Sivuja: 1 ... 55 56 [57] 58 59 ... 80
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kanavointia  (Luettu 448286 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Alva
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69



Profiili
« Vastaus #840 : 29.04.2009 13:54:06 »

Heips Heaven,

Sulla on uusi nimi, tähän pitää tottua  Smiley

Olenkin sinulta saanut jo kanavoinnin silloin muutama kuukausi sitten, ajattelin jos nyt tulisin uudelleen kuuntelemaan mitä minulle sanotaan  smitten

Tämä miesasianihan on edelleen auki joten siitä ei sen kummempaa kysyttävää, kun viimeksi kysyin jo. Mutta siis työssä tuntuu jotain olevan tapahtumassa, en saa ihan kiinni mitä, mutta muutoksia varmaan tulee ja eräs kollega kuumentaa tunteita  Sad Yleisestihän ottaen minulla on enemmän miehiä ystävinä, he ovat helpompia kuin naiset. Ongelmani usein naisten kanssa on, että olin miten tahansa, naiset joilla on huono itsetunto eivät minusta pidä ja siten saan aina ongelmia naisten suunnalta... tämä on mitä raivostuttavinta vaikka tiedän, että sille en valitettavasti voi tehdä mitään. Koitan olla oma itseni, ystävällinen ja ymmärtävä, mikä ei tunnu ainakaan auttavan asiaa ja nyt alkaa tilanne olla todella hermoja raastava täällä...  Sad

Jos tähän asiaan jotain neuvoa tulisi, olisin oikein iloinen  smitten smitten

Paljon kiitoksia  Smiley
tallennettu
Posti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 141


Toivo elää ja niin minäkin!


Profiili
« Vastaus #841 : 29.04.2009 14:11:52 »

Hei Heaven!   Smiley

Voisitko katsastaa minun elämäntilannettani. Pahuus voittaa koko ajan ja mietinkin tässä pitäisikö minun sitten kääntyä itsekin pahojen puolelle vai yrittää yhä saada oikeutta itselleni jostain vai yksinkertaisesti alistua ja hyväksyä, että oikeus on kuollut ja maailma ja ihmiset saavat kohdella minua pahasti ihan vapaasti. Olen toki kuullut, että paha saa palkkansa, mutta niin ei sitten taida käydä minun elinikäni aikana eli alistuako vai ryhtyä itsekin pahaksi? Oikeuteen enää jaksa uskoa.   Sad
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #842 : 29.04.2009 22:17:21 »

Eileithyia

Nostimme sinulle Tarot-kortin: Sauvojen yhdeksikkö, Lujuus. Lujuus syntyy kun tietoinen ja tiedostamaton yhdistyy.

Sinulla on pinnan alla, alitajunnassa, vielä piilossa energiaa. Sen kohtaaminen voi olla pelottavaa, mutta se vapauttaa voimavaroja kohti lujuutta. Kortti voi muistuttaa sinua jälleen kohtaamaan samat pelottavat asiat, joita olet laittanut sivuun aiemmin. Jousimies muistuttaa sinua ominaisuudestasi, jossa olet äärimmäisen nopea liikkumaan tietoisen ja tiedostamattoman välillä. Joskus jousimies voi tehdä tätä heiluriliikettä liian nopeasti, jolloin kohtaamista ei synny, eikä silloin kohdata alitajuisia asioita, vaan vältellään niitä.

Aamulla herätessäsi muistele näkemääsi unta, voit kirjoittaa heti paperille mitä tulee mieleen. Sinun ei tarvitse muistaa kuvia tai sanoja, vaan usein vain vaikutelma. Kirjoita heti, älä analysoi mitään. Mieti kirjoittamaasi vasta myöhemmin päivällä.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #843 : 29.04.2009 22:25:46 »

jutapa

Minulle näytetään kuva sinusta työssäsi. Olet ikään kuin paikoillasi ja hartiat suojaamassa kehoasi. Olet kuin "jähmettynyt", ikään kuin oma tahtosi ei kerro enää mitä voisi tehdä.

Sinun tehtäväsi on löytää yhteys sydämeesi. Siksi tämä tilanne. Voi olla että joudut tekemään suuria sisäisiä muutoksia tunteisiisi ja sydämen yhteyteesi. Tämä on yksi tärkeä osa sitä miksi tulit tänne. Harjoittelet elämää jossa sydämesi on mukanasi.

Löydä itsesi. Se voi tarkoittaa suuria muutoksia.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #844 : 29.04.2009 22:33:16 »

Riia, tässä ketjussa taitaa kanavointia tehdä vain minä, Heaven, ja jos haluat kysyä joltakin toiselta, sinun täytyy etsiä toinen ketju. Tässä kanavointi:

Onko sinulla ystävää? Onko sinulla asunto ja leipää? Jos vastasit myöntävästi johonkin näistä, tilanne ei voi olla niin paha kuin kirjoitit. Mutta nyt hieman pohdintaa torjutuksi tulemisesta.

Voisitko antaa meille selkeän esimerkin miten sinut on torjuttu? Jotta selkiyttäisit tätä torjutuksi tulemista. Entä lapsuutesi? Ovatko vanhemmat torjuneet sinua?

Kun olet vastannut näihin ja selkiyttänyt tilannetta, voimme vastata tarkemmin.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #845 : 29.04.2009 22:42:32 »

juu Alva koeta vaan tottua  Wink

Herkkyys. On taito olla sisäisesti herkkä ja pitää sitä herkkyyttä yllä ja jopa kasvattaa sitä. Se on huiman vaativaa. Herkkyys on kuitenkin avain intuitioon. Herkkyyden suojelemiseksi vaaditaan lujuutta, mielen lujuutta ja sisäistä lujuutta.

Olet herkkä. Lujuutesi voisi hiukan kasvaa. Ei kovuus eikä kopeus, eikä sietokyky vaan lujuus; sisäinen ryhti ja soturin jalous. Ole myös luja.
tallennettu
LYV
Vieras
« Vastaus #846 : 29.04.2009 22:47:05 »

Kysymys nyt tässä kanavoijalle, että mitä henkioppaani haluaa minun tietävän nyt tässä elämän tilanteessa yleensä, kun koen olevani jumissa ja sitten jos voisi kertoa että kuka henkioppaani tällä hetkellä on?
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #847 : 29.04.2009 22:57:16 »

Posti, no jopas, vai että rupeat pahaksi, no kirjoituksestasi päätellen olet varsin fiksu, joten en usko sua, mutta katsotaan mitä saan vastaukseksi.

Alussa oli Jumala. Ja Jumala loi kaiken. Jumala on vain hyvää, eikä hyvä siksi voi koskaan hävitä.

Sinä olet Jumalasta.

Nyt kaikki voi näyttää pimeältä, mutta yötä seuraa aina aamu.

Sinulla on vapaa tahto valita hyvän ja pahan välillä. Maapallolla ollessamme fyysisessä kehossa emme aina näe hyvää ja valoa ja taivasta. Siksi joskus teemme huonoja valintoja. Posti sinä kuulut taivaaseen, mutta jos haluat valita helvetin, toki niin voit valita.
tallennettu
rubiinitar
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 444


Profiili
« Vastaus #848 : 29.04.2009 23:06:07 »

 2funny uglystupid2 Huh idiot2 Lips Sealed Lips Sealed Lips Sealed angel........................ buck2 2funny
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #849 : 29.04.2009 23:09:50 »

tsemppiä -zillic-

Nostimme sinulle tarot-kortin: Aurinko. Tämä kortti kertoo sinun kypsyydestä. Olet valmis moniulotteiseen suhteeseen. Olet hyvin rakastava sisäisesti. Universumi ei näe estettä sinun rakkaudellesi.

Kaikella on aikansa, varsinkin fyysisessä ulottuvuudessa. Ehkä sinä olet valmis suhteeseen ja universumi on samaa mieltä kanssasi, mutta fyysisessä ulottuvuudessa asiat tapahtuvat tietyssä järjestyksessä. Olet valmiimpi kuin luuletkaan rakkaudelle, mutta jotakin muuta on tapahduttava ensin.

Rentoudu. Rentoudu. Rentoudu.



tallennettu
jutapa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #850 : 29.04.2009 23:17:26 »

Terve taas

Kiitos kanavoinnista  Smiley

Mutta näkisitkö jotain vielä näihinkin?
Miten kauan sotkujen kanssa melskaaminen jatkuu? Milloin asiat selkiytyvät?
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #851 : 29.04.2009 23:25:04 »

LadyYellowViolet

Koet olevasi pysähdyksissä, mutta asia ei aina ole niin. Joskus elämässä on seesteisempi vaihe, jolloin ei näytä tapahtuvan mitään. Kerää voimia. Katso asioita uusin silmin, totuttele vain olemaan. Joskus on hyvä vain olla. Katsoa aurinkoa ja istua. 5 minuuttia riittää, kun olet ilman ajatuksia, vain olet. Tee muutama tällainen ilman ajatuksia -harjoitus. Tyhjennä mielesi. Henkioppaastasi emme voi vielä kertoa.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #852 : 29.04.2009 23:27:48 »

jutapa

Tämä hiukan kriittisempi vaihe kestää vielä jonkin aikaa, noin puoli vuotta.
tallennettu
Alva
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69



Profiili
« Vastaus #853 : 30.04.2009 09:36:53 »

Heips taas,

ja suuren suuri kiitos halien kera  smitten Lujuuden kanssa on todellakin tekemistä...

Tästä oli huimasti apua  smitten
tallennettu
Posti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 141


Toivo elää ja niin minäkin!


Profiili
« Vastaus #854 : 30.04.2009 10:11:35 »

Kiitos Heaven vastauksestasi!   smitten
Kiusaus vastata pahaan pahalla on kyllä suuri, mutta taidan pidättäytyä ja alistua. Tulkoon valkeus ja oikeus sitten sadan vuoden kuluttua, vaikka seuraavassa elämässä minä en kuitenkaan muista enää mistä se paha saa palkkansa. Tässä elämässä pitänee rakentaa itselleni uusi maailma, kun kerran tämä vaino ja kiusaaminen ei tuolta taholta lopu. Väistelytaktiikkaa siis, vanha elämä romuttamolle ja uusia haasteita elämään.   knuppel2
tallennettu
Sivuja: 1 ... 55 56 [57] 58 59 ... 80
  Tulostusversio  
 
Siirry: