Sivuja: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 80
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kanavointia  (Luettu 457175 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
rhodonite
Vieras
« Vastaus #435 : 28.06.2008 23:34:03 »

Artemisu

Olet jäljillä kyllä.

Joskus lääkärillä on hyvä poissulkea yleisimmät lääketieteelliset diagnoosit.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #436 : 28.06.2008 23:38:26 »

adec

Ihan perusohjeet. Ole aktiivinen työnhaussasi tai ehkä opiskelu kiinnostaisi sinua. Mitä haluat tehdä? Jotakin uutta? Entä työvoimatomiston työllistämiskurssi. Aktivoidu, kävele joka päivä lenkki ja mieti eri mahdollisuuksia.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #437 : 28.06.2008 23:41:43 »

Tycoon

Ota auto ja aja 50km päähän ja mieti. Mitä ekana tulee mieleesi kun olet rauhoittunut. Mitä haluat? Ota pieni aikalisä. Olen kanssasi. Pyydä seesteisyyttä, ja yritä vain kuunnella itseäsi. Älä yritä suhteessa mitään ihmeellistä yhden päivän aikana. Kuuntele sydäntäsi.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #438 : 28.06.2008 23:45:37 »

pohjoisen tuulonen

Hiukan tiukka on tilanne. Hengitä. Hengitä, ethän kuitenkaan voi lakata hengittämästä rakas lapsi. Korjaa se mitä on korjattavissa. Opi asioista. Elämässä ei koskaan saa aikaa takaisin. Se pätee kaikkeen. Ethän saanut eilistäkään takaisin. Anna ajan kulua.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #439 : 28.06.2008 23:47:58 »

Tulikukka

Joskus tulee vaihe, jolloin uusi vaihe säikyttää. Opitko lapsena kävelemään? Opit nytkin menemään eteenpäin. Kävele kohti uutta. Olen kanssasi.
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #440 : 29.06.2008 10:55:56 »

Artemisu

Olet jäljillä kyllä.

Joskus lääkärillä on hyvä poissulkea yleisimmät lääketieteelliset diagnoosit.

Kiitos.  smitten

Muoks: Enpä taida olla millään jäljillä..  Embarrassed Embarrassed  Se siitä sitten, koko homma vesittyi.. Hän löysi sopivamman ja menee eteenpäin.
« Viimeksi muokattu: 01.07.2008 20:19:50 kirjoittanut Artemisu » tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #441 : 03.07.2008 20:01:01 »

Artemisu,   smitten

olen pahoillani että niin kävi. Toivottavasti vastaukseni ei antanut väärää tuntemusta sinulle tai turhaa pilvilinnaa. Hyvää vointia ja valoa polullesi,

Rhodonite
tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #442 : 03.07.2008 20:14:18 »

 Mitä minulle nousee esiin, elän murrosvaihetta  Smiley
tallennettu
Karoliina
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 57



Profiili
« Vastaus #443 : 08.07.2008 20:40:13 »

Hei sinä ihana rhodonite. Sinun kanavoidut vastaukset ovat niin selkeitä, ja niistä on apua, joten kysyisin vielä mikä neuvo minun työpaikan suhteen? Vaikka aluksi olin innostunut ja iloinen, että pääsin edellisestä pois, mutta tämä on raskasta työtä ja jo niin puuduttavan tylsää. Mutta uskallanko tai kannattaako siitä jäädä syksyllä pois? Rahaakin tarvitsisi eikä muista töistä tietoa ole. Mitä teen tai mitä voisin tehdä, onko minulla vaihtoehtoja?
 Huh

T: Karoliina
tallennettu
aeiouyäö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 276



Profiili
« Vastaus #444 : 08.07.2008 22:48:24 »

Haluaisin kysyä, että tuleeko minulla ikinä olemaan mitään sen yhden ihmisen kanssa? Tunnen vaan niin suurta alemmuudentuntoa, että aloitteen tekeminen tuntuu mahdottomalta.En vaan saa sitä tyyppiä mielestäni, vaikka miten haluaisin ja yrittäisin.
tallennettu

Aurinko-venus-yhtymä skorpionissa, 1.huone

Kuu Jousimiehessä, 2.huone

Mars-MC-yhtymä leijonassa

Merkurius-nousumerkki-yhtymä Vaa'assa
rhodonite
Vieras
« Vastaus #445 : 10.07.2008 11:17:17 »

Norna

Tämä onkin vaikea pähkinä. Asia on aika laaja. Jos vastaa lyhyesti, niin tulkinta voi olla hyvinkin erilainen.

Uusi voi aina pelottaa. Katso rohkeasti niiden ihmisten suuntaan jotka voisivat edustaa uutta vaihetta, ja uskalla jättää ne ihmiset jotka selkeästi edustavat vanhaa. (Tämä ei tarkoita että jätät heti kumppanisi Wink)
tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #446 : 10.07.2008 11:22:07 »

 Kiitos rhodonite, ihan nappiin meni sillä elän nyt vanhan ja uuden maailman rajalla ja valintoja pitää tehdä.  Shocked
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #447 : 10.07.2008 11:23:25 »

Karoliina, tuhannet kiitokset ihanista sanoistasi. Olet enkeli.

Työpaikka on erittäin tärkeää siksi, että vietämme siellä niin paljon aikaa ja siksi kun saamme elannon siitä.

Voisi ajatella että nykyinen työsi on välivaihe, jossa sinulle selviää mitä haluat. Jaksatko vielä olla avoin ja tehdä ajatustyötä uusista asioista. Miten voisit mahdollistaa uuden työpaikan? Mitä asioita voit tehdä asteittain, jotta olet lähempänä uutta työtä. Pidä mieli avoimena, ja muista myös vapaapäivät, jolloin nautit elämästä.



tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #448 : 10.07.2008 11:28:04 »

aeiouyäö

Rakkausasiat ovat niin tärkeitä, ja samalla niissä korostuu omat tunteet haavoittuvuudesta. Jos tekisit aloitteen olisit hyvin haavoittuvainen, sillä toinen voi torjua sinut. Onko mahdollista että olet hänen lähellä, mutta olet vain, et mieti mitään. Nautit elämästä ja olet oma ihana itsesi.

tallennettu
Päärynä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 105



Profiili
« Vastaus #449 : 10.07.2008 14:00:12 »

Hei Rhodonite!

Pitkän pitkän aikaa olen ollut ilman parisuhdetta, eikä minulla ole oikeastaan ollut tarvettakaan löytää ketään. Nyt pikkuhiljaa on kuitenkin noussut toive löytää joku, jonka kanssa jakaa tätä elämää. Miltähän tulevaisuuteni näyttäisi siis tämän asian suhteen? Smiley
tallennettu

Ihan turhaan tuotakin tuskailet
jos päivä ei pilkota polkusi yllä.
Se valo, jota ulkoa löydä et,
sehän rintasi luolassa loimuu kyllä.

-Aaro Hellaakoski
Sivuja: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 80
  Tulostusversio  
 
Siirry: