Sivuja: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 80
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kanavointia  (Luettu 457177 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
rhodonite
Vieras
« Vastaus #330 : 08.02.2008 06:27:43 »

Soul´s Adventure:

kulta, henkinen ihminen ei kyllästy koskaan, sillä suora taivaan yhteys on enemmän kuin mitään voisi koskaan toivoa. arkkienkelit voivat konsultoida joissakin asioissa ihmistä, mutta henkilökohtaisena oppaana heistä ei toimi kukaan. Sellainen ei yksikertaisesti kuulu arkkienkelialueeseen.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #331 : 08.02.2008 06:31:05 »

pingsta:

ehkä miehesi aikomus on pitää sinua edelleen, ja sinä itse et ole aivan 100% varma että olet lähdössä. seurauksena on ikään kuin pattitilanne. kysymys on enemmän selkeydestä kuin kiusanteosta. ole selkeä.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #332 : 08.02.2008 06:37:15 »

sirulainen:

kun elämäntilanne jumittuu kunnolla voi tuntua siltä että et pysty vaikuttamaan omiin asioihisi. tilanne on päinvastoin. sinua koulutetaan tekemään ratkaisuja ja etenemään elämässäsi. tee pieniä päätöksiä joka päivä. vaikka tilanne olisi kuinka paha, voit aina tehdä jotain itsesi hyväksi. kävele ja liiku, kuuntele lempeää musiikkia jne.

päivä päivältä tee joka päivä tilanteen eteen jotakin. tee itsesi eteen jotakin. mieti mitä et halua elämääsi ja muuta se. ole oman elämäsi seppä. tao uusi polku itsellesi.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #333 : 08.02.2008 13:45:21 »

Soul´s Adventure:

vaihdat puheenaihetta hengästyttävään tahtiin. sinulle tekisi hyvää lukea vastaustamme yhden tunnin ajan. silloin voisit myös kommentoida saman aiheen sisällä.

on eri asia puhua taivaan todellisen yhteyden tärkeydestä ja toisaalta ihmiselämästä ja tunteista. jos emme puhu tunteista vastauksessamme, se tarkoittaa että se ei ollut puheenaiheena.

vielä kerran: ensin tulee todellinen yhteys taivaaseen. sitten ymmärrät enemmän tunteitasi ja osaat solmia ihmisshteita. silloin myös enkeliyhteytesi on parempi.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #334 : 08.02.2008 18:14:31 »

Osaan solmia.. hehe.-. Osaan kyllä aika hyvin, mutta osaako miehet.. aina pitää kelpuuttaa jotain, että jotain edes saisi.. palataan..

Luin kyllä vastauksenne, mutta tuntuu että enkelten maailma on eri kuin ihmisten, enkelithän ovat eri evoluutiossa eikä ole ihmisten tunnemaailmaa..

mutta siis pointti viestissäni oli enkelin KOKEMINEN, olin tänään lyhyesti vastaanottavassa tilassa, paikalle tuli lähinnä opas, ei enkeli, ehkei enkelillä ollut tällä kertaa enempi asiaa. Ok!  Wink

pingsta, hm, siis toinen tapa selvitellä riippuvuuksia, ongelmatilanteita on regressioterapia, siellä voi myös vahvistaa siteitä (tai energiahoitajalla). 
« Viimeksi muokattu: 08.02.2008 18:18:33 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
keijuenkeli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24


Profiili
« Vastaus #335 : 08.02.2008 18:28:18 »

Hei rhodonite,

millaisia kortteja nousee minulle neuvoksi? Wink

Kiitos! smitten
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #336 : 08.02.2008 23:28:08 »

Hei kaikille,

lopetan tällä erää kanavoinnin täällä. Kiitos ja hyvää jatkoa!

Rhodonite
tallennettu
sannaska
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7



Profiili
« Vastaus #337 : 10.02.2008 17:33:52 »

Hei rhodonite,

millaisia kortteja nousee minulle neuvoksi? Wink

Kiitos! smitten

Hei,

kanavoinnissa ei nostella kortteja (ainakaan minun tietääkseni).
tallennettu
siipirikko
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17


Rakkaus on ikuinen


Profiili
« Vastaus #338 : 21.02.2008 17:12:38 »

siipirikko: totta olet jonkin verran välitilassa. siitä onkin puhuttu aiemmin. tulet kyllä kuulluksi, rakkaani, mutta vastaukseni ei ole sellainen mitä odotat. ennakkoasenteesi väsymyksestäsi on niin vahva ettet oikein halua katsoa uusia ja kivoja asioita, joita olen kovasti ohjannut eteesi. rakkaani, luuletko että ne ovat sattumaa? eivät. sinä vain kiellät ne turhana hömpötyksenä heti, etkä punnitse asioita. mieti yön yli ja katso eri vaihtoehtoja. ole avoimempi. tee uusia asioita.

Rakas suojelusenkelini!  angel

Olen yrittänyt noudattaa neuvoasi olla avoimempi (avoin olen mielestäni ollut jopa liiankin) ja tehdä uusia asioita, mutta miksi uusien asioiden tekeminen pelottaa. Pelottaa jopa niin paljon, että on helpompaa luopua niistä, kuin joutua lähes paniikkiin ja lopulta uupumiseen tai jopa sairastumiseen. En ole pitänyt niitä hömppänä...
 Cry  Sen vuoksi olen pysynyt tutuissa turvallisissa asioissa ja tekemisissä ja tehnyt sen minkä väsymykseltäni olen jaksanut.
Miksi minulla ei ole voimaa ponnistella?  Miksi pelkään?

Suojelusenkelini, voitko lähettää minulle voimaa, rohkeutta ja elämäniloa??

Kiittäen! smitten smitten

Välitilassa oleva siipirikko 
tallennettu

Härkä
Nouseva Leijona
Punainen Itsevallitseva Käärme
Kukko
rhodonite
Vieras
« Vastaus #339 : 22.02.2008 15:00:39 »

siipirikko:

vastailen sinulle kun olen tullut reissusta, lähetän sinulle apua juuri nyt, voi hyvin,

- Rhodonite    smitten
tallennettu
siipirikko
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17


Rakkaus on ikuinen


Profiili
« Vastaus #340 : 22.02.2008 15:46:42 »


Kiitos ja hyvää matkaa!


siipirikko smitten
tallennettu

Härkä
Nouseva Leijona
Punainen Itsevallitseva Käärme
Kukko
rhodonite
Vieras
« Vastaus #341 : 25.02.2008 04:03:32 »

siipirikko:

pelot ovat aina todellisia, niihin on aina joku syy. se on totta. peloista voi myös päästä eroon. pelon takana on aina joku oppimisen tarkoitus. miksi pelkäät jotakin asiaa? yritä selvittää itsellesi asia kerrallaan. kävele luonnossa paljon ja yritä olla läsnä hetkessä. jos todella haluat tietää peloistasi, voit laittaa yv:n rhodonitelle, mutta muista olla tosissasi, että haluat todella päästä eroon pelostasi. kysy sydämeltäsi mitä se haluaa. voi olla että tarvitset vielä pelkojasi. voi olla että voisit päästää jo osan menemään. vastaus taivaalla on aina, kysymys on siitä mitä päätät. ja jos lähestyt taivasta tässä asiassa, oletko valmis toteuttamaan neuvoja joita saat. oletko valmis kohtaamaan pelkosi (=mahdollisuutesi)?
tallennettu
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #342 : 27.05.2008 12:08:34 »

Rohana: tässä suojelusenkelisi. koirasi haluaa lähteä pois. hän on tehnyt tehtävänsä. hän toivoo että voisit rakastaa häntä vielä. ihan olla läsnä ja tuntea hänen rakkautensa. koirasi voi antaa vielä sinulle niin paljon. näyttää kuitenkin siltä että hän haluaa lähteä pois. hän arvostaa jos kiinnität huomiota rakkauteen suremisen sijasta. kaikella on vain aikansa. aika lähteä ja aika jatkaa elämää. voit vielä paljon oppia koiraltasi rakkaudesta. ole läsnä koirasi kanssa. tunne elämä.

P.S. kyllä vähän itkettää muakin... mutta rakkaus voittaa -R

Hei Rhodonite, kyselin joulukuussa koirastani ja nyt kun tänään koitti päivä että tiemme sitten erkanivat lopullisesti, halusin etsiä viestisi (joita oli enemmänkin) ja lukea ne lohdutukseksi. Toivottavasti rakkaan karvaturrini on nyt hyvä olla, pyysin häntä käymään joskus unissani kertomassa. Cry
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
rhodonite
Vieras
« Vastaus #343 : 31.05.2008 21:18:25 »

Hei Rohana,

kiitos kun kirjoitit kuulumisia. Koirasi voi hyvin ja on matkalla uusiin palvelutehtäviin. Kaikea hyvää sinulle Smiley

- Rhodonite     smitten
tallennettu
rubiinitar
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 444


Profiili
« Vastaus #344 : 31.05.2008 22:08:33 »

Olisiko henkimaailmassa kellään kerrottavaa mahdollisesta  muutostani ja parisuhteestani? Wink
tallennettu
Sivuja: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 80
  Tulostusversio  
 
Siirry: