Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ex-ihastukset unissa...  (Luettu 6934 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Alzbeta
Vieras
« : 04.01.2006 15:22:38 »

VOI KÖKKÖ! Näin viime yönä TAAS unessani tyypin johon olin viime kesänä ihastunu. Ihan typerä tyyppi lopulta, mutta minkä ********* takia sen täytyy vieläkin tunkee ittensä mun uniin!!!!???  Cry
tallennettu
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #1 : 04.01.2006 16:43:59 »

ALZBETA Smiley
Näen samanlaisia unia kuin sinä, expoikafrendi tuppaa jälleen kerran kummittelemaan unissani Shocked ja siitä on enempi kuin 20 vuotta kun olin hänen höyläpenkkinsä Huh.
Monta vuotta kului, etten nähnyt ko. henkilöstä mitään. Mutta nyt tyyppi tuppaa elämääni jostain syystä. Ehkäpä sillä on joku viesti johonkin nykypäivään liittyvässä asiassa. Ehkä mun olisi hyvä antaa olla, aivan kaiken...

Nämä unet viestittävät yleisesti, että jotain on jäänyt käsittelemättä, jotain mitä on haluamatta, että se tulee tietoisuuteensa.
En ole mikään unten selittäjä, mutta nämä vaan tulivat mieleeni.
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #2 : 04.01.2006 16:56:06 »

Hei Stareyes,

sehän siinä juuri on kun en edes tunne koko tyyppiä, ei koskaan kunnolla ehditty tutustumaan, koska hän ei halunnut. En siis ymmärrä mitä olisi voinut jäädä kesken, kun mitään ei ikinä alkanutkaan?  Huh
tallennettu
mammamma
Vieras
« Vastaus #3 : 04.01.2006 18:03:05 »

Kyllä minäkin olen samalla linjalla, eli jotain on jäänyt käsittelemättä. kenties sua kaivelee, miten juttu olisi voinut jatkua? Mulla yhden tyypin "jatkotarina" on kestänyt unissa jo 4 vuotta...
tallennettu
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #4 : 04.01.2006 18:17:21 »

Hei Mammamma,
apua toivottavasti nämä unet ei kestä neljää vuotta  Shocked KRÄÄK!

HEI nyt sain idean, jos kerran minua häiritsee että miten juttu olisi voinut jatkua, mutta koska hänen mielestään siitä ei ilmeisesti kannata ottaa selvää niin voisin sitten käyttää mielikuvitustani ja keksiä sille lopun!

 smitten
tallennettu
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #5 : 04.01.2006 18:51:01 »

HEI nyt sain idean, jos kerran minua häiritsee että miten juttu olisi voinut jatkua, mutta koska hänen mielestään siitä ei ilmeisesti kannata ottaa selvää niin voisin sitten käyttää mielikuvitustani ja keksiä sille lopun!
 smitten

Joo, hieno juttu Alzbeta Smiley
Tee se, on metkaa kun joskus unet saa jatkumaan siihen mihin jäi viimeksi Cool
Unestasi, että ehkä jokin sisälläsi jäi kaipaamaan jotain tuosta toisesta, josta sitten et saanut selvää. Ja voin vakuuttaa että samoin on mun laita, monessakin mielessä....
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Heli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 221



Profiili
« Vastaus #6 : 04.01.2006 19:15:03 »

Loppuun saattamisen aikoja.. Itselläni unissa seikkailee monikin ex istä ...
Käsittelemättömät asiat nousee pintaan helpoiten itselläni ainakin unissa...
tallennettu
mammamma
Vieras
« Vastaus #7 : 05.01.2006 17:55:30 »

HEI nyt sain idean, jos kerran minua häiritsee että miten juttu olisi voinut jatkua, mutta koska hänen mielestään siitä ei ilmeisesti kannata ottaa selvää niin voisin sitten käyttää mielikuvitustani ja keksiä sille lopun!
 smitten

Heh, kuvittelehan hyvät unet  Grin
tallennettu
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #8 : 05.01.2006 18:29:42 »

Hih, ei kun oikeasti lukeminen kannattaa aina...

Nimittäin luin yhtä kirjaa, jossa päähenkilö näki jatkuvasti painajaisia. Heräsi niihin tuskaisena monta kertaa yössä. Sitten hän keksi alkaa kirjoittaa uniaan ylös kun heräsi ja lopulta alkoi muuttamaan kirjoituksissaan sen unen painajaismaisen lopun onnelliseksi. Se auttoi ja painajaiset vähenivät. Eivät ainakaan ahdistaneet niin paljoa ja sai nukutuksi.

Jos tuo toimii painajaisiin niin miksei sitten muihinkin uniin  Wink Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: