Äänestys
Kysymys: Mitä merkkiä on kartallasi vähiten?
oinas - 7 (7.2%)
härkä - 12 (12.4%)
kaksonen - 10 (10.3%)
rapu - 10 (10.3%)
leijona - 9 (9.3%)
neitsyt - 16 (16.5%)
vaaka - 6 (6.2%)
skorpioni - 6 (6.2%)
jousimies - 5 (5.2%)
kauris - 7 (7.2%)
vesimies - 5 (5.2%)
kalat - 4 (4.1%)
Äänestäjiä yhteensä: 77

Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä merkkiä kartallasi on vähiten?  (Luettu 19731 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Sun73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382



Profiili
« Vastaus #15 : 24.01.2006 17:02:50 »

Mun kartalla ei o olleskaan Neitsyttä ja sen kyllä huomaakin  Cheesy
Kaloja vaan 1 kpl...

         smitten     -Oinas73-
tallennettu
Elsis
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17


Profiili
« Vastaus #16 : 24.01.2006 17:16:38 »

Mulla ei näköjään ole yhtään skorpionia. Muuten löytyy kaikkia merkkejä, kaloja tosin vain yksi. Myös Rapua löytyy vain yksi, mutta se on nouseva merkki, joten merkittävä kuitenkin.  laugh
tallennettu

Aurinko: Oinas
Nouseva: Rapu
Kuu: Oinas
Lassie
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4



Profiili
« Vastaus #17 : 24.01.2006 21:59:40 »

Neitsyttä ja kaurista, niissä ei ole muuta kuin huoneen kärki kummassakin.
Moraaliton sottapytty ja vielä laiskamato!  Wink
tallennettu

*16.5.1958 klo 18:10 Pori
Usvametsä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 188



Profiili
« Vastaus #18 : 25.01.2006 16:53:02 »

Vähiten on kaksosta. Olenkin melkoisen suoralinjainen tyyppi  coolsmiley

 vaaka
tallennettu

Nousumerkki - Skorpioni , Aurinko -Vaa´assa, Kuu -Jousimiehessä, Mars Skorpion
Mirjam
Vieras
« Vastaus #19 : 25.01.2006 17:10:29 »

Rapua minulta ei löydy ollenkaan  idiot2
Härkä on vain 'yhtenä huoneen kärkenä'...
tallennettu
tuikutin
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 37


Profiili
« Vastaus #20 : 25.01.2006 17:51:53 »

Skorppari ja Kalat, niitä ei lähes yhtään. Myöskään Rapua, Kaurista, Härkää ei paljon yhtään...Neitsyttä on sitten enemmän, eli sillä kuitattu mun maanläheisyys  Grin

Vesimerkkejä on kyllä älyttömän vähän, en taida olla sitten kovin herkkä siinä mielessä..
tallennettu

"Koti on rakastaa ja olla rakastettu." (c)tuikutin
Jem
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17



Profiili
« Vastaus #21 : 07.02.2006 11:57:49 »

Neitsyttä ja rapua ei ole kartallani ollenkaan. Neitsyen puuttuminen selittänee ainakin sitä, miksi en juuri ikinä tunne minkäänlaista tarvetta siivota, eikös neitsyt ole aika siisti merkki? Ja ravun puuttuminen voisi liittyä siihen, etten ole mikään kovin perinteitä rakastava perheihminen, vaan pikemminkin pidän semmoisia arvoja jopa hieman tylsinä (ainakin jos ne on omaksuttu ilman muuta, kyseenalaistamatta ollenkaan)... Tosin tähän saattaa myös vaikuttaa aurinko-vesimies.
 :Smiley
tallennettu
metsämieli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 70


Vain kesyt linnut kaipaavat. Villit lentävät.


Profiili
« Vastaus #22 : 09.02.2006 00:29:51 »

Härkää on kaikkein vähiten tai ei siis ollenkaan. Leijonaa ja Vaakaakin on vain 1. Sekä Vesimiestä.

Ehkä se näkyy siinä, etten pysty koskaan ehkä täysin rentoutunut ja nauttimaan jostain 100%. Aina on jotain mistä huolehtia, murehtia tai tuntea huonoa omatuntoa (johtunee kai tuosta Neitsyt-ryppäästä kartallani).  Undecided
tallennettu

ASC Rapu
AURINKO Neitsyt 5. huone
KUU Skorpioni 6. huone
MERKURIUS Neitsyt 5. huone
VENUS Neitsyt 5. huone
MARS Neitsyt 4. huone
MC Vesimies

Tulijänis
Punainen Itsevallitseva Kuu
Q
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382


Profiili
« Vastaus #23 : 09.02.2006 15:57:09 »

Heikoimmin kartallani edustettuna on rapu (Pullenin laskelmien mukaan 2,4%)
Seuraavina häntäpäätä edustavat  kaksoset (2,5%) ja  vesimies (5,7%)

Hmm...Koska noususolmuni sijaitsee juuri tuossa heikosti edustetussa ravun merkissä, voisin ajatella, että elämänläksyni oppiminen on minulle tavallista vaikeampi paikka. Pitää ikään kuin oppia ja omaksua jotakin sellaista, joka itselle ei vältämättä ole niin luontaista ja sisäsyntyistä. Ehkä tuo käytännön tasolla (valitettavasti) aika hyvin toteutuukin, koska pidän tässä elämässä tärkeimpänä sitä, että oppisin olemaan hyvä, lempeä ja rakastava äiti, vaikka oma äitisuhteeni onkin ollut erittäin vaikea, eikä oikeanlaista esikuvaa ja mallia juuri ole ollut. Oma äitini on  neitsyt aurinkomerkiltään ja myös kuumerkiltään, joten ravulle tunnusomaista tunteellisuutta ja lämpöä ei juuri minun lapsuudenkodissani ole jaettu, joka onkin jättänyt minuun jonkinlaisen emotionaalisen tyhjiön, jota myöhemmässä elämässäni olen epätoivoisesti koittanut täyttää. Omat lapseni haluaisin samanlaiselta kriisiltä säästää, mutta myös minä olen aurinkomerkiltäni kriittinen, analysoiva ja helposti viileän ja pidättyvän oloinen neitsyt. On siis enemmän kuin helppoa sortua seuraamaan äitinsä jalanjälkiä ja toistamaan hänen virheitään. Kovasti kuitenkin ponnistelen toisenlaiseen äitiyteen, mutta valitettavasti lempeä, lämminhenkinen rapumaisuus ei aina tule kovin luonnostaan.

Ehkä sen verran alitajuisesti viisas olen kuitenkin, että luonnostani kyllä viihdyn hyvin rapuihmisten seurassa. Tavallaan siis voisi ajatella, että intuitiivisesti hakeudun sellaisten ihmisten seuraan, joilta voin oppia jotain ja jotka voivat tukea minua matkallani oman läksyni oppimisessa ja omaksumisessa. Nautin suuresti rapujen huumorintajusta ja koen olevani turvassa heidän seurassaan. On ollut lohdullista ja vapauttavaa huomata, että ravun merkeissä syntyneet ihmiset harvoin hätkähtävät ja säikähtävät, vaikka pinnan alla raivoisana kupliva tunteellisuuteni purskahtaisikin varoittamatta ilmoille. He eivät yleensä myöskään kaihda tarvettani pureutua ihmismielen ja sielun synkimpiin syvyyksiin. Samaa ei voi lukea monien muiden tähtimerkkien edustajien eduksi.

Kaksosta on siis toisiksi vähiten. Olenko ehkä juuri tätä puutetta ja vajetta kompensoimaan saanut miehekseni ihka-aidon kaksosen, jolla siis on paitsi aurinko kaksosissa, myös hallitsevana merkkinä kaksoset (ja hallitsevana planeettana  merkurius)? Kieltämättä jotkut kaksosten piirteet ja tunnusomaiset maneerit menevät aika ajoin yli hilseen tai saavat kiehumaan. Toisaalta taas nautin suunnattomasti siitä älyllisestä ja verbaalisesta haasteesta ja vastuksesta, jotka nämä merkuriuksen sukkelat lapset minulle asettavat -olenhan itsekin johtavaltamerkiltäni ilman keveä vaaka ja aurinkomerkkini neitsyen planeettahan on myöskin tuo jumalten sanansaattaja Wink. Kaksosten levoton, kupliva ja hilpeä perusenergia pitää mieleni vireänä ja antaa vastapainoa omalle synkkyyteen ja raskasmielisyyteen taipuvaiselle sielulleni.

Ja entäpä vesimies...Tämä viimeinen ilmanmerkki on aina kiehtonut ja ihastuttanut minua. Valitettavasti myöskin vihastuttanut aina loppupelissä Grin. Lapsuudessani ja elämäni tärkeimmissä tähtihetkissä tai toisaalta kipeimmissä ja vaikeimmissa paikoissa poissaolollaan loistanut isäni on aurinkomerkiltään  vesimies. Joku isänrakkaudden tyydyttämätön, salattu kaipuuko on saanut minut hakeutumaan kerta toisensa  vesimies-miesten syliin, suhteisiin, joissa jäin yhtä suureen emotionaaliseen tyhjiöön ja kylmiöön kuin suhteessa omaan isääni? Ehkä vaaka minussa saa aluksi molemman osapuolen ihastumaan ja viehtymään toisiinsa suuresti, mutta kun pinnan alta paljastuu syvyyksiin luotaava, intensiivinen skorpioni (toisiksi eniten kartallani) ja kiihkeän tulinen ja sotaisi oinas (kolmas kartallani), on tilanne ajatunut silmän räpäyksessä molemminpuoliseen, kivuliaaseen hämmennykseen. Traagista kyllä, ehkä juuri se, mikä aluksi minua kiehtoo vesimiehissä, on lopulta myör juuri se, miksen heitä voi sietää. Tapa asettua elämän ulkopuolelle ja maanpinnan yläpuolelle tarkkailijaksi, kyky nädhä kosmisia konkreettisten sijaan on sekä sytyttävää, että myös äärimmäisen ärsyttävää ja pitkästyttävää Cheesy. Tekee mieli vähän ravistella ja huutaa korvaan: " elä vähän, antaudu, anna mennä, tunne JOTAIN"
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #24 : 09.02.2006 17:01:11 »

Mulla ei ole kuin kuun alasolmu tro. Härässä, muissa on "edes" asteroideja  :Smiley

Kalat, Oinas, Härkä, Kaksonen ja Rapu ovat vailla planeettoja.
« Viimeksi muokattu: 09.02.2006 17:05:22 kirjoittanut Ippuska » tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Hannari
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76


Gingerbread.


Profiili
« Vastaus #25 : 07.08.2009 16:51:03 »

Vähiten minulta ehdottomasti löytyy leijona, kaksoset, harka ja rapu.
Kaikista vähiten kuitenkin kaksosta ja leijonaa.
Ravusta tosin löytyy askendentti, leijonasta IC, kaksosista "onnenpiste" ja härästä vesta. Kaikista eniten kuitenkin kalaa ja vesimiestä. Tällänen taiteilija luonnehan minulta löytyy.
« Viimeksi muokattu: 09.10.2009 16:05:46 kirjoittanut Lakritsimatto » tallennettu

askendentti rapu
aurinko kalat 10.huone
kuu vesimies 9.huone
merkurius kalat 10.huone
venus kauris 8.huone
mars kalat 11.huone
HenzQh
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 33


Vesivoimaa:)


Profiili
« Vastaus #26 : 26.08.2009 11:08:18 »

Juu, Rapua ei näy oikeestaan ollenkaan, vaikka omasta mielestäni olen vesihörhö!:)
tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #27 : 26.08.2009 11:13:49 »

Pullenin mukaan mun kartalla on vähiten Kaksosta - en tosin itsekään tunnista Kaksosen piirteitä omikseni Huh

Planeettoja/asteroideja ei Kaksosen lisäksi löydy mulla Kalojen ja Oinaan merkeistä - tosin mulla on IC  kaksoset . Oinasta en tunnista omaksi merkiksi, Kalamaisia piirteitä kyllä omaan (ilman taipumusta juoppouteen, elkäähän kalaset suuttuko tästä, leikillä kirjoitettu 2funny ) vahvan Neptunuksen ansiosta. Mulla anti-Vertex  kalat 1. huoneessa.
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 372


Säh!


Profiili
« Vastaus #28 : 28.08.2009 09:00:11 »

Mulla ei ole yhtään Leijonaa, Vesimiestä eikä Vaakaa, mutta huomaan, että eniten luonteesta puuttuu se Leijona.
tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
Lemmikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 137



Profiili
« Vastaus #29 : 28.08.2009 09:09:09 »

Minulta puuttuu näköjään Kalat, Rapu, Neitsyt, Vaaka ja Leijona kokonaan. En tosin ole niin kovin hyvin perehtynyt, jos niitä jossakin sitten kuitenkin on, mutta tuossa loppurimssussa näkyy, mitä siellä ainakin on. Hmmm...olen kai aika viileä tyyppi... coolsmiley Cool

Lemmikki

tallennettu

Aurinko vesimiehessä/1. huoneessa
Nouseva jousimies, Deskendentti Kaksoset
Keskitaivas Skorpioni, Keskiyö Härkä
Kuu Jousimies/1. huone
Merkurius Kauriissa/1. huoneessa
Mars Oinaassa/3. huoneessa
Venus Kauriissa/1. huoneessa
Chiron Vesimiehessä
Noususolmu Skorpionissa, Laskusolmu Härässä
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: