Celesten
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #75 : 18.03.2009 05:41:20 » |
|
Minulla on nousuvaaka, tykkään kaikesta kauniista.. haluan harmonisuutta, riippumatta olenko just saanut reväistyä itseni ylös sängystä ja ulos.. sit ollaan homssutyylisesti harmonisia
Muuten, tyyli näkyy aika hyvin kodissa.. olen myös aurinko-rapu joten koti erittäin tärkeä.
Venus lejonassa, en tiedä miten vaikuttaa.
Yleisesti laittaudun superkauniiksi, tai sitten en useinkaan ollenkaan. (En välttämättä tykkää olla kovin laittautuneen näköinen, mutta riippuu tilanteesta).
Vaihteleva, ehkä parhaiten kuvaa (kuu kaksonen) pitää aina fiiliksen mukaan tunnustella tyyliä..
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko rapu 9 h, nousu vaaka, kuu kaksonen 8 h,
venus leijona 10h, mars kauris 3 h ja 4 h jupiter kalat 5 h pluto skorpioni 1 h
Tuli-(Puu)Tiikeri
|
|
|
mondo
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #76 : 18.03.2009 09:51:02 » |
|
Sama täti mullekin napsahti. Ei kivan näkönen. ja tietysti joku audreyhepburnstyle on hyvä, mutta ei se luonnu ihan kelle vaan. En osaa olla liian erottuva. Luonne, tekemiset ja vähän tilanteet sekä seurakin on otettava huomioon. Pukeudun ehkä tarpeeksi siististi ja ennen muuta pitää olla toimiva ja miellyttävä fiilis vaatteiden kanssa. Yksinkertanen on kaunista ja kaikki ristiriitaset hörsykkeet pois.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Minerwa
|
|
« Vastaus #78 : 18.03.2009 19:27:18 » |
|
Minäkin fanitan tuota Kato Vegan kommenttia. Siis juuri näin! Tykkään pukeutua ainakin jossain määrin naisellisesti ja pidän mielelläni korkokenkiä... siis HYVIÄ korkokenkiä! Piikkikorkojenkin pitää ilman muuta kestää hiertämättä 10 km:n kävely räntäsateessa ja mielellään myös se parkour-pyräys ja katutappelu Testitulokseksi minulle tuli Rikas Tyttörukka. Ajattoman klassinen siis...? Hmm, ehkä niin. Ainakin se sopii -merkkiini, joka on . Pientä persoonallista piristystäkin pitää silti myös olla
|
|
|
tallennettu
|
"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."
Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #79 : 18.03.2009 20:44:39 » |
|
Tykkään pukeutua ainakin jossain määrin naisellisesti ja pidän mielelläni korkokenkiä... siis HYVIÄ korkokenkiä! Piikkikorkojenkin pitää ilman muuta kestää hiertämättä 10 km:n kävely räntäsateessa ja mielellään myös se parkour-pyräys ja katutappelu LOL!
Käytän pelkästään korkokenkiä, ellen ole sitten ratsastamassa tai urheilemassa. Käytän arvokkaimpia tai muuten arempia siluetti korkoja vain baila -ja muissa iltamenoissa, päiväkäytössä hiukan vahvempia korkoja, koska olen oppinut läksyni, että töissä on ikävää, jos korko katkeaa kesken päivän. :
Kerran pikkuveljeni sai aivan jumalattoman naurukohtauksen, kun (suomessa) soitin hänelle kesken (hänen) työpäivän ja palaverin, että tuletko hakemaan minut, olen täällä ja täällä, kun minun kengästä on mennyt korko poikki? :
Hän sanoi, ettei ole vielä naisellisempaa repliikkiä kuullut.
Saappaita, avokkaita ja rimpula sandaaleja on tullut kerättyä niin paljon, että pyysin Veskarilta etukäteis-synttäri lahjaksi, että se rakennuttaa kenkäkaapiston minulle eteiseen. Se tulee kolmelle seinälle lattiasta kattoon asti pienillä tikkailla.
Siis sellaisen, jonne saa kengät omiin laatikoihin, jotka voi kiepsauttaa auki ja sitten tangot, joihin saa avokkaat ja rimpulat samala tavalla kuin kenkäkaupoissa, että on helposti ja näppärästi nähtävissä, että mitkä kengät sopii minkäkin asun ja laukun kanssa ja sitten vain ovet kiinni, eikä ne ole silmissä eikä tiellä.
Nim. kenkäfriikki. :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Corvus Leonis
|
|
« Vastaus #81 : 19.03.2009 14:59:11 » |
|
Lisään, että mun käyttöä kestäviä kenkiä tuntuu olevan mahdotonta löytää, millään hinnalla. Multa kuluu niin hinnasta kuin laadusta riippumatta vuosittain useampi kenkäpari korjauskelvottomaksi - maihareita, sandaaleja, lenkkareita, bootseja, nahkaisia kävelykenkiä... Mikään ei kestä muutamaa kuukautta kauempaa. Jos mun olisi opeteltava jokin ihan perinteinen kunnon ammatti niin ehdottomasti suutari, että pystyisi kokoamaan sitten edes itselleen kunnolliset teollisuusvahvuiset jalkineet vaikkapa titaanista ja teräsmuovista. :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
rhoda
|
|
« Vastaus #82 : 19.03.2009 17:22:56 » |
|
Lisään, että mun käyttöä kestäviä kenkiä tuntuu olevan mahdotonta löytää, millään hinnalla. Multa kuluu niin hinnasta kuin laadusta riippumatta vuosittain useampi kenkäpari korjauskelvottomaksi - maihareita, sandaaleja, lenkkareita, bootseja, nahkaisia kävelykenkiä... Mikään ei kestä muutamaa kuukautta kauempaa. Jos mun olisi opeteltava jokin ihan perinteinen kunnon ammatti niin ehdottomasti suutari, että pystyisi kokoamaan sitten edes itselleen kunnolliset teollisuusvahvuiset jalkineet vaikkapa titaanista ja teräsmuovista. : Mites noi Sievin turvakengät? Himottelen itsekin niitä, kun nämä loppuunkuluneet martenssit eivät tiedä itkeäkö vai nauraa.. Tämmöiset olivat nuppuseni uutena http://www.ottawacitizen.com/life/martens+make+bold+return/1021638/1021649.bin?size=620x400Onkos sulla kala-merkissä jotain kengänhajoittajaa?
|
|
« Viimeksi muokattu: 20.03.2009 08:42:01 kirjoittanut rhoda »
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #83 : 19.03.2009 20:55:31 » |
|
Minäkin haluaisin tuollaisen kenkäkaapiston.. Btw, löysin Ikean mallistosta sellaisen kenkäkaapiston, jonka voi mitta-tilata sopivan ja näyttää aika ok:lle. Ja ei maksa paljon.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
rhoda
|
|
« Vastaus #84 : 19.03.2009 21:15:46 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Corvus Leonis
|
|
« Vastaus #85 : 20.03.2009 17:01:18 » |
|
Ehkä ei tarpeeksi järeät mulle. Ajattelin seuraavaksi uusia pitkävartisia maihareita, nykyiset on tehneet tehtävänsä, kun on saumat irrallaan ja pohjat kuluneet perustaa myöten. : Kaloissa on Pallas. Mutta nuo hajoilut johtuvat pääasiassa kai mun kävelytyylistä, se on sellaista nopeaa liukumista. Kengät kuluvat varsinkin kannoista todella äkkiä. Mutta mieluummin sitä kohottaa kuntoaan kuin varoo kenkien kulumista, nääs.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON
|
|
« Vastaus #87 : 21.03.2009 21:44:57 » |
|
Tälläiselle ja = mulle kaikki ja heti!sopii mainiosti tuollainen Ikean tyylinen palvelu, että voi istuskella paskalla samalla kun tilaa juttuja kotiinsa. [/color] Hih, minulla on sama että mulle kaikki ja heti! Noista kengistä että Rapu totesi yks päivä kun juutuin taas kaupassa katsomaan kenkiä että "sinä se oot yks kenkäfriikki" ja onhan noita kertynyt... en kyllä tiedä miksi koska Kaloissa minulla ei ole mitään.
|
|
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #88 : 22.03.2009 11:55:38 » |
|
Minusta tuntuu että naisilla on nykypäivänä jokin hirveä tarve kerätä kenkiä nostaakseen sosiaalista statusta kanssasisarien silmissä. Ihan oikeasti. Monella katoaa järki päästä ton kenkä- laukku yms keräilyn kanssa. Itseä huolestuttaa ekologinen näkökulma tässä asiassa, vaikka minäkin nautin kauniista ja naisellisista kengistä.. Käytännöllisyys, hyvä yhdisteltävyys ja pitkäikäisyys ennen kaikkea! Okei. Mua inhottaa olla aina se joka alottaa tällaset kamalat moraalisaarnat, kun en mä oikeasti ole mikään nipo.. Mutta eikö teillä tule ikinä huono omatunto shoppailusta?? Varsinkin jos shoppailee sellaisia asioita, joita ilman pärjäisi? En mä haluaisi että mun arvoissa tärkein olisi minä ja mun ulkonäkö... Vaan yhteinen hyvinvointi, luonto, lastemme tulevaisuus... Joihin me voidaan meidän ekologisilla valinnoilla vaikuttaa. Mielestäni itsekkäät ja laiskat ihmiset tuppaavat sanomaan että "yksi ihminen ei voi vaikuttaa valinnoillaan".
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
rhoda
|
|
« Vastaus #89 : 22.03.2009 12:30:01 » |
|
Elwyn meikätyttö kyllä dyykkaa (ei tosin ruokaa) silloin tällöin. Minusta tuntuu että naisilla on nykypäivänä jokin hirveä tarve kerätä kenkiä nostaakseen sosiaalista statusta kanssasisarien silmissä. Ihan oikeasti. Monella katoaa järki päästä ton kenkä- laukku yms keräilyn kanssa. Itseä huolestuttaa ekologinen näkökulma tässä asiassa, vaikka minäkin nautin kauniista ja naisellisista kengistä.. Käytännöllisyys, hyvä yhdisteltävyys ja pitkäikäisyys ennen kaikkea! Okei. Mua inhottaa olla aina se joka alottaa tällaset kamalat moraalisaarnat, kun en mä oikeasti ole mikään nipo.. Mutta eikö teillä tule ikinä huono omatunto shoppailusta?? Varsinkin jos shoppailee sellaisia asioita, joita ilman pärjäisi? En mä haluaisi että mun arvoissa tärkein olisi minä ja mun ulkonäkö... Vaan yhteinen hyvinvointi, luonto, lastemme tulevaisuus... Joihin me voidaan meidän ekologisilla valinnoilla vaikuttaa. Mielestäni itsekkäät ja laiskat ihmiset tuppaavat sanomaan että "yksi ihminen ei voi vaikuttaa valinnoillaan". No samaa mäkin ihmettelin tuossa "elinkustannukset"-ketjussa, kun huomasin taannoin nuo sokoksen alemyynnit. Mutt mä oon joskus varmaan liiankin ekologinen kun käytän kaiken ihan loppuun asti ja jos "uutta" hankin tilalle niin se on jo valmiiksi käytettyä.. Yksi shoppailupahe mulla tosin on eli alusvaatteet, niitä ei kai voi olla tarpeeksi? Kerään sellasia missä on mahdollisimman mauton kuosi. Lempparialushousuissa on punasia, vihreitä ja violetteja pöllöjä mustalla pohjalla
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|