Sivuja: 1 ... 73 74 [75] 76 77 ... 80
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kanavointia  (Luettu 457176 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
rhodonite
Vieras
« Vastaus #1110 : 23.01.2010 00:39:45 »

pirjoha

Mielen tyrskyihin voi jäädä koukkuun. Pyydä apua meiltä ja hiljenny. *Sen jälkeen anna itsesi aistia myös muita asioita. Elämässä on kauniita asioita.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #1111 : 23.01.2010 00:56:21 »

aviomies

Tämä vastaus vaatisi pikemminkin puhelinkeskustelun, koska on vaikea vastata tähän kirjallisesti, mutta vastaamme kuitenkin yhteen. Heaven juttelee mm. enkeleiden ja arkkienkeleiden kanssa ja aina mukana on kysyjän opas/suojelusenkeli.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #1112 : 23.01.2010 01:10:56 »

Memmy

Tällä kertaa vastausta ei annettu.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #1113 : 23.01.2010 01:17:28 »

rovatar

Nostimme sinulle tarot- kortin: Miekkojen ässä. Selkeys ja analyyttisyys on valttisi. Katso näillä ominaisuuksilla myös niitä asioita, joita sinun on hyvä selvittää itsestäsi.
tallennettu
miumiu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73



Profiili
« Vastaus #1114 : 23.01.2010 21:38:28 »

Kiitos Heaven. Neuvo tuntuu viisaalta.  smitten
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #1115 : 25.01.2010 12:56:54 »

Artemis

Kuinka noin fiksu ja filmaattinen ei löydä omaa alaa?  Wink

Eräs äiti, joka oli vuosi sitten synnyttänyt, innostui kivistä. Hän löysi kiviliikkeen, ja osti muutaman kiven, joista hän innostui tekemään koruja. Sitten hän innostui ostamaan lisää kiviä. Nyt hänellä oli 20 valmista korua. Sukulaisten kautta hän pääsi erääseen työpaikkaan myymään koruja. Hän innostui ja jutteli asiasta monille ihmisille.

Tämä nainen oli innostunut, eikä miettinyt tulosta ainoastaan, ja nyt tämä nainen on innostunut entistä enemmän... elämään... ei työhön.

Minäkin rakastan kiviä  Grin Keräilen niitä aina kun löydän hienoja kiviä  smitten
Kiitos Heaven, ehkä kyse on omaan itseen uskomisesta, sillä en koe itseäni useinkaan kovin fiksuksi  Tongue  Cheesy

Kiitos sinulle!
tallennettu
jankat
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 333



Profiili
« Vastaus #1116 : 25.01.2010 14:41:30 »

Hei Heaven!

Mihin suuntaan nyt olisi lähdettävä tällä elon tiellä?  uglystupid2
Pysähtynyt aika menossa ja jotakin uutta kaipaan. Lähinnä kyllä työt kiinnostaisi, kun työttömänä tässä pällistelen  idiot2

Kiittäen Jankat  smitten
tallennettu
tähtisiipi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 134



Profiili
« Vastaus #1117 : 25.01.2010 19:18:24 »



Hei !

Olisiko minulle mitään viestiä smitten?

tähtisiipi
tallennettu
Moondust
Vieras
« Vastaus #1118 : 26.01.2010 00:43:03 »

Parahin Heaven,

Toivoisin, että ottaisit yhteyden suojelusenkeliini/oppaaseeni ja pyytäisit apua puolestani.
Voi, minulla on niin paljon kysyttävää, enkä saa puoliakaan sanoiksi!
Tunnen olevani täysin eksyksissä ja toivon saavani edes jonkinmoista opastusta..

Olen kärsinyt enemmän ja vähemmän sairauteni takia, mutta olen ennen noussut kompastuttuani maasta oman valoni ansiosta. Nyt mietinkin, miksi sisäinen valoni on himmentynyt ja pimeys on alkanut ottamaan valtaa, jota en enään pysty ylittämään. Se syö minua hetki hetkeltä enemmän ja pelkään etten kestä sitä enään kauan - tuntuu kuin tukehtuisin.
Miten minun on mahdollista vahvistaa valoani jälleen kerran niin että jaksan taas nousta jaloilleni?

Pystytkö selvittämään, miksi en saa enkeliini yhteyttä, vaikka yritän?
Enkö yritä tarpeeksi vai enkö ole tarpeeksi avoin?
Tunnen usein oloni turvattomaksi - kuin olisin omillani. Toivon ettei tämä ole totta. Olisiko minun millään mahdollista tietää hänen nimensä, sillä haluaisin kutsua häntä nimellä - se olisi minulle luontevampaa.

Näin lopuksi ajattelin myös kysyä, onko ylemmältä taholta minulle mitään muuta viestiä, kysymysteni vastaamisen lisäksi, mikäli he katsovat sopivaksi vastata minulle.

Rakkaudella,
Moondust
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #1119 : 27.01.2010 01:55:23 »

Aleksandria

Kerro meille millaista työtä haluaisit tehdä? Mitä haluat työsi olevan? Tästä lähtee lähestyminen työnäkymiin.

Nostamme parisuhteeseen tarot -kortin: Lanttien kymppi, Rikkaus. Kommunikointi ja jakaminen. Jos olet parisuhteessa: harjoittele kommunikoimaan. Jos et ole, harjoittele kommunikoimaan. Jaa kumppanisi kanssa hyviä asioita säännöllisesti. Jos sinulla ei ole kumppania, jaa itsesi kanssa ihania asioita säännöllisesti.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #1120 : 27.01.2010 02:00:29 »

jankat

Työnhaun periaatteet: haluatko yrittäjäksi vai toiselle töihin. Voitko vaihtaa paikkakuntaa vai et. Voitko kouluttautua uudelleen vai et. Kun olet rajannut työnhakua tällä tavalla, sinulle selviää nopeasti, mitkä ovat rajoitukset työnsaannissa. Jos löydät paljon rajoitteita, se rajoittaa työn saantia.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #1121 : 27.01.2010 02:03:26 »

tähtisiipi

Meillä on sinulle halaus. Jos haluat, mene selinmakuulle ja salli. Olemme kanssasi.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #1122 : 27.01.2010 02:24:01 »

Voi dear Moondust, haleja sinnepäin    smitten


Yhteys suojelusenkeliin on aina olemassa, mutta sen intensiivisyys toki vaihtelee. Tärkeintä on se, että sinulla on suojelusenkeli. Hän kyllä auttaa sinua, vaikka et huomaisi sitä ehkä aina. Hiljainen mietiskely tai rukous on omalla tavallaan yhteyden pitämistä taivaaseen. Hiljentyminen ja intuition havainnot ovat suojelusenkelisi kommunikointia. Kyse ei ole ainoastaan suojelusenkelistä, sillä taivaan kartanoissa on monia asioita, tasoja, ja valo-olentoja. Ja kaiken takana on myös ääretön totuus tai Jumala. Yhteys suojelusenkeliin ei ole ainoa asia, jolla ihminen on taivasta lähempänä.

Sisäinen valo voi tuntua joskus olevan kadoksissa, niin kuin lämpö pakkasella. Talven jälkeen tulee kevät. Talvessa on oma puolensa, juuri hiljentymisen kannalta. Hiljenny katsomaan asioita eri suunnista. Erityisesti tarkista pelkosi ja tee töitä pelon voittamiseksi. Pelko tukkii asiat ja saa ne näyttämään erilaiselta, raskaammalta kuin ne ovatkaan.

Sitten on tietysti sairaus. Joskus sairaus on karmallista, ja joskus saamme vain hiukan ylimääräistä matkaan, kun olemme olleet tekemisissä erilaisten ihmisten kanssa. Oletko siis tietoinen sairautesi syystä?


tallennettu
jankat
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 333



Profiili
« Vastaus #1123 : 27.01.2010 15:06:21 »

Kiitos Heaven!  smitten
Kyllähän noita rajoituksia on, kun lisää vielä terveydenkin. Sad
tallennettu
suvituulia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Maya: valkoinen, itsevallitseva tuuli


Profiili
« Vastaus #1124 : 27.01.2010 15:13:02 »

Hei, Heaven!

Viime vuosi meni sekavissa työkuvioissa ja oli paljon surua ja murhetta, kaipasin suojelusenkeliäni ja johdatusta  Sad Olen edelleen hieman hukassa... olisikohan minulle viestiä, että miten minun tulisi nyt jatkaa elämässäni/ihmissuhteessani ja miten parhaiten löytäisin minulle sopivimman työn ilman, että tarvisi pomppia paikasta toiseen? Eli tahtoisin selvennystä työtilanteeseeni ja ihmissuhteeseeni.
Haluaisin viestiä suojelusenkeliltäni, tai kuka sieltä sitten ottaakin yhteyttä, henkimaailman puolelle on myös viime aikoina siirtynyt läheisiäni..voitko kertoa, kuka kanavoi kauttasi minulle? Kukahan mahtaa olla henkioppaani...olisi mielenkiintoista tietää, miten häneen voisi saada yhteyden!
Kaikkea hyvää sinulle  smitten

T:suvituulia
tallennettu

Mutta niin kuin matkan aloin, päätän myös sen: paljain jaloin.
Tapahtukoon tahtos sinun, kohtaloni, eikä minun.
-Uuno Kailas-
Sivuja: 1 ... 73 74 [75] 76 77 ... 80
  Tulostusversio  
 
Siirry: