Sivuja: 1 ... 53 54 [55] 56 57 ... 79
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kanavointia  (Luettu 582729 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
morgause
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #810 : 20.04.2009 11:30:21 »

Hei!

Tässä sitä taas ollaan etsimässä apua muualta kun tuntuu, että omat rahkeet ei riitä... Eli minun kysymykseni/huolenaiheeni koskee terveydentilaani. Keho on viime aikoina reistaillut vähän monellakin tavalla, pää kanssa siinä samalla, enkä tiedä kumpi johtuu kummasta. Mutta nyt olen tilanteessa, jossa olen todella huolissani omasta terveydestäni ja ahistaa ja pelottaa. Ja harmittaa hirveästi, koska tämä tilanne sattui juurikin sillä hetkellä kun eniten voimia kaipaisin, jotta saisin otettua kaiken irti siitä, että olen päässyt tavoitteeseeni, jonka eteen olen kovasti tehnyt töitä. Vinkkejä?
tallennettu
Apollinaria
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #811 : 20.04.2009 12:39:49 »

Hei Rhodonite.

Minulla on paljon kysymyksiä koskien niin miesasioita, itsetuntemusta kuin omaa polkuanikin.

Mutta, nyt haluaisin kysyä, että kuka on minun enkelini? En ole koskaan ajatellut enkeleistä niin, että ne ovat ihan tuossa vieressä ja heiltä voi kysyä neuvoa ja opastusta. Olen aina tuntenut, että "joku" on "vieressäni" ja välillä saankin häneen kontaktia ja välilä en. Tämän keskustelualueen myötä, minulla heräsi kova halu tarkentaa ja selvittää, että kuka on enkelini. Tällähetkellä tarvitsisin häntä kovasti. Ja jos hänellä on nimi, niin se helpottaisi kommunikointia.

Selityksistäni varmaan huomaat, että olen vasta-alkaja näissä enkeliasioissa  :Smiley, vaikka koko elämäni olen ollut heistä omalla tavallani tietoinen.

Jos hänellä on minulle viesti, niin odotan sitäkin innolla.

Kiitos sinulle  smitten

tallennettu

Aurinko: Vesimies
Nousumerkki: Vaaka
Kuu: Rapu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #812 : 21.04.2009 12:04:50 »

Antlous

Olet hyvin tietoinen tilanteestasi. Ja tunnistat myös palaavasi joskus vanhaan käyttäytymiseesi. Tämä kaikki on jo hyvin paljon Sinulta. Ehkä suurin kysymys voisi olla: Kuinka menet eteenpäin?

Yksi on suhtautumistapa, johon voit vaikuttaa. Jos harrastat liikuntaa, keskity erityisesti mielihyvään, jota siitä saat. Älä mieti että se on terapiaa tai kunnon kohotusta tai mitään muutakaan. Hae liikunnasta nautintoa, tunne se, elä nautintoa, nauti. Askel askeleelta ota suunta kohti parempaa olotilaa. Ja jos tästä paremmasta olotilasta tulee pysyvämpi, se houkuttelee samankaltaisia ihania ihmisiä elämääsi. Sitten voi myös aiempi kumppanisi huomata sinut eri tavalla, ja vaikka sanoa, kuinka muuttunut olet. Ja koska olet muuttunut, tulet onnelliseksi hänen sanomastaan, etkä odota muuta. Uskallat katsoa miten elämä kantaa.

Entä jos epäonnistut? Tee parhaasi.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #813 : 21.04.2009 12:12:27 »

morgause

Elämä on kokemusta, ei tavoitteita pelkästään. Koet juuri nyt jotakin elämässäsi. Ota hiukan etäisyyttä tilanteeseesi ja tee tarvittavat muutokset. Alussa tulee aina kurja olo, jos huomaat että haluat toteuttaa itseäsi jollakin tavalla, mutta ei voikaan, kun kroppa oireilee yms. Tämä kuuluu elämään. Se haluaa kertoa sinulle asioista, jotka eivät ole näkyviä. Jos opiskelet tässä maailmassa, saat todistuksen siitä. Sisäisestä maailmastasi et saa näkyvää todistusta, mutta jos unohdat sen, kroppa (eli sielusi) muistuttaa sinua siitä. Huolehdi siis näkyvästä ja näkymättömästä maailmastasi.
tallennettu
Antlous
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #814 : 21.04.2009 12:20:07 »

Kiitos vastauksesta, viisaita sanoja sanoit Smiley

Täytyy vaan yrittää parhaansa, olematta kumminkaan liian ankara itselleni.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #815 : 21.04.2009 12:27:47 »

hei Apollinaria,
 joskus on mielestäni hyvä olla "vasta-alkaja"  Smiley itse yritän joka päivä "aloittaa alusta" etten kangistu kaavoihin, toisaalta vielä tuo oma tapasi olla tietoinen on hieno asia, josta on hyvä edetä. Mutta tässä kanavointi:

Rakas, tässä suojelusenkelisi. Voit pitää minua hyvänä ystävänäsi, joka tosin on verhon takana. Olemme tehneet yhteistyötä aiemminkin, nyt sovimme tällaisen yhteistyömuodon. Heti alkuun muutama varoituksen sana. Kun omalla tavallasi aistit minua, yritä aina ymmärtää asioita ilman sanoja. Kunnioita yhteyttämme, kumpikaan ei ole pomo, mutta minä saatan juuri nyt nähdä jotkut asiat paremmin kuin sinä. Toisaalta vain sinä voit elää omaa elämääsi.

Älä puhu tästä asiasta liikaa toisille ihmisille, koska haluaisin että rakennat omaa sisäistä maailmaasi rauhassa, askel kerrallaan. Sinulla on aina vapaa tahto. Voit tehdä niin kuin haluat. Vastaat myös seurauksista. Vielä tärkeintä ei ole että olisit aina suoraan yhteydessä minuun, vaan että opit elämää laajemmin ja että olet rehellinen itsellesi.

tallennettu
Apollinaria
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #816 : 21.04.2009 16:15:49 »

Hei Rhodonite

Kiitos paljon smitten
tallennettu

Aurinko: Vesimies
Nousumerkki: Vaaka
Kuu: Rapu
Heart
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #817 : 22.04.2009 13:58:03 »

Hei, olen ollut miesystäväni kanssa nyt pari vuotta. En ole oikein onnellinen, mutta en ole pystynyt suhdetta lopettamaankaan. Mitä pitäisi tehdä? Nyt on suunnitelmissa ensimmäistä kertaa yhteinen lomamatka kesällä. Miltä tämä näyttäisi? t. Heart
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #818 : 23.04.2009 22:50:15 »

Heart

Onnellisuus on joskus vaikea huomata tai löytää. Jos tosiaan olet onneton suhteessasi, silloin voit harkita siitä lähtemistä. Jollet ole varma oletko onneton, silloin odota jotta tiedät oletko onneton vai löydätkö onnea. Päätöksen teet viime kädessä sinä. Yhteinen lomamatka voi olla vaikea, jos ette puhu tästä onnellisuusasiasta ja muustakin.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #819 : 23.04.2009 23:56:55 »

eijar

Työnvaihdosta ei tällä kertaa kommenttia. Sinun olemuksessasi on rakkautta lupaavaa vetovoimaa.
tallennettu
DetmarKran
Vieras
« Vastaus #820 : 26.04.2009 07:10:03 »

Hei,
pian on tullut kuluneeksi vuosi kihlaukseni päättymisestä. Tuona aikana olen käynyt läpi suhteen hienoja ja huonoja puolia, käyttäen kaikkia tuntemiani keinoja hyväkseni. Elämä on vuodessa muuttunut melkoisesti, ja suuntakin tuntuu hyvältä.

Yhteenkuuluvuuden tunne oli kuitenkin niin valtava, etten ole vieläkään kokonaan ohi sekä kipeistä, että kauniista tunteista. Niin syvältä kosketti hänen läsnäolonsa, että ensitapaamisen jälkeen tunsin hänen olevan kauan kaivattu kumppanini. Lähes vuosikymmen myöhemmin tunne on edelleen samankaltainen.  Voisinko saada viestiä enkeliltäni, jota en ole osannut muutamaan vuoteen kuunnella tai kuulla?

Toivoisin kasvavani edelleen, olen jo mukavasti alussa. Monet upeat asiat ovat jo toteutuneet kodin, lapsen hyvinvoinnin ja itse rakentamani työn ympärillä, mutta kuinka löydän vielä yhden tason syventääkseni tätä kaikkea?

Ihmissuhteen aikakin saattaisi olla lähellä, mutta ajatus siitä on kuin kevyt tuuli hiuksissa. Se voisi olla entinen kihlattuni tai sitten kokonaan uusi. Tällä kertaa saattaisin olla valmiimpi oikeaan suhteeseen.

Hymyilyttää oma tunteeni siitä, että olisin astumassa portaalta ylemmälle, mutta en pysty näkemään tuota askelmaa. Tunnen sen, vaan en näe, mistä luottamus omaan tunteeseen?

Olisin kovin kiitollinen viestistä.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #821 : 26.04.2009 15:36:38 »

Kevättä ja kesää kohti uudella nimellä  smitten   Sama henkilö kuitenkin olen edelleen...  Smiley   

Äiti-Maan kanssa kurotamme kohti taivasta.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #822 : 26.04.2009 15:42:52 »

sidrika    smitten

Olet ikään kuin arkkienkeleiden sukua. Näethän tämän kun katsot peiliin. Katso henkeäsi, se odottaa sinun ottavan askeleen kohti itsesi tunnistamista. Voisiko olla mahdollista että katsot itseäsi aivan eri tavalla, ilman kirjaa ja etsimistä, katso nyt itseäsi sydämelläsi. Ole läsnä. On olemassa totuus ja illuusio.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #823 : 26.04.2009 15:57:11 »

DetmarKran

Voit illalla, kun päivän häly on ohi, tuntea yhteenkuuluvuutta entiseen mieheesi ja lähettää hänelle hyviä ajatuksia, rukoilla tai mikä sinusta tuntuu hyvältä. Voit myös puhua enkelillesi samassa yhteydessä. Kun keskität kaipuun tunteita tällaisessa hetkessä, voi tämä aiempi suhde alkaa tuntua yhteenkuuluvalta edelleen, että voitte olla yhteenkuuluvia vaikka ette olisikaan yhdessä, ja että voit kaivata hetken häntä ja sitten jatkaa eteenpäin. Muuten päivisin voit hoitaa asioitasi pyrkien unohtamaan menneet, sillä elämmehän vain nykyhetkessä.

Samalla näissä iltahetkissä huomaat kuinka löytää tason jolla syventää elämääsi. Istut ja tyhjennät mielesi sen jälkeen kun olet ajatellut asioita kuten aiempaa suhdettasi, istut ja pyydät enkeliltäsi apua ja olet vain. Sallit vaikka et osaa pukea sanoiksi saitko yhteyden tai et.

Luottamus omaan tunteeseen löytyy näistä iltahetkistä askel askeleelta, tavalla jota ei pysty selittämään. Ota oma hetki tällä tavalla joka ilta.
tallennettu
DetmarKran
Vieras
« Vastaus #824 : 27.04.2009 18:27:42 »

Luottamus omaan tunteeseen löytyy näistä iltahetkistä askel askeleelta, tavalla jota ei pysty selittämään. Ota oma hetki tällä tavalla joka ilta.

Kiitos lempeistä sanoista, ne lämmittivät.

tallennettu
Sivuja: 1 ... 53 54 [55] 56 57 ... 79
  Tulostusversio  

Siirry: