Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: ammuin itseäni...  (Luettu 3262 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« : 02.01.2008 15:51:46 »

Näin tässä hetki sitten unen,jossa olin itse minä,mutta kuitenkin ammuin itseäni päähän viisi kertaa ja kylkeen,ja laitoin itseni kaappiin.Kuitenkin tavallaan "Se toinen minä" Jäi eloon ja sitten tuli poliisit tutkimaan että mitä oikein on tapahtunut ja ei löytänyt minua kaapista vaikka hiukseni roikkuivat oven välistä... Tarkoittaako itsensä ampuminen jotain uudelleen syntymistä vai mitä? Huh
Ja lisätään vielä,että se minä jonka ammuin,oli todella ruma ja luiseva ja halusin piilottaa sen sinne kaappiin,kun taas se toinen minä joka itseäni ampui,oli ihan normaali.tuli vähän sekava selostus kyllä...
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1 : 02.01.2008 20:02:27 »

Haluaisit varmastikin tuon unen perusteella piilottaa jonkin osan itsestäsi, pistää sen kaappiin,hävittää niin hyvin,ettei kukaan enää löytäisi sitä. Eivät edes poliisit, vaikka heidän juuri pitäisikin eniten tässä yhteiskunnassa löytää asioita Cheesy

Heitä siis menemään jokin päätäsi vaivaava taakka, tai ehkä enemmänkin näkemys Itsestäsi. Ehkä aliarvioit Itseäsi tai koet olevasi muutoin huono. Huono osa sinusta kuolee tässä unessa,kun tuhoat sen, mutta henkinen puoli eli se,mitä todellisuudessa olet, jää kuitenkin eloon. Emme siis ole huonoja tai ikäviä ihmisiä todellisuudessa. Vain erilaisia, sisältä samanlaisia.
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #2 : 02.01.2008 22:08:43 »

^Kiitos AthaMaarit!! smitten smitten Piti paikkaansa...
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: