Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Riidan sopiminen ennen kuolemaa  (Luettu 5483 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« : 06.01.2006 07:46:57 »

Terve

uskotteko että riidat jatkuvat menneestä tulevaan. Minä uskon. Uskon että riidat, kaunat, vihat ym vahvat tunteet ja siteet kannattaa katkoa ennen kuin siirrytään seuraavaan inkarnaatioon tai taas siellä käsitellään samoja aiheita, valtapelit jne aiheet siirtyvät aina sielun mukana. Laitoin tämän rakkausosioon koska rakkaus ja viha kulkevat käsi kädessä eikä siteet noin vain purkaudu, energia vain muuttaa muotoaan eri sielujen välillä. Lisäksi rakkaussuhde usein alkaa paljastaa tämänkinlaisia tilanteita, joista ei ole ihan heti tietoinen ennenkuin ihmettelee miksi on alkanut toimia automaattisesti, kuin olisi joku sopimus kahden välillä. Eli ihmetellään miksi suhteessa ollaan.

Olen saanut keinoja joilla katkoa negatiivisia siteitä ja laitan tännekin, kiitos vaan Asterix.  Kiss

Vannomiesi valojen purkaminen

Valoja vannotaan usein rituaalien tai seremonioiden yhteydessä todistajien läsnäollessa. Siksi ne painuvat niin voimaakkaasti tietoisuuteesi, ja enkelit tulevat auttamaan sinua pitämään sanasi, tarvittaessa läpi elämien. Enkelit asetetaan valvomaan jokaista vannomaasi valaa.

Jos sinuun vaikuttavat yhä entisen avioliittosi valat, muut sopimukset, velvoitteet, kiroukset tai mitkä muut sitoumuksesi tässä elämässä tahansa, sinun on syytä vapautua niistä.
Avioliiton solminen on seremonia. Avioeron yhteydessä alkuperäisen liiton energiat eivät usein vapaudukaan.
Entisissä elämissäsi olet saattanut tehdä sopimuksia, jotka velvoittavat sinua yhä ja vaikuttavat siten nykyiseen elämääsi.
Sellaisia ovat esimerkiksi köyhyyden, kuuliaisuuden, siveyden, hiljaisuuden, laupeuden, uskollisuuden, pidättyväisyyden, sopeutuvaisuuden ja katumuksen lupaukset.
Olet saattanut myös langettaa jonkun ylle kirouksen tai saada sellaisen itse.

VISUAALIHARJOITUS VAPAUTUAKSESI VANNOMISTASI VALOISTA

1. Varmista, että olet sellaisessa paikassa, jossa saat olla rauhassa.

2. Mikäli mahdollista, kohota valitsemasi paikan energioita kukkien, kauniin musiikin, kauniiden esineiden tai kirjojen avulla.

3. Istu tai makaa selkä suorana.

4. Maadoita itsesi kuvittelemalla juurten kasvavan jaloistasi alas maahan saakka.

5. Rentoudu ja irtaudu ulkomaailmasta. Pyydä suojelusenkeliäsi tukemaan sinua.

6. Hengitä jännitykset pois kehostasi ja ympäröi (visualisoi) itsesi vaaleanpunaisella valolla.

7. Kuvittele olevasi jälleen siinä paikassa, jossa vannoit alkuperäisen valasi tai kulje mielessäsi upeaan temppeliin. Katsele ympärillesi ja virittäydy paikan tunnelmaan.

8. Tiedosta, kenen kanssa olet vannomassa valasi ja kuka on johtamassa seremoniaa.

9. Katso yleisöä, joka on todistamassa valan vannomista. Jos olet monessa entisessä elämässäsi tehnyt pyhiä lupauksia, sadat jopa tuhannet ihmiset muista elämistäsi saattavat yhä pitää niitä voimassa omalla energiallaan.

10. Ojenna sormus tai mikä tahansa valan symboli takaisin sille, jolta sen saitkin.

11. Jos sinulla oli joskus siveysvyö tai jopa useita, ne vaikuttavat edelleen eetterikehossasi, kuten myös erilaiset viitat, sotilasasut ja muut virkapuvut, kerjuukulhot tai muut omaksumasi symbolit silloisilta ajoilta.

12. Kerro alkuperäistä seremoniaa johtaneelle henkilölle sekä niille, johon olet ollut sidoksissa, että myös seremoniaa seuraaville ihmisille selkeästi ja ystävällisesti, että vapaudut nyt vannomastasi valasta ja kaikista siihen liittyvistä sitoumuksista. Salli heidän taputtaa ja osoittaa suosiotaan päätöksellesi.

13. Sytytä vapauttasi symboloiva kynttilä joko mielessäsi tai todellisuudessa.

14. Kiitä enkeleitä, jotka ovat avustaneet sinua lupaustesi pitämisessä, ja vapauta heidät tehtävistään.

15. Kävele ulos auringon paisteeseen. Järjestä juhlat tai tee jotain, mistä todella pidät juhlistaaksesi uutta elämääsi.

16. Avaa silmäsi ja hymyile. Olet vapaa!
« Viimeksi muokattu: 06.01.2006 07:53:14 kirjoittanut EternalSun » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #1 : 06.01.2006 23:47:40 »

Ilman muuta kaikenlaiset vahvat tunteet seuraavat meitä elämästä toiseen! Vanhoihin perheenjäseniin, puolisoihin ja hyviin ystäviin tuntee automaattisesta outoa vetoa, samon vanhat vihamiehet ja viholliset kirvoittavat meissä tunteita.

Yksi asia maan päällä opittavaksi on anteeksi antaminen ja sen vastaanottaminen. Itse esimerkiksi 1600-luvulla en antanut anteeksi minua huonosti kohdelleelle aviomiehelleni. Läsy palautui minulle uudelleen opittavaksi 1700-luvun elämässäni, jossa minut raiskattiin ja tulin siitä raskaaksi. Minulla ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin oppia antamaan anteeksi miehille, jotka tekivät sen minulle. Samoin minun piti antaa anteeksi syntyneelle lapselle, olihan se täysin viaton tapahtuneeseen.
tallennettu
Timotheus
Vieras
« Vastaus #2 : 07.01.2006 00:04:53 »

Terve

Uskotteko, että riidat jatkuvat menneestä tulevaan. Minä uskon.


Minä en.

Uskon, että pelot ovat henkilökohtaisia ja kollektio vastaa vain egon harhoihin.
Emme sieluina ikäänkuin sen oman erinomaisuutemme kautta kanna toisiamme kohtaan minkäänlaista kaunaa.

Jokainen sitten tahoillaan puukottakoon itseään kuinka haluaa  Embarrassed Vapaa valinta, usko pois!  smitten
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #3 : 07.01.2006 00:28:14 »

Minä en.
Uskon, että pelot ovat henkilökohtaisia ja kollektio vastaa vain egon harhoihin.
Emme sieluina ikäänkuin sen oman erinomaisuutemme kautta kanna toisiamme kohtaan minkäänlaista kaunaa.
Jokainen sitten tahoillaan puukottakoon itseään kuinka haluaa  Embarrassed Vapaa valinta, usko pois!  smitten

Kuin myös.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4 : 07.01.2006 09:04:00 »

Hmm.. karman koulu.. tietysti tuo mies jolle sanoisin että tapellaan sitten seuraavassakin elämässä, sanoisi "en usko". Vaan minäpä uskon.

Onkin vaikeita nämä uskon asiat. Asterix, onkohan minun ja tuon oudon sielunkumppanin ongelma se, että hän hymyilee aina kun tavataan ja riita tulee jälkeenpäin? Sellaista siteitä katkovaa riitaa ei ole tullutkaan kuin nyt. Ehkä sen aika oli, vaikka NIIN kovasti toivoin että kolmannen suhteen purkautumisen jälkeen jäisi ystävä, niin eihän se tuollaisella luonteella kannata. Siksi halusin purkaa kaikki nykyiset ja menneet siteet s.o. lakkauttaa ihmisen elämästäni. Ehkä aikojen lopussa hän palaa valoon ja ykseyteen mutta siihen on AIKAA..ei hän pysty tukemaan toista toiveiden toteuttamisessa, itseään vain.

Mutta hyvä puida juttuja astrologian, menneiden elämien ja okkultismin/henkisyyden kannalta. Jotainhan jokainen opettaa, vaikka paljastaisi omaa vihaa, pimeyttä tms jota siellä vielä on, ennenkuin sellaisesta vapautuu.

Haluan tanssia onnellisemman tanssin tänä vuonna.
« Viimeksi muokattu: 07.01.2006 09:07:14 kirjoittanut EternalSun » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: