Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 80
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kanavointia  (Luettu 457247 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
jankat
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 333



Profiili
« Vastaus #60 : 19.12.2007 19:25:01 »

Hei Rhodonite! Smiley
Pyytäisin selvennystä tämän hetken elämäntilanteeseeni. Pysähtynyt aika menossa. Jotakin pitäisi tehdä. Oppaani/suojelusenkelini nimi?

Oikein mukavaa joulua sinulle! smitten
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #61 : 19.12.2007 21:30:25 »

venny: sairauden takana on aina jotakin kertomassa sinulle. mitä se voisi olla? ajattele itsesi pois sairaudesta, juuri niin kuin jo kirjoititkin, että sinulla on unelmia. visualisoi unelmat ja pysy positiivisena. tässä asiassa sinä voit tehdä jotakin, ottaa sen ensimmäisen askeleen. toista joka päivä että haluan hyvän elämän. pikku hiljaa aivosi ja solusi alkavat uskoa että saat hyvän elämän. venny, olen kanssasi, anna ihmeiden tapahtua elämässäsi. pyydä apuani. olen kanssasi.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #62 : 19.12.2007 21:37:31 »

ms.ronya: nimeni ei ole tässä vaiheessa tärkeää. kuuntele tunteitasi. seuraa niitä, siinä on opastuksesi. olemme eräällä tavalla jo yhteydessä koko ajan, etenkin jos pyydät vain sitä minulta. silloin minulla on lupa auttaa sinua. hyväksy apu. se ei aina tule siinä muodossa kuin yrität sen sanella. lähetä äidillesi rakkauden ajatuksia. hänkin on vain ihminen joka on peloissaan. fyysisessä ulottuvuudessa on joskus vaikeaa tehdä sovinto. sielun tasolla sinä ja äitisi halaatte toisianne aina ja ikuisesti.

P.S. mua, rhodonitea, itkettää se kuinka täynnä rakkautta suojelusenkelisi on.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #63 : 19.12.2007 21:42:27 »

pirpaliina: olen suojelusenkelisi. elämässä tulee aina hetkiä kun sinun on arvioitava uudelleen suhteitasi. haluatko kasvaa? muutu ensin sisältäpäin ja sitten katso mitä tapahtuu ulkoisille olosuhteille. kun olet itse muuttunut sisältä, niin tiedät paremmin mitä teet elämässäsi. minäkään en tiedä jätätkö hänet vai et. pyydä minulta selkeyttä yön hetkinä. poista viha ja kaunaisuus. pyydä apuani. selkeytä elämääsi rakas. olen kanssasi.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #64 : 19.12.2007 21:46:21 »

jankat: nyt on hyvää aikaa tarkastella mitä haluat elämältäsi? mitä voisit poistaa elämästäsi? entä mitä haluat lisää? kirjoita vaikka paperille ja pyydä apuani. nimelläni ei ole niin merkitystä. kun ajattelet minua, olen kanssasi. tunne minut, ja kun olet tuntenut rakkauteni, nimillä ei ole niin väliä.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #65 : 19.12.2007 21:50:50 »

Elwyn: rakas ei sinun tarvitse aina törmäillä (ellet halua:) ). voit muuttaa ajatteluasi. hyvin yksinkertaista. kun huomaat että ajattelet olevasi liian iso, kerro itsellesi että olet sopiva ja että rakastat itseäsi. muut lauseet voit keksiä itse. muuta ohjelmointiasi. eikä maksa mitään...
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #66 : 19.12.2007 21:53:54 »

kiitos taas  smitten vaikee vaan tää äiti asia mutta kaipa se selkenee ajan mittaan sitten

 smitten
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
rhodonite
Vieras
« Vastaus #67 : 19.12.2007 21:54:43 »

Kaikille tiedoksi, kanavoin kysyjän suojelusenkeliä eniten tähän chattiin. välillä aina unohdan merkitä lähteen, teksti tulee niin nopeasti. yleensä se siis tulee suojelusenkeliltä.
tallennettu
pohjoisen tuulonen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11



Profiili
!!
« Vastaus #68 : 20.12.2007 01:57:31 »

Hei!
Pyytäisin kanavointia koskien rakkauselämääni.. Työpaikallani on mies, joka alusta alkaen on tuntunut käsittämättömän tutulta ja samalla kiehtovalta. Hän on erittäin sydämellinen ihminen ja hänen seurassaan on aina turvallinen olo. Tunsin lisäksi alusta asti että hänen kanssaan minulla on jokin sellainen yhteys, jota en ole vielä aiemmin kokenut kenenkään kanssa. Kysyin tästä miehestä eräältä meediolta muutama päivä sitten ja hän kertoi yhdestä elämästä, missä tämä mies oli ollut isäni ja meillä oli ollut erittäin lämmin suhde. Yllättäen pari päivää sitten tämä mies otti minuun yhteyttä ja halusi tavata yksityisesti- tätä ei ole tapahtunut koskaan aiemmin. Hän kertoi minulle ihan samat asiat; on aina tuntenut käsittämätöntä yhteyttä minuun, pitää minua sydämmellisenä ja seurassani hänellä on ihana olla. Lisäksi hän kertoi että on ihastunut minuun...ollut jo kauan ja nyt se oli pakko kertoa.. mutta samalla hänellä on oma elämä, josta hän ei voi enää lähteä, vaikka sanoi myös että kaikkihan voi aina olla mahdollista.. Tunnen ihan samalla tavalla häntä kohtaan, olen aina ollut ihastunut, mutta en ole voinut sitä tietenkään hänelle kertoa hänen elämäntilanteensa takia ja olen pitänyt tunteitani taka-alalla. Nyt kuitenkin hänen tunnustuksensa takia luulen, että vaikeus toisesta erossa olemiseen kasvaa.. vaikka mikään ei voi muuttua.. vai voiko? Mikä mahtaa olla sopimuksemme tähän elämään, saako sitä selville? Olemmeko kenties samasta sieluperheestä? Onko romanttinen rakkaus ja toisesta huolehtiminen, välittäminen, mennyt meiltä jotenkin sekaisin? Onko välillämme karmaa joka pitäisi selvittää aloittamalla/väistämällä suhteen?  Undecided Kiitos vastauksesta jo etukäteen- tämä aihe on todella vienyt ruokahalun ja unet jo useammalta vuorokaudelta..!! 
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #69 : 20.12.2007 03:16:18 »

pohjoisen tuulonen: olen suojelusenkelisi. tämä on iso ja vaikea asia. sinun tunteesi tätä miestä kohtaan ovat ihan totta, ja myös tämän miehen tunteet sinua kohtaan ovat totta. mies on jo sidottu muualle. sekin on totta. aikaisempi yhteytenne vetää puoleensa, ja sekin on vielä totta. mies teki valinnan aiemmin ja otti toisen naisen. kysyit sopimuksesta, sopimus on aina joustava. suunnitelmassa voi olla aina useita vaihtoehtoja. mies on jo valinnut yhden vaihtoehdon ennen sinun tapaamista. tällöin hän sulki yhden tason yhteyden pois. ette ehkä juuri nyt voi olla pari, koska mies käytti vapaata tahtoaan ja valitsi toisen vaihtoehdon ennen sinua. teillä ei keskenään ole mitään velvoittavaa sopimusta. tunteenne ovat kyllä totta, mutta sehän perustuu juuri aikaisempaan elämään. on hyvin vaikeaa antaa neuvoja kun tunteet ovat niinkin voimakkaat. emme ehkä suosittele, että mies polttaisi siltojaan rakkaimpaansa. se tuottaa yleensä kaikille osapuolille suurta tuskaa. emme myöskään kiellä, ettettekö voisi aloittaa suhdetta. kysymys on enemmän siitä paljonko se aiheuttaisi tuskaa kaikille, jota asia koskettaisi. yleensä taivaan tasolla pyritään välttämään tuskan aiheuttamista kenellekään. voisiko ajatella että miehellä oli heikko hetki ja hän ajatteli parantavansa tilannetta olemalla ikään kuin rehellinen, ja että hän sitten tunnustaisi tunteensa. tässä on ehkä juuri se ongelma, että hän on jo sidottu toisaalle. hän ei ole ikuisesti sidottu toisaalle, mutta riittävän vahvasti juuri tällä hetkellä. näitä asetelmia on aina välillä kenen tahansa elämässä. ja ne ovat vaikeita kokea. voi jopa tuntua että rakkaus on epäoikeudenmukaista. on kuitenkin niin että teemme valintoja elämässämme ja jotkut valinnat poistavat toisenlaiset mahdollisuudet, eli kun valitset jotain, niin jotain on poissuljettu. jos laitat punaisen paidan yllesi, niin sitä on pidettävä jonkin aikaa päällä. voit toki vaihtaa, mutta se voi olla ongelmallista. on ehkä hyvä kertoa miehelle, että hän on jo tehnyt päätöksen ennen sinua, että hän on nyt sidottu. totta kai mies ei tiennyt sinusta. juuri siksi asia voi olla tuskallista. entä kuinka tuskallista se on kaikille, jos mies jättää läheisensä? entä jos mies tai sinä olisitte tämän naisen roolissa? eikö se olisikin tuskallista? kysymys on kai siitä tuskan määrästä. jos ette aloita nyt suhdetta miehen kanssa, niin tuskan määrä voisi olla hallittavissa. nauttikaa vain yhteydestänne. me yritämme varovasti sanoa sinulle jotakin suuntaa antavaa, koska näemme täällä taivaisessa ulottuvuudessa tuskan aika vaikeana asiana ihmisen elämässä. monesti siitä seuraa katkeroitumista. elämä voi jopa mennä pilalle. juuri nyt tilanne on hyvä, vaikka tunteet ovat pinnassa. jos tapahtuu eroja, niin tuska lisääntyy. kysy lisää, jos haluat. voit myös näyttää tämän tekstin miehelle.
tallennettu
angelic
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 63


Profiili
« Vastaus #70 : 20.12.2007 11:42:16 »

Hei! Olisin pyytänyt suojelusenkelin opastusta ja apua tämänhetkiseen ihmissuhteeseeni. Miksi siinä on niin vaikeaa ollut? Haluaisin välimme hyviksi ja rakastavaksi. Kysyisin myös työni kautta tulleen miehen merkitystä elämässäni. Hän valaisee päiväni aina yhteyttä ottaessaan. Toivoisin lisäksi opastusta terveellisille elämäntavoille. Onko mahdollista saada tietää suojelusenkelini nimeä.
t. angelic
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #71 : 20.12.2007 12:59:44 »

Terveydys.. enkelini..

kuinka muotoilisin kysymyksen järkevästi.. minullakin on voimakkaat tunteet erään kanssa, jonka tunnen menneestä (sielukumppani se on, vaikkei itse ymmärtäisi), mutta nyt on pientä etäisyyttä välillämme. Ehkä tarvitsen tämän itsekin? Onko tarkoitus kokea todellista sielujen sympatiaa tämän vai jonkun toisen kanssa (jonka olen ilmeisesti kohdannut sielun tasolla)? Olen jossain määrin väsynyt aina tapaamaan uuden menneen elämän tutun ja luopumaan. Siksi varmaan kirjoitin siitä ei-vakavasti-ottamisesta, kun hänkään ei ota mitään vakavasti (eikä hän mielestään edes ole oppimassa tässä!).. en haluaisi sen tai muun tärkeän suhteen olevan pelkkää haha-haa-vitsiä.  Wink coolsmiley Hänestä oli muuten hirveän hassua kun sanoin, enkeli voisi auttaa käytännön asioissakin! Niin ja suon hänelle saman vapauden kuin itselleni.. liikkua..

Toinen, olen tosiaan levoton/väsy töissä ja olisi löydettävä jotain uutta (yllättävän monta vuotta meni ok). Venyttää nykyistä työnkuvaa hieman laajemmaksi, saanko siihen apua henkiseltä tasolta vai onko kyse aineellisen maailman kilpailuasetelmista? Sivubisnesten hyvä puoli kansainvälisyys ja rajattomuus; olisi ideaalia kun alkaisi todella rullata. Ei kai minun aina tule aloittaa jotain uutta, hypätä aina uuteen veneeseen, kun edellinen hidastelee?? Miten sitten pääsisin tekemään mitään henkistäkään työtä - jossain ihan muualla?

Kiitän paljon, SA joka kuitenkin uskoo, että kaikki voi ratketa ideaalisti, helposti ja selkeästi.. suomeksi, suhteiden ja töiden tulisi antaa, ei ottaa. Kaikille..  smitten lauantaista päivä pitenee.  angel angel
« Viimeksi muokattu: 20.12.2007 14:57:23 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
adec
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45


Profiili
« Vastaus #72 : 20.12.2007 13:20:37 »

Hei,

Saisinko minäkin, muutosta elämään kaipailen...
tallennettu
pohjoisen tuulonen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11



Profiili
« Vastaus #73 : 20.12.2007 14:21:44 »

Kiitos kovasti!

Puhuimmekin juuri siitä, että tuska mitä aiheuttaisimme muille, olisi niin valtava, että sitä olisi miltei mahdotonta kestää.. Emmekä tietenkään halua sitä. Eli olemme ainoat jotka kärsivät tästä tilanteesta ja ehkä se on hyvä jättääkin siihen, vaikka sydän mätänisi.. Cry

Jostakin syystä minusta tuntuu, että olen ollut monesti samanlaisessa tilanteessa, aina se kolmas, jonka on unohdettava tunteensa ja kärsittävä yksin, tosin nyt tilanne tuntuu vielä kestämättömämmältä kuin aiemmin.. Onkohan kohdallenki vielä kuitenkin tulossa se, joka on vapaa rakastamaan vain minua? Toivon ainakin kovasti..!!
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #74 : 20.12.2007 18:41:55 »

Hei angelic,
lue vielä aiempi vastaukseni sinun herkkyydestäsi, sekä katso edellinen vastaukseni työpaikan ihmissuhteisiin. Sait ensimmäisessä kanavoinnissa paljon tietoa mihin suuntaan voisit tutkailla ajatuksiasi.

Rhodonite
tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 80
  Tulostusversio  
 
Siirry: