Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Horoskooppimerkit ja miehekkyys  (Luettu 34332 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Triton
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #15 : 30.01.2008 12:27:40 »

Kokemusteni ja saamieni vaikutelmien perusteella katsoisin että

- Kauris voi olla aika rukiin makuinen perusjäärä, tai sitten pahimmillaan naisten ja miesten välistä eroa korostava shovinisti, mieluummin askartelee yksinkertaisia fyysisiä asioita kun esim. lätisee tunteista

- Vesimies täysshovinisti ja vähättelee kaiken mitä tietää naisen suusta päässeen

- Leijona täynnä omaa itseään ja siitä voi maskuliinisenkin vaikutelman saada, itsetunto kuin terässeinällä ja luontainen ekstrovertti

- Skorpionilla aina jotain ihme ongelmia seksuaalisuutensa kanssa

- Vaaka äkkinäisesti katsoen herkkä taidesielu, mutta saattaa olla hyvinkin määräilevä äijä

- Härkä kiinnostunut vain omasta tyydytyksestään

- Neitsyt niin älyllinen että aivan sama kumpaa sukupuolta edustaa

Niin että tällaisia fiiliksiä. Kauris on mielestäni posiitivisimmin maskuliininen ja Vesimies negatiivisimmin, mutta minulla ei tietenkään ole koko maailman miesten otosta vaan vain muutaman hassun, joten älköön kukaan pelihousujaan repikö.

 Wink

tallennettu

Oinas: Venus, Saturnus
Neitsyt: Pluto
Vaaka: Asc, Jupiter, Uranus
Skorpioni: Kuu, Neptunus
Jousimies: Mars
Vesimies: Merkurius
Kalat: Aurinko
Pokaga
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 94


Profiili
« Vastaus #16 : 13.02.2008 01:48:11 »

Höpönlöpön Triton... meneekö arvaukseni täysin metsään jos sanon että olet nainen?
tallennettu

Aurinko Vesimies
Askendentti Leijona
Kuu Kauris
Sininen rytminen käsi
kauris-neiti79
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8



Profiili
« Vastaus #17 : 13.02.2008 14:32:34 »

uu täytyy kyllä sanoa että tuntemani skorppionimiehet(4kpl) eivät ole kovin miehekkäitä. Juu on miehiä, mutta sitten kun sanotaan että heidän pitäisi olla eritäin intohimoisia yms.. ..juu ei todellakaan. Huonoimpia kokemuksia ikinä. Erittäin miehekkäitä miehiä tähän mennessä mitä kohdalleni on sattunut on kaksosmiehet.. Niin ja joo se äijä, se on vaaka Wink
tallennettu

Aurinko Kauris
Nousu Kaksonen
Kuu Kaksosissa
Merkurius Jousimiehessä
Venus Vesimiehessä
Mars Neitsyessä
Barrett
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45


Profiili
« Vastaus #18 : 14.02.2008 02:32:30 »

Miehekkäin koskaan tapaamani mies on aurinkorapu, jolla on mars härässä... huh huh  :Smiley Cheesy 2funny
Kaveri uhkuu sellaista lujaa, mutta pehmeää miehekkyyttä, että henki allekirjoittaneella vinkuu buck2!
Oma venus on skorpionissa, joten sillä saattaa olla tuon luonnottoman vetovoiman kanssa tekemistä, oppositioasemalla siis.
Jännä, kuinka joistakin ihmisistä vaistoaa heti ne mielettömät seksuaaliset vibat, vaikka kaikki on pinnan alla... angel
tallennettu

Aur.: Vaaka
ASC: Skorpioni
Kuu: Neitsyt
Merk.: Neitsyt
Venus: Skorpioni
Mars: Neitsyt

"Mennyt on prologia."
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 372


Säh!


Profiili
« Vastaus #19 : 27.05.2008 18:42:48 »

Minusta miehekkyys on sitä, kun ei tarvitse todistella omaa miehisyyttään (tyyliin homofoobikot ja sovinistit, tai tyypit, jotka ei esim. viitsi peseytyä ettei vain vaikuttaisi liian naisellisilta). Eräs tuntemani Jousimies on hyvä esimerkki tästä: hän ei pelkää näyttää "herkempää" puoltaan tai tehdä jotain "naisten töiksi" viittaavaa (kutsuu itseään jopa neidiksi^^), mutta silti hänessä ei ole tippaakaan mitään neitimäistä. Tyyppi on ulospäinsuuntautunut, toiminnallinen ja aktiivinen, ja huokuu jonkinlaista hyvin vahvaa miehistä energiaa, jota ei voi olla huomaamatta. Joo kyllähän niitä äijämäisiäkin piirteitä löytyy, mutta kyseisen henkilön ei vain tarvitse korostaa niitä, niin kuin ilmiselvästi joidenkin toisten täytyy (kuten eräs Skorpioni jonka tiedän).

Neitsyet taas ovat kokemukseni mukaan sellaisia perusjäyhiä, vakaasti maskuliinisia miehiä, joiden ei myöskään täydy todistella mitään.
« Viimeksi muokattu: 27.05.2008 18:45:27 kirjoittanut Hopealohikäärme » tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
Annekka
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 107



Profiili
« Vastaus #20 : 27.05.2008 22:52:28 »

Omien kokemusteni mukaan Skorppari ja Jellona taitavat olla näitä miehisiä miehiä. Maskuliinisia, karskeja, komeita.  Wink poikkeamiakin kyllä varmasti löytyy.  Smiley
TÄstä olen täysin samaa mieltä.
tallennettu

Nousumerkki Rapu
Aurinko Oinaassa
Kuu Vaa'assa
Merkurius Härässä
Venus Härässä
Mars Kaksosissa
Starwind
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 96



Profiili
« Vastaus #21 : 27.05.2008 22:56:46 »

Minustakin miehekäs mies ON miehekäs eikä todistele sitä mitenkään, koska se huokuu hänestä luonnostaan. Äijämäisyys on aivan eri asia ja minusta ei mitenkään miehekästä saati sitten älykästä ja tykkään älykkäistä miehistä  Wink.

Aurinkomerkeiltään miehekkäimpiä tapaamiani miehiä ovat olleet leijonat ja yksi jouskari... ja oikeastaan yksi härkäkin oli varsin miehekäs. Pehmeimpiä taas ovat olleet ravut. Eikä se herkkyys poista miehekkyyttä. Herkkyyttäkin voi ilmentää niin monella eri tavalla  angel
tallennettu

Au jousimies, kuu vesimies, nousu skorppiooni, mc leijona
Keltainen yliääni ihminen
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #22 : 27.05.2008 23:04:57 »

Leijonaa minäkin näin merkin puolesta veikkaisin, mutta riippuu tottakai yksilöstä ja ympäristöstä. Musta tuntuu, että välillä tuo oma leijonani on enemmän neiti kuin minä.. Johtuuko sitten siitä, että hän taitaa olla pikkasen tossun alla tai jotain..  Wink  :Smiley
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
R1ku
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 64



Profiili
« Vastaus #23 : 01.06.2008 16:10:39 »

Tätä sivusin jo Kiira Korpi-ketjussa, nimittäin syntymäkarttaa ja sen vaikutusta miehekkyyteen. Täältä löytyvä syntymäkartan teko-ohjelma kertoo lopussa kuinka moni kymmenestä planeetasta on syntymähetkellä maskuliinisen merkin ja kuinka moni femiinisen merkin kohdalla. Itselläni meni siten, että maskuliinisia merkkejä löytyy 7 ja femiinisiä 3 eli minun pitäisi siten olla ihan keskimääräistä miehekkäämpi. Kertokaa toki muutkin, millaisia tuloksia tuo ohjelma antoi!
tallennettu

Aurinko: Neitsyt
Kuu ja merkurius: Vaaka
Venus: Leijona
Mars: Oinas
Jupiter: Kaksoset
Saturnus ja uranus: Jousimies
Neptunus: Kauris
Pluto ja nousumerkki: Skorpioni
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #24 : 01.06.2008 23:48:18 »

...
Kertokaa toki muutkin, millaisia tuloksia tuo ohjelma antoi!
...

Mulla menee tasan, 5-5. Onko tuo sitten jotain erityisempää vai onko mun maskuliinisuus vain tasapainossa feminiinisyyteni kanssa? Pitäisikö tuon ilmetä jotenkin minussa?
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Norna
Vieras
« Vastaus #25 : 02.06.2008 10:02:34 »

Kertokaa toki muutkin, millaisia tuloksia tuo ohjelma antoi!

 Maskuliinisia 6
 Feminiinisiä 4

 Kyllä tuo minua ihan hyvin kuvastaa  Smiley. Ja pukeudun kyllä naisellisesti ja meikkaan mutta minussa maskuliinisuus on enemmän luonnejuttu. Olen  aurinko oinas ja tulielementtiä on muutenkin (esim mars leijona).
« Viimeksi muokattu: 02.06.2008 18:42:31 kirjoittanut Norna » tallennettu
Starwind
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 96



Profiili
« Vastaus #26 : 02.06.2008 14:12:13 »

Heh, maskuliinisia 7 ja feminiinisiä 3  Cheesy Ilmankos ei hörhelöitä päälläni näe ja osa miehistä kiertää kaukaa  Grin
tallennettu

Au jousimies, kuu vesimies, nousu skorppiooni, mc leijona
Keltainen yliääni ihminen
Sun73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382



Profiili
« Vastaus #27 : 02.06.2008 14:22:50 »

Mulla maskuliinisia 8
feminiisiä 2    Grin

Joo ei kiitos hameille ja inhoan yli kaiken sukkahousuja !!!! Hameita laitan vaan juhliin ja ne tuntuu niin epämukavalta ja sukkahousut repee aina jostakin kohtaa  knuppel2
Mutta meikata tykkään ja ilman ripsaria en lähde edes ulos  Wink
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #28 : 02.06.2008 21:53:18 »

Aika jännä Grin Mulla oli feminiinisiä 7 ja maskuliinisia 3...Tavoiltani olen kyllä, krhm, enemmänkin maskuliininen kuin feminiininen, mutta tunnepuolella olen TODELLA herkkis, mököttävä, loukkaantuva, romanttinen, idealistinen..Monet tutut näkevät vain tuon maskuliinisen puolen, mutta lähimmät ihmiset kyllä tietävät tuon feminiinisen puolen liiankin hyvin Wink
tallennettu
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 372


Säh!


Profiili
« Vastaus #29 : 03.06.2008 16:35:20 »

Minulla meni tasan, eli 5/5. Luulen, että tämä pitää aika hyvin paikkansa - en ole mitenkään korostuneesti miehinen tai naisellinen, minusta löytyy aika hyvin piirteitä molemmista. Eli olen melko androgyyni luonteeltani. Minusta se on ihan hyvä asia, eikä ole poikaystäväkään valittanut...
tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: