Sivuja: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 80
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kanavointia  (Luettu 457212 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
rhodonite
Vieras
« Vastaus #225 : 20.01.2008 17:01:39 »

annel: tässä suojelusenkelisi. kuvittele minkälaista sinun elämäsi olisi jos olisit tuossa työssä. tunnetko olosi minkälaiseksi kuvittelun aikana? jos tunnet pientä onnea tai liekkiä sydämessäsi, silloin se on työpaikkasi. älä mieti liikaa sitä että se on vieraalla paikkakunnalla. sopivan positiivisella ajattelulla löydät varmasti hyviä puolia siitäkin. voit esim. kuunnella kielikurssia ajaessasi töihin.

ajattele analyyttisesti hyviä ja huonoja puolia, eli tässä vaiheessa käytä tervettä järkeäsi, eli punnitset eri vaihtoehtoja. sitten tee päätös SYDÄMELLÄSI.


P.S.     kiitokset annel kahvittelusta. tosin olen sen verran "kuiva" tyyppi  Grin, että jos ehtisin, niin voisit tarjota lassin intialaisessa ravintolassa tai salaatin kasvisravintolassa, sillä olen vegaani ja käytän mahdollisimman vähän valkoista sokeria/jauhoa. niin siis jos liikut Helsingissä päin...  ai niin ja hyväksyisin tarjouksesi ikään kuin korvauksena kanavoinnista, muuten en ota mitään lahjoja vastaan, edes kahvikupillista...   - R
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #226 : 20.01.2008 17:18:33 »

PorcelainYin: tässä suojelusenkelisi. rakas, haaveissa on aina järkeä. eri asia on, onko ne juuri sinulle sopivat, tai toteutuvatko ne kuinka nopeasti.

kun haaveilet, muista lisätä niihin intohimoa. ajattele suurella tunteella kuinka onnellinen olisit jos saisit haaveesi toteutettua. (muista toki että laskut tulevat edelleen postissa kotiisi... Wink )

välinpitämättömyys on eräänlainen välitila, josta voit halutessasi siirtyä elämään positiivisemmin ja onnellisemmin. se voi vaatia sekä työtä että ajattelutapojen muuttamista. seuraava vaihe voisi olla ajattelun muuttamisen portaat. tarkista hiukan ajatteluasi. milloin olet kateellinen toiselle ihmiselle? milloin menetät turhaan hermosi?

entä milloin ajattelet positiivisesti? tarkista ne asiat jotka tekevät sinut onnelliseksi ja vältä negatiivisten asioiden tekemistä. jos korjaat omia tapojasi, älä kuitenkaan loukkaa toista ihmistä, se ei ole positiivista. pidä uudet rajasi, mutta vältä turhaa sanakopua. muista että tämä vaihe ei lopu melkeinpä koskaan. sillä se on uuden oppimista, paremman tavan löytämistä, ja se on yksi elämän suurista opetuksista. mennä eteenpäin aina vain myönteisemmin.
tallennettu
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #227 : 20.01.2008 17:48:35 »

Saano taas kysyä neuvoa....työjupakkaan! Aika härskin tempun tekivät töissä, vai mitä mieltä on enkelini? Tosin taisi olla johdatustakin että näin saivat minut perääntymään ja päättämään että pärjätköön ilman minua.?! Cool
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
annel
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 57


Profiili
« Vastaus #228 : 20.01.2008 18:02:17 »

...tunnetko olosi minkälaiseksi kuvittelun aikana? jos tunnet pientä onnea tai liekkiä sydämessäsi, silloin se on työpaikkasi.

ajattele analyyttisesti hyviä ja huonoja puolia, eli tässä vaiheessa käytä tervettä järkeäsi, eli punnitset eri vaihtoehtoja. sitten tee päätös SYDÄMELLÄSI.


ai niin ja hyväksyisin tarjouksesi ikään kuin korvauksena kanavoinnista, muuten en ota mitään lahjoja vastaan, edes kahvikupillista...   - R


*nielaisu* Järjenääni sanoo hae ja sydämenääni pläääh,niisk...No enivei kuitenkin, tuumailen tässä näitä sanoja hetken  buck2.

Ja täältä lähteen KORVAUKSENA kavanoinnista aatoksein siivin salaattilautanen tällä kertaa, ollos hyvä  coolsmiley.
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #229 : 20.01.2008 19:21:26 »

Hei rhodonite! smitten
Sinusta on jo ollut niin suuri apu että ajattelin jos vielä kysyisin yhtä asiaa enkeliltäni... asia todella vaivaa... en oikeastaan osaa sanoa varsinaista asiaa,mutta miten mun pitäisi nyt elämässäni toimia,kaiken suhteen? Jatkuva väsymys ja uupumus ja "tyhjä" olo sisällä.
Niin ja vielä sellainen juttu,että kun yksi ilta mietin ja syvennyin kynttilän valossa ja ajattelin suojelusenkeliäni,pyysin apua,luulen että sain siihen yhteyden ja tunsin enkelin hipaisun kaulallani ja otsallani,oloni oli todella kevyt ja rauhallinen sen ajan.Oliko se vain omaa kuvitelmaani,voisitko kysyä suojelusenkeliltäni sitä asiaa..
Kiitos todella paljon  angel
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Meerkat
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14



Profiili
« Vastaus #230 : 20.01.2008 23:12:20 »

Moi kiltti Rhodonite, kanavoisitko minullekin?

Ottaisin mielelläni viestiä henkioppailta tai enkeleiltä. Haluaisin pyytää neuvoja ja vinkkejä henkiselle tielleni, esimerkiksi energianvälitykseen, jota nyt olen yrittänyt harjoitella. Ja kiinnostaa minua tuo maallisempikin puoli, eli rakkaus, jos siihen jotain annetaan  Wink
tallennettu

aurinko, merkurius,  neptunus jousimies
nouseva, jupiter kauris
venus, mars skorpioni
kuu härkä
uranus, pluto vaaka
saturnus kaksoset
rhodonite
Vieras
« Vastaus #231 : 21.01.2008 01:17:37 »

Rohana: tässä suojelusenkelisi. kyse on menneestä elämästäsi. olet joskus aiheuttanut näille henkilöille ongelmia. nyt on parasta kun pysyt äärimmäisen positiivisena ja vältät ehdottomasti loukkaantumisen tunteita. kuitenkin eräällä tavalla tämän kuuluu satuttaa sinua, jotta saisit kokemuksen jonka olet aiemmin aiheuttanut heille. jotkut asiat vain on käytävä läpi. pyydä minulta voimaa.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #232 : 21.01.2008 01:21:33 »

Elwyn: Toteuta asioita, rakkaani. toteuta asioita. ennen kaikkea muuta itseäsi. ajattelu. ajattelu. ajattelu. aikomus ajatella positiivisesti: "Minulla on suojelusenkeli, ja kaikki on hyvin." toista tätä lausetta itseksesi. tai toteuta itseksesi!  muuta mallit ja kaavat. ole seesteinen. pyydä apuani. ja nyt viimeistään: mene luontoon tyttö.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #233 : 21.01.2008 01:31:42 »

kengururotta: rakas voit lukea välitilasta vastauksessa 244. yleisesti sanottuna pyri positiivista kohti.

toisaalta kehossasi on vielä käsittelemätöntä "kaavaa", joka pääsee aika ajoin pinnalle, ja toimii ikään kuin pilvenä auringon edessä. vika ei siis ole suoranaisesti sinun, vaikka et aina pystyisi ajattelemaan positiivisesti.

jos löydät todella hyvän "henkihoitajan", hän voi olla kanavana poistamassa näitä kaavoja tai tukoksia kehostasi. pyydä apuani, että löytäisit mahdollisimman hyvän henkilön tähän. henkilön tittelillä ei ole väliä. ratkaisevaa on hänen pyyteettömyytensä ja yhteytensä voimakkuus taivaiseen ulottuvuuteen.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #234 : 21.01.2008 01:48:44 »

Meerkat: tässä oppaasi. sisäinen energianvälitys on kaikkein tärkeintä. virtaavatko ajatuksesi eteenpäin vai oletko juuttunut johonkin. itse asiassa henkisintä on ihminen joka on vapaa kielteisestä ja tuntee itsensä. se on kaikkein pyhintä, ja auttaa Äiti-Maata eniten. silloin sisälläsi on hiljaista voimaa joka auttaa kaikkia lähellä olevia.

usko pois rakkaani, kun ratkaiset itsessäsi jonkun ongelman pysyvästi myönteiseksi, niin autat HETI muita ihmisiä. se on parasta energiavälitystä. ja se on totta.

en ole kieltämässä, jos haluat "erikoistua" energianvälitykseen. mutta taisit pyytää vinkkejä henkiselle polulle.

ai ai. rakkaus ja se Oikea. huoh. olen melkein mahdottoman tehtävän edessä Wink ratkaise itseäsi eteenpäin. rakasta itseäsi, samalla kun odotat sitä rakkautta. jos joskus löydät rakkauden, ja haluat tietää, miten olisit parhaiten valmis kohtaamaan hänet, niin opettele rakastamaan itseäsi.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #235 : 21.01.2008 02:04:48 »


Paljon kiitoksia kaikille palautteesta ja kannustuksesta!

rakkaudella
Rhodonite


 smitten      smitten
tallennettu
Meerkat
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14



Profiili
« Vastaus #236 : 21.01.2008 11:50:59 »

Kiitos sinulle vastauksesta  smitten Olipa hienoa kun ehdit vastata näin nopeasti!

Kopioin tähän vastauksen ja kommentoin perään:

"Meerkat: tässä oppaasi. sisäinen energianvälitys on kaikkein tärkeintä. virtaavatko ajatuksesi eteenpäin vai oletko juuttunut johonkin. itse asiassa henkisintä on ihminen joka on vapaa kielteisestä ja tuntee itsensä. se on kaikkein pyhintä, ja auttaa Äiti-Maata eniten. silloin sisälläsi on hiljaista voimaa joka auttaa kaikkia lähellä olevia.

usko pois rakkaani, kun ratkaiset itsessäsi jonkun ongelman pysyvästi myönteiseksi, niin autat HETI muita ihmisiä. se on parasta energiavälitystä. ja se on totta.

en ole kieltämässä, jos haluat "erikoistua" energianvälitykseen. mutta taisit pyytää vinkkejä henkiselle polulle.

ai ai. rakkaus ja se Oikea. huoh. olen melkein mahdottoman tehtävän edessä  ratkaise itseäsi eteenpäin. rakasta itseäsi, samalla kun odotat sitä rakkautta. jos joskus löydät rakkauden, ja haluat tietää, miten olisit parhaiten valmis kohtaamaan hänet, niin opettele rakastamaan itseäsi."

Olipa osuva juttu, minulle on eräs meedio joskus antanut ohjeeksi hiljentyä, tämä intiaanihengen viestinä. En tiedä osaatko nyt sanoa tästä oppaastani, mutta kiinnostaisi tietää tuliko viesti intiaanilta vai miltä opas näytti? Ymmärrän kyllä jos tämä on hankala kysymys vastattavaksi mutta kysyn nyt kuitenkin  Smiley

Ja kyllä tunnistan tuota juuttumistakin  Smiley Olen juuttunut juuri rakkauteen, ja rakastamaan sellaista jolla on omiakin ongelmia sen verran että en tiedä tuleeko meistä koskaan paria. Ehkä en ole sitten itsekään ollut valmis! Toisaalta, jos tuo koko rakkausasia vaikuttaa mahdottomalta tehtävältä  idiot2

Oikeín mukavaa ja valoisaa viikkoa sinulle Rhodonite!
tallennettu

aurinko, merkurius,  neptunus jousimies
nouseva, jupiter kauris
venus, mars skorpioni
kuu härkä
uranus, pluto vaaka
saturnus kaksoset
rhodonite
Vieras
« Vastaus #237 : 21.01.2008 14:57:22 »

hei Meerkat,

oppaasi sanoi ettei hän ollut enkelikunnasta, vaan ikään kuin aarniometsän henki. En kysynyt sen tarkemmin, minulle riittää usein että tunnen rakkauden ja viisauden läsnäolon, sillä kanavoitavia on joskus paljon jonossa, eli oppaat odottelevat siinä lähettyvillä, eikä ole aikaa kysyä "kuulumisia".  Smiley

terkuin Rhodonite
tallennettu
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #238 : 21.01.2008 15:09:58 »

Rohana: tässä suojelusenkelisi. kyse on menneestä elämästäsi. olet joskus aiheuttanut näille henkilöille ongelmia. nyt on parasta kun pysyt äärimmäisen positiivisena ja vältät ehdottomasti loukkaantumisen tunteita. kuitenkin eräällä tavalla tämän kuuluu satuttaa sinua, jotta saisit kokemuksen jonka olet aiemmin aiheuttanut heille. jotkut asiat vain on käytävä läpi. pyydä minulta voimaa.
Asia ei harmita minua enää yhtään, olinkin ehkä tekemässä virheen aikoessani sinne takaisin. Nyt vain pohdin oikeita sanoja ilmaista asiat heille mojovasti, mutta rehellisesti. Voi kun toivon uutta työtä, sitä vain ei löydy!!!!!
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Meerkat
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14



Profiili
« Vastaus #239 : 21.01.2008 16:05:19 »

Kiitos vielä sinulle rhodonite!

Tämä vastaus riittää hyvin minulle, aarniometsän henki kuulostaa ihanalta  smitten Luonto onkin ollut kuulemma tärkeä minulle edellisissä elämissä ja sen antimet ja voima.

Hienoa työtä teet kun näin autat ihmisiä  smitten
tallennettu

aurinko, merkurius,  neptunus jousimies
nouseva, jupiter kauris
venus, mars skorpioni
kuu härkä
uranus, pluto vaaka
saturnus kaksoset
Sivuja: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 80
  Tulostusversio  
 
Siirry: