonto, lastemme tulevaisuus... Joihin me voidaan meidän ekologisilla valinnoilla vaikuttaa. Mielestäni itsekkäät ja laiskat ihmiset tuppaavat sanomaan että "yksi ihminen ei voi vaikuttaa valinnoillaan".

Olen sun kanssa samaa mieltä Tiigris Smiley Itse kun ostan kenkiä niin ne on laadukkaat ja yleensä hintavat. Yellows Miles (ensiseltä nimeltään Camel-boots) nahkengät (kuka tietää ne niin tietää mistä puhun) maksoivat vajaa 500mk silloin kauan sitten ja viekäkin ovat käytössä, eli 8.5 vuotta kestäneet jo Shocked Smiley Pitkäikäisyys, materiaali, laatu ovat ne mitkä vaikuttaa kengissä. Ainoat 5 cm korolliset saappaat löytyy multa, mutta niissä ei todellakaan ole mitään ns korkoja.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Asterix
Vieras
« Vastaus #91 : 23.03.2009 15:34:35 »

No mina en osta kenkia statuksen vuoksi (en ainakaan myonna),
vaan siksi, etta vain tykkaan niista ja minusta on kivempi omata useampi pari,
ettei tarvitse niita samoja mustia polyisia nahkaluistimia sovittaa
joka ainoan asun ja saan kanssa kanssa. buck2

Laukun jo sitten hankin, yleensa kylla saan lahjana, status-syista ja entas sitten? Tongue

Suomessa on vielakin tuollainen kommunistinen kekkoslovakia meininki,
etta yhdet kengat per vuosi ja niilla mennaan seuraavat 5 vuotta. Grin 2funny

Koitakaa nyt siina niella kauheaa kitkeraa paskaa, kun muualla ihmiset nauttii elamastaan
-vaikka sitten ostamalla useammat kengat. uglystupid2
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #92 : 23.03.2009 16:00:02 »

Jos tässä puhutaan yleensäkin suomalaisen naisen pukeutumisesta niin kuten suunnittelija Ritva Falla sanoikin tuossa taannoin; Suomalaisen naisen pukeutuminen on aika rumaa. Olen samaa kyllä. Itse kun ostan laatua, niin kengissä kuin olkalaukuissa, joita etsin joskus kissojen ja koirien kanssa koska pidä erikoisemmasta tyylistä. Olenpa tehnyt jumalattoman hyviä löytöjä mm kirpikkiksiltä, joista yleensä saattaa löytää ihan kauheita kamoja. Laatu ei ole kaikissa tuotteissa kyllä näinä aikoina kovin kehuttavaa ollut.

Se mikä mua kyrsii on, että aiemmin suomessa valmistettu suomalainen vaatetus valmistetaan jossain helkkarin kiinan kolkassa.  knuppel2
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Hannari
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76


Gingerbread.


Profiili
« Vastaus #93 : 14.08.2009 16:53:16 »

Testin mukaan minäkin olisin "rockprinsessa" Shocked
Venukseni on kauris, aurinko kalat ja kuu taas vesimies
Aluksi en läheskään uskonut, että minusta tulisi joku tuon tapainen testissä uglystupid2
tallennettu

askendentti rapu
aurinko kalat 10.huone
kuu vesimies 9.huone
merkurius kalat 10.huone
venus kauris 8.huone
mars kalat 11.huone
Tanita79
Vieras
« Vastaus #94 : 14.08.2009 22:47:09 »

"Rockprinsessa"

 venus kauris,  kuu leijona

Pukeudun mieluiten (klassisen) tyylikkäästi ja yksinkertaisesti, sitä näyttävillä koruilla korostaen. Korot ovat lyhentyneet vuosi vuodelta  :Smiley

Joskus taas on kausia että kuljen vaan Niken salihousuissa  ja muissa releissä joka paikkaan, toki yrittäen sovittaa ne yhteensopiviksi ja mukavan näköisiksi.

Värit voi vaihdella musta-valkoinen-punainen-turkoosi-ruskea..Ja jotain sitä rataa
« Viimeksi muokattu: 15.08.2009 21:45:43 kirjoittanut Tanita79 » tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #95 : 15.08.2009 10:57:20 »

Suosin nykyään erityisesti korealaistyylisiä takkeja ja paitoja, tyylikkäät linjat, asiallista muttei liian tylsää. Tuli mieleen kun ohjeistin aikoinaan kiinalaista kaveria, kun kysyi miten saisi naisia Suomessa, niin ehdotin pukeutumaan tyylikkäästi, että voisi kai sitä itsekin ottaa omasta vinkistä vaarin ja kokeilla oikeaa tyylikkyyttä edes joskus, eikä tällaista Turbonegro/Rambo-lookkia mitä yleensä harrastan. :Smiley
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #96 : 15.08.2009 17:47:33 »

Tuli mieleen kun ohjeistin aikoinaan kiinalaista kaveria, kun kysyi miten saisi naisia Suomessa, niin ehdotin pukeutumaan tyylikkäästi, että voisi kai sitä itsekin ottaa omasta vinkistä vaarin ja kokeilla oikeaa tyylikkyyttä edes joskus, eikä tällaista Turbonegro/Rambo-lookkia mitä yleensä harrastan. :Smiley

Hyvä pointti! Tuosta tulikin mieleen että exäni suosii tuosta Rambo-lookia (siis hän luulee ihan oikeasti olevansa Rambo  Grin) ja se on kieltämättä varsin ikävää katseltavaa... 

On kiva katsoa kun mies osaa pukeutua tyylikkäästi!  Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #97 : 15.08.2009 21:16:34 »

 venus aspect_con mars harka
Tyyli on aika oma...  :Smiley Sanoisinko boheemi..

Muoti ei tätä härkäpäätä paljon kiinnosta. Kauniit vaatteet kylläkin.
Tai sanotaanko kankaat.
Ja jos ei nekään niin kangasvärit ja muutama sabloona niin taas mennään.

...Ja miehissä en kyllä ensin kiinnitä huomiota pukeutumiseen. tyyliin kylläkin. tyylihän on siis ilmeet, eleet, asennot jne.
Tässäsuhteessa olen kait melkoisen anti-materialisti.
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #98 : 17.08.2009 10:21:40 »

Minulla venus tulee myos esille paljonkin kankaissa ja hyvassa laadussa ja mita pistan paalleni, tarkeaa on, etta varit sointuvat ja sopivat minulle.
Sama tulee kotona esille verhoissa ja muissa liinavaatteissa, jonkinlainen harmonia ja varien sointuminen ja toinen asia ovat kukat ja niita taytyy olla aina ja jokapuolella.
Olen aika tarkka naissa asioissa, enemmankin kuin juosta viimeisen muodin perassa, esim. olkoon yksi patsas, jolle en loytanyt sopivaa lamppua, mutta 4 kk jalkeen se suorastaan tuli vastaani, venus on voimakas itsellani.
tallennettu
helen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 419



Profiili
« Vastaus #99 : 17.08.2009 11:27:46 »


Viileä tyylittelijä

-Helen-
tallennettu

Aurinko Rapu
Nousu Leijona
Kuu Oinas
Näillä mennään
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #100 : 18.08.2009 22:19:52 »

Minusta tuntuu että naisilla on nykypäivänä jokin hirveä tarve kerätä kenkiä nostaakseen sosiaalista statusta kanssasisarien silmissä. Ihan oikeasti.  idiot2 Monella katoaa järki päästä ton kenkä- laukku yms keräilyn kanssa. Itseä huolestuttaa ekologinen näkökulma tässä asiassa, vaikka minäkin nautin kauniista ja naisellisista kengistä.. Käytännöllisyys, hyvä yhdisteltävyys ja pitkäikäisyys ennen kaikkea!

Okei. Mua inhottaa olla aina se joka alottaa tällaset kamalat moraalisaarnat, kun en mä oikeasti ole mikään nipo.. Mutta eikö teillä tule ikinä huono omatunto shoppailusta?? Varsinkin jos shoppailee sellaisia asioita, joita ilman pärjäisi? En mä haluaisi että mun arvoissa tärkein olisi minä ja mun ulkonäkö... Vaan yhteinen hyvinvointi, luonto, lastemme tulevaisuus... Joihin me voidaan meidän ekologisilla valinnoilla vaikuttaa. Mielestäni itsekkäät ja laiskat ihmiset tuppaavat sanomaan että "yksi ihminen ei voi vaikuttaa valinnoillaan".

 smitten smitten smitten smitten
tallennettu
Violette
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 295


Lips!


Profiili
« Vastaus #101 : 06.10.2009 10:38:07 »

Tein myös testin kaksi kertaa, kun en osannut päättää niistä hienoista vaatteista Smiley Ensin tuli Glamkissa, sitten rockprinsessa. Sopivat mielestäni kumpikin. En osaa kyllä kartallani mitenkään asiaa perustella Smiley
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
MooOoona
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 117


Profiili
« Vastaus #102 : 10.10.2009 15:17:24 »


venus oinaassa

minulla on persoonallinen, luokittelematon tyyli. pidän pelkistetystä ja klassisesta yhdistettynä johonkin jännittävään, asusteeseen tms. eli pelkistettyyn ja asialliseenkin lisättynä hitunen jotain huomiota herättävää ja epäarkista. lopputuloksen pitää kuitenkin olla tyylikäs, asukokonaisuuden hillitty, eikä kirkuva.

viihdyn parhaiten alasti.


 angel


tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #103 : 12.06.2013 22:21:08 »

Minä olen jotain punkkarin ja gootin sekoitelmaa.. Sitä korostetaan, millä tuulella satutaan olemaan..  uglystupid2
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Sivuja: 1 ... 5 6 [7]
  Tulostusversio  
 
Siirry: