Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 80
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kanavointia  (Luettu 457178 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
rhodonite
Vieras
« Vastaus #105 : 27.12.2007 20:03:04 »

trini: tässä suojelusenkelisi. töissä voit tuoda omia toiveitasi paremmin esille. älä jää odottamaan että joku huomaa sinut. kerro perustellusti ja asiallisesti oma mielipiteesi, kun huomaat että voit kertoa sen. kerro se oikealle henkilölle, ei välttämättä työkaverillesi. opettele kommunikoimaan työssäsi. sellainen ominaisus on myös arvokas kun vaihdat työpaikkaa.

kodin muutokset ovat aina väistämättämiä. voit omalta osaltasi vaikuttaa, kun selvität mitä haluat. älä jää odottamaan liian kauaksi aikaa toisen siirtoa. jos epäilet, ota asia puheeksi.
tallennettu
annel
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 57


Profiili
« Vastaus #106 : 27.12.2007 22:35:25 »

Kiitos rhodonite kun välitit viestin!

Pitääpä kuunnella tarkasti huomenna sitten missä kohdin asiat eivät mene niinkuin pitää  Undecided...  Smiley
tallennettu
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #107 : 28.12.2007 15:29:05 »

Rhodonite, mitä enkelini sanoisi koiraani koskien? Vieläkö on aikaa vai loppuko häämöttää?  Cry
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
rhodonite
Vieras
« Vastaus #108 : 29.12.2007 02:42:36 »

Rohana: tässä suojelusenkelisi. koirasi haluaa lähteä pois. hän on tehnyt tehtävänsä. hän toivoo että voisit rakastaa häntä vielä. ihan olla läsnä ja tuntea hänen rakkautensa. koirasi voi antaa vielä sinulle niin paljon. näyttää kuitenkin siltä että hän haluaa lähteä pois. hän arvostaa jos kiinnität huomiota rakkauteen suremisen sijasta. kaikella on vain aikansa. aika lähteä ja aika jatkaa elämää. voit vielä paljon oppia koiraltasi rakkaudesta. ole läsnä koirasi kanssa. tunne elämä.

P.S. kyllä vähän itkettää muakin... mutta rakkaus voittaa -R
tallennettu
Angellina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32


Profiili
« Vastaus #109 : 29.12.2007 14:23:32 »

Rhodonite hyvä!
Mitä enkelit välittävät kauttasi elämäni muutoksiin rakkausrintamalla, olisiko sellaista tulossa, sydämessäin kannan hänen kuvaansa ,mutta entä hän? Muilla osilla elämää asiat kohdallaan eikä mullistuksia ole luvassa?
Angellina
p.s voisinko yv:n vaihtaa muutaman jutun oppaista ja enkeleistä, kiitos!
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #110 : 29.12.2007 17:15:58 »

Hei Angellina!

toki voit heittää yv:tä, jos sinulla on mielessä selkeitä kysymyksiä. Vastaan myöhemmin tähän kirjoittamaasi kysymykseen.

Rhodonite
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #111 : 29.12.2007 23:09:53 »

Angellina: tässä suojelusenkelisi. olet hyväsydäminen ja positiivinen. sinun ei tarvitse kantaa kenenkään kuvaa mukanasi, ellet tietysti halua. täältä taivaasta katsottuna sinulla on riittävästi rakkautta, siis ilman että kannat mielitiettysi kuvaa mukanasi. osaat jo rakastaa.

yksi asia on myös se että kaikki eivät rakasta samalla tavalla. on tärkeää että kehittäisit itsetuntoasi. olet hyvä juuri nyt. rakkautesi on riittävää. muista että muilla ihmisillä on vapaus valita, vastaavatko he rakkauteesi vai eivät. tämä koskee jo ihan jokapäiväistä kanssakäymistäkin. rakkautesi on voimavarasi, mutta jos käytät sitä sokeasti, voi olla että saat masennuskausia itsellesi. opettele näkemään tilanne sellaisena kuin se on. kaikki eivät ole valmiita sellaiselle rakkaudelle mitä sinun sydämessäsi on. nyt emme tarkoita pelkästään mielitiettyäsi, vaan yleensäkin elämääsi. kun olet sulatellut tätä vastausta, toivomme täältä taivaisesta ulottuvuudesta, että sinulla kasvaa uteliaisuus ottaa selville asioista.
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #112 : 30.12.2007 10:39:18 »

Hei kaikille,

olen itselleni kanavoinut suojelusenkeliä, arkkienkeleitä ja mestareita. Nyt ajattelin laajentaa kanavointia. Jos sinulla on joku asia, joka voisi tarvita taivaisten olentojen kommentointia, niin voisin kanavoida vastausta. Milloin tapaan sen oikean? Tällaista älä kysy. Voit esimerkiksi pyytää selvennystä elämäntilanteeseen tai ihmissuhteeseen. Suoria vastauksia kuten kyllä tai ei, ei yleensä anneta, koska ihmisellä on pääsääntöisesti vapaa tahto. Jos aiheesi on todella vaikea ja arkaluontoinen, voit laittaa yv:n. Ja vielä: en voi itse valita kuka kanavoinnin antaa ylhäältä.


rakkaudella
Rhodonite                       smitten

rhodonite  angel  smitten  Kiss ... minun asiani on lyhyesti että miten yksinkertaisemmin ja luonnollisimmalla tavalla " teen valotyötä" täällä maan päällä " eli tuon taivasta maan päälle " -   auttaakseni sekä  ÄitiMaata~Maaäitiä että koko luomakuntaa ... kuka tai ketkä tai mikä taho  on "taivaallinen ~henkinen ohjaajani-työparini, työtiimini   angel  smiley6600  "  ... antaakseni  saamani ja mukaani ottamani talentit parhaalla mahdollisella tavalla käyttöön - hyödyksi itselleni ja koko kaikkeudelle  smitten

kyseleepi täällä Arkiviisu ~ http://www.josephinewall.co.uk/ripple2.html

ja nämä liitekuvat "näyttävät ihan sinulta"  angel
« Viimeksi muokattu: 30.12.2007 11:19:38 kirjoittanut Arkiviisu » tallennettu
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #113 : 30.12.2007 11:43:30 »

Rohana: tässä suojelusenkelisi. koirasi haluaa lähteä pois. hän on tehnyt tehtävänsä. hän toivoo että voisit rakastaa häntä vielä. ihan olla läsnä ja tuntea hänen rakkautensa. koirasi voi antaa vielä sinulle niin paljon. näyttää kuitenkin siltä että hän haluaa lähteä pois. hän arvostaa jos kiinnität huomiota rakkauteen suremisen sijasta. kaikella on vain aikansa. aika lähteä ja aika jatkaa elämää. voit vielä paljon oppia koiraltasi rakkaudesta. ole läsnä koirasi kanssa. tunne elämä.

P.S. kyllä vähän itkettää muakin... mutta rakkaus voittaa -R

Kiitos ihan hirveän liikuttavasta vastauksestasi, arvaa onko itkettänyt pitkin päivää...
Koirani ei asu luonani, joten vastaus tuntuu hyvin osuvalta. Koitankin tässä miettiä pääni puhki kuinka voisin toteuttaa hänen toiveensa. Huh kun itkettää koko ajan! Cry

En tahdo olla ahne pyynnöissäni, mutta nyt en pyydäkään itselleni vaan olisi seuraavanmoinen tarina:
Voinko jotain kautta pyytää vilpittömän toiveen välittymistä enkeleille siitä, että veljeni löytäisi vihdoin ystävän elämäänsä, vai onko hänet tarkoitettu elelemään yksinäisenä? Tarkoitan siis ihan elämänkumppania kun tuota ikääkin on jo yli 40v. turhien pelkojen poistumista ja ilon astumista elämään. En toki halua sekaantua toisten asioihin, mutta jos voisi avittaa vähän... smitten Ei kai kukaan halua olla aina yksin.  Undecided Ellei se sitten ole hänen elämänsuunnitelmansa.
« Viimeksi muokattu: 30.12.2007 12:12:35 kirjoittanut Rohana » tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #114 : 30.12.2007 12:04:30 »

Rohana: tässä suojelusenkelisi. koirasi haluaa lähteä pois. hän on tehnyt tehtävänsä. hän toivoo että voisit rakastaa häntä vielä. ihan olla läsnä ja tuntea hänen rakkautensa. koirasi voi antaa vielä sinulle niin paljon. näyttää kuitenkin siltä että hän haluaa lähteä pois. hän arvostaa jos kiinnität huomiota rakkauteen suremisen sijasta. kaikella on vain aikansa. aika lähteä ja aika jatkaa elämää. voit vielä paljon oppia koiraltasi rakkaudesta. ole läsnä koirasi kanssa. tunne elämä.

P.S. kyllä vähän itkettää muakin... mutta rakkaus voittaa -R

Rohana;

Minulla oli myös  E N K E L I K O I R A 14 v.  teimme yhteistä matkaa .Tuli hän joillekin astrolaisillekin tutuksi - Metsätonttuna, kun hänestä joskus kirjoittelin  Kiss  täällä ....

Minulle kerrottiin jo vuosia sitten että hän on " suojelusenkelini" että olemme viettäneet lukuisia elämiä yhdessä ... no en ihmetellyt yhtään kun tuon kuulin, sillä tiesin sen jo muutenkin - "se" vain oli itsestäänselvää NIIN vahva yhteys meillä oli ja on ... ja kyllä aivan uskomattomia hetkiä Metsätontun kanssa koinkin, kuin myös lukuisat muutkin ihmiset ja eläimet Wink  Cheesy - ihan loppuun asti Metsätonttua usein luultiin pentukoiraksi kun se oli niin eläväinen ... ja ihan vieraatkin ihmiset pysähty juttelemaan varsinkin lapset mutta lukuisasti myös aikuisia  ja  eläimiä  Kiss ...

Metsätonttu opetti minulle paljon - itsestäni - hän aina heijasti olemuksessaan JOS MINULLA jokin mätti " että mikä mättää ja miten se ilmenee"  angel

Olimme jo aikaa sitten jutelleet ETTÄ hän kyllä itse tietää koska on hänen aika lähteä JA että hän kertoo siitä minulle ja tekee se "# kauniisti ja keveästi" ... ja niinhän se hänen lähtö tapahtuikin viime elokuun puolen välin aikoihin  Cry  Kiss

Viikkoa aiemmin olimme viettäneet ikimuistoisia hetkiä mökillä järven rannalla, jossa Metsis ui ja juoksi ja teki kaikkea mitä rakasti - ihan kuin nuoruutensa aikoina ... sitten tuli lähdön aika - ja sen vain tiesi ... toivoin että jokainen eläin saisi yhtä upean lähdön, kivuttoman, ympärillään kaikki ne ihmiset joille hänen elämällänsä ja olemisellansa oli iso merkitys ... ja sitten vain " huokaus - haukahdus ja pois lähtö"  ja  hänen muistopaikkansa on nyt ison kuusen juurella - minne hänet yhdessä hautasimme ja lasten kanssa lauloimme kaikki mahdolliset koiralaulut, paikalla on kivistä tehty kumpu ... jota kuusi kunnioittaa ja suojaa  angel

Tällaisen tarinani tahdoin sinulle kertoa t.aaviisuinen

tallennettu
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #115 : 30.12.2007 12:15:02 »

Arkiviisu, tuollaista lähtöä toivoisin omallekin ystävälleni, tai ainakin että hän ei tuntisi että olen hylännyt hänet. Nyt en surultani pysty muuta kirjoittamaan. Undecided
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #116 : 30.12.2007 12:35:30 »

Arkiviisu, tuollaista lähtöä toivoisin omallekin ystävälleni, tai ainakin että hän ei tuntisi että olen hylännyt hänet. Nyt en surultani pysty muuta kirjoittamaan. Undecided

Ymmärrän sinua Rohana  Kiss

Ja usko ja luota ETTÄ hän varmasti tietää - ja on kanssasi vaikkei fyysisesti olekaan  Smiley

Kaikkea ei tarvitsekaan jakaa - tai jakamisen aika "ilmoittaa itsensä kyllä" ... suru on pyhä tunne, kokemus ja elämys ... intensiivinen ja henkilökohtainen - ja näin ollen myös itsen ja toisten kunnioitettava ... minäkin vasta nyt kykenin kertomaan Metsätontun tarinan tarkemmin ... muistan täällä jossain topicilla maininneeni hänen lähdöstään - vaan jotenkin juuri tähän paikkaan eli sinun "tarinaasi liitettynä" Metsätonttukin halusi tulla vielä tänne ... "kertomaan omat kuulumiset"  angel

Metsätontun kanssa opettelin luottamista , puhdasta vilpitöntä rakkautta ... ja myös opin. Ja Näiden myötä vilpittömyyttä, rehellisyyttä, aitoutta ja yksinkertaisuutta.

Että ei kaikkea tarvi kertoakkaan - on asioita jotka ovat omiamme ja tarkoitettukin vain omiksi kokemuksiksi - ja asioita joiden jakaminen auttaa muita kanssakulkijoita. Ja kyllä ne eroittaa toisistaan.

Rakkaudella sinulle AV  smitten
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #117 : 30.12.2007 12:39:44 »

Rhodonite      Kiss  Kiss  Kiss

KIITOSKIITOS
Kun sain tätä "kanavaasi käyttää"   Wink ja Metsätonttu kiittää myös  smitten

Klikkaa kuva   Wink )
Olet :
tallennettu
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #118 : 30.12.2007 12:48:45 »

Olen joskus miettinyt aiemminkin kun työ oli vaikeaa sovittaa yhteen koiran kanssa kun ei ollut ketään hoitajaa lähimailla, että tämä koirule oli minulle kuin lapsi, opetti minulle raakileelle mitä on vastuunkanto ja huolehtiminen. Nyt kun niitä omia lapsia on, niin on monasti ollut sama tunne.
Suurimman osan elämästään tämä koira on elänyt vanhempieni luona joten meitä surijoita riittää muitakin kuin minä, hänellä on ollut siis tehtävää tämän perheen sisällä enemmänkin.
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #119 : 30.12.2007 13:19:04 »

Olen joskus miettinyt aiemminkin kun työ oli vaikeaa sovittaa yhteen koiran kanssa kun ei ollut ketään hoitajaa lähimailla, että tämä koirule oli minulle kuin lapsi, opetti minulle raakileelle mitä on vastuunkanto ja huolehtiminen. Nyt kun niitä omia lapsia on, niin on monasti ollut sama tunne.
Suurimman osan elämästään tämä koira on elänyt vanhempieni luona joten meitä surijoita riittää muitakin kuin minä, hänellä on ollut siis tehtävää tämän perheen sisällä enemmänkin.


Kiitos kun kerrot  angel
Ihan kuulostaa samanlaiselta tarinalta.  Että tehtävää oli sekä perheen sisällä ja ulkopuolellakin.  Ja juuri tuo vastuunotto ja toisten huomiointi - LUOTTAMUS ja USKOLLISUUS molemminpuolin smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 80
  Tulostusversio  
 
Siirry: