Sivuja: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 80
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kanavointia  (Luettu 457181 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
rhodonite
Vieras
« Vastaus #315 : 05.02.2008 15:26:55 »

Tulikukka:

sinulle on puhuttu muutoksista koska olet niistä haaveillut. edelleen sinun pitää tehdä työtä sen eteen. tämä työ on visualisointia, tunteiden voimakasta kohdistamista omiin unelmiin. elä mielessäsi unelmiasi. ja kun tilaisuus tulee eteen; tartu siihen.

muutokset eivät ole mystiikkaa. sinä päätät mitä haluat. jotkut muutokset tapahtuvat nopeasti, jotkut hitaasti ja jotkut eivät ehkä ollenkaan. muista kiinnittää huomiosi joka päivä siihen mitä haluat todella. luo oma elämäsi. elä sitä. muutoksia voi tapahtua koska tahansa, silloin kun itse olet niiden takana ja luot.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #316 : 05.02.2008 15:35:13 »

vehmis:

tarkista mihin voit vaikuttaa työssäsi. mihin et voi vaikuttaa työssäsi. esim. työssä voi aina kohdata vaikeita asiakkaita, silloin voit muuttaa omaa asennettasi, et välttämättä asiakkaan. jos kuitenkin muutat omaa asennettasi, silloin on mahdollista että asiakaskin rauhoittuu. tarkista kaikki asiat työssäsi, joissa voisit muuttaa asennettasi.

tee siitä seikkailu. kyse ei ole siitä että olisit epäonnistunut ja vain sinun pitäisi muuttaa asennettasi, vaan kyse on siitä että muutat pysyvästi elämääsi, ja saat pysyvämmän onnen sisällesi. tämä on kaikein arvokkain timantti.

mitä tahansa teet työsi suhteen, tämä ehdottamamme "projekti" on aina hedelmällinen. ole omien tunteittesi kuningatar.
tallennettu
annu74
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 34


Profiili
« Vastaus #317 : 05.02.2008 15:50:52 »

Nyt tarvitsisin ohjeistusta tähän iltaan, jos saisit tähän jotain.  idiot2

Miten mahtaa käydä tänään illalla keskustelussa? Meillä pitäisi olla vakava keskustelu suhteemme jatkosta tänään... mies ilmoittaa mitä haluaa jatkossa ja onko se aivan muuta kuin minä odotan. Vähän mietityttää mitä tulee vastaan... Huh

Saisitko tähän jotain "evästystä" minulle?
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #318 : 05.02.2008 15:54:34 »

annu74:

sinulla on 50% mahdollisuus vaikuttaa. loput on sinun miehesi. hyväksy tämä.

pyydä meiltä apua, että olisit seesteinen, että oppisit hyväksymään. että oppisit. olemme aina kanssasi. pidä yllä ajatusta jossa molemmat ovat lopulta onnellisia, oli ratkaisu mikä tahansa.
tallennettu
annu74
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 34


Profiili
« Vastaus #319 : 05.02.2008 16:05:14 »

annu74:

sinulla on 50% mahdollisuus vaikuttaa. loput on sinun miehesi. hyväksy tämä.

pyydä meiltä apua, että olisit seesteinen, että oppisit hyväksymään. että oppisit. olemme aina kanssasi. pidä yllä ajatusta jossa molemmat ovat lopulta onnellisia, oli ratkaisu mikä tahansa.

Kiitos! Huh, kun jännittää miten käy... Shocked

Tosiaan, on hyväksyttävä kaikki vaihtoehdot kävi miten kävi enkä minä voi vaikuttaa lopputulokseen kuin omalta osaltani. Pitää ajatella niin, että jos tämä oli tässä, se on lopulta molempien parhaaksi. Ja niinhän se taitaa ollakin.  Kiss
tallennettu
Cheva
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 322


Aurinko härkä. Kuu kaksonen. Nouseva Leijona.


Profiili
« Vastaus #320 : 05.02.2008 21:40:43 »

Hei...
Taisin saada entiseni kanssa karmat kuntoon. Toivottavasti?
Joko tämä pahapoika-vaiheeni jää taakse ja pystyn kunnolla kiintymään "kilttiin mieheen"? Tiedän, kysymys on vähän höpsö... Mutta noh, minulle suuri Embarrassed
tallennettu

A ttitude
B efore
I ntelligence
(http://www.nafithat.com/vb/images/smilies/zzzr07.gif)

Nyt on menneisyyden päätepiste.
kiisu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #321 : 06.02.2008 12:23:13 »

mitä kerrottavaa minun oppailla ja enkeleillä olisi? tuntuu niin vaikealta ..
tallennettu
annu74
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 34


Profiili
« Vastaus #322 : 06.02.2008 12:26:16 »

annu74:

sinulla on 50% mahdollisuus vaikuttaa. loput on sinun miehesi. hyväksy tämä.

pyydä meiltä apua, että olisit seesteinen, että oppisit hyväksymään. että oppisit. olemme aina kanssasi. pidä yllä ajatusta jossa molemmat ovat lopulta onnellisia, oli ratkaisu mikä tahansa.

Kiitos! Huh, kun jännittää miten käy... Shocked

Tosiaan, on hyväksyttävä kaikki vaihtoehdot kävi miten kävi enkä minä voi vaikuttaa lopputulokseen kuin omalta osaltani. Pitää ajatella niin, että jos tämä oli tässä, se on lopulta molempien parhaaksi. Ja niinhän se taitaa ollakin.  Kiss

Eipä taida miehellä riittää mielenkiintoa sen vertaa että olisi myös valmis tekemään asioiden eteen jotain. En voi jatkaa näin ja miehen ehdoilla kuitenkaan... Cry  Aika tappiomieliala päällä.. Mies ei oikeastaan antanut mitään suoria vastauksia/ toivoa muutoksesta. Minun pitäisi vain odottaa jospa hän saisi muutosvaihteen päälle mutta ei sekään kuulemma hetkessä käy. Miten tuollaiseen sitten pitäisi suhtautua??  Undecided Taitaa olla viisainta unohtaa koko juttu...  Sad Sad
tallennettu
Sissis
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 300



Profiili
« Vastaus #323 : 06.02.2008 17:44:51 »

Terapia takkuaa... en päästä tunteita piiloistaan.
Sain ylennyksen ja paremman palkan.. en ole tyytyväinen, olisin halunnut pois.
Piiloudun tyhmiin vaatteisiin, koska en halua että kukaan huomaa "sillä silmällä"..

Tässä olisi aluksi.. Miksi kaikki on NIIN vaikeaa..?

Kiittää etukäteen
  smitten
tallennettu

aurinko &  kuu Leijona
nousu &  merkurius Rapu
venus Neitsyt
mars Skorpioni
Tuli-Vuohi
Keltainen Spektraali Siemen

http://kuutarha.nettisivut.fi/
rhodonite
Vieras
« Vastaus #324 : 06.02.2008 22:41:38 »

Cheva:

rakas, tänään samantapaiseen kysymykseen vastattiin 20 minuutin kanavoinnilla ihan elävänä. voitko kuvitella kuinka vaikeaa olisi tiivistää 20 min puhuttu puhe muutamaan lauseeseen.

hmm tee parhaasi. opi virheistäsi. mikään ei ole sitä miltä se näyttää.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #325 : 06.02.2008 22:46:14 »

kiisu:

mikä sinua kiinnostaa ja innostaa? tee sitä ja kiinnitä huomio sellaiseen. vähemmän televisiota ja enemmän luontoa/liikuntaa. osa taitaa olla pitkitettyä tylsistymistä. tee uusia asioita, mitä et voisi koskaan kuvitella tekeväsi. mene taidenäyttelyyn. katso mahdoton toimintaelokuva. ole viikko ilman ykköspahettasi jne.

tee, liiku, löydä intohimosi.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #326 : 06.02.2008 22:50:16 »

Sissis:

viime kädessä vain suora ja säännöllinen yhteys taivaaseen auttaa. sitten kun olet saanut tarpeeksesi, voit kääntyä taivaan puoleen.

ehkä kaikki on vaikeaa, jos olet sielustasi NIIN kaukana. että elämääsi ei ollut tarkoitettu elävän tuollaisissa tunnelmissa. että olet paljon enemmän kuin nuo tunteet. että kun katsot televisiosta kehitysmaan lapsia, olet täynnä vaurautta. että olet valinnut elämäsi haasteet etukäteen. että sattumaa ei ole. kysymys: milloin haluat ulos tästä?
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #327 : 07.02.2008 09:08:49 »

Tervehdys enkelini

aion tulla tapaamaan sinua viimeistään helmikuun lopulla, niin että jatketaan samoilla linjoilla.  Wink Saat sitten halata minua isoilla siivilläsi.  Kiss Tai jos sopii, voitaisi treffata jo huomenna. Minulle tulee auttaja paikalle. Yksi arkkienkeleistä on hänen opastajansa.

Anteeksi käskevä tyyli, olen johtajatyyppiä ja hieman pitkästynyt.. tiedät miksi.  (Mutta eikö ole niin että valkoiset maagikot myös käskevät enkeleitä! No tämä oli sivuhuomautus) smitten smitten
« Viimeksi muokattu: 07.02.2008 09:41:48 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sissis
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 300



Profiili
« Vastaus #328 : 07.02.2008 19:49:40 »

Sissis:

viime kädessä vain suora ja säännöllinen yhteys taivaaseen auttaa. sitten kun olet saanut tarpeeksesi, voit kääntyä taivaan puoleen.

ehkä kaikki on vaikeaa, jos olet sielustasi NIIN kaukana. että elämääsi ei ollut tarkoitettu elävän tuollaisissa tunnelmissa. että olet paljon enemmän kuin nuo tunteet. että kun katsot televisiosta kehitysmaan lapsia, olet täynnä vaurautta. että olet valinnut elämäsi haasteet etukäteen. että sattumaa ei ole. kysymys: milloin haluat ulos tästä?
Siispä tilanteeni ei helpota, koska yhteys taivaaseen ei ole suora,,
eikä säännöllinen  Undecided
Kiitos, kuitenkin sinulle rhodonite  Smiley
tallennettu

aurinko &  kuu Leijona
nousu &  merkurius Rapu
venus Neitsyt
mars Skorpioni
Tuli-Vuohi
Keltainen Spektraali Siemen

http://kuutarha.nettisivut.fi/
sirulainen
Vieras
« Vastaus #329 : 08.02.2008 00:10:42 »

hei, olisiko minulle neuvoa hankalaan elämäntilanteeseen?
tallennettu
Sivuja: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 80
  Tulostusversio  
 
Siirry: