Sivuja: 1 ... 38 39 [40] 41 42 ... 80
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kanavointia  (Luettu 457263 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
jadex
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 61


Profiili
« Vastaus #585 : 18.10.2008 11:42:13 »

Hei,
haluaisin tiedustella miksi en ole kyennyt saavuttamaan paikkaani työelämässä enkä parisuhteessa? Miten voisin muuttaa/muuttua, että asiat vakiintuisivat elämässäni mieleisikseni?

Rakkaudella ja kiitollisuudella,

Jadex
tallennettu
sipsukka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21



Profiili
« Vastaus #586 : 20.10.2008 12:41:44 »

Hei,
Näkyiskö mitään helpotusta taloudelliseen tilanteeseeni joka on aivan kuralla?  Embarrassed  Ja kukahan olisi mahdollisesti henkioppaanani? smitten
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #587 : 22.10.2008 11:15:21 »

hei kaikille,

olen kiireinen töissäni, joten en pääse vielä vastailemaan. Toivottavasti saat vastauksen muualta tai maltat odottaa. Hyvää ja värikästä syksyä siihen asti  smitten

Rhodonite
tallennettu
marija
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 161


Löydät minut seuraavassa elämässä - ellet tässä..


Profiili
« Vastaus #588 : 11.11.2008 05:44:18 »

Hei, onko tämä vielä voimassa oleva..? Olisin kysynyt miltä näyttää elämäni ylipäänsä, jatkuuko yhtä sekavana vai rauhoittuuko jo vähitellen? Kiitos
tallennettu

Miun kans olis niin heleppo olla, saisi olla justiisa niin ku mie sanon.

Aurinko Ravussa
Kuu Oinaasa
Nousumerkki Neitsyt
Merkurius Ravussa
Venus Leijonassa
Mars Neitsyessä
Sideerinen Kaksonen
Maa-Hevonen
Keltainen Solaarinen Aurinko
rhodonite
Vieras
« Vastaus #589 : 13.11.2008 21:58:02 »

Hei!

Yritän viikon kuluessa järjestää aikaa. Jollei löydy, sitten on parempi lopettaa. Joten palaan asiaan  smitten

Rhodonite
tallennettu
vilijonkanperhe
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #590 : 14.11.2008 17:40:10 »

Minulla on nyt päällä paha parisuhdekriisi, mies haluaisi erota, mutta minä en. Vaikeaa on, mutta haluaisin silti yrittää, lastenkin takia. Mitä tähän kanavoidaan, paraneeko tilanteemme enää? Takana on paljon vastoinkäymisiä, molemmilla henkilökohtaisia ja vielä yhteisiäkin.

Kiitos suuresti, jos osaat jotain kertoa!
tallennettu
Memmy
Vieras
« Vastaus #591 : 18.11.2008 00:39:44 »

Heips!
Voitkos katsoa mitä elämäni näyttää lähitulevaisuudessa. Helpottaako tämä taistelu?

Kiitos todella paljon näin etukäteen  smitten
tallennettu
Kati
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45


Profiili
« Vastaus #592 : 21.11.2008 10:57:44 »

Hei! Olisiko minulle viestiä suojelusenkeliltäni? smitten
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #593 : 25.11.2008 08:05:40 »

Päärynä

Sinulla on tällä hetkellä tarkoitus tavata ja oppia tuntemaan toisia, ei välttämättä seurustella vielä. Tämä aika auttaa Sinua siirtymään erilaiseen elämänvaiheeseen. Voisit nauttia toisten seurasta hyvällä omatunnolla. Seurustelu juuri nyt voisi kuitenkin tuntua liian intensiiviseltä.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #594 : 25.11.2008 08:08:35 »

sirulainen

Katso erilaisia vaihtoehtoja elämässäsi. Et ehkä ole huomannut vielä kaikkia. Anna tilanteiden näyttää mihin suuntaan voisit katsoa. Ole avoin kaikille tilanteille, sillä se mikä näyttää ei-toivotulta juuri se voi olla suuntasi. Niin että saat energiaa, kun olet selvittänyt omassa itsessäsi asioita. Sinun ei välttämättä tarvitse tehdä mitään, vaan etsiä uusia näköaloja.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #595 : 25.11.2008 08:10:11 »

galaks

Sinulla ajatus juoksee hyvin nopeaan, ja siksi ehkä 'kuvittelet' liikoja. Mikä tekeminen saa Sinut rauhalliseksi? Tee sitä 5 minuuuttia päivittäin. Sitten huomaat asiat oikeissa mittasuhteissa.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #596 : 25.11.2008 08:12:12 »

aava1

Tässä henkioppaasi. Olen enkeli ja olemme tehneet yhteistyösopimuksen ennen kuin synnyit. Lupasin auttaa Sinua siinä vaiheessa kun elämäsi alkaa muuttua ja Sinun tulee kasvaa kohti henkisyyttä ja erilaista elämäntapaa. Olen siis kanssasi juuri nyt. En ole aiemmin ollut oppaanasi tässä elämässä.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #597 : 25.11.2008 08:13:57 »

höyhen

Rakkausasiaa on joskus vaikeaa opastaa. Kun elää asioita saa kokemuksia ja niistä oppii. Osaat jo rakastaa, anna myös toiselle tilaa.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #598 : 25.11.2008 08:15:35 »

annel

Sinulla on mahdollisuus oppia asioita edelleen. Olet siis itse valinnut tullla takaisin oppimaan. Oppiminen voi olla täynnä elähdyttäviä kokemuksia, ja tietysti vaikeitakin aikoja. Olen henkioppaanasi kanssasi.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #599 : 25.11.2008 08:22:43 »

epona, kiitos kauniista kirjoituksestasi.

Rakas tässä suojelusenkelisi. Sinulla on 'henkisiä' tavoitteita, joskus niiden toteuttaminen vaatii 'maallisia' keinoja. Järjestä arkesi huolella, pidä pöytäsi siistinä yms. Harjoittele aikataulusi suunnittelua ja sen toteuttamista.

Tällä hetkellä riittää että tulet hyvin toimeen lasten kanssa. Aina kun tapaat lapsia, ole oma itsesi.

Reiki on hyvä yhdistää jonkun ammatin kanssa. Niitä ei tarvitse yhdistää tietoisesti vaan riittää että Sinulla on kokemusta molemmista.

Olen suojelusenkelisi Afstar.

Sinulla on edesmennyt sukulainen kanssasi. Hän opastaa Sinua joissakin asioissa.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 38 39 [40] 41 42 ... 80
  Tulostusversio  
 
Siirry: