Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: skorpparille skorppari?  (Luettu 9755 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Tess
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 79


Can you see how blue the sky is?


Profiili
« : 04.01.2006 14:50:14 »

On nyt käynyt niin, että olen palaamassa yhteen ensirakkauteni, skorpionimiehen kanssa... Olen kaksi vuotta asunut neitsyen kanssa ja se oli erittäin riitaisa suhde...Nyt pelkään taas, että aloitan jotain joka ei välttisti toimi... Sen kyllä aika näyttää, enkä huolehdi asiaa kauheesti. Olen vain kerran jättänyt tämän skorpparin aijemminkin, ja näin ollen satutin kaveria paljon. Mies on tosi ihana ja tunteellinen ja palvoo mua äärettömästi, mutta mun ongelma on sitoutuminen. En niin tykkää ajatuksesta, haluan elellä coolisti päivä kerrallaan ja jos ei joku juttu toimi niin erotaan, tyyliin. Mars on jouskarissa, DC vaa'assa, Junokin vaa'assa 7. huoneessa. Vaikuttaa siis olevan väärää elementtiä tämä mies. Onko kokemuksia kahden skorpparin suhteista?
tallennettu

Au - skorpioni
Ac - oinas
Kuu - härkä
Merkurius - skorpioni
Venus - neitsyt
Mars - jousimies
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #1 : 04.01.2006 15:02:22 »

Tunnen parikin skorppariparia joilla on vuosia useita takanaan. Myrskyjä on ollut mutta myös hyvinvahvaa kiintymystä ja intohimoa  Smiley En usko että he koskaan silti eroavat. Vahva side.
tallennettu
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #2 : 04.01.2006 16:22:38 »

Mä en kyllä toiseen skorppariin toiste sekaantuisi... Lips Sealed
tallennettu
Mamie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 416



Profiili
« Vastaus #3 : 04.01.2006 16:23:39 »

Noi skorpparisuhteet on munki mielestä tosi intensiivisiä ja kestäviä. Aivan kuin heidät olisi luotu toisilleen, he ovat samasta puusta veistetyt  Smiley Shocked
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
Mamie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 416



Profiili
« Vastaus #4 : 04.01.2006 16:26:26 »

Lisähuomio tohon Corvuksen kommenttiin jonka hän ehti kirjoittaa samaan aikaan kun minä omaani, että harvoin skorpionit tuntevat toisiinsa vetoa, ainakaan heti, mutta sitten kun se roihahtaa niin roihahtaa kunnolla..

Minä en ainakaan ole ikinä ollut kiinnostunut skorpionimiehistä. Vaikka mistä suunnasta katsoisi, niin ei, ei ja ei. Minulla on muutamia skorpionimerkkisiä ystävämiehiä ja en ole ikinä tuntenut heihin mitään viboja... Minulla on vahva skorpionivaikutus vaikken skorppari olekaan.
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #5 : 04.01.2006 17:28:43 »

Yhteenveto: Skorpionit eivät ole kiinnostavia. :Smiley
tallennettu
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 594



Profiili
« Vastaus #6 : 04.01.2006 17:29:13 »

Isosiskoni - sekä Aurinko- että nouseva Skorpioni - on onnellisesti naimisissa toisen Aurinko-Skorpionin kanssa, enkä usko että mikään heitä erottaa.

He ovat kyllä päälle päin melko harmoninen pari ja molemmat ovat aika rauhallisia ihmisiä, mutta en uskalla edes arvailla, mitä kaikkea kahdestaan tapahtuu.. (itsekin nousevana Skorpionina)

Vaikka he aloittivat suhteensa aikoinaan varovasti ja hiljalleen (ei ehkä niin skorpionimaisesti), liitto vaikuttaa niin kiinteältä ja hyvältä, etten usko sen ihan heti päättyvän. Rakkauttaa siis riittää.

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #7 : 04.01.2006 18:14:26 »

En tiedä miten muut skorpionit tekevät sen, mutta itse en muista kertaakaan olleeni tosissani ja ne toiset on olleet, mikä on tullut kauheana järkytyksenä. Onneksi ajat muuttuvat, ja viime aikoina sentään kiinnostusta on osoittaneet lähinnä kaksoset, joten asioiden vakavoitumisesta ei toivottovasti ole enää pelkoa. :Smiley
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #8 : 04.01.2006 18:23:42 »

Joo naimisissa tuli oltua skorpparin kanssa. Voi helevata miten oli mustavalkoista kaikki! Siis ei minkäänlaista joustoa, että kyllä siinä taipuisa kalakin alkoi kyllästymään aina olemaan se jonka piti tulla vastaan ihan loppuun saakka. Että skorppareilla on ilmeisesti jotkut ihan omat pelisäännöt joista ei neuvotella.
Toisaalta exällä oli Pluto ykköshuoneen kärjellä neitsyessä ja tosi ahdas kartta muutenkin. Ei yhtään ilman elementtiä keveyttä antamassa..
tallennettu
Tess
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 79


Can you see how blue the sky is?


Profiili
« Vastaus #9 : 05.01.2006 16:14:11 »

Kuulostaa kyllä tosi tutulta nuo kuvailut skorpparipareista. Me oltiin toisiimme silloin aikoinaan salaa ihastuneita koulussa :Smiley puolitoista vuotta, ennenkuin tämä poika tuli mulle eräänä kesänä puhumaan. Tunnustettiin siinä fiilareitamme, mutta ei aloitettu mitään seurustelua heti, vaan tosi hiljaa ja ujosti, oltiin kai niin pieniä... Joka tapauksessa se meidän välinen yhteys on jotenkin maaginen ja erilainen. Muutakin kuin mies-nainen-suhde, se on paljon syvemmällä, kuudessa vuodessa molemmat ovat asuneet toisen kanssa, mutta toisiamme ollaan ajateltu, joten kai se sitten voisi toimiakin.
tallennettu

Au - skorpioni
Ac - oinas
Kuu - härkä
Merkurius - skorpioni
Venus - neitsyt
Mars - jousimies
Buf~
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 249



Profiili
« Vastaus #10 : 06.01.2006 00:46:26 »

Itse olen skorpparina tavannut elämäni aikana muutaman skorppari miehen ja takkiin on tullu  Angry Itsen näin vanhana skorpparina mietien että ehkä joku pehmeemi merkki sopis paremmin, kuten kalata  buck2 Mutta se vetoivoima toiseen skorppariin.  smitten
 Näin elämänkokemuksen vahvistamana haluaisin miehen joka täyttäisis mun mustat asukkoni -eli olisi henkisesti vahvempi kuin minä ( angel) ja erilainen, esim. avoin, tuneteistaan puhuva. Hui ei ollu tarkotus kuulostaaa miltään sensipalastalta  laugh
tallennettu

Aurinko Skorpioni Kuu Neitsyt
Nouseva Neitsyt
Metalli-sika
Sininen planetaarinen yö
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #11 : 11.01.2006 15:21:59 »

Itselläni on aika.. hmmm.. huonoja kokemuksia skorpionimiehistä joten en ehkä uskaltaisi ihan heti hypätä heidän kanssaan suhteeseen (en kyllä ole suhteessa heidän kanssaan ollutkaan) . Skorpioni nainen on kuitenkin varmasti skorpioni miehelle tarpeeksi voimakas luontoinen kumppani joten heillä luulisi onnistuvan.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: