Sivuja: 1 ... 74 75 [76] 77 78 ... 80
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kanavointia  (Luettu 457232 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
epona
Vieras
« Vastaus #1125 : 27.01.2010 16:13:55 »

Hei Heaven,

Pyytäisin silti saada selvennystä aiempaan kanavointiin, sillä  - olen utelias.

Kirjotin siis aiemmin näin:

Lainaus
Nyt kaipaan apua, koska omat keinot saatikka sitten järki ei riitä ymmärtämään.

Pyydän siis saada kanavoinnin minulle tärkeältä olennolta. Häneltä (/-stä), joka otti minuun yhteyttä aiemmin syksyllä - näyttäytyi kullanruskeana oliona ja, kertoi tulevansa toiselta planeetalta. Häneltä, joka koskettaa minua joka kerta niin syvästi läsnäolollaan.

Tällasia kysymyksiä pohdin: kuka olet? mistä sinä tulet? mikä on meidän välinen yhteys?

En ole koskaan elämäni aikana kokenut niin raastavaa ikävää Ketään kohtaan. Koko juttu on niin hämmentävä..

Eli tällaiseen kaipaisin valaistusta tällä kertaa.

Kiitoksia Heaven. 



Siihen kanavoit vastaukseksi kutakuinkin: "Olemme miettineet 15 min miten vastata - meidän mielestämme ydinkysymys on: miten haluat edetä?"


Kysymykseni liittyy siis aiempaan: Onko tämä olento valo- olento ja tuleeko hän rauhan ja rakkauden nimissä? Se, miten haluan jatkaa "tuttavuuttamme" vai haluanko ollenkaan -riippuu siis siitä?

Tsiisus - milloinkohan sitä oppii luottamaan omaan intuutioonsa ja erottamaan sydämen äänensä, niin, ettei tarvitsisi muita vaivata moisilla.  Embarrassed

Kiitoksia jo etukäteen.  smitten angel smitten
tallennettu
tähtisiipi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 134



Profiili
« Vastaus #1126 : 27.01.2010 20:22:27 »



Kiitos Heaven! smitten


Perille tuli halit ja ainahan ne on tarpeeseen angel

Haleja sinullekin smitten smitten
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #1127 : 27.01.2010 21:54:02 »

minä täällä taas  Grin
tulinpa kysäseen , onko mulle mitään neuvoo, vinkkiä (kaikki käy) kun on toi lopputyön teko käsillä...  smitten
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Dust
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #1128 : 28.01.2010 11:55:35 »

Hei, Olen ottamassa isoa askelta elämässäni, ja se hieman pelottaa. olenko menossa oikeaan suuntaan?miltä tulevaisuus näyttää asian suhteen sekä parisuhteen osalta?
kiitos heaven
tallennettu
hannaemilia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5



Profiili
« Vastaus #1129 : 30.01.2010 15:43:27 »

Hei!

Haluaisin vaan tietää onko minulle viestiä. Olen henkisesti hyvin rikki, sillä pitkä parisuhteeni on päättymässä, enkä millään voi uskoa tätä tuskaa todeksi. Miten tästä eteenpäin ja onko tämä oikeasti lopullista?

-hannaemilia
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #1130 : 31.01.2010 03:02:46 »

suvituulia

Tässä suojelusenkelisi. Olemme olleet yhteydessä joka päivä. Joskus tuon sinulle ajatuksia tai ratkaisuja erilaisiin tilanteisiin. Nyt et kai enää kuuntele intuitiosi hiljaisuutta. Ehkä et pidä sitä viestinä? Hiljaisuus on viestini sinulle. Ehkä metsässä tunnet paremmin, tunnet, ei sinun tarvitse jutella minun kanssani niin kuin Heaven tekee. Tämä johtuu erilaisista ominaisuuksista ja eri "koulusta", erilaisesta elämänpolusta.

Työssäsi on sinun hyvä kasvattaa joitakin ominaisuuksia vaikka haluaisit muutosta työhön. Muuntumiskyky on tärkeä ominaisuus, se ei tarkoita kiltteyttä eikä alistumista. Se tarkoittaa uuden näkökulman löytämista omaan tilanteeseen, ilman että toiset vaikuttavat sinuun liiaksi, tai että tilanne vaikuttaa sinuun liikaa.

Ota asia kerrallaan.  Wink
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #1131 : 31.01.2010 03:11:50 »

Anahata

Me olemme ryhmä valo-olentoja. Kyllä. Olet jo tuntenut sen itsekin. Sattumaa ei ole että kysyt sitä täällä. Ohjasimme sinua tänne. Voisitko siis kertoa miten haluat edetä?
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #1132 : 31.01.2010 03:15:46 »

I-Ronia

Käytä miestä. "Palkkaa" hänet antamaan sinulle aikataulullisia vinkkejä. Ja ennen kaikkea: noudata vinkkejä.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #1133 : 31.01.2010 03:19:59 »

Dust

Emme voi sanoa oletko menossa oikeaan suuntaan. Sinun täytyy pätevöityä huomaamaan tällaisia asioita.

Tulevaisuudesta emme ennusta, vaikka joskus tulevaisuus voidaan ennustaa varsin tarkasti.

Me näemme parisuhteestasi kaiken. Niin kuin vanhemmat tuntevat lapsensa. Silti vanhemmat antavat lapsensa elää ja tehdä omat päätöksensä.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #1134 : 31.01.2010 03:23:44 »

hannaemilia

Sinulla on niin sanotusti tilanne päällä. Silloin ei ehkä näe metsää puilta. Yritä pitää huoli itsestäsi. Huolehdi itsestäsi.
tallennettu
hannaemilia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5



Profiili
« Vastaus #1135 : 31.01.2010 14:51:38 »

kiitos heaven sinulle vastauksestasi!

-hannaemilia
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #1136 : 31.01.2010 17:53:59 »

No nyt heitettiin taas pallo minulle. Minun täytyy saada pohtia, miten tästä edetä. Palaan asiaan.

Nöyrin kiitos Heaven. smitten
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #1137 : 01.02.2010 14:36:05 »

kiitosta vaan. näin olin ajatellukkin tehdä Smiley
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
PieniEnkula
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38

"I'll always believe in angels"


Profiili
« Vastaus #1138 : 01.02.2010 23:44:44 »

Hei!

Tunnen, että minun elämässäni on suuria muutoksia tapahtumassa. Mihin ne liittyy? Entä mitä kommentteja minun parisuhteestani tulee?  Grin ja miten pystyn kehittämään itseäni henkisesti, nyt tuntuu, että oon jäänyt jumiin  :Smiley
tallennettu
kahvia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #1139 : 02.02.2010 00:47:29 »

Tuntuu kuin olisin viimeaikoina (n. viimeisen vuoden aikana) ollut satunnaisesti yhteydessä johonkin näkymättömään tai "korkeampaan"... voinko ja kannattaako minun pyrkiä tutustumaan tähän "näkymättömään" tarkemmin? Tavallaan se pelottaa... en tiedä tarkalleen, mitä pelkään.

Lisäksi, olen jälleen kerran muutosvaiheessa elämässä, enkä tiedä olisiko parempi keskittyä henkisiin tai luoviin asioihin enemmän, vai antautua seikkailulle ja rakkaudelle kun semmoinenkin olisi nyt tarjolla? Toisaalta tuntuu, että tämä kohtaamani ihminen on tullut elämääni tarkoituksella, mutta hänen kanssaan eläminen vaatisi minulta suuria muutoksia ja antautumista, vaikka tietyllä tapaa kaipaisin nyt vain rauhaa ja hiljaisuutta.

Yritän kysyä näitä asioita sydämeltäni, mutta miksipä ei myös täältä... Iso kiitos jos osaat auttaa.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 74 75 [76] 77 78 ... 80
  Tulostusversio  
 
Siirry: