Sivuja: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 80
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kanavointia  (Luettu 457266 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
annel
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 57


Profiili
« Vastaus #165 : 06.01.2008 11:15:32 »

Kiitos rhodonite "välittämisestä" smitten!

Keskustelin tästä työasiasta myös ystävä selvännäkijän kanssa ja hän, ei nyt ihan samoin sanoin,sanoi minulle että seuraava tuleva työni ei välttämättä ole se josta olen aina haaveillut eikä se uraputki työpaikka,mutta työtä kuitenkin.

*Jännittäähän ja mietityttäähän se kuitenkin pikkaisen kun vakituisesta työstä lähtee irtisanomaan itseänsä  Tongue*

Muuten, minkä nimisen kaverin kanssa keskustelet kun minun asioita selvittelet  smiley6600?

Kiitos vielä kerran  angel
tallennettu
Abyatur
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 68


Profiili
« Vastaus #166 : 06.01.2008 11:44:53 »

Hei Rhodonite,

kysyisin enkeliltäni, että mikä viesti oli tällä ystävälläni, joka ilmestyi meditaatiossa eteeni eikä sanonut mitään, ainoastaan halasi lämpimästi. Samoin tämä samainen ystäväni on ilmestynyt valolähetysmeditaatiossa viereeni. Mikä merkitys tällä ilmestymisellä oli?

Abyatur  smitten
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #167 : 07.01.2008 03:09:30 »

Elwyn: tässä suojelusenkelisi. rakas juokset herkkyyttäsi piiloon. kysyt sieltä ja kysyt täältä. neuvoa tulee kuin postia luukusta. herkkyys on sinun avainsanasi. mitä jos etsisit sitä itsestäsi. se on ominaisuus jonka nostaminen tuo uuden ulottuvuuden elämääsi. se ei tarkoita että itket joka paikassa tai olet kuin kukkakoriste. se on voimaa. se on havaintokykyä. herkkyydestä on sanottu samoin myös rhodonitelle. se on rakkaani voimavarasi. soita kaunista musiikkia. herkisty luonnolle. tunne omia tunnetilojasi. hengitä. löydä itsesi.

odotit varmaan tarkkaa kuvausta mitä teet asuntosi tai suhteesi kanssa. mutta moni asia ratkea, kun löydät todellisen itsesi.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #168 : 07.01.2008 03:14:52 »

Annel: rhodonite aistii minut rakastavana, feminiinisenä, viehkeänä, viisaana, kujeilevana, voimakkaana. pitäisiköhän minun tämä lisäksi antaa sinulle nimeni? se ehkä pitää ansaita...  Grin

asia on harkinnassa....
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #169 : 07.01.2008 03:20:31 »

Abyatur: tässä suojelusenkelisi, jos niin voi sanoa. halasin sinua jotta tiedät olemassaolostani. halasin jotta eläisit täyttä elämää. tosielämää. toteuta unelmasi. lennä taivaaseen.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #170 : 07.01.2008 03:27:34 »

annaelen: tässä suojelusenkelisi. malttia kultaseni, roomaa ei rakennettu päivässä, eikä sonaatteja myöskään. olet asioiden edellä kuin pikajuoksija konsanaan. melkein voisin kysyä sinulta: miten pysyt aloillasi? hmm, katso ne asiat joihin voit juuri nyt vaikuttaa ja keskity niihin. unohda muut kauemmat asiat. nekin selkiintyvät kun teet nykyhetkessä asioita jotka auttavat sinua. sen ei tarvitse olla konkreettista, voit visualisoida. millaiselta näytät puolen vuoden päästä. ole positiivinen. pidä mielikuvasi päivittäin yllä. et ole niin kova tekemään kuin luulet. tämä mielikuvituksen käyttö, se se vasta on tekemistä. se vaatii myös tahdonvoimaa.
tallennettu
annel
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 57


Profiili
« Vastaus #171 : 07.01.2008 10:04:10 »

Annel: rhodonite aistii minut rakastavana, feminiinisenä, viehkeänä, viisaana, kujeilevana, voimakkaana. pitäisiköhän minun tämä lisäksi antaa sinulle nimeni? se ehkä pitää ansaita...  Grin

asia on harkinnassa....

...PLIIISSSS  Kiss Kiss Kiss Wink  Grin! Juu-u, tahtoo saada tietää...  knuppel2

Noh,teen parhaani sen ansaitakseni  Tongue  Smiley  Cool.

Kiitos taas rhodonite  smitten

tallennettu
Abyatur
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 68


Profiili
« Vastaus #172 : 07.01.2008 19:16:59 »

Abyatur: tässä suojelusenkelisi, jos niin voi sanoa. halasin sinua jotta tiedät olemassaolostani. halasin jotta eläisit täyttä elämää. tosielämää. toteuta unelmasi. lennä taivaaseen.

Kiitos Rhodonite,

asettelinko kysymykseni vähän hullunkurisesti, koska tarkoitin sitä kertaa, kun minua halasi eräs ystäväni (vaikkakin meditaatiossa ei fyysisesti). Halaus oli minusta erittäin merkittävä ja se herätti minussa tunteita. Näinkö suojelusenkelini tämän ystäväni hahmossa vai kuka minua halasi? Vielä jos saan tähän tarkennuksen, olisin todella kiitollinen. En kylläkään yhtään ihmettele, että enkelini kehottaa minua elämään täyttä elämää.

Abyatur  smitten
tallennettu
Katja
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32


Profiili
« Vastaus #173 : 08.01.2008 13:00:33 »

Heips Rhodonite! Saisinko minä viestiä enkeliltä tämän hetkiseen tilanteeseeni, siinä kun joutuisin loukkaamaan toista ja en sitä millään muotoa haluaisi, mielummin itse kärsin? Terveisin Kajta
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #174 : 09.01.2008 03:29:58 »

Abyatur: suojelusenkelisi tässä. voin toimia toisten ihmisten kautta, jotka ovat antaneet siihen luvan taivaan tasolla.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #175 : 09.01.2008 03:38:14 »

Kajta: tässä suojelusenkelisi. sinä et ehkä ole valmis itsenäisiin ratkaisuihin juuri nyt. emme voi kehottaa juuri nyt mitään tiettyä asiaa, sillä sinä et vielä näe tilannetta omassa totudessaan. haluamme sanoa sinulle että tee parhaasi. opiskele itseäsi ja tunteitasi. jotkut pelot voivat olla hyvin piileviä. joku päivä olet valmis kohtaamaan nämä pelot. juuri nyt tee vain parhaasi.
tallennettu
Katja
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32


Profiili
« Vastaus #176 : 09.01.2008 10:33:13 »

Lämpimät kiitokset sinulle Rhodonite! Kiitollisena tästä Kajta.
tallennettu
Petra72
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 50



Profiili
« Vastaus #177 : 09.01.2008 15:37:42 »

Heippis rhodonite!

Olisikohan isommilla voimilla minulle mitään sanottavaa? Tuntuu taas siltä, kuin valitsisin itselleni asiat, joista ei ole muuta ulospääsyä kuin raju irtaantuminen ja sen jälkeinen "erakoituminen". Onko toivoa jatkuvan mielenrauhan löytymisestä?

Kiitoksia jo etukäteen *jännittää vastausta* Cheesy smitten
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #178 : 10.01.2008 01:12:50 »

Petra72: tässä suojelusenkelisi. rakas. olet valinnut hyvin erityisen tavan oppia elämässäsi. siksi tiesi näyttää kovin vaihtelevalta. oppiläksysi on tasapainoittaa persoonasi eri puolia. kun valitset vaikkapa ihmissuhdetta, sinun tulisi kiinnittää huomiota myös nk. pehmeisiin asioihin tässä ihmisessä. olet ehkä valinnut aina maskuliinisen ulottuvuuden elämääsi. ehkä sinun olisi aika etsiä omaan elämääsi feminiinisempää ulottuvuutta. muista että et ole mitenkään vaikea tyyppi tai että et oppisi uutta. kyse on ominaisuuksista. sinun perusominaisuutesi on maskuliininen. tarvitset kuitenkin feminiinisempää otetta itseesi ja ihmissuhteisiisi. voit kysyä lisää.

P.S. jaahas siksi minut raahattiin koneen ääreen. kysymyksesi oli niin polttava sinulle. -R
tallennettu
tiipoo
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32



Profiili
« Vastaus #179 : 11.01.2008 00:13:50 »

Hei Rhodonite!

Elämäni heitti täydellisen kuperkeikan puolitoista vuotta sitten, ex-mieheni petettyä ja jätettyä lapseni ja minut. Nyt tämän kovan koulun käyneenä ja kokeneena, olen kuitenkin onnellisempi kuin koskaan Kiss.

Tunnen että jotain on tulossa (tästä kertoneet myös Tarot kortit), kumma odotuksen ja onnellisuuden tunne velloo sisälläni.
Toki nautin joka hetkestä ja kiitän kaikesta mitä olen saanut (sain enemmän kun menetin, monessakin muodossa Smiley)

Haluaisin kuitenkin kuulla, jos vaikka omalla suojelusenkelilläni olisi jotain kerrottavaa tai neuvoja, minulle täällä matkatessa?

Tiipoo
tallennettu
Sivuja: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 80
  Tulostusversio  
 
Siirry: