Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Skorppari-skorppari tervehtii uutena tulijana kaikkia  (Luettu 3419 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Aleksandra
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1



Profiili
« : 07.01.2006 13:56:34 »

Hei kaikille!
Näin uuden vuoden iloksi rekisteröidyin  näille sivuille. Rekisteröityminen oli helppoa....katsotaan miten  tämän esittelyn käy...saanko sen sivuille näkymään  Undecided
Miksikö skorppari-skorppari.....siksi, että aurinko skorppari ja nouseva merkki skorppari...kuu ravussa jne....tuo oma tulkinta näillä sivuilla on niin minua, että.....
Väliin mietin miksikö sitä näin on  valinnut tähän elämään "hankalan" polun, mutta hyvinä päivinä tunnen kaiken olevan juuri niin kuin pitääkin eli kait sitä näin vahvaa elämisen makua todellakin tarvii.
Näiltä sivuilta haluaisin tutustua uusiin samoihin asioihin kiinnostusta tunteviin ihmisiin. Kaikki viestit ovat tervetulleita. Erittäin mielelläni odotan viestejä muilta skorppareilta, etenkin jos sattuis olemaan tällaisiä tuplaskorppareita. Mutta todellakin olen valmis juttelemaan kaikista näistä aiheista.
Mutta....ehkä tämä aluksi ja  todella mukavaa tulla teidän sakkiin  mukaan  Smiley

viestejä odotellen....aleksandra
tallennettu
Rainy
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Mun kultsit :)


Profiili
« Vastaus #1 : 07.01.2006 15:57:53 »

Moi Aleksandra  Cheesy

Pienen punaisen mökin asukki tervehtää henkilökohtaista suojelusenkeliään.......
Mottona "kaukaa viisas ja läheltä helevetin hyvännäköinen-ne tytöt, jotka saavat hyvän kasvatuksen, niistä tulee kilttejä. Ne tytöt jotka saa huonon kasvatuksen...niilla on KIVAA!"

Ja elämä ON   Wink
tallennettu

Onko meidän PAKKO löytää ratkaisu?? Mitä jos vaan nautittais ongelmasta edes hetki??
Värikkö
Vieras
« Vastaus #2 : 10.01.2006 14:34:21 »

Tervetuloa Aleksandra smitten

Varmaan hurjaa elää tuplaskorppiksena, kun tässä on ollut tekemistä "pelkkänä" nousevana, paitsi onhan itselläni  pluto vahvassa asemassa  aspect_squ  askendentti iin ja  mars ja chiron kans sko.

Noin elämänkaarellisesti katsoen elät mielenkiintoista aikaa, kun edessäpäin ovat vielä nämä naisen elämään kuuluvat myllerrykset. Jatka vaan täysillä elämistä itseäsi kuunnellen ja tiedä, että ihmeitä on vielä odotettavissa. Mitä enemmän ikää kertyy, sen mielenkiintoisemmaksi ja antoisammaksi elämä tulee, näin sen olen ainakin omalla kohdallani kokenut! Itse aloin harrastaa astrologiaa tosissani 43- vuotiaana ja on ollut vaivan arvoista! Wink  Grin , itse asiassa en osaa kuvitella, että ilman sitä ylipäätään olisin selviytynyt.

terveisin Värikkö smitten
tallennettu
noitavaino
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #3 : 17.01.2006 17:19:09 »

Löytyykö viisaita tulkitsemaan syntymäkarttaani 31.10.1981 05.06
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: