Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kartantulkitsijat tänne, kiitos!  (Luettu 4864 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
valonkantaja
Vieras
« : 06.01.2006 22:43:55 »

Jos kellään olisi aikaa, voisiko vilkaista tuota karttaa sillä silmällä, onko siellä merkkejä taiteellisuudesta, selvänäöstä, hulluudesta ja itsetuhoisuudesta? Mikä on päällimmäinen käsitys tuosta ihmisestä kartan perusteella?

05.06.1985 21:24
Tampere - Ks
Valonkantaja kiittää smitten
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #1 : 07.01.2006 19:39:00 »

Huh
tallennettu
piia72
Vieras
« Vastaus #2 : 10.01.2006 14:00:34 »

Joo mä haluisin kans jos joku pystyis kattoo tota munkin karttaa, kun en ymmärrä mitään siitä. idiot2 EmbarrassedKaunis kiitos!
12.10.1972 sipoo 23.02
aurinko Vaa`assa, Kuu jousimiehessä,nousumerkki leijona....Enempää en ymmärrä. Cool
tallennettu
Tiinamaria
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38



Profiili
« Vastaus #3 : 11.01.2006 13:42:53 »

Taitaa nyt kartantulkitsijat olla kadoksissa.   police Huudetaan jo etsintäpartio apuun!  Cheesy
Olen itsekin odotellut useampia viikkoja, jos joku kerkeäisi minulle tulkitsemaan syntymäkarttaani. Mutta nihkeetä näyttää olevan...  Sad
tallennettu

"Jokainen on oman kohtalonsa arkkitehti." (englantilainen sananlasku)
******************************************

Aurinko kauris, kuu leijona, nouseva neitsyt
Sininen Planetaarinen Apina
Ave^^
Vieras
« Vastaus #4 : 17.01.2006 16:14:03 »

en ole mikään hyvä karttojen tulkitsija, mutta päätin yrittää. ja aloittaa. jollain kartalla.  Smiley jotain pieniä asoita vain voin yrittää sanoa..

valonkantaja: tuo  venus  aspect_opp  pluto han aiheutti mustasukkaisuutta. niin taisin täältä jostain lukea. kun etsit sen topicin, siellä on enemmän asiaa.  Smiley
 uranus  aspect_opp  aurinko  merkurius itselleni tästä tulee mieleen muutoksenhaluinen ihminen, jolla on hyvin järkeviä ajatuksia maailman parempaan päin muuttamisesta
 neptunus  aspect_opp  mars jollakin tapaa "vahva" taiteellisuus, siis ei herkkä. en oikein osaa selittää sitä mitä mieleen tuli..  Sad tuo kauris tuolla myös lisää sitä ajatusta.. se on iso osa persoonaasi ainakin ulkoisesti.
 jupiter  aspect_opp  aurinko 2.huone vesimies. tuli vahvasti sellainen ajatus, että on vaikeuksia luottaa itseensä tai muihin niin, että voisi olla tarpeeksi avoin. mutta sinulla on kaikki valmiudet kehittyä tässä.  Smiley

siinä jotain.. toivottavasti auttoi.  Smiley sillä nämä ovat kuitenkin vain minun ajatuksiani, eivät välttämättä totta. voivat heittää aika kaukaakin..  Tongue

piian karttaa en saanut näkyviin..  Sad koneet sekoilevat..
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #5 : 17.01.2006 18:58:52 »

Kiitoksia ave, ihan hyvältä kuulosti... smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: