Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: SUURI RISTI ILMESTYY ASTROLOGISELLE KARTALLE, miten tulkita...  (Luettu 7053 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Mirjam
Vieras
« : 22.10.2005 13:03:19 »

SUURI RISTI ILMESTYY ASTROLOGISELLE KARTALLE  3-13.11.2005

Lueskelin tuolta noita aurinkomerkkeihin vaikuttavia asioita...
Mitenkähän ihan astrologian syvyyksin vihkiytymätön, voisi etsiä tietoa sen vaikutuksista, myös esim. nousumerkin kautta...
Ei varmaankaan mene ihan yksiin, jos tuolta lukee aurinkomerkkeihin tulevat vaikutukset ja soveltaa sen siitä suoraan, esim. omaan nousevaan merkkiin? Oletan  idiot2

Osaisiko joku neuvoa?   :Smiley
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #1 : 22.10.2005 13:28:44 »

öööh... uglystupid2

ehkä jonkinlainen vastaus löytyy omasta astrosta...

 :Smiley
tallennettu
åska
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #2 : 22.10.2005 19:18:00 »

Mielenkiintoisinta on nähdä, mikä vaikutus tällä kuviolla tulee olemaan maailmalla. Melkein pelottavaa, ainakin kun luki Sepon analyysin
tallennettu
saai
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 229



Profiili
« Vastaus #3 : 25.10.2005 19:33:13 »

Ajattelisin, että Saturnus voisi nyt tiputtaa maanpinnalle Neptunuksen ylirealistiset ja siirappiset harhat  Wink, mutta sitävastoin Neptunuksen toisenlaiset harhat, kauhukuvat, voisivatkin tulla synkän ja vastuuntuntoisen Leijona-Saturnuksen vahvistamaksi, ja samalla myös niiden tarve tulla kurinalaiseksi  tickedoff,. Neptunuksen ollessa vesimiehessä voisi pöydällä olla etenkin humanistisuus. Tämä yhdistyneenä Aurinko-Marsin oppositioon, mikä yllyttää reagoimaan itsekkäästi ja ajattelemattomasti, voi tosiaankin saada jotain aloitteita liikkeelle.Marsin ollessa onneksi peräytyneenä tulokset jäävät todennäköisesti heikoiksi. Kuten eräällä web-sivulla mainittiin, että on kuin lähdettäisiin sotaan ilman ammuksia, jos perääntyvän Marsin aikana jotain aloittaa. police
tallennettu

"Gradually feelings, thoughts etc. become more important than whether they are pleasant or not."

"Fill the place better where ye are, and the Lord will open the way."
- - - - - - - - - - - - - -
helinä
Vieras
« Vastaus #4 : 25.10.2005 22:23:02 »

Moi Mirjam

Mä olen todennut, että mulle nousevallemerkille tehdyt ennustukset pitää omalla lailla hyvin paikkansa, vaikka ne noita aurinko tulkintoja olisikin.
Tosin mulla on kartta niin onnekas, että melkein joka huone on yhden merkin mittainen... Eli tapahtumat osuu tiettyihin tiloihin.
Tosin tunnelmiin vaikuttaa paljon myös aurinko, eli vaikka nousumerkki mielessä tilanne olisi helppo ja hieno, niin aurinko ja oma Ego voi tehdä kepposia...

Olinkohan nyt tarpeeksi epäselvä Huh
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #5 : 26.10.2005 00:06:32 »

Moi Mirjam

Olinkohan nyt tarpeeksi epäselvä Huh

Kiitos! Oli se...siis ihan selvästi kerrottu.
 Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: